The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Punten woensdag
#31
Doelman en verdediging scoren prima. Mijn AEK gok zelfs boven verwachting goed.

K Quim Benfica 7

V Jankulovski, Marek AC Milan 3
V Cirillo, Bruno AEK Athene 7
V Sergio Ramos © Real Madrid 14
V Van Buyten, Daniel Bayern München 4

Middenvelders ben ik ook niet ontevreden over. Met name de 3 punten voor Lindenroth zijn lekker. Vaart scoorde gelukkig nog maar won helaas niet.

M Van der Vaart, Rafael Hamburger SV 3
M Mendes, Tiago Olympique Lyon 11.85M 3
M Linderoth, Tobias Kopenhagen FC 7.05M 3

Spitsen zijn natuurlijk dramatisch!

A Jovov, Hristo Levski Sofia 0
A Henry, Thierry Arsenal 0
A Sükür, Hakan Galatasaray 0

Totaal 44 punten, mag niet klagen maar ook niet te hard juichen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#32
Van 30 naar 18 en nog steeds 6e in de forumsubleague :lol:
7 SD-ers bij de eerste 19, een record denk ik!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#33
Ik sta 79e en 16e in de subleague :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Marangon, Donieber Alexander (11.55M) 1

Van Buyten, Daniel (13.40M) 4
Riise, John Arne © (14.20M) 14
Cirillo, Bruno (7.25M) 7
Squillaci, Sébastien (10.30M) 7

Katsouranis (7.05M) 3
Boyarintsev, Denis (7.85M) 0
Van der Vaart, Rafael (10.25M) 3
Van Nistelrooy, Ruud (17.30M) 3
Hunt, Aaron (9.65M) 3
Koné, Arouna (11.10M) 6

Maakt 51 punten!!

En een 8e plaats in de totaalstand!! En dat in mijn tweede seizoen...Ik ben gelukkig!

Met de subleague 'Campeonato di Grolsch' op de 2e stek!
Reply
#35
SVZW Wrote:Met de subleague 'Campeonato di Grolsch' op de 2e stek!

Nog een Tukker :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
Weer zo'n figuur die alleen ff komt posten als het ergens goed gaat.
Bangkok resident.
Reply
#37
weer gestegen naar pagina2, ik hoop bij de eerste 25 te overwinteren.... Maar ja, nu komen de wedstrijden met de reserve teams er aan..... :8:
Reply
#38
Ricochan Wrote:Weer zo'n figuur die alleen ff komt posten als het ergens goed gaat.
en nog eentje
Reply
#39
kooltje Wrote:
Ricochan Wrote:Weer zo'n figuur die alleen ff komt posten als het ergens goed gaat.
en nog eentje

hó hó, Voe Stars doet al jaren mee aan Championsmanager hoor, en waarschijnlijk heeft hij de afgelopen jaren betere resultaten dan jou neergezet kooltje...ik begrijp dat je gepikeerd bent over je eigen score deze week en al je niet spelende spelers maar Voe beschuldigen gaat mij net iets te ver hoor... :wink:
Reply
#40
Devlin Wrote:
kooltje Wrote:
Ricochan Wrote:Weer zo'n figuur die alleen ff komt posten als het ergens goed gaat.
en nog eentje

hó hó, Voe Stars doet al jaren mee aan Championsmanager hoor, en waarschijnlijk heeft hij de afgelopen jaren betere resultaten dan jou neergezet kooltje...ik begrijp dat je gepikeerd bent over je eigen score deze week en al je niet spelende spelers maar Voe beschuldigen gaat mij net iets te ver hoor... :wink:

:/\
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Van 86 naar 41 met "slechts" 46 punten. Die stijging is boven verwachting.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#42
Voyou Wrote:\Big Grin/ Voor het eerst in al die jaren CL heb ik de hoogste weekscore en sta ik 1ste! Even een traantje wegpinken hoor :cry:
Notworthy
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#43
Devlin Wrote:
kooltje Wrote:
Ricochan Wrote:Weer zo'n figuur die alleen ff komt posten als het ergens goed gaat.
en nog eentje

hó hó, Voe Stars doet al jaren mee aan Championsmanager hoor, en waarschijnlijk heeft hij de afgelopen jaren betere resultaten dan jou neergezet kooltje...ik begrijp dat je gepikeerd bent over je eigen score deze week en al je niet spelende spelers maar Voe beschuldigen gaat mij net iets te ver hoor... :wink:
in jaren 123 berichten. hoef mij op niemand af te reageren hoor...gewoon een constatering.
Reply
#44
kooltje Wrote:
Devlin Wrote:
kooltje Wrote:
Ricochan Wrote:Weer zo'n figuur die alleen ff komt posten als het ergens goed gaat.
en nog eentje

hó hó, Voe Stars doet al jaren mee aan Championsmanager hoor, en waarschijnlijk heeft hij de afgelopen jaren betere resultaten dan jou neergezet kooltje...ik begrijp dat je gepikeerd bent over je eigen score deze week en al je niet spelende spelers maar Voe beschuldigen gaat mij net iets te ver hoor... :wink:
in jaren 123 berichten. hoef mij op niemand af te reageren hoor...gewoon een constatering.

hier heeft Bart idd nog niet veel berichten, maar hij was er toch echt al bij in de tijd van dat oude blauwe CL-forum...van Mike Wes...dat waren nog eens tijden :wink:
Reply
#45
Devlin Wrote:
kooltje Wrote:
Devlin Wrote:
kooltje Wrote:
Ricochan Wrote:Weer zo'n figuur die alleen ff komt posten als het ergens goed gaat.
en nog eentje

hó hó, Voe Stars doet al jaren mee aan Championsmanager hoor, en waarschijnlijk heeft hij de afgelopen jaren betere resultaten dan jou neergezet kooltje...ik begrijp dat je gepikeerd bent over je eigen score deze week en al je niet spelende spelers maar Voe beschuldigen gaat mij net iets te ver hoor... :wink:
in jaren 123 berichten. hoef mij op niemand af te reageren hoor...gewoon een constatering.

hier heeft Bart idd nog niet veel berichten, maar hij was er toch echt al bij in de tijd van dat oude blauwe CL-forum...van Mike Wes...dat waren nog eens tijden :wink:

De goeie ouwe tijd :cry:
Met de puntenmongool!!!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#46
hij bestaat gewoon nog hoor Smile

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.f1-management.org/clforum/">http://www.f1-management.org/clforum/</a><!-- m -->

Notworthy
Reply
#47
Ekslem Wrote:Ik sta 79e en 16e in de subleague :lol:

Doe je met 2 teams mee? :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#48
T00L Wrote:hij bestaat gewoon nog hoor Smile

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.f1-management.org/clforum/">http://www.f1-management.org/clforum/</a><!-- m -->

Notworthy

ik zie zelfs nog de link naar de Blackpool Rovers subleague staan...daar heb ik goeie herinneringen aan...leverde me uit mn hoofd een euro'tje of 70 op dacht ik
Reply
#49
Aiai, t blauwe forum, dat waren tijden:-) Lekker de uefa matchcast zitten overtikken met slechte grappen en zo. Maar ja, daarvoor heeft opa geen tijd meer :x
gelukkig nog wel om af en tooe n opstelling in elkaar te draaien :8:
Reply
#50
Devlin Wrote:
T00L Wrote:hij bestaat gewoon nog hoor Smile

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.f1-management.org/clforum/">http://www.f1-management.org/clforum/</a><!-- m -->

Notworthy

ik zie zelfs nog de link naar de Blackpool Rovers subleague staan...daar heb ik goeie herinneringen aan...leverde me uit mn hoofd een euro'tje of 70 op dacht ik

Inderdaad, mij ook 2 jaar terug (dacht zelfs meer dan 70 euro).
Toen hadden ze ook nog gewone prijzen bij SD, in plaats van die gare waardepunten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#51
oh ja, zo'n digicam waarvoor ik uiteindelijk via marktplaats best aardig echte waardepunten terugverdiende:-)
Reply
#52
Lamme Lennie Wrote:
Devlin Wrote:
T00L Wrote:hij bestaat gewoon nog hoor Smile

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.f1-management.org/clforum/">http://www.f1-management.org/clforum/</a><!-- m -->

Notworthy

ik zie zelfs nog de link naar de Blackpool Rovers subleague staan...daar heb ik goeie herinneringen aan...leverde me uit mn hoofd een euro'tje of 70 op dacht ik

Inderdaad, mij ook 2 jaar terug (dacht zelfs meer dan 70 euro).
Toen hadden ze ook nog gewone prijzen bij SD, in plaats van die gare waardepunten.
Idd, maar kans op een prijs is nu wel een stuk groter :!:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#53
Snik, mooie tijd was dat !!!! :cry:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#54
Shirtjes te koop !!!!!! Nog in de verpakking !!!
Bangkok resident.
Reply
#55
Doet me toch een beetje pijn om te zien dat ik word afgeschilderd als succes-poster. Volg het gewoon nog niet zolang, simpel!

En dan d'r bij, al die ervaring van jullie moet toch genoeg zijn om altijd in de top10 te staan??

Respect voor Devlin, trouwens...(ik hoorde dat je al jaren in de top meedraait)
Reply
#56
SVZW Wrote:Doet me toch een beetje pijn om te zien dat ik word afgeschilderd als succes-poster. Volg het gewoon nog niet zolang, simpel!

En dan d'r bij, al die ervaring van jullie moet toch genoeg zijn om altijd in de top10 te staan??

Respect voor Devlin, trouwens...(ik hoorde dat je al jaren in de top meedraait)


De meeste van ons op dit forum draaien al jaren in die top mee dat is niet alleen Devlin, en je moet het niet als een aanval beschouwen maar als een stimulans om vaker te gaan posten en dus niet alleen als je een succesje hebt behaald.

En altijd constant in de top 10 staan is onmogelijk want je bent van heel veel factoren afhankelijk, bijvoorbeeld last minute blessures e.d.
Reply
#57
Djourous enzo :letitallout:
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply


Forum Jump: