The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Galatasaray
#31
nee hoeft niet......wil je wel uitleggen aan al de mensen die deze mongool quoten waarom ze dat niet moeten doen?
Make tea, not war
Reply
#32
Ad Wim Wrote:Kom op zeg, thuis tegen Galatasaray. En Galatasaray is momenteel echt een stuk minder dan Ajax of AZ Blablablablabla

[Image: fckopenhagenajax01.jpg]
[Image: 1374t.jpg]
[Image: 8242006120348PM173.jpg]
Wie dit leest is gek
Reply
#33
Kezmania Wrote:Wat een gore homo's die turken.
Tijdens de rust durven enkele helden zo waar een Turkse vlag op te hangen in het stadion. Een Turkse idioot in een businesseat (wie nodigt er nou een Turk uit??) loopt vervolgens nog wat te provoceren. Maar wat die gekken in het uitvak doen slaat alles, hoe verzin je het om met brandende fakkels te gaan gooien #-o

Mooie overwinning nu op naar Liverpool

Inderdaad ja, wat een idioten! De provocaties begonnen idd in de rust, waarna het vrolijk verder ging. Het eerste kwartier na rust was ik meer bezig met wat er op de tribunes gebeurde dan wat er in het veld gebeurde. Vlakbij waar ik zat (Vak S) zaten er een zooi Turken (waarvan één een PSV-jas aanhad :roll: ) lekker te provoceren door de Hitler-groet te maken en het symbool van de grijze wolven, waarop wat PSV-fans bij mij in de buurt weer reageerden. Er werden vervolgens een paar mensen het stadion uitgezet.. Die gegooide brandende fakkels waren wel het dieptepunt ja, al vond ik het 'hamas, turken aan het gas' en het 'schop ze neer, schop de turken neer' van de PSV-aanhang ook niet netjes..

Maar goed, we zijn naar de volgende ronde, na een matige eerste en een goede tweede helft. Mendez en vooral Kromkamp vond ik de minste PSV-ers, Afellay was erg goed. Ook Da Costa heeft bewezen het Europese niveau aan te kunnen!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#34
PSV heeft met dank aan Guus Hiddink een speelstijl ontwikkeld waarmee ze nu ieder jaar in Europa met de beste mee kunnen, en zolang ze de juiste spelers blijven halen kunnen we daar nog lang plezier van hebben..

En Ada wim moet lekker tannis gaan kijken want misschien heeft ie daar meer vrstand van.
Bangkok resident.
Reply
#35
Ach, Ad Wim geeft gewoon zijn mening, en net zoals vele andere forummers onder ons, doet ie dit niet al te genuanceerd. :lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#36
Dat is dan ook wel weer waar...
Bangkok resident.
Reply
#37
Ricochan Wrote:PSV heeft met dank aan Guus Hiddink een speelstijl ontwikkeld waarmee ze nu ieder jaar in Europa met de beste mee kunnen, en zolang ze de juiste spelers blijven halen kunnen we daar nog lang plezier van hebben..

En Ada wim moet lekker tannis gaan kijken want misschien heeft ie daar meer vrstand van.

Ook daar heeft hij geen verstand van
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#38
Boca :-$
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#39
FC Petr Wrote:Boca :-$

:-$
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#40
Die Turken kunnen weer een mooie boete verwachten, stelletje randdebielen!

Uitermate zeer tevreden met het behalen van de tweede ronde. Alleen een brakke kop van de Eindhovense Amsterdammertjes :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Kezmania Wrote:Een Turkse idioot in een businesseat (wie nodigt er nou een Turk uit??)

wat is hier mis mee? dus je betaalt je helemaal scheel aan een business seat voor de zakelijke contacten, maar je mag geen turken uitnodigen? volgens mij kun je dat daar juist wel doen. :roll: sjonge, er komt een keer een turk in de provincie en meteen is brabant te klein.

brandende fakkels gooien is uitermate treurig, maar het is wel goed dat ze proberen het psvee publiek wakker te houden. :razz:
Reply
#42
Ekslem Wrote:Die Turken kunnen weer een mooie boete verwachten, stelletje randdebielen!

Uitermate zeer tevreden met het behalen van de tweede ronde. Alleen een brakke kop van de Eindhovense Amsterdammertjes :razz:

hier heet dat gewoon een vaasje, hoewel die wel ontwikkeld zijn omdat amsterdammers een te grote neus hebben om uit een fluitje te drinken. :wink:
Reply
#43
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Die Turken kunnen weer een mooie boete verwachten, stelletje randdebielen!

Uitermate zeer tevreden met het behalen van de tweede ronde. Alleen een brakke kop van de Eindhovense Amsterdammertjes :razz:

hier heet dat gewoon een vaasje, hoewel die wel ontwikkeld zijn omdat amsterdammers een te grote neus hebben om uit een fluitje te drinken. :wink:

:lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#44
Riekki Wrote:Ad Wilma, luister eens even goed.

Vanwege het feit dat psv misschien geen grootste wedstrijd heeft gespeeld hebben ze wel gewonnen en dat hebben ze gedaan op een prima manier.
Dat geleuter van jou begint me behoorlijk de keel uit te hangen.
Kun je misschien met je achterlijk gezwam eens een keer zeggen dat een nederlandse club (niet zijnde 020) het europees al 3 jaar prima op orde heeft.
Zou je daarnaast misschien je commentaar over welke club dan ook in 1 post willen plaatsen zodat ik niet 4 pagina's posten door moet lezen om jou mening over een bepaald iets te kunnen beoordelen.

Kort gezegd: hou op met dat achterlijke geleuter van je en kom to the point.
Als jij nou gewoon een keer leert lezen! Dan zou je namelijk zien dat ik de prestatie knap vind, en dat ik PSV respecteer om wat ze de laatste jaren in de CL doen. Kort gezegd: een onzinpost en dan zeg je dat ik leuter cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Mukkus Wrote:Is wel logisch. Galatasaray moet winnen om verder te komen. Laat ze dan ook het spel maar maken. Het heeft goed uitgepakt. Jij gaat liever vol op de aanval en dan verliezen met 0-2 en uitgeschakeld worden?
Dit bedoel ik nou juist. Het lijkt wel of ze bang zijn om zelf het spel te maken, omdat ze dan wellicht een paar counters om de oren krijgen. Juist met zo'n selectie, en dan vooral de verdediging, en tegen een club als Galatasaray, in een wedstrijd waarin je, als je wint, zeker bent van plaatsing, moet je gewoon voor die goal gaan en niet afwachten en de tegenstander het spel laten maken. Dan ben je gewoon aan het publiek verplicht. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die blij waren met een eerste helft als die van gisteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Wat zegt ie?
Bangkok resident.
Reply
#47
Dat het hem spijt van alles. Dat hij zelf inziet dat hij vrij vaak onnozel reageert en zich laat leiden door rare hersenspinsels
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#48
Wat zegt Boca? :lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#49
Feli aan alle PSV-supporters met het behalen van de 2e ronde !
Dik verdiend!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#50
Dank je Bumme. Ad Wim mag daar eens een voorbeeld aan nemen. Die moet eens ophouden met zijn negatieve gezeik over PSV. Dat PSV niet zijn club is, prima maar dat oeverloos gezwets over dat de manier van spelen hem niet zint ben ik onderhand spuugzat. Komt nogal calimero-achtig over. "Prima resultaat" zegt ie, en dan "MAAARRR......"
PSV is gewoon voor het derde achtereenvolgende jaar bij de laatste 16 van Europa en daar ben ik beretrots op. Heb er totaal geen behoefte aan dat dit topic vervuild wordt door een Ad Wim die PSV graag toch vooral van een voor hem negatieve zijde wil belichten.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#51
Bredanaar maak je niet dik! :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
Nee daarom ga ik nu gauw maar effe fitnessen :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#53
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:Is wel logisch. Galatasaray moet winnen om verder te komen. Laat ze dan ook het spel maar maken. Het heeft goed uitgepakt. Jij gaat liever vol op de aanval en dan verliezen met 0-2 en uitgeschakeld worden?
Dit bedoel ik nou juist. Het lijkt wel of ze bang zijn om zelf het spel te maken, omdat ze dan wellicht een paar counters om de oren krijgen. Juist met zo'n selectie, en dan vooral de verdediging, en tegen een club als Galatasaray, in een wedstrijd waarin je, als je wint, zeker bent van plaatsing, moet je gewoon voor die goal gaan en niet afwachten en de tegenstander het spel laten maken. Dan ben je gewoon aan het publiek verplicht. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die blij waren met een eerste helft als die van gisteren.

Nee, joh. Laat dat Galatasaray maar even uitrazen....wat nou publiek vermaken? Heb jij je vermaakt tegen Kopenhagen? Of had je ook liever gezien dat Ajax bij de laatste 16 in de CL zit.

Zal ik je even uit de doeken doen, hoe jouw Ajax hier zaterdagavond speelde. Over publiek vermaken: Stekelenburg in de goal, verdediging: Stam, Heitinga, Grygera en Vermaelen (4! mandekkers), middenveld: Maduro (stond stijf voor de verdediging), Emanuelson (snel mannetje voor de counters), Gabri (verdedigend) en Sneyder (de spil bij counters). Aanval: de Mul (kan ik ook bij de middenvelders zetten) en Huntelaar (diepste spits). Ze laten Heerenveen het spel maken en nemen daarna langzaam het spel over. Lieten Heerenveen even uitrazen en daarna toeslaan. En weet je wat ik nog het opvallendste vindt: Bij PSV worden dit soort aanvallen 'laffe counters' genoemd, in de media zondag en maandag waren dit bij Ajax 'juweeltjes van aanvallen'. Een spannende wedstrijd, omdat op een gegeven moment de 1-1 dichterbij was dan de 0-2. Wel een verdiende overwinning overigens, Ajax was qua positiespel, tactiek (counteren) en effectiviteit beter.

Weet je waarom de held Perez niet speelde, die heeft de snelheid niet om te counteren, tegen Den Haag speelde hij wel. Toen hadden jullie Maduro niet nodig.

Publiek vermaken...kom op. PSV speelde nog aanvallende dan Ajax zaterdag. En ik mag Galatasaray toch nog wel een beetje sterker inschatten dan Heerenveen. Gemakshalve stel ik PSV en Ajax gelijk aan elkaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#54
Ajax speelde uit en PSV speelde thuis, dan is er een flink verschil in publiek vermaken. Ajax speelt thuis altijd 4-3-3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Bredanaar Wrote:Dank je Bumme. Ad Wim mag daar eens een voorbeeld aan nemen. Die moet eens ophouden met zijn negatieve gezeik over PSV. Dat PSV niet zijn club is, prima maar dat oeverloos gezwets over dat de manier van spelen hem niet zint ben ik onderhand spuugzat. Komt nogal calimero-achtig over. "Prima resultaat" zegt ie, en dan "MAAARRR......"
PSV is gewoon voor het derde achtereenvolgende jaar bij de laatste 16 van Europa en daar ben ik beretrots op. Heb er totaal geen behoefte aan dat dit topic vervuild wordt door een Ad Wim die PSV graag toch vooral van een voor hem negatieve zijde wil belichten.
Als je nou verdomme even de PSV-topics van de afgelopen CL-wedstrijden terug leest, zie je dat ik elke keer heb geklapt voor PSV en dat ik vind dat ze erg goed bezig zijn. Dus houd dat domme commentaar over öeverloos gezwets" etc. maar gewoon voor je.
Iedereen is nu euforisch over de prestatie van PSV. Dat is terecht, maar toen Ajax vorig jaar door ging, hoorde je hier iedereen zeiken dat het niet meer dan normaal was gezien de poule. Nou, dat vind ik hier ook wel op zijn plaats.

Maar de manier van spelen staat hier los van. PSV speelt gewoon al jaren zakelijk en dat is vaak niet om aan te zien. Ik heb nou niet echt genoten van de CL-wedstrijden van PSV dit seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
En wat als ajax op een zakelijke manier was doorgegaan?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#57
Bocaloca Wrote:En wat als ajax op een zakelijke manier was doorgegaan?
Dan had je in alle media kunnen lezen dat Ajax on-Ajax door is gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Maar wel 9 miljoen euro rijker....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#59
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:En wat als ajax op een zakelijke manier was doorgegaan?
Dan had je in alle media kunnen lezen dat Ajax on-Ajax door is gegaan.

wat was dan JOU mening geweest?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#60
Dan had ik hetzelfde gezegd. Het resultaat is natuurlijk het belangrijkste, zeker in de CL, maar hier in A'dam moet dat eigenlijk gepaard gaan met mooi voetbal, zeker tegen ploegjes als Thun, Bordeaux en Galatasaray.
Vorig was natuurlijk een dramaseizoen, wat we nog een beetje goed maakten door 2e ronde CL. Maar toen werd er dramatisch gevoetbald en dan moet er eerst en vooral resultaat behaald worden.
Nu spelen we leuk en goed en wordt in Amsterdam de lat meteen hoog gelegd. En terecht naar mijn mening.

En trouwens, het is "jouW mening"...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: