The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Profcoach
#61
Ik ga het in ieder geval gokken door ze te laten staan, want ik heb nog wel wat andere kneuzen die dr uit moeten. Is trouwens al eerder voorgekomen namelijk, Kreek stopte met voetbal en mocht gewoon gewisseld worden 4 weken geleden... :eeeek:
Reply
#62
krushhead Wrote:Ik ga het in ieder geval gokken door ze te laten staan, want ik heb nog wel wat andere kneuzen die dr uit moeten. Is trouwens al eerder voorgekomen namelijk, Kreek stopte met voetbal en mocht gewoon gewisseld worden 4 weken geleden... :eeeek:

Ja en hetzelfde met de Transfer van Culina naar PSV, dat was allemaal tijdens het spel en toen was de database niet open! Nu wel..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#63
klopt, maar technisch gezien lijkt het me al onmogelijk voor hun om een Huntelaar van Ajax en 1 van Heerenveen te laten "bestaan", Dus als zij strax Huntelaar verwijderen als Heerenveener zal ie automatisch een leeg vakje genereren in je team. Dus als je al gewisseld heb voordat ze dit aanpassen, kun je hem gratis wisselen. Icon_twisted
Reply
#64
harry_bierdop Wrote:
krushhead Wrote:Ik ga het in ieder geval gokken door ze te laten staan, want ik heb nog wel wat andere kneuzen die dr uit moeten. Is trouwens al eerder voorgekomen namelijk, Kreek stopte met voetbal en mocht gewoon gewisseld worden 4 weken geleden... :eeeek:

Ja en hetzelfde met de Transfer van Culina naar PSV, dat was allemaal tijdens het spel en toen was de database niet open! Nu wel..

Zie dit:

Als een speler van club wisselt, heb ik twee spelers van dezelfde club in mijn opstelling.
Dat klopt. Deze speler wordt uit uw selectie verwijderd en de eerst volgende keer dat u inlogt kunt een nieuwe speler selecteren van de club waar de transferende speler bij vertrekt.

Maw: Huntelaar voor H'veen erin en vervolgens transfer naar Ajax: betekent de week daarna kiezen voor bijv. Samaras of Yildrim. Je kunt dus niet Huntelaar dan zomaar 'voor' Ajax nemen.

Overigens: :eeeek: Bodnar is een hoerenzoon!!!!!!!!!!!!!!! Dacht dat ik gek werd toen ik talpa keek bij terugkomst van Ajax-grun, en die downsyndroomactie zag. Was al zo'n kutweekend door de twee kools van huntel (heb Hansson) en Zomer (hebben veel mensen, maar ik niet), en de kool van Koné (had 'm maar eens gewisseld voor vd Bergh. Bedankt, Rick: 1x geel en niet scoren!).

Resultaat van al deze ellende: gezakt naar plaats 310!!! :cry: :cry: :cry:
Reply
#65
krushhead Wrote:klopt, maar technisch gezien lijkt het me al onmogelijk voor hun om een Huntelaar van Ajax en 1 van Heerenveen te laten "bestaan", Dus als zij strax Huntelaar verwijderen als Heerenveener zal ie automatisch een leeg vakje genereren in je team. Dus als je al gewisseld heb voordat ze dit aanpassen, kun je hem gratis wisselen. Icon_twisted

Ja, voor een van die andere fijne heerenveenspitsen dus... Zit je de hele tijd met Samaras opgescheept! :roll:
Reply
#66
Ik zat ook meer aan Vlaar te denken... Kan ik Tim Cornelisse wisselen voor Tiedali en strax Vlaar dr uit voor Mathijssen. Betekent dus 2 wissels in 1 linie :!:
Reply
#67
krushhead Wrote:Ik zat ook meer aan Vlaar te denken... Kan ik Tim Cornelisse wisselen voor Tiedali en strax Vlaar dr uit voor Mathijssen. Betekent dus 2 wissels in 1 linie :!:

:eeeek: Hebben al die wissels eigenlijk nog wel zin, als je voor wat AZ betreft constant afhankelijk van blaar bent geweest? :wink:
Reply
#68
Aangezien het merendeel van mij concurenten in de subleague met opdam zaten opgescheept, heb ik daar toch de tweede plek ingenomen (van de 18). Kun je nagaan wat er was gebeurd als ik De Cler had gehad... Dus voor een potje van 25 eurie p.p. inleg wil ik graag nog wel wat truckjes uit de kast halen om die pot binnen te slepen. :8:
Reply
#69
krushhead Wrote:Aangezien het merendeel van mij concurenten in de subleague met opdam zaten opgescheept, heb ik daar toch de tweede plek ingenomen (van de 18). Kun je nagaan wat er was gebeurd als ik De Cler had gehad... Dus voor een potje van 25 eurie p.p. inleg wil ik graag nog wel wat truckjes uit de kast halen om die pot binnen te slepen. :8:

Ik wil niet heel veel zeuren op de laatste dagen van het jaar, maar hier staan toch een paar in voor het taalergernissentopic. :lol:
Reply
#70
Gerben Zonderland Wrote:
krushhead Wrote:Aangezien het merendeel van mij concurenten in de subleague met opdam zaten opgescheept, heb ik daar toch de tweede plek ingenomen (van de 18). Kun je nagaan wat er was gebeurd als ik De Cler had gehad... Dus voor een potje van 25 eurie p.p. inleg wil ik graag nog wel wat truckjes uit de kast halen om die pot binnen te slepen. :8:

Ik wil niet heel veel zeuren op de laatste dagen van het jaar, maar hier staan ER toch een paar in voor het taalergernissentopic. :lol:

:wink:
Reply
#71
Gerben Zonderland Wrote:
krushhead Wrote:Aangezien het merendeel van mij concurenten in de subleague met opdam zaten opgescheept, heb ik daar toch de tweede plek ingenomen (van de 18). Kun je nagaan wat er was gebeurd als ik De Cler had gehad... Dus voor een potje van 25 eurie p.p. inleg wil ik graag nog wel wat truckjes uit de kast halen om die pot binnen te slepen. :8:

Ik wil niet heel veel zeuren op de laatste dagen van het jaar, maar hier staan toch een paar in voor het taalergernissentopic. :lol:

Gerben, wat ben je kritisch! :lol:
Reply
#72
krushhead Wrote:Aangezien het merendeel van mij concurenten in de subleague met opdam zaten opgescheept, heb ik daar toch de tweede plek ingenomen (van de 18). Kun je nagaan wat er was gebeurd als ik De Cler had gehad... Dus voor een potje van 25 eurie p.p. inleg wil ik graag nog wel wat truckjes uit de kast halen om die pot binnen te slepen. :8:

Stel je voor, zeg... Dan was je misschien wel eerste van de subleague van 10 personen geweest! En 10000e ofzo totaal... Icon_twisted :wink:
Reply
#73
:oops: Ik zal voortaan iets nauwkeuriger te werk gaan, aangezien hier streng op taalmisbruik wordt gecontroleerd :wink:
Reply
#74
Flixieluv Wrote:
krushhead Wrote:Aangezien het merendeel van mij concurenten in de subleague met opdam zaten opgescheept, heb ik daar toch de tweede plek ingenomen (van de 18). Kun je nagaan wat er was gebeurd als ik De Cler had gehad... Dus voor een potje van 25 eurie p.p. inleg wil ik graag nog wel wat truckjes uit de kast halen om die pot binnen te slepen. :8:

Stel je voor, zeg... Dan was je misschien wel eerste van de subleague van 10 personen geweest! En 10000e ofzo totaal... Icon_twisted :wink:

Vroeger was je best grappig... :wink:
Reply
#75
krushhead Wrote:
Flixieluv Wrote:
krushhead Wrote:Aangezien het merendeel van mij concurenten in de subleague met opdam zaten opgescheept, heb ik daar toch de tweede plek ingenomen (van de 18). Kun je nagaan wat er was gebeurd als ik De Cler had gehad... Dus voor een potje van 25 eurie p.p. inleg wil ik graag nog wel wat truckjes uit de kast halen om die pot binnen te slepen. :8:

Stel je voor, zeg... Dan was je misschien wel eerste van de subleague van 10 personen geweest! En 10000e ofzo totaal... Icon_twisted :wink:

Vroeger was je best grappig... :wink:

:lol: Dank u. :wink:
Reply
#76
Huntelaar is bij mij nu eruit maar als ik Samaras Selecteer dan komt ie er niet in te staan :roll: !

Bodnar gaat ook vertrekken maar die staat er nog wel in bij mij??
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#77
Mijn wijzigingen:

Grandel -> Babos
Bodnar -> Braafheid
Barreto -> Sergio
ongewijzigde voorhoede met Kuijt, Hoogendorp, Averladze, N'Kufo en Van den Bergh
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#78
harry_bierdop Wrote:Huntelaar is bij mij nu eruit maar als ik Samaras Selecteer dan komt ie er niet in te staan :roll: !

Bodnar gaat ook vertrekken maar die staat er nog wel in bij mij??

Meer mensen met het probleem van Huntelaat??!! Misschien komt het omdat ik, al voordat ik Huntelaat uberhaupt kon wisselen, een wissel in de voorhoede heb gedaan!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#79
harry_bierdop Wrote:
harry_bierdop Wrote:Huntelaar is bij mij nu eruit maar als ik Samaras Selecteer dan komt ie er niet in te staan :roll: !

Bodnar gaat ook vertrekken maar die staat er nog wel in bij mij??

Meer mensen met het probleem van Huntelaat??!! Misschien komt het omdat ik, al voordat ik Huntelaat uberhaupt kon wisselen, een wissel in de voorhoede heb gedaan!

Dan zet je toch gewoon je oude opstelling terug?
Reply
#80
Flixieluv Wrote:
harry_bierdop Wrote:
harry_bierdop Wrote:Huntelaar is bij mij nu eruit maar als ik Samaras Selecteer dan komt ie er niet in te staan :roll: !

Bodnar gaat ook vertrekken maar die staat er nog wel in bij mij??

Meer mensen met het probleem van Huntelaat??!! Misschien komt het omdat ik, al voordat ik Huntelaat uberhaupt kon wisselen, een wissel in de voorhoede heb gedaan!

Dan zet je toch gewoon je oude opstelling terug?

Ja als het daar aan ligt wel ja, maar als het ergens anders aan ligt hoef ik dat niet te doen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#81
Hmmm, gestegen naar plekkie 133. :cheers:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#82
Leuk zo'n spelletje.... :roll:

Na in de winterstop al verplichte wissels te hebben moeten doorvoeren van Bodnar en Grandel. Nu weer de volgende problemen / verplichte bankzitters:

Keeper:
Babos (blessure)

Verdediger:
Keller (geschorst),
Ooijer (blessure)

Middenvelder:
Sneijder (blessure),
Zonneveld (blessure),
Reuser (blessure)

Aanvaller:
Van den Bergh (geen basisspeler)

Kortom een elftal met 10 spelers en een bank met alleen een spits.

Jippie!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#83
Robert-vdl Wrote:Leuk zo'n spelletje.... :roll:

Na in de winterstop al verplichte wissels te hebben moeten doorvoeren van Bodnar en Grandel. Nu weer de volgende problemen / verplichte bankzitters:

Keeper:
Babos (blessure)

Verdediger:
Keller (geschorst),
Ooijer (blessure)

Middenvelder:
Sneijder (blessure),
Zonneveld (blessure),
Reuser (blessure)

Aanvaller:
Van den Bergh (geen basisspeler)

Kortom een elftal met 10 spelers en een bank met alleen een spits.

Jippie!

Bodnar mocht je 'gratis' wisselen. En ik denk dat 90% van de pc's dit blessureprobleem heeft (ik heb zelf 7 geblesseerden(!!), overigens, en sta nog steeds in de top 200 :razz: ), is nl. inherent aan dit spel. Niet piepen, dus! :wink:
Reply
#84
Flixieluv Wrote:
Robert-vdl Wrote:Leuk zo'n spelletje.... :roll:

Na in de winterstop al verplichte wissels te hebben moeten doorvoeren van Bodnar en Grandel. Nu weer de volgende problemen / verplichte bankzitters:

Keeper:
Babos (blessure)

Verdediger:
Keller (geschorst),
Ooijer (blessure)

Middenvelder:
Sneijder (blessure),
Zonneveld (blessure),
Reuser (blessure)

Aanvaller:
Van den Bergh (geen basisspeler)

Kortom een elftal met 10 spelers en een bank met alleen een spits.

Jippie!

Bodnar mocht je 'gratis' wisselen. En ik denk dat 90% van de pc's dit blessureprobleem heeft (ik heb zelf 7 geblesseerden(!!), overigens, en sta nog steeds in de top 200 :razz: ), is nl. inherent aan dit spel. Niet piepen, dus! :wink:

Ik ben mede door die "gratis" wisselingen van plekkie 133 naar ergens in de 8000 gezakt. :roll:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#85
Robert-vdl Wrote:Leuk zo'n spelletje.... :roll:

Na in de winterstop al verplichte wissels te hebben moeten doorvoeren van Bodnar en Grandel. Nu weer de volgende problemen / verplichte bankzitters:

Keeper:
Babos (blessure)

Verdediger:
Keller (geschorst),
Ooijer (blessure)

Middenvelder:
Sneijder (blessure),
Zonneveld (blessure),
Reuser (blessure)

Aanvaller:
Van den Bergh (geen basisspeler)

Kortom een elftal met 10 spelers en een bank met alleen een spits.

Jippie!

en dan heb ik het nog niet eens gehad over het verplicht wisselen van Caluwe (Willem II), Hoogendorp (RKC Waalwijk) en Saijes (ADO Den Haag)
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#86
Even kijken na een lange tijd volgens mij mis wat spelers Wink



* PSV
* Wissel Gomes Gomes

* NAC Breda
* Wissel Patrick Zwaanswijk Zwaanswijk

* SC Heerenveen
* Wissel Petter Hansson Hansson

* Ajax
* Wissel Urby Emanuelson Emanuelson

*
* Verdediger

* NEC
* Wissel Jasar Takak Takak

* Vitesse
* Wissel Theo Janssen T. Janssen

* AZ
* Wissel Denny Landzaat Landzaat

* FC Utrecht
* Wissel Marc-Antoine Fortuné Fortuné

* Feyenoord
* Wissel Dirk Kuijt Kuijt

*
* Aanvaller



* RBC Roosendaal
* Stel Volders (RBC Roosendaal) op in je basiselftal Volders

*
* Verdediger

*
* Verdediger

* FC Groningen
* Stel Seedorf (FC Groningen) op in je basiselftal Seedorf

*
* Middenvelder

* Sparta
* Stel Oost (Sparta) op in je basiselftal Oost

* Heracles Almelo
* Stel Quansah (Heracles Almelo) op in je basiselftal Quansah

Wissel
Speler in
Reply
#87
Robert-vdl Wrote:
Robert-vdl Wrote:Leuk zo'n spelletje.... :roll:

Na in de winterstop al verplichte wissels te hebben moeten doorvoeren van Bodnar en Grandel. Nu weer de volgende problemen / verplichte bankzitters:

Keeper:
Babos (blessure)

Verdediger:
Keller (geschorst),
Ooijer (blessure)

Middenvelder:
Sneijder (blessure),
Zonneveld (blessure),
Reuser (blessure)

Aanvaller:
Van den Bergh (geen basisspeler)

Kortom een elftal met 10 spelers en een bank met alleen een spits.

Jippie!

en dan heb ik het nog niet eens gehad over het verplicht wisselen van Caluwe (Willem II), Hoogendorp (RKC Waalwijk) en Saijes (ADO Den Haag)

Daar komt vandaag nog eens Kuijt en Averladze bij.... :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Arveladze mist wedstrijd tegen NEC 2 maart 2006

Shota Arveladze komt vrijdagavond tegen NEC niet in actie voor AZ. De Georgische aanvaller is onvoldoende hersteld van de hamstringblessure die hij afgelopen zondag opliep tegen PSV. Arveladze deed dit seizoen totnogtoe alle 26 Eredivisieduels mee en maakte daarin twintig doelpunten.


Buikgriep houdt Dirk Kuijt aan de kant

Feyenoord moet het zondag tegen FC Utrecht mogelijk doen zonder Dirk Kuijt. De aanvaller heeft last van buikgriep.
Kuijt is niet het enige zorgenkindje in de selectie van Feyenoord. Ook achter de naam Romeo Castelen staat een vraagteken. De rechtsbuiten waagde zich vanwege een lichte knieblessure niet op het trainingsveld. Zaterdag weet trainer Erwin Koeman of hij een dag later gebruik kan maken van Castelen.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#88
Robert-vdl Wrote:
Robert-vdl Wrote:
Robert-vdl Wrote:Leuk zo'n spelletje.... :roll:

Na in de winterstop al verplichte wissels te hebben moeten doorvoeren van Bodnar en Grandel. Nu weer de volgende problemen / verplichte bankzitters:

Keeper:
Babos (blessure)

Verdediger:
Keller (geschorst),
Ooijer (blessure)

Middenvelder:
Sneijder (blessure),
Zonneveld (blessure),
Reuser (blessure)

Aanvaller:
Van den Bergh (geen basisspeler)

Kortom een elftal met 10 spelers en een bank met alleen een spits.

Jippie!

en dan heb ik het nog niet eens gehad over het verplicht wisselen van Caluwe (Willem II), Hoogendorp (RKC Waalwijk) en Saijes (ADO Den Haag)

Daar komt vandaag nog eens Kuijt en Averladze bij.... :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Arveladze mist wedstrijd tegen NEC 2 maart 2006

Shota Arveladze komt vrijdagavond tegen NEC niet in actie voor AZ. De Georgische aanvaller is onvoldoende hersteld van de hamstringblessure die hij afgelopen zondag opliep tegen PSV. Arveladze deed dit seizoen totnogtoe alle 26 Eredivisieduels mee en maakte daarin twintig doelpunten.


Buikgriep houdt Dirk Kuijt aan de kant

Feyenoord moet het zondag tegen FC Utrecht mogelijk doen zonder Dirk Kuijt. De aanvaller heeft last van buikgriep.
Kuijt is niet het enige zorgenkindje in de selectie van Feyenoord. Ook achter de naam Romeo Castelen staat een vraagteken. De rechtsbuiten waagde zich vanwege een lichte knieblessure niet op het trainingsveld. Zaterdag weet trainer Erwin Koeman of hij een dag later gebruik kan maken van Castelen.

Volgens mij is Reuser er weer bij...
Reply
#89
Selectie tegen Groningen kent geen verrassingen
3-3-2006 - Willem II treedt morgen tegen FC Groningen aan met dezelfde selectie van de afgelopen weken. Alleen Oscar Moens en Martijn Reuser ontbreken nog maar beide zijn op de weg terug van blessureleed.

Oscar Moens is alweer een paar weken in training, Martijn Reuser sluit volgende week aan bij de groep. Tegen Groningen doet Zwamborn verder geen beroep op Arvid Smit, Csaba Fehér, Frank van Mosselveld, Hans Denissen en Sven Delanoy.

http://www.willem-ii.nl/index-willem-ii.htm
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#90
Nog meer nieuws voor mijn teampie:

Ricky van den Bergh mist Ajax - Sparta

Ricky van den Bergh moet de wedstrijd Ajax - Sparta van komende zondag aan zich voorbij laten gaan. De Spartaan is voor een duel geschorst.

De topschutter van Sparta scoorde dit seizoen vijf maal, maar sinds de korte winterstop wist Van den Bergh het doel niet meer te vinden. Afgelopen weekeinde won hij met de Rotterdammers met 3-1 van Willem II.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply


Forum Jump: