The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Profcoach
Het kan dus altijd erger dan de blunders die SD wel eens heeft gemaakt!

In verband met een technische storing zijn de opstellingen van de teams voor de periode van vrijdag 24 november tot vrijdag 1 december verloren gegaan.

De organisatie van Profcoach heeft besloten voor deze speelronde voor elke deelnemer de hoogst scorende opstelling te laten meetellen.

Vanaf nu is het weer mogelijk om je opstelling en speelsysteem voor komende speelronde te wijzigen.


#-o En ik had me een lekkere score gehaald.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:Het kan dus altijd erger dan de blunders die SD wel eens heeft gemaakt!

In verband met een technische storing zijn de opstellingen van de teams voor de periode van vrijdag 24 november tot vrijdag 1 december verloren gegaan.

De organisatie van Profcoach heeft besloten voor deze speelronde voor elke deelnemer de hoogst scorende opstelling te laten meetellen.

Vanaf nu is het weer mogelijk om je opstelling en speelsysteem voor komende speelronde te wijzigen.


#-o En ik had me een lekkere score gehaald.

Ik niet... Nu wel! =D> Hakkuh Alleen ben ik nu Janssen kwijt voor vanavond, maar bij hem is het altijd de vraag of hij punten krijgt, ofwel verliest. Wel: Roorda vervangen door Babos, en Knopper en Medunjanin er alsnog in!!! Leve de fouten :wink:
Reply
Flixieluv Wrote:
FC Petr Wrote:Het kan dus altijd erger dan de blunders die SD wel eens heeft gemaakt!

In verband met een technische storing zijn de opstellingen van de teams voor de periode van vrijdag 24 november tot vrijdag 1 december verloren gegaan.

De organisatie van Profcoach heeft besloten voor deze speelronde voor elke deelnemer de hoogst scorende opstelling te laten meetellen.

Vanaf nu is het weer mogelijk om je opstelling en speelsysteem voor komende speelronde te wijzigen.


#-o En ik had me een lekkere score gehaald.

Server ligt weer plat... Icon_evil

Ik niet... Nu wel! =D> Hakkuh Alleen ben ik nu Janssen kwijt voor vanavond, maar bij hem is het altijd de vraag of hij punten krijgt, ofwel verliest. Wel: Roorda vervangen door Babos, en Knopper en Medunjanin er alsnog in!!! Leve de fouten :wink:
Reply
Hakkuh zoals het hoort.....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply


Forum Jump: