The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Galatasaray
#91
Woutiknout Wrote:
Mukkus Wrote:Kijk maar eens naar de wedstrijd van dit seizoen waar een wedstrijd van Ajax werd geleid door een belgische keeper: Roda JC - Ajax 2-0, vier gele kaarten voor Ajax. Dat komt omdat die belgen de instructies van de KNJB niet snappen.

Tja, een belgische keeper........ lijkt me sowieso niet handig om die een wedstrijd te laten leiden! :wink:

Mwoah, als je het niveau van scheidsrechters in nederland ziet, zou een blinde belgische mongoloide keeper nog uitkomst bieden.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#92
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Je moet gewoon kijken waar je krachten liggen. Ajax speelt in lastige uitwedstrijden met een aanvallende 4-4-2 variant. blabla voorbinddildoinmekont blablabla mooiebackhandvanfederer blablabla

Ho, defensieve 4-4-2. Hier zelfs een 5-4-1.....
Ho ho, Urby stond de hele tijd vrij op linkshalf en De Mul speelde gewoon als rechtsbuiten.

Maduro speelde zowat in de verdediging en de Mul speelde 'hangend' op rechts. Gabri centrum (verdedigend), Sneijder centrum. Ben je er soms geweest? Oh nee, jij hebt natuurlijk de samenvatting op tv gezien! Lang leve Talpa. Ook de 2 schandalige overtredingen gezien van Emanuelson, die onbestraft bleven? Nee, die zenden ze niet uit.
gast, ik heb het gewoon live in de kroeg gekregen. Gabri speelde vrij aanvallend in de zone op rechsthalf en Maduro inderdaad als verdedigende middenvelder. Het feit dat hij een paar keer in de verdiging stond, komt omdat Heerenveen een paar keer flink druk zette. Maar bij een paar keer bleef het.
En bij een overtreding van Urby kan ik me herinneren dat ik ook meteen 'geel' riep, maar ja, ik vond het ook een penalty en rood voor VDB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Willen jullie het PSV - Galatasaray topic niet verneuken met dat neuzen-gelul, ajaks speelt geen CL hoor!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#94
Ad Wim Wrote:gast, ik heb het gewoon live in de kroeg gekregen.

[Image: krombacher-pils.jpg]

:-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#95
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Je moet gewoon kijken waar je krachten liggen. Ajax speelt in lastige uitwedstrijden met een aanvallende 4-4-2 variant. blabla voorbinddildoinmekont blablabla mooiebackhandvanfederer blablabla

Ho, defensieve 4-4-2. Hier zelfs een 5-4-1.....
Ho ho, Urby stond de hele tijd vrij op linkshalf en De Mul speelde gewoon als rechtsbuiten.

Maduro speelde zowat in de verdediging en de Mul speelde 'hangend' op rechts. Gabri centrum (verdedigend), Sneijder centrum. Ben je er soms geweest? Oh nee, jij hebt natuurlijk de samenvatting op tv gezien! Lang leve Talpa. Ook de 2 schandalige overtredingen gezien van Emanuelson, die onbestraft bleven? Nee, die zenden ze niet uit.
gast, ik heb het gewoon live in de kroeg gekregen. Gabri speelde vrij aanvallend in de zone op rechsthalf en Maduro inderdaad als verdedigende middenvelder. Het feit dat hij een paar keer in de verdiging stond, komt omdat Heerenveen een paar keer flink druk zette. Maar bij een paar keer bleef het.
En bij een overtreding van Urby kan ik me herinneren dat ik ook meteen 'geel' riep, maar ja, ik vond het ook een penalty en rood voor VDB.

Oh, dus jij kan in de kroeg zien waar de Mul loopt als ie niet in beeld is......da's knap. Zeker een heel breed breedscherm daar.

Zodra ajax counterde: Maduro centraal mee naar voren, Gabri dook naar rechts, omdat de Mul of richting Huntelaar ging of naar de rechtsvoor-positie. Sneijder als schaduwspits (en architect) en Emanuelson naar de linksvoor. Als Stam een hele korte voorbinddildo had gehad, had ie Maduro om de 2 minuten in zijn reet kunnen neuken, zo dicht stond ie voor de verdediging. af en toe dook ie mee met een counter.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#96
Voyou Wrote:Willen jullie het PSV - Galatasaray topic niet verneuken met dat neuzen-gelul, ajaks speelt geen CL hoor!
Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#97
Ik zag dat De Mul een paar keer flink gevaarlijk was aan de rechterkant, dat vind ik genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Ad Wim Wrote:Ik zag dat De Mul een paar keer flink gevaarlijk was aan de rechterkant, dat vind ik genoeg.

Hansson ging ook een paar keer mee naar voren (o.a. bij corners). Kortom: Hansson speelde in de spits.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#99
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zag dat De Mul een paar keer flink gevaarlijk was aan de rechterkant, dat vind ik genoeg.

Hansson ging ook een paar keer mee naar voren (o.a. bij corners). Kortom: Hansson speelde in de spits.

Da's goed nieuws voor m'n cm-team
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zag dat De Mul een paar keer flink gevaarlijk was aan de rechterkant, dat vind ik genoeg.

Hansson ging ook een paar keer mee naar voren (o.a. bij corners). Kortom: Hansson speelde in de spits.

Even :wink:n-t:wink: pic: Net als Alex gister! Nam een vrije trap in de 16. Speelde die dus ook in de spits!
Reply
Doet ie al 5 jaar elke wedstrijd, Treesong. En dat noem jij 'nieuws'?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Doet ie al 5 jaar elke wedstrijd, Treesong. En dat noem jij 'nieuws'?

Ach, al die scandies lijken ook op elkaar
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zag dat De Mul een paar keer flink gevaarlijk was aan de rechterkant, dat vind ik genoeg.

Hansson ging ook een paar keer mee naar voren (o.a. bij corners). Kortom: Hansson speelde in de spits.
Sjonge jonge. De Mul speelde gewoon als rechtsbuiten. De linksbuiten-positie was vrij en vulde Urby vaak goed in. Dat is dus een aanvallend 4-4-2 in mijn ogen, want het werd regelmatig 4-2-4.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Doet ie al 5 jaar elke wedstrijd, Treesong. En dat noem jij 'nieuws'?

Ach, al die scandies lijken ook op elkaar

Doet mij denken aan mijn bezoekje aan de afhaalchinees. Mijn zoontje en ik zaten te wachten. D'r komt nog een wildvreemde vrouw met een wildvreemd zoontje binnen. De chinese eigenaresse begint te roepen dat die 2 jongens sprekend op elkaar leken, waarop ik zei, dat dat geen broertjes waren en dat we elkaar niet eens kennen. Zegt ze: "Ja, maar jullie lijken ook allemaal op elkaar."

Dus: Heb je chinees bloed in je?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Afgelopen!!!

Maak een nieuw topic aan, stelletje randstedelijke debielen. Xtragaap4de
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zag dat De Mul een paar keer flink gevaarlijk was aan de rechterkant, dat vind ik genoeg.

Hansson ging ook een paar keer mee naar voren (o.a. bij corners). Kortom: Hansson speelde in de spits.
Sjonge jonge. De Mul speelde gewoon als rechtsbuiten. De linksbuiten-positie was vrij en vulde Urby vaak goed in. Dat is dus een aanvallend 4-4-2 in mijn ogen, want het werd regelmatig 4-2-4.

Nee, weer mis. Je kon duidelijk zien de Mul ervoor moest zorgen dat Pranjic niet van achteruit aangespeeld kon worden. Daardoor speelde hij veel 'hangend' op rechts. Gabri verleende rugdekking richting de rechterkant als Pranjic onverhoopt wel in balbezit kwam.

Wel mooi dat je toegeeft dat Ajax heel snel omschakelt van 4-4-2 (in jouw ogen) naar 4-2-4. Weet je hoe dat heet? Counteren. Is dat niet een heel vies woord in Amsterdam?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Counteren. Is dat niet een heel vies woord in Amsterdam?

We zullen het zien tegen Austria Wien! Wat denken we dat het gaat worden? Ik zeg 2-1!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Voyou Wrote:Willen jullie het PSV - Galatasaray topic niet verneuken met dat neuzen-gelul, ajaks speelt geen CL hoor!

precies!
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
Om weer even on-topic te komen, het laatste bericht dat over PSV- Graaigraaitasjegraai ging nog eens tevoorschijn hoppen:

Bumme Wrote:Feli aan alle PSV-supporters met het behalen van de 2e ronde !
Dik verdiend!

Dank je Bumme. twas zeker dik verdiend. Hoop dat jouw cluppie het morgen ook goed doet. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Counteren. Is dat niet een heel vies woord in Amsterdam?

We zullen het zien tegen Austria Wien! Wat denken we dat het gaat worden? Ik zeg 2-1!

Wanneer speelt Ajax? Vanavond?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Counteren. Is dat niet een heel vies woord in Amsterdam?

We zullen het zien tegen Austria Wien! Wat denken we dat het gaat worden? Ik zeg 2-1!

Wanneer speelt Ajax? Vanavond?

Morgen!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Waarom morgen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Omdat ze verloren hebben van Kopenhagen. Weet je dat dan niet? :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Omdat ze verloren hebben van Kopenhagen. Weet je dat dan niet? :wink:

maar dat is toch al 4 jaar geleden of zo?
Reply
Net als Man U...

Muk wat laat jij je kennen zeg, Heerenveen heeft gewoon dik terecht verloren van Ajax, en of ze dat nu in een 10-0-0 opstelling doen interesseert niemand geen ene reet. Heerenveen kon enkel wat spartelen en heeft 0 (!!!) uitgespeelde kansen gehad...

PSV dik verdiend door, feli!
(al ben ik wel weer in slaap gevallen gisteravond :wink: )
Reply
Fabian Wrote:Muk wat laat jij je kennen zeg, Heerenveen heeft gewoon dik terecht verloren van Ajax, en of ze dat nu in een 10-0-0 opstelling doen interesseert niemand geen ene reet. Heerenveen kon enkel wat spartelen en heeft 0 (!!!) uitgespeelde kansen gehad...

Ik zeg ook nergens dat het niet terecht is. Ik geef hier zelfs nog aan dat het meer dan verdiend is. Maar, ik probeer aan Ada Wilma aan te geven dat deze wedstrijd on-ajax gewonnen is (prima, resultaat voor alles). Ada Wilma heeft zijn twijfels bij het zakelijke voetbal van PSV, terwijl Ajax afgelopen zaterdag ook op deze manier won bij Heerenveen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Muk wat laat jij je kennen zeg, Heerenveen heeft gewoon dik terecht verloren van Ajax, en of ze dat nu in een 10-0-0 opstelling doen interesseert niemand geen ene reet. Heerenveen kon enkel wat spartelen en heeft 0 (!!!) uitgespeelde kansen gehad...

Ik zeg ook nergens dat het niet terecht is. Ik geef hier zelfs nog aan dat het meer dan verdiend is. Maar, ik probeer aan Ada Wilma aan te geven dat deze wedstrijd on-ajax gewonnen is (prima, resultaat voor alles). Ada Wilma heeft zijn twijfels bij het zakelijke voetbal van PSV, terwijl Ajax afgelopen zaterdag ook op deze manier won bij Heerenveen.

naaaa dat kan toch niet....volgens Ada Wilma moet je een wedstrijd juist spelen voor je publiek. Je moet de vloer aanvegen met je tegenstander. Het belangrijkste is dat het publiek zich vermaakt, daar gaat het om en zeker als je thuis speelt.
He, je hoort mij niet zeggen dat Heerenveen slecht gespeeld heeft, absoluuuuuuut niet maar ze moeten toch het publiek vermaken want het is niet voor niets het thuispubliek.
Toch heeft heerenveen goed gespeeld want Brian stond 2 keer buiten zijn eigen strafschopgebied dus eigenlijk speelde heerenveen in een klassieke 5-4-3 opstelling, maar omdat Nilsson zich een keer liet terugzakken op eigen helft was het toch een 5-5-2 opstelling. Gelukkig dat Brian weer in doel ging staan zodat we rustig verder konden met de 4-3-3 opstelling maar achteraf hoorde ik Verbeek zeggen dat ze alles hebben geprobeerd ondanks de 4-4-2 opstelling.

Ach ja, ik heet Ad Wim en ik weet het ook niet meer. Maar goed dat Safin goed speelt anders moet ik me daar ook nog druk over maken
Make tea, not war
Reply


Forum Jump: