The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




UEFA-Cup wedstrijden
#61
Peter Wrote:Ten Cate was toch voorstander van mooi en aanvallend voetbal? Speelt ie weer met een verdedigende 4-4-2 in Tsjechie met de verdedigers Heiting en Emanuelsson op het middenveld langs de controlerend ingestelde Gabri. =D> #-o

Het verbaast me echt niets dat jij met deze reaktie komt. Speelt Ajax een keer resultaatvoetbal en dan is het nog niet goed :eeeek: Maar gelukkig speelde PSV gister een daverende wedstrijd.

Ik heb zeer genoten van de wedstrijd tot ik in slaap viel. Heb ik de resterende 83 minuten wat gemist?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#62
"De scheidsrechter zag het goed....."

HIJ ZAG HET HELEMAAL NIET GOED! DIE LUL TRAPT HEM GEWOON OP ZIJN HAK, ZAKKENWASSER! GEWOON EEN PENALTY DUS, VUILE KLOOTZAK! :letitallout:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#63
:roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#64
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ten Cate was toch voorstander van mooi en aanvallend voetbal? Speelt ie weer met een verdedigende 4-4-2 in Tsjechie met de verdedigers Heiting en Emanuelsson op het middenveld langs de controlerend ingestelde Gabri. =D> #-o

Het verbaast me echt niets dat jij met deze reaktie komt. Speelt Ajax een keer resultaatvoetbal en dan is het nog niet goed :eeeek: Maar gelukkig speelde PSV gister een daverende wedstrijd.

Ik heb zeer genoten van de wedstrijd tot ik in slaap viel. Heb ik de resterende 83 minuten wat gemist?

PSV heeft geen campagne "ik ben psv'er" ofzo wat moet staan voor mooi voetbal. En Henkje kraakt PSV af om vervolgens een week later precies hetzelfde te doen in een voor hun lastige uitwedstrijd. Gelukkig heeft Ajax voor de 3e keer in 2,5 week een examen doorstaan. 3 potten, 2 punten, 1 goal (uit een vrije trap dus telt niet volgens Henk), nauwelijks kansen gecreerd. Idd sprankelend! Xtragaap4de PSV was idd geen haar beter gister, maar Liverpool of Sparta Praag is nogal een verschil.
Reply
#65
Je zou je eens wat minder met Ajax/Ten Cate bezig moeten houden. Het neemt wel extreme vormen aan hoor.

[Image: sick-298.gif]

Ajax speelt de laatste wedstrijden niet goed, vind je het dan vreemd dat ze niet met 3 spitsen spelen in Praag (wat een lastige uitwedstrijd zoals je zelf aangeeft)? Ik niet in ieder geval. Het zag er niet uit, maar het resultaat is redelijk (helemaal na de oliedomme rode kaart van Urby). Het zou je toch bekend voor moeten komen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#66
Gerben Zonderland Wrote:"De scheidsrechter zag het goed....."

HIJ ZAG HET HELEMAAL NIET GOED! DIE LUL TRAPT HEM GEWOON OP ZIJN HAK, ZAKKENWASSER! GEWOON EEN PENALTY DUS, VUILE KLOOTZAK! :letitallout:

Haha wat een knuppel die scheids! Hij geeft geen geel aan de hand van de overtreding, maar aan de hand van de ernst van de blessure! Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#67
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ten Cate was toch voorstander van mooi en aanvallend voetbal? Speelt ie weer met een verdedigende 4-4-2 in Tsjechie met de verdedigers Heiting en Emanuelsson op het middenveld langs de controlerend ingestelde Gabri. =D> #-o

Het verbaast me echt niets dat jij met deze reaktie komt. Speelt Ajax een keer resultaatvoetbal en dan is het nog niet goed :eeeek: Maar gelukkig speelde PSV gister een daverende wedstrijd.

Ik heb zeer genoten van de wedstrijd tot ik in slaap viel. Heb ik de resterende 83 minuten wat gemist?

PSV heeft geen campagne "ik ben psv'er" ofzo wat moet staan voor mooi voetbal. En Henkje kraakt PSV af om vervolgens een week later precies hetzelfde te doen in een voor hun lastige uitwedstrijd. Gelukkig heeft Ajax voor de 3e keer in 2,5 week een examen doorstaan. 3 potten, 2 punten, 1 goal (uit een vrije trap dus telt niet volgens Henk), nauwelijks kansen gecreerd. Idd sprankelend! Xtragaap4de PSV was idd geen haar beter gister, maar Liverpool of Sparta Praag is nogal een verschil.
Het opvallendste is dat de Ajacieden hier vrijwel altijd realistisch zijn en het ook toegeven als het ontzettend slecht is.
De PSV'ers onder ons zijn toch voornamelijk gloryhunters die je alleen hoort als ze winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Dat laatste is wel verdomd vaak trouwens lately
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Het opvallendste is dat de Ajacieden hier vrijwel altijd realistisch zijn en het ook toegeven als het ontzettend slecht is.
De PSV'ers onder ons zijn toch voornamelijk gloryhunters die je alleen hoort als ze winnen.

Daarentegen kom jij dan weer veel te vaak met "die had rood moeten krijgen", "psv wilde niet voetballen", en meer van die onzin redenaties om het toch nog enigszins 'goed te praten'
Reply
#70
:8: you know it's so :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#71
Ad Wim Wrote:De PSV'ers onder ons zijn toch voornamelijk gloryhunters die je alleen hoort als ze winnen.

Dus als we winnen mogen we niet komen, alleen als we verliezen? Icon_twisted
Reply
#72
Peter Wrote:PSV heeft geen campagne "ik ben psv'er" ofzo wat moet staan voor mooi voetbal.

Deze actie is bij Ajax om twee redenen opgezet, las ik laatst.
1. Een familiegevoel creeren onder de Ajax supporters (het willen behoren tot het instituut Ajax) en
2. Seizoenkaarten verkopen.

Ad Wim Wrote:Het opvallendste is dat de Ajacieden hier vrijwel altijd realistisch zijn en het ook toegeven als het ontzettend slecht is.
De PSV'ers onder ons zijn toch voornamelijk gloryhunters die je alleen hoort als ze winnen.

Tuurlijk Adje :lol: . Wat ben jij toch een verschrikkelijke KNUPPEL!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#73
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:Het opvallendste is dat de Ajacieden hier vrijwel altijd realistisch zijn en het ook toegeven als het ontzettend slecht is.
De PSV'ers onder ons zijn toch voornamelijk gloryhunters die je alleen hoort als ze winnen.

Tuurlijk Adje :lol: . Wat ben jij toch een verschrikkelijke KNUPPEL!
Mooie inhoudelijke reactie, gloryhunter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Ajacieden zijn altijd realistisch en PSV-ers zijn voornamelijk Gloryhunters :lol:
Wie is hier nou realistisch met zijn gegeneraliseer :lol:
ZAK STRONT die je er bent!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#75
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:Het opvallendste is dat de Ajacieden hier vrijwel altijd realistisch zijn en het ook toegeven als het ontzettend slecht is.
De PSV'ers onder ons zijn toch voornamelijk gloryhunters die je alleen hoort als ze winnen.

Tuurlijk Adje :lol: . Wat ben jij toch een verschrikkelijke KNUPPEL!
Mooie inhoudelijke reactie, gloryhunter.

Volgens mij kwam jij voor het eerst op het voetbalforum toen Ajax na een rampzalig seizoen via de play-offs opeens voorronde CL haalde, dus wie is hier nou een gloryhunter?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#76
Ekslem Wrote:Ajacieden zijn altijd realistisch en PSV-ers zijn voornamelijk Gloryhunters :lol:
Wie is hier nou realistisch met zijn gegeneraliseer :lol:
ZAK STRONT die je er bent!
Ga je nou als een klein kind blijven schelden of ga je gewoon een normale discussie voeren?

Ik heb dit seizoen vrijwel geen enkele PSV'er kritiek horen hebben op het saaie resultaatvoetbal dat ze spelen. Nooit hoor ik een oprecht geluid dat ze oersaai gespeeld hebben, maar dat de punten het belangrijkst zijn.
Kijk terug in de topics van de wedstrijden waarin Ajax slecht speelde, dan zie je de meeste Ajaxaanhangers gewoon zeggen dat het slecht was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Ajacieden zijn altijd realistisch en PSV-ers zijn voornamelijk Gloryhunters :lol:
Wie is hier nou realistisch met zijn gegeneraliseer :lol:
ZAK STRONT die je er bent!
Ga je nou als een klein kind blijven schelden of ga je gewoon een normale discussie voeren?

Ik heb dit seizoen vrijwel geen enkele PSV'er kritiek horen hebben op het saaie resultaatvoetbal dat ze spelen. Nooit hoor ik een oprecht geluid dat ze oersaai gespeeld hebben, maar dat de punten het belangrijkst zijn.
Kijk terug in de topics van de wedstrijden waarin Ajax slecht speelde, dan zie je de meeste Ajaxaanhangers gewoon zeggen dat het slecht was.

Waarom zou je kritiek hebben op het voetbal van PSV terwijl ze 'gewoon' bovenaan staan in de competitie en de volgende ronde CL bereikt hebben? Ze doen het toch gewoon goed?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#78
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Ajacieden zijn altijd realistisch en PSV-ers zijn voornamelijk Gloryhunters :lol:
Wie is hier nou realistisch met zijn gegeneraliseer :lol:
ZAK STRONT die je er bent!
Ga je nou als een klein kind blijven schelden of ga je gewoon een normale discussie voeren?

Ik heb dit seizoen vrijwel geen enkele PSV'er kritiek horen hebben op het saaie resultaatvoetbal dat ze spelen. Nooit hoor ik een oprecht geluid dat ze oersaai gespeeld hebben, maar dat de punten het belangrijkst zijn.
Kijk terug in de topics van de wedstrijden waarin Ajax slecht speelde, dan zie je de meeste Ajaxaanhangers gewoon zeggen dat het slecht was.

Waar heb jijzelf dan ergens gezegd dat Ajax gisteren slecht speelde, roetzwarte pot?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#79
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Ajacieden zijn altijd realistisch en PSV-ers zijn voornamelijk Gloryhunters :lol:
Wie is hier nou realistisch met zijn gegeneraliseer :lol:
ZAK STRONT die je er bent!
Ga je nou als een klein kind blijven schelden of ga je gewoon een normale discussie voeren?

Ik heb dit seizoen vrijwel geen enkele PSV'er kritiek horen hebben op het saaie resultaatvoetbal dat ze spelen. Nooit hoor ik een oprecht geluid dat ze oersaai gespeeld hebben, maar dat de punten het belangrijkst zijn.
Kijk terug in de topics van de wedstrijden waarin Ajax slecht speelde, dan zie je de meeste Ajaxaanhangers gewoon zeggen dat het slecht was.

Waarom zou je kritiek hebben op het voetbal van PSV terwijl ze 'gewoon' bovenaan staan in de competitie en de volgende ronde CL bereikt hebben? Ze doen het toch gewoon goed?
Dat is dus het verschil. In mijn ogen kun je best over het voetbal praten en daar dus kritiek op hebben, los van het resultaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Als je op resultaat voetbalt, hoeft het voetbal toch niet slecht te zijn? Het kan een anders soort voetbal zijn waar je mss niet van houdt, maar dat is iets anders. PSV speelt in de 'toppers' meer op resultaat en waar het toegelaten wordt, kan het ook aanvallend spelen. Want onder mooi voetbal versta jij aanvallend heb ik het idee! Mss dat Ajax eens zou moeten proberen op resultaat te ballen als het ergens om gaat! Of probeerde ze dat gister? Ik kan iig genieten van een ploeg die in de CL of in een eredivisie topper niets weggeeft en uiteindelijk resultaat behaalt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#81
Bredanaar Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Ajacieden zijn altijd realistisch en PSV-ers zijn voornamelijk Gloryhunters :lol:
Wie is hier nou realistisch met zijn gegeneraliseer :lol:
ZAK STRONT die je er bent!
Ga je nou als een klein kind blijven schelden of ga je gewoon een normale discussie voeren?

Ik heb dit seizoen vrijwel geen enkele PSV'er kritiek horen hebben op het saaie resultaatvoetbal dat ze spelen. Nooit hoor ik een oprecht geluid dat ze oersaai gespeeld hebben, maar dat de punten het belangrijkst zijn.
Kijk terug in de topics van de wedstrijden waarin Ajax slecht speelde, dan zie je de meeste Ajaxaanhangers gewoon zeggen dat het slecht was.

Waar heb jijzelf dan ergens gezegd dat Ajax gisteren slecht speelde, roetzwarte pot?
Ik heb het helaas niet kunnen zien, maar ik las inderdaad dat het een enrom slechte pot was. Tja, Ajax is helaas niet echt in goede doen de laatste weken. Toch ben ik blij met het punt, al had het me niet heel veel kunnen schelen als ze verloren hadden. Ze plaatsen zich toch wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ad Wim Wrote:Toch ben ik blij met het punt, al had het me niet heel veel kunnen schelen als ze verloren hadden. Ze plaatsen zich toch wel.

:lol: Zo dachten ze een aantal maanden geleden ook of niet? Deze arrogantie wordt kei hard afgestraft in Europa!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#83
Kijk, daar zit het verschil dus. Als Ajax slecht speelt, zoals de afgelopen paar wedstrijden volgens jou, verliezen ze ook meteen punten. Als PSV volgens jou slecht speelt winnen ze toch, dus zo slecht is het blijkbaar niet.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#84
pffft adje, ajax won niet, je teddybeer was ongesteld, en je laatste hersencel heeft je verlaten.

Reageer nou eens behoorlijk man
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#85
Ekslem Wrote:Als je op resultaat voetbalt, hoeft het voetbal toch niet slecht te zijn? Het kan een anders soort voetbal zijn waar je mss niet van houdt, maar dat is iets anders. PSV speelt in de 'toppers' meer op resultaat en waar het toegelaten wordt, kan het ook aanvallend spelen. Want onder mooi voetbal versta jij aanvallend heb ik het idee! Mss dat Ajax eens zou moeten proberen op resultaat te ballen als het ergens om gaat! Of probeerde ze dat gister? Ik kan iig genieten van een ploeg die in de CL of in een eredivisie topper niets weggeeft en uiteindelijk resultaat behaalt!
Natuurlijk is dat het verschil. Als ik een seizoenkaart koop, wil ik graag leuk en mooi voetbal zien naast het resultaat. Daarvoor ben je een aanhanger van Ajax, dat zit er nou eenmaal in en daar houd ik van.

Jij ziet meer van PSV dan ik en kan er ongetwijfeld beter over oordelen, maar wat ik zie en wat ik lees, is dat ze vaak oerdegelijk spelen en dat het regelmatig niet om aan te zien is. Natuurlijk halen ze resultaat en ik ben de eerste die ook zal zeggen dat dat knap is, maar ik blijf van mening dat, gezien hun kwaliteit, dat ook kan met leuker en attractiever voetbal.
Ik zou het als supporter niet leuk vonden als er keer op keer in belangrijke wedstrijden zo op resultaat wordt gespeeld, wat ten koste gaat van het vermaak. Je zit toch naar een klotewedstrijd te kijken. Toegegeven, dat je uiteindelijk wint is inderdaad het belangrijkste, maar ik kom niet alleen naar het stadion voor de 3 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Quote:blablanogeenshetzelfdelulverhaalblabla ......maar ik kom niet alleen naar het stadion voor de 3 punten.

Wat zal jij het goed naar je zin hebben gehad met de wedstrijd Ajax-PSV =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#87
0-0 ? Lekker belangrijk ! (99% zeker door)
Bier was heerlijk, evenals de trip !

:lol:
Reply
#88
Fabian Wrote:0-0 ? Lekker belangrijk ! (99% zeker door)
Bier was heerlijk, evenals de trip !

:lol:

ook voor jou dan:

[Image: 473.gif]
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#89
zo ff vanuit de skybox naar az kijken.... :8:
Reply
#90
Quatro Wrote:zo ff vanuit de skybox naar az kijken.... :8:

Dan zul je niet veel zien. Wens Koevermans en Arveladze maar veel sterkte met de blessures die ze hebben opgelopen! :razz:

[Image: yakima-skybox-pro-16.jpg]
Reply


Forum Jump: