The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Galatasaray
#61
zou het heel jamer vinden...in ieder geval ernaar streven..al lukte het de afgelopen jaren niet.
Reply
#62
Tjah en als dat niet met mooi voetbal gebeurd, maar met degelijk voetbal de volgende ronde bereiken in een vroeg stadium?
Zou je dan op Ajax gaan zeiken dat ze het zo doen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#63
Je moet gewoon kijken waar je krachten liggen. Ajax speelt in lastige uitwedstrijden met een aanvallende 4-4-2 variant. Dat kan dan minder aantrekkelijk zijn, maar als je een sterke tegenstander hebt en je speelt uit, vind ik dat reëel. PSV had gisteren een redelijke tegenstander, maar eentje die vooral thuis presteert. Dan vind ik dat je vol moet knallen als je die jongens thuis krijgt en ook nog eens moet winnen.
Althans, ik zou het Ajax verwijten als ze zo afwachtend zouden spelen als PSV gisteren in de eerste helft. Maar dat doet Ajax dan ook vrijwel nooit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:En wat als ajax op een zakelijke manier was doorgegaan?
Dan had je in alle media kunnen lezen dat Ajax on-Ajax door is gegaan.

gelul. dan waren ze weer de hemel ingeschreven. omdat alle media ajakkes-aanhangers zijn vinden ze het al snel mooi daar. net zoals vandaag is komen vast te staan dat het grootste gedeelte van de journalisten rooie lijers zijn (waardoor uiteraard een rood gekleurd beeld ontstaat), zijn ook de voetbalmedia bevooroordeeld.

alles wat ajakkes goed doet is 2x zo mooi, alles wat psvee en fainoid fout doen is 2x zo lelijk. of vind je dat ajakkes net zo de grond in werd geschreven vorig jaar als nu bij fainoid gebeurt? heb jij toen ze 9de stonden 1 journalist in zijn mond horen nemen dat ajakkes buiten de top3 viel?

boeien verder. pleur op met je mooi voetbal. ten eerste is het subjectief (hoewel je doet voorkomen dat hetgeen jij mooi vindt ook mooi is) en ten tweede koop je er geen hol voor. resultaat moet altijd bovenaan staan.
Reply
#65
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:En wat als ajax op een zakelijke manier was doorgegaan?
Dan had je in alle media kunnen lezen dat Ajax on-Ajax door is gegaan.

gelul. dan waren ze weer de hemel ingeschreven. omdat alle media ajakkes-aanhangers zijn vinden ze het al snel mooi daar. net zoals vandaag is komen vast te staan dat het grootste gedeelte van de journalisten rooie lijers zijn (waardoor uiteraard een rood gekleurd beeld ontstaat), zijn ook de voetbalmedia bevooroordeeld.

alles wat ajakkes goed doet is 2x zo mooi, alles wat psvee en fainoid fout doen is 2x zo lelijk. of vind je dat ajakkes net zo de grond in werd geschreven vorig jaar als nu bij fainoid gebeurt? heb jij toen ze 9de stonden 1 journalist in zijn mond horen nemen dat ajakkes buiten de top3 viel?

boeien verder. pleur op met je mooi voetbal. ten eerste is het subjectief (hoewel je doet voorkomen dat hetgeen jij mooi vindt ook mooi is) en ten tweede koop je er geen hol voor. resultaat moet altijd bovenaan staan.
jullie vinden jezelf altijd zo zielig en ondergewaardeerd...wordt een beetje gek van dat zelfmedelijden.
Reply
#66
waf Wrote:heb jij toen ze 9de stonden 1 journalist in zijn mond horen nemen dat ajakkes buiten de top3 viel?
Nee, maar dat komt omdat Ajax wel kwaliteit had en iedereen wist dat dat er ooit wel weer uit zou komen. Dat ligt bij Feyenoord toch iets anders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
kooltje Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:En wat als ajax op een zakelijke manier was doorgegaan?
Dan had je in alle media kunnen lezen dat Ajax on-Ajax door is gegaan.

gelul. dan waren ze weer de hemel ingeschreven. omdat alle media ajakkes-aanhangers zijn vinden ze het al snel mooi daar. net zoals vandaag is komen vast te staan dat het grootste gedeelte van de journalisten rooie lijers zijn (waardoor uiteraard een rood gekleurd beeld ontstaat), zijn ook de voetbalmedia bevooroordeeld.

alles wat ajakkes goed doet is 2x zo mooi, alles wat psvee en fainoid fout doen is 2x zo lelijk. of vind je dat ajakkes net zo de grond in werd geschreven vorig jaar als nu bij fainoid gebeurt? heb jij toen ze 9de stonden 1 journalist in zijn mond horen nemen dat ajakkes buiten de top3 viel?

boeien verder. pleur op met je mooi voetbal. ten eerste is het subjectief (hoewel je doet voorkomen dat hetgeen jij mooi vindt ook mooi is) en ten tweede koop je er geen hol voor. resultaat moet altijd bovenaan staan.
jullie vinden jezelf altijd zo zielig en ondergewaardeerd...wordt een beetje gek van dat zelfmedelijden.

tuurlijk, gooi het maar weer op calimero. :roll: groot en klein heeft er uiteraard geen fuck mee te maken. op zich mooi om te zien dat je gek wordt. ik heb geen medelijden nodig.
Reply
#68
Waf, mooie avatar :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#69
waf Wrote:
kooltje Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:En wat als ajax op een zakelijke manier was doorgegaan?
Dan had je in alle media kunnen lezen dat Ajax on-Ajax door is gegaan.

gelul. dan waren ze weer de hemel ingeschreven. omdat alle media ajakkes-aanhangers zijn vinden ze het al snel mooi daar. net zoals vandaag is komen vast te staan dat het grootste gedeelte van de journalisten rooie lijers zijn (waardoor uiteraard een rood gekleurd beeld ontstaat), zijn ook de voetbalmedia bevooroordeeld.

alles wat ajakkes goed doet is 2x zo mooi, alles wat psvee en fainoid fout doen is 2x zo lelijk. of vind je dat ajakkes net zo de grond in werd geschreven vorig jaar als nu bij fainoid gebeurt? heb jij toen ze 9de stonden 1 journalist in zijn mond horen nemen dat ajakkes buiten de top3 viel?

boeien verder. pleur op met je mooi voetbal. ten eerste is het subjectief (hoewel je doet voorkomen dat hetgeen jij mooi vindt ook mooi is) en ten tweede koop je er geen hol voor. resultaat moet altijd bovenaan staan.
jullie vinden jezelf altijd zo zielig en ondergewaardeerd...wordt een beetje gek van dat zelfmedelijden.

tuurlijk, gooi het maar weer op calimero. :roll: groot en klein heeft er uiteraard geen fuck mee te maken. op zich mooi om te zien dat je gek wordt. ik heb geen medelijden nodig.
nee hoor want ik ben een ajacied..maar bijv ook in milan geweest met psv twee jaar terug. Jullie vinden jezelf altijd calimero...dat is mijn probleem tegen psv.
Reply
#70
Ik waardeer je mening, Waffemans, maar je moet wel ophouden over dat gelul over de media en de complottheorieën tegen Feyenoord, want daardoor verlies je een hoop van je geloofwaardigheid. Bovendien is het gewoon kinderachtig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:heb jij toen ze 9de stonden 1 journalist in zijn mond horen nemen dat ajakkes buiten de top3 viel?
Nee, maar dat komt omdat Ajax wel kwaliteit had en iedereen wist dat dat er ooit wel weer uit zou komen. Dat ligt bij Feyenoord toch iets anders.

die reactie was te verwachten. kom je weer bij het subjectieve. als iedereen dat zegt ofwel elke journalist elkaar napraat, wil dat niet zeggen dat het zo is. het is naar mijn stellige overtuiging niet zo kwalitatief slecht als wordt gesuggereerd. ajakkes kreeg ook pas vertrouwen toen ze een scorende spits kregen. zo gaan die dingen.

het is het oude liedje: de ene journalist vindt het, de ander praat het na, en bij de volgende is het een feit en wordt het ten grondslag gelegd aan een redenering.

vorig jaar deed fainoid het gewoon goed en nu even het vertrouwen weg is zijn we opeens geen topclub meer (wat dat al wezen mag) en kan niemand er een hout meer van. opportunistisch geneuzel.
Reply
#72
Ad Wim Wrote:Ik waardeer je mening, Waffemans, maar je moet wel ophouden over dat gelul over de media en de complottheorieën tegen Feyenoord, want daardoor verlies je een hoop van je geloofwaardigheid. Bovendien is het gewoon kinderachtig.

het is geen complot tegen feyenoord, het is het grote neuzencomplot (dat gevormd wordt door de opinie). een verzameling gloryhunters meelopers en napraters dat het met elkaar eens is.
Reply
#73
Feyenoord is een top 3 club en zal dat altijd blijven. Maar je kunt niet ontkennen dat er geen enorm verschil zit in kwaliteit tussen de selectie van Feyenoord en die van PSV, AZ en Ajax.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
ADA wen er nou maar aan dat Waf onze complot man is :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#75
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik waardeer je mening, Waffemans, maar je moet wel ophouden over dat gelul over de media en de complottheorieën tegen Feyenoord, want daardoor verlies je een hoop van je geloofwaardigheid. Bovendien is het gewoon kinderachtig.

het is geen complot tegen feyenoord, het is het grote neuzencomplot (dat gevormd wordt door de opinie). een verzameling gloryhunters meelopers en napraters dat het met elkaar eens is.
Het is wel grappig dat je dat zegt, want als ik in het stadion zit, hoor ik om me heen heel vaak gezeik dat de scheidsrechter weer eens tegen Ajax is, "zoals altijd".
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Ad Wim Wrote:Feyenoord is een top 3 club en zal dat altijd blijven. Maar je kunt niet ontkennen dat er geen enorm verschil zit in kwaliteit tussen de selectie van Feyenoord en die van PSV, AZ en Ajax.

wel een verschil, enorm vind ik overdreven.

maar ook vorig jaar was er een verschil tussen de selecties, en toen was ajakkes verreweg de minste. toen heb ik niemand horen zeggen (terecht overigens) dat ajakkes geen deel meer uitmaakte van de grote 3. nu gebeurt dat wel bij feyenoord. oftewel, als feyenoord slecht is, wordt het overdreven slecht gemaakt.
Reply
#77
Bocaloca Wrote:ADA wen er nou maar aan dat Waf onze complot man is :8:

ik kan je zeggen dat bredanaar niet echt van mening verschilt met mij. er zijn er wel meer die het zo voelen.
Reply
#78
Seth Gaaikema Wrote:Het is wel grappig dat je dat zegt, want als ik in het stadion zit, hoor ik om me heen heel vaak gezeik dat de scheidsrechter weer eens tegen Ajax is, "zoals altijd".

enorm grappig idd.

(als een scheidrechter eens neutraal is lijkt hij al snel tegen ajakkes. het is maar wat je gewend bent. :8: )
Reply
#79
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Feyenoord is een top 3 club en zal dat altijd blijven. Maar je kunt niet ontkennen dat er geen enorm verschil zit in kwaliteit tussen de selectie van Feyenoord en die van PSV, AZ en Ajax.

wel een verschil, enorm vind ik overdreven.

maar ook vorig jaar was er een verschil tussen de selecties, en toen was ajakkes verreweg de minste. toen heb ik niemand horen zeggen (terecht overigens) dat ajakkes geen deel meer uitmaakte van de grote 3. nu gebeurt dat wel bij feyenoord. oftewel, als feyenoord slecht is, wordt het overdreven slecht gemaakt.
Ik snap wat je bedoelt en ik ben het ook niet altijd eens met de media. Ik denk alleen dat zij ook doelen op het feit dat Feyenoord al jaren geen kampioen is geworden en zelfs geen CL gehaald heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
waf Wrote:
Seth Gaaikema Wrote:Het is wel grappig dat je dat zegt, want als ik in het stadion zit, hoor ik om me heen heel vaak gezeik dat de scheidsrechter weer eens tegen Ajax is, "zoals altijd".

enorm grappig idd.

(als een scheidrechter eens neutraal is lijkt hij al snel tegen ajakkes. het is maar wat je gewend bent. :8: )
Ik bedoelde er natuurlijk mee, dat je er vaak naar kijkt met een Ajax- of Feyenoordbril op.
Ik moet wel zeggen dat we dit seizoen echt wel 2 of 3 keer een dramatische scheids in de Arena hebben gehad. Maar je hoort mij niet zeggen dat het scheidsrechtersgilde altijd tegen Ajax is, want dat slaat gewoon nergens op. Ik ben overtuigd van de integriteit van de scheidsrechters in Nederland :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Feyenoord is een top 3 club en zal dat altijd blijven. Maar je kunt niet ontkennen dat er geen enorm verschil zit in kwaliteit tussen de selectie van Feyenoord en die van PSV, AZ en Ajax.

wel een verschil, enorm vind ik overdreven.

maar ook vorig jaar was er een verschil tussen de selecties, en toen was ajakkes verreweg de minste. toen heb ik niemand horen zeggen (terecht overigens) dat ajakkes geen deel meer uitmaakte van de grote 3. nu gebeurt dat wel bij feyenoord. oftewel, als feyenoord slecht is, wordt het overdreven slecht gemaakt.
Ik snap wat je bedoelt en ik ben het ook niet altijd eens met de media. Ik denk alleen dat zij ook doelen op het feit dat Feyenoord al jaren geen kampioen is geworden en zelfs geen CL gehaald heeft.

Jij bent het volgens mij alleen met de media eens als het jou uitkomt he? Zoals dat gelul over het zakelijke PSV, staan de kranten vol mee en na verloop van tijd heb jij ook opeens die mening..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#82
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Feyenoord is een top 3 club en zal dat altijd blijven. Maar je kunt niet ontkennen dat er geen enorm verschil zit in kwaliteit tussen de selectie van Feyenoord en die van PSV, AZ en Ajax.

wel een verschil, enorm vind ik overdreven.

maar ook vorig jaar was er een verschil tussen de selecties, en toen was ajakkes verreweg de minste. toen heb ik niemand horen zeggen (terecht overigens) dat ajakkes geen deel meer uitmaakte van de grote 3. nu gebeurt dat wel bij feyenoord. oftewel, als feyenoord slecht is, wordt het overdreven slecht gemaakt.
Ik snap wat je bedoelt en ik ben het ook niet altijd eens met de media. Ik denk alleen dat zij ook doelen op het feit dat Feyenoord al jaren geen kampioen is geworden en zelfs geen CL gehaald heeft.

prijzenjournalistiek. als je stelselmatig 5de wordt hebben ze een punt, als je gemiddeld 3de wordt niet. tot 84 heb ik 10 jaar moeten wachten, tot 93 9 jaar. tot 99 6 jaar. ondanks dat blijven we een club met een enorme aanhang die altijd weer een keer bovenkomt.
Reply
#83
Ad Wim Wrote:Ik bedoelde er natuurlijk mee, dat je er vaak naar kijkt met een Ajax- of Feyenoordbril op.
Ik moet wel zeggen dat we dit seizoen echt wel 2 of 3 keer een dramatische scheids in de Arena hebben gehad. Maar je hoort mij niet zeggen dat het scheidsrechtersgilde altijd tegen Ajax is, want dat slaat gewoon nergens op. Ik ben overtuigd van de integriteit van de scheidsrechters in Nederland :wink:

als ik ajakkessied was zou ik daar ook van overtuigd zijn. :razz:

maar ze zijn idd niet alleen pro-ajakkes, ze zijn ook enorm slecht. het niveau is echt om te huilen.
Reply
#84
Ad Wim Wrote:Je moet gewoon kijken waar je krachten liggen. Ajax speelt in lastige uitwedstrijden met een aanvallende 4-4-2 variant. blabla voorbinddildoinmekont blablabla mooiebackhandvanfederer blablabla

Ho, defensieve 4-4-2. Hier zelfs een 5-4-1.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#85
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Je moet gewoon kijken waar je krachten liggen. Ajax speelt in lastige uitwedstrijden met een aanvallende 4-4-2 variant. blabla voorbinddildoinmekont blablabla mooiebackhandvanfederer blablabla

Ho, defensieve 4-4-2. Hier zelfs een 5-4-1.....
Ho ho, Urby stond de hele tijd vrij op linkshalf en De Mul speelde gewoon als rechtsbuiten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
waf Wrote:
Seth Gaaikema Wrote:Het is wel grappig dat je dat zegt, want als ik in het stadion zit, hoor ik om me heen heel vaak gezeik dat de scheidsrechter weer eens tegen Ajax is, "zoals altijd".

enorm grappig idd.

(als een scheidrechter eens neutraal is lijkt hij al snel tegen ajakkes. het is maar wat je gewend bent. :8: )

Kijk maar eens naar de wedstrijd van dit seizoen waar een wedstrijd van Ajax werd geleid door een belgische keeper: Roda JC - Ajax 2-0, vier gele kaarten voor Ajax. Dat komt omdat die belgen de instructies van de KNJB niet snappen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#87
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Je moet gewoon kijken waar je krachten liggen. Ajax speelt in lastige uitwedstrijden met een aanvallende 4-4-2 variant. blabla voorbinddildoinmekont blablabla mooiebackhandvanfederer blablabla

Ho, defensieve 4-4-2. Hier zelfs een 5-4-1.....
Ho ho, Urby stond de hele tijd vrij op linkshalf en De Mul speelde gewoon als rechtsbuiten.

Maduro speelde zowat in de verdediging en de Mul speelde 'hangend' op rechts. Gabri centrum (verdedigend), Sneijder centrum. Ben je er soms geweest? Oh nee, jij hebt natuurlijk de samenvatting op tv gezien! Lang leve Talpa. Ook de 2 schandalige overtredingen gezien van Emanuelson, die onbestraft bleven? Nee, die zenden ze niet uit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#88
Mukkus Wrote:Kijk maar eens naar de wedstrijd van dit seizoen waar een wedstrijd van Ajax werd geleid door een belgische keeper: Roda JC - Ajax 2-0, vier gele kaarten voor Ajax. Dat komt omdat die belgen de instructies van de KNJB niet snappen.

Tja, een belgische keeper........ lijkt me sowieso niet handig om die een wedstrijd te laten leiden! :wink:
Reply
#89
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Seth Gaaikema Wrote:Het is wel grappig dat je dat zegt, want als ik in het stadion zit, hoor ik om me heen heel vaak gezeik dat de scheidsrechter weer eens tegen Ajax is, "zoals altijd".

enorm grappig idd.

(als een scheidrechter eens neutraal is lijkt hij al snel tegen ajakkes. het is maar wat je gewend bent. :8: )

Kijk maar eens naar de wedstrijd van dit seizoen waar een wedstrijd van Ajax werd geleid door een belgische keeper: Roda JC - Ajax 2-0, vier gele kaarten voor Ajax. Dat komt omdat die belgen de instructies van de KNJB niet snappen.
Dan pak je meteen de slechtste wedstrijd van dit seizoen eruit, lekker makkelijk :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Ad Wim Wrote:Dan pak je meteen de slechtste wedstrijd van dit seizoen eruit, lekker makkelijk :wink:

Als dat de enige is die door een niet nederlandse scheids is gefloten, lijkt me dat juist een overduidelijk bewijs!!
Reply


Forum Jump: