The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Mijn favoriete boek is:
Nu ja, hij had eigenlijk iets te weinig research gedaan en ging iets te kort door de bocht. In de kern had Grunberg dus wel gelijk om hem te corrigeren, maar om hem dan meteen dood te wensen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De wens is nog gruwelijker dan de dood, maar die subtiliteit ontgaat je/jullie uiteraard
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:In de kern had Grunberg dus wel gelijk om hem te corrigeren

ik bedoel maar... Elke klootmongool wil wel wat gedaan/gezegd hebben door welke bekendheid dan ook maar. Als je dan je huiswerk niet (goed) doet heeft Grunberg wat mij betreft groot gelijk om hem met een legerkist met lood in de punt je 'vriend' naar zijn mams terug te trappen.
En getuige het feit dat jij in bezit bent van deze communicatie zegt genoeg over het karakter van je 'vriend'. Laat me raden: hij heeft lopen jammeren en zeuren om contact te krijgen met Grunberg en loopt nu te gniffelen om die gekke Grunberg... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik heb geen top 5, maar er is toch wel een boek dat ik toch wel iets specialer vind dan de andere dat ik al las:
De Maffiazoon - Albert DeMeo.
Reply
Uit Gent een paar mooie gebonden exemplaren kunnen meenemen van "Het geheim van Eberwein', "Antwone Fisher" en "Sophie's choice". Ik kan weer even een weekje vooruit Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik ben momenteel bezig in Tirza van Grunberg. Echt beklemmend goed vooralsnog.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ben nu voor m'n studie "Ik heet Karmozijn" van Pamuk aan het lezen. Erg mooi tot dusver. De stijl van Pamuk beviel me ook al zo in "Istanbul".
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
oke hij past dan misschine niet helemaal in dit rijtje maar op aanraden van Bumme ben ik bezig in vak 127....
Leest heel prettig en erg herkenbaar en gewoon leuk.
Klein fragmentje op internet gevonden...

22.12 uur

‘Zitten!’ krijs ik met overslaande stem. ‘Allemaal bekken dicht en zitten!’
Ik gloei van de adrenaline en de alcohol en loop paars aan van opwinding. Mijn hart bonst in mijn kop. ‘We zijn er nog niet! We zijn er nog niet! Ga godverdomme voor die tv vandaan!’
Het lijkt of in J.J.’s kamer een atoombom tot ontploffing is gekomen. Wat er zojuist gebeurde, toen Kluivert met zijn teen de 1-0 binnentikte, was niet te beschrijven. De halve seconde vóór een belangrijke goal van je club is eigenlijk het mooist. Een halve seconde waarin alles op aarde even stilstaat, je hart samentrekt en de ruimte om je heen vacuüm lijkt te trekken omdat alle supporters als één man hun longen vol lucht zuigen, in één krachtige haal, en zich precies tegelijk schrap zetten om met oerkracht op te springen en in juichen uit te barsten.
Het moet de hardste, meest uitzinnige kreet zijn geweest die ik ooit slaakte. Verpulverde chips en bier vlogen door de kamer, stoelen en schemerlampen vielen om en dronken lichamen buitelden over elkaar heen toen de meute zich naar voren stortte. Voor ik het wist lag ik op de vloer, bedolven door Neus, J.J. en daarna nog meer anderen. Pure gekte. Geraas van Neus in mijn oor: ‘We hebben ’m! Daan, we hebben ’m!’
Nee, we hebben ’m nog niet!
‘Aan de kant, godverdomme! Zitten!’ loei ik nog een keer.

Rondom ons zoekt iedereen jubelend zijn zitplaats weer op, alsof we bezig zijn aan een stoelendans en zojuist de muziek is gestopt. De lamp aan het plafond slingert woest heen en weer. Bijna niets in de kamer staat nog overeind. Neus heeft zijn armen als een bankschroef om mijn nek geslagen, alsof hij me nooit meer los gaat laten, en drukt me stijf tegen zich aan terwijl we koortsachtig naar de tv kijken, waar Ajax inmiddels weer de bal rondspeelt. Nog een paar minuten. Ik timmer met gebalde vuisten op de bovenbenen van J.J., die naast me zit. Hij springt op, gaat weer zitten en springt meteen weer op. ‘Volhouden nu!’ krijst hij. ‘Reiziger, ram die bal weg! Ram weg!’
Hoe lang nog? Iets meer dan twee minuten, plus blessuretijd. Mijn ogen flitsen razendsnel over het televisiescherm: van het veld naar het klokje linksboven en weer terug. Eén minuut. Hoeveel blessuretijd? Daar is het bord. Vier minuten? Waar haalt hij ze vandaan?

Ik kijk wel, maar zie niets meer. Ook de niet-voetballiefhebbers lopen nu rood aan. Ze stuiteren als opgevoerde Duracell-konijntjes door de kamer, wachtend op het laatste fluitsignaal, dat we onmogelijk kunnen horen maar wel kunnen zien als het in Wenen weerklinkt: de armen van de Ajacieden gaan de lucht in, allemaal tegelijk, terwijl Frank Rijkaard aanzet voor een dolle sprint, dwars over het veld, nergens heen.
Het is het laatste wat ik meekrijg. Ik spring op, wil schreeuwen maar er komt geen geluid. Ik laat me door mijn knieën zakken, buig mijn hoofd voorover en rol me op als een egel, op zoek naar een klein plekje voor mezelf. Ik voel tranen van blijdschap over mijn gezicht lopen en realiseer me dat ik nog nooit zo’n verpletterende, allesverzengende vreugde gevoeld heb.

Ik kijk pas weer op als ik een zachte, koele hand rond mijn hals voel. Vlak boven me zie ik het gezicht van Ilse. Ze trekt me als een slappe pop naar zich toe en drukt mijn gezicht tegen haar boezem. Ik omhels haar en vind haar de allerliefste vrouw van de hele wereld. Ik kan domweg niet stoppen met janken, maar voel vreemd genoeg geen schaamte. De tranen blijven komen. Alle kracht is uit mijn lichaam weggevloeid. Ilse drukt een kus op mijn voorhoofd.
The great old Ludwig von...
Reply
Treesong Wrote:
Keyzer Wrote:Heerlijke lectuur voor in bed.

Daar lees ik op dit moment dit:

[Image: lotus.fr.jpg]

Ik zie plotseling dat er MAX PAM op de kaft staat, hoe zit dat?
Reply
Smile
onze grote schaakvriend Max.
The great old Ludwig von...
Reply
en journalist en programmamaker voor radio en tv. Het boekje dat hij schreef over zijn hersenbloeding vond ik alleraardigst.
May The Schwartz Be With You
Reply
Be nu bezig in het boek 'Vaders en Zonen' van Borst.... Staan wel aardige verhaaltjes tussen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Heb tijdens wintersport Boven is het stil van Gerbrand Bakker gelezen, erg vermakelijk.

Ben nu in Joe Speedboot bezig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Twee weken in stormachtig Normandie:

Jpod van Douglas Copland; beschrijving van een aantal medewerkers van een afdeling die een computerspel ontwerpt in een uithoek van een groot bedrijf. Af en toe gieren van het lachen om de hilarische beschrijvingen van eigenlijk heel stompzinnige en absurde situaties, af en toe irritatie bij pagina's vol met alle priemgetallen tussen 0 en 10.000. Overall, een 8 ondanks de eigengeiler Copland

Kluun - De Weduwnaar; tja, inhoudsloos leuk voor tussendoor (speciaal voor Tree)

Siebelink - Engelen van het duister; vervolg op Knielen op een bed violen. Veel beter leesbaar dan de voorganger die wat mij betreft te eenzijdig was, prettig geschreven, af en toe absurde personages en situaties die in het verhaal opduiken. Aanrader, 9

Möring - Dis; aantal verhaallijnen die zich afspelen rond de nacht voor de TT in Assen. Redelijk wat gezochte wendingen en iedere keer weer dat gemeld dat het toch zo'n puinhoop is in de nacht van Assen (zucht) maar toch wel aardig verhaal, hoewel ik aan het einde wel genoeg kreeg van de hoofdpersoon. 7

Bernlef - Boy; staat al jaren in de kast, nooit gelezen maar moest er toch maar eens van komen. Verrassende setting (Amerika, begin vorige eeuw) en een aardig verhaal over een vermoorde actrice en een verdachte die doofstom is. Daarnaast flinterdun liefdesverhaal. Best, 7

Artikel 285b van Christiaan Weits; boek over man die is aangeklaagd wegens stalking en zijn verdediging in de vorm van een roman giet. Goed leesbaar, redelijk wat expliciete seks, soms wat te uitgebreide beschrijvingen van allerlei muziekstukken (overigens wel functioneel) en voor mij veel herkenning omdat de dader in Leiden woont en veel gedetailleerde beschrijvingen van de stad geeft. Terugkijkend eigenlijk wel een goed boek 8

De claim van Grisham; hopeloos boek, aan alle kanten rammelend. Uitgelezen omdat... weet ik eigenlijk niet, 2. In het Nederlands is het nog hopelozer dan in het Engels.
Reply
*hop*
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
'k Had al stukjes zo her en der gelezen of gehoord en die vond ik al leuk.
Het boek is echt heel goed.

[Image: 9789046805336.jpg]
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Iemand Het diner van Herman Koch (al) gelezen?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Een lelijke homo heeft geen reet aan zijn kont.
Geschreven door: Jack Simons

De wasmachine verkoper, sloot zijn winkel af en ging naakt op de toonbank liggen. Mijn geslacht gleed zijn kont in, als iets anders dat ook ergens vrij gemakkelijk in glijdt. Wat een kut-anus dacht ik, verveeld keek ik om mij heen.
"Wat kost die Zanussi?" vroeg ik. "Elf honderd vijfennegentig gulden," kreunde de wasmachine verkoper. "Wat eigenlijk geen geld is voor zo'n handig apparaat"....
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Eerst dat onderschrift, nu dit verhaaltje. Iets zegt mij dat je een beetje anaal gefixeerd bent, Balthazar [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik, de niet zo lezer, ben begonnen in De Einstein Code. Iemand gelezen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bumme Wrote:Iemand Het diner van Herman Koch (al) gelezen?

Ik heb het ook aangeschaft, maar nog niet gelezen. Jij al wel?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ekslem Wrote:Ik, de niet zo lezer, ben begonnen in De Einstein Code. Iemand gelezen?

Zomaar een reactie van een niet zo lezer zoals jij belooft veel goeds!

Quote:Zelden heb ik een boek uitgelezen. Geef mij maar een film of een stripboek. Lezen is gewoon niet mijn ding. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik dit boek in 2 weken uitgelezen heb. Dat is heel snel voor mij. Het verhaal is spannend en interessant geschreven. Dit is ook de reden dat ik hem uit gelezen heb. Dit boek is dus geschikt voor mensen die niet zo heel erg van lezen houden, maar ik ben er van overtuigd dat het boek ook goed te lezen is voor de fanatieke lezer. Hou je van spanning en intriges? Lees dit boek dan is door.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
IK vind lezen wel leuk hoor. Ik begin alleen niet zo vaak aan een boek....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:Iemand Het diner van Herman Koch (al) gelezen?

Ik heb het ook aangeschaft, maar nog niet gelezen. Jij al wel?

Yep, heb het net uit. Leuk onderhoudend boek, vlot geschreven. Enig nadeel was dat ik als hoofdpersoon al de tijd Herman Koch zelf bleef zien ( soms als Jiskefet -typetje). Ik geef het 3,5 * van 5.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ekslem Wrote:IK vind lezen wel leuk hoor. Ik begin alleen niet zo vaak aan een boek....

Als ik de plot zo lees, gaat het over een epileptische pokeraar. Da's al een goed begin :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Heb dit weekend trouwens voor 167 euro aan boeken gekocht dus laat de zomer maar komen Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bumme Wrote:Iemand Het diner van Herman Koch (al) gelezen?
Ja, prima boek. Niet geweldig, maar gewoon leuk weglezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb nog steeds een lijstje met boeken lezen voor 2 weken Italië.

Meestel lees ik er 3-4 in zo'n vakantie.

Van de week ff lid worden van de plaatselijke bibliotheek, die dingen kopen is niet echt duur, maar vaker dan een keer lees ik ze toch nooit.
Reply
Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:Iemand Het diner van Herman Koch (al) gelezen?

Ik heb het ook aangeschaft, maar nog niet gelezen. Jij al wel?

Yep, heb het net uit. Leuk onderhoudend boek, vlot geschreven. Enig nadeel was dat ik als hoofdpersoon al de tijd Herman Koch zelf bleef zien ( soms als Jiskefet -typetje). Ik geef het 3,5 * van 5.

Thnx. Ik bewaar het voor de vakaansie...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Als je met je limburgse chick op vakantie gaat zou ik er inderdaad genoeg boeken voor bewaren.
Reply


Forum Jump: