The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




UEFA-Cup wedstrijden
#91
Die Gudjohnsson is niet meer wat het geweest is.

Stond bij dat doelpunt achter de lijn te verdedigen :|

Als hij op de doellijn gaat staan, dan gaat die bal er misschien niet in.....handig #-o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#92
Het is dan wel geen UEFA-Cup, maar Van Persie heeft er ook weer eentje inliggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Wat een amateur die Bulters. :x
Reply
#94
Kostte ze tegen Feyenoord ook al punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
2-2 Jenner, mooie goal hoor! =D>
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#96
Waarom weigerde van Gaal Sinouh een hand te geven ?
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#97
Wat een prachtgoal van Jenner!

En ik zag van gaal en sinouh inderdaad na de wedstrijd een niet al te vriendelijk gesprekje hebben.

Az was niet heel best trouwens, goed dat ze gelijk spelen en door zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
AZ heeft er een publiekslieveling bij... Prachtig doelpunt!
AZ krijgt 'Ajax-neigingen'. 70 minuten met de handrem erop spelen tegen een minder elftal en dan uit de neus gaan peuteren omdat het 'zo eenvoudig gaat'.... Je kon heel duidelijk zien dat op het moment dat AZ aanzette, ze doe Tsjechen compleet zoek speelden, de bal kaatste zonder problemen van speler naar speler op de rand van en zelfs in het strafschopgebied en alle passen liepen ineens soepel. Achterin wat onduidelijkheidjes en slordigheidjes. Die eruit halen en de geestdrift erin pompen in de eerste 65 minuten in plaats van de laatste 35 minuten en AZ zit op rozen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#99
Peter Wrote:Wat een amateur die Bulters. :x

lekker de commentator napraten. :roll:

tegen fainoid was hij niet best, maar het is toch wel sneu dat deze randdebiel als commentator hem bij zo'n goal gaat afbranden. die tsjech kreeg werkelijk alle tijd en gelegenheid te schieten (de fout was dat hij niet aangepakt werd), hij had de hoek voor het uitkiezen. hij schiet in door een woud van benen. kun je als keeper echt weinig aan doen.

ten onrechte neergesabeld, alleen maar vanwege zijn pot tegen fainoid.
sneu voor dat ventje, zo krijg je geen naam, maar wordt je een etiket opgeplakt. en dan hier al twee mensen die het klakkeloos overnemen. Puke
Reply
Marshall Wrote:AZ heeft er een publiekslieveling bij... Prachtig doelpunt!
AZ krijgt 'Ajax-neigingen'. 70 minuten met de handrem erop spelen tegen een minder elftal en dan uit de neus gaan peuteren omdat het 'zo eenvoudig gaat'.... Je kon heel duidelijk zien dat op het moment dat AZ aanzette, ze doe Tsjechen compleet zoek speelden, de bal kaatste zonder problemen van speler naar speler op de rand van en zelfs in het strafschopgebied en alle passen liepen ineens soepel. Achterin wat onduidelijkheidjes en slordigheidjes. Die eruit halen en de geestdrift erin pompen in de eerste 65 minuten in plaats van de laatste 35 minuten en AZ zit op rozen...

slechte analyse zeg. idd een prachtig doelpunt. het spel was helemaal niet met een handrem. was gewoon onmacht. en die die tjechen speelden gewoon erg goed. ik vond eigenlijk dat sloban meer verdiende.

viel me ook al op tegen fainoid trouwens. in de pers wordt nog steeds de belachelijke indruk gewekt dat fanoid zou zijn weggespeeld. slaat nergens op, ik vond az toen wel beter, maar vnl tot aan de zestien. leuk gecombineer, maar vaak leidde het tot niets.
Reply
Kennemerland Wrote:Waarom weigerde van Gaal Sinouh een hand te geven ?

Marokkanen geven een vrouw toch nooit een hand?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Marshall Wrote:AZ heeft er een publiekslieveling bij... Prachtig doelpunt!
AZ krijgt 'Ajax-neigingen'. 70 minuten met de handrem erop spelen tegen een minder elftal en dan uit de neus gaan peuteren omdat het 'zo eenvoudig gaat'.... Je kon heel duidelijk zien dat op het moment dat AZ aanzette, ze doe Tsjechen compleet zoek speelden, de bal kaatste zonder problemen van speler naar speler op de rand van en zelfs in het strafschopgebied en alle passen liepen ineens soepel. Achterin wat onduidelijkheidjes en slordigheidjes. Die eruit halen en de geestdrift erin pompen in de eerste 65 minuten in plaats van de laatste 35 minuten en AZ zit op rozen...

slechte analyse zeg. idd een prachtig doelpunt. het spel was helemaal niet met een handrem. was gewoon onmacht. en die die tjechen speelden gewoon erg goed. ik vond eigenlijk dat sloban meer verdiende.
Rare mening zeg. Dit spel was wel degelijk met een handrem, waarom lukte op het moment dat AZ aan ging dringen ineens wel alles en daarvoor niet? Geen kwestie van onmacht maar van onwil... Ondanks het gepor van van Gaal vonden de spelers de 1-1 wel best en ze zagen dat met een beetje normaal spel de tegenstander flink in toom gehouden werd dus werd er weinig actie ondernomen want de 2-1 zou "toch wel vallen"
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Met de handrem erop op zijn Ajax? Ik dacht dat PSV dat alleen deed (lees kan) :razz:

Sinouk kreeg geen hand omdat v gaal niet blij was met het gelijke spel. Hij wilde winnen en vond het dus geen tijd voor felicitaties.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ajax kan ook enorm met de handrem erop spelen in een enigszins arrogante en soms misplaatste (in het geval dat het niet misplaatst is is de arrogantie nog wel te pruimen doch nog altijd lichtelijk annoying) idee dat ze ondanks een gelijke stand of met een lichte voorsprong heer en meester zijn op het veld. Ze dringen dan niet echt aan en voelen niet de noodzaak zich sportief te profileren want dat doelpunt valt in hun beleving toch wel... Zo speelde AZ gisteren een groot deel van de wedstrijd ook.
Om nog even op Waf terug te komen: als dit onmacht was dan wil ik wel weten waarom het rondom de periode 70' tot pakweg 80' minuut wel lukte om aan te dringen en zelfs vrij eenvoudig mooie en goede kansen te creeeren en zelfs bij een achterstand nog kansen en een doelpunt te maken? Immers, als dit onmacht was is het wel frappant dat het dan ineens wel lukt en dat het met name in die laatste fase lukt. Want de Tsjechen staan 2-1 voor, trekken zich helemaal terug waardoor de onmacht enkel groter zou moeten worden?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Om nog even op Waf terug te komen: als dit onmacht was dan wil ik wel weten waarom het rondom de periode 70' tot pakweg 80' minuut wel lukte om aan te dringen en zelfs vrij eenvoudig mooie en goede kansen te creeeren en zelfs bij een achterstand nog kansen en een doelpunt te maken? Immers, als dit onmacht was is het wel frappant dat het dan ineens wel lukt en dat het met name in die laatste fase lukt. Want de Tsjechen staan 2-1 voor, trekken zich helemaal terug waardoor de onmacht enkel groter zou moeten worden?!

imo is daar een simpele verklaring voor: omdat de tsjechen moe waren en niet meer zo strak en consequent verdedigden als in de eerste 70 minuten en dat in combinatie met het meer alles of niets spel van az met behulp van de wissel van jenner (ik had die koef laten staan en arveladze eruit gehaald denk ik).

daarbij komt ook nog dat onze lieve heer ooit heeft besloten dat az niet mag verliezen in europees verband. :razz:
Reply
waf Wrote:en dat in combinatie met het meer alles of niets spel van az

onwil dus....
Van Gaal vooraf: "Wij willen elke wedstrijd winnen..."
Ja hoor :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:onwil dus....

:roll:
Reply
Feyenoord vanavond zonder Hofs wrs. Toch een creatieve speler die ze zullen missen daar. Meen laatst gehoord te hebben dat Nancy dit seizoen nog niks verloren heeft thuis.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Feyenoord vanavond zonder Hofs wrs. Toch een creatieve speler die ze zullen missen daar. Meen laatst gehoord te hebben dat Nancy dit seizoen nog niks verloren heeft thuis.

zo goed vind ik hofs niet.

ik verwacht ook een verlies. schade beperkt houden is het devies, dan heb je plaatsing in eigen hand thuis tegen wisla krakow.
Reply
waf Wrote:
Marshall Wrote:onwil dus....

:roll:

Als ze daarna pas alles of niets gingen spelen houdt dat dus in dat ze daarvoor voorzichtigheid voor ogen hielden, imo een te grote voorzichtigheid: de handrem... Ze speelden niet voor de winst want wie wil winnen durft risico's te nemen. Het feit dat jij aangeeft dat ze alles of niets gingen spelen geeft toch al aan dat ze die risico's daarvoor niet durfden/wilden nemen?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
zooooooooooooooooo, kunnen we de knokpartijtjes een beetej volgen vanmiddag...

http://www.nancy.fr/documents/html/xwebcambd.htm
Reply
Marshall Wrote:Ajax kan ook enorm met de handrem erop spelen in een enigszins arrogante en soms misplaatste (in het geval dat het niet misplaatst is is de arrogantie nog wel te pruimen doch nog altijd lichtelijk annoying) idee dat ze ondanks een gelijke stand of met een lichte voorsprong heer en meester zijn op het veld. Ze dringen dan niet echt aan en voelen niet de noodzaak zich sportief te profileren want dat doelpunt valt in hun beleving toch wel...

Dream on.... Ajax kan tot de zestien leuk combineren dat het daarna niet lukt heeft niets met een handrem te maken, maar gewoon met een Huntelaar die hopeloos uit vorm is en buitenspelers die geen fatsoenlijke voorzet afleveren.

Ik weet ook echt niet hoe je erbij komt dat het Ajax van de laatste jaren soms met de handrem speelt. Ze hebben simpelweg de klasse niet om zich dat te permitteren.
Reply
Quote:Heerenveen moet minimaal drie keer scoren

30/11/2006 13:20

SC Heerenveen heeft zijn Europese lot in eigen handen. Een 3-0 zege of meer tegen RC Lens is op 14 december genoeg. Ook overwinningen met een kleiner verschil kunnen zelfs nog uitkomst bieden.
Bij een zege met een verschil van drie doelpunten in de laatste speelronde klimt SC Heerenveen ten koste van Odense BK en RC Lens sowieso naar de derde plaats op de eindrangschikking. Een plaats bij de laatste 32 valt dan de Friese formatie ten deel.

Maar er zijn andere scenario's die Heerenveen aan een plaats in de knock-outfase kunnen helpen. De Friese ploeg kan ook met een zege met twee doelpunten verschil Europees overwinteren. Daar hangen wél de nodige voorwaarden aan.

De eerste voorwaarde is dat SC Heerenveen minimaal vijf keer scoort. Met de uitslag 4-2 passeert het Odense BK op basis van het aantal uitdoelpunten (zie criteria hieronder) niet en is de vierde plaats het hoogst haalbare. Lens blijft Heerenveen dan voor op basis van (meer) gemaakte treffers.

Bij 5-3 in Fries voordeel, of een hogere score met twee goals verschil, is de uitslag bij Parma-Osasuna van belang. De Italianen moeten sowieso winnen om de kansen van Heerenveen overeind te houden. Mocht dat gebeuren met twee doelpunten verschil of meer, dan kan de vlag uit in het Abe Lenstra Stadion.

Bij een nipte overwinning voor Parma is doorslaggevend dat SC Heerenveen vier doelpunten méér maakt dan Osasuna in Italië. Kortom, wint de ploeg van Gertjan Verbeek met 5-3 van RC Lens, dan is een 2-1 zege van Parma reden voor feest in Friesland.

CRITERIA BIJ GELIJKE STAND

1. Doelsaldo alle groepsduels
2. Doelpunten gemaakt
3. Doelpunten gemaakt in uitduels
4. Aantal overwinningen
5. Aantal uitzeges
6. Plaats op coëfficiëntenlijst
Reply
Kezmania Wrote:
Marshall Wrote:Ajax kan ook enorm met de handrem erop spelen in een enigszins arrogante en soms misplaatste (in het geval dat het niet misplaatst is is de arrogantie nog wel te pruimen doch nog altijd lichtelijk annoying) idee dat ze ondanks een gelijke stand of met een lichte voorsprong heer en meester zijn op het veld. Ze dringen dan niet echt aan en voelen niet de noodzaak zich sportief te profileren want dat doelpunt valt in hun beleving toch wel...

Dream on.... Ajax kan tot de zestien leuk combineren dat het daarna niet lukt heeft niets met een handrem te maken, maar gewoon met een Huntelaar die hopeloos uit vorm is en buitenspelers die geen fatsoenlijke voorzet afleveren.

Ik weet ook echt niet hoe je erbij komt dat het Ajax van de laatste jaren soms met de handrem speelt. Ze hebben simpelweg de klasse niet om zich dat te permitteren.

Ongelooflijk! Heb ik ergens gezegd dat ik Ajax altijd met de handrem vind spelen, heb ik ergens gezegd dat ik Ajax de laatste 10 wedstrijden zo vind spelen, heb ik ergens een specifieke tijds- of plaatsaanduiding gegeven wat op Ajax sloeg?! Je concludeert maar meteen dat het over dit seizoen gaat of over de laatste jaren. Ik noem een "algemeenheid", een houding die Ajax aanneemt, net als Ajax "arrogant" vinden. Of moet je dan ineens gaan verwijzen naar wedstrijd 6 van het seizoen ofzo? Vraag liever eerst eens wat ik bedoel met deze "algemeenheid" alvorens conclusies te trekken.

Enne, uberhaupt een overhaaste conclusie want ondanks dat ik geen Ajakkes-fan ben vind ik "ze hebben de klasse niet" wel heel kort door de bocht.
2001-2002: Landskampioen + bekerwinnaar
2002-2003: 2e in competitie op 1 punt + 2e in beker + kwartfinale CL
2003-2004: Landskampioen + groepsfase CL
2004-2005: 2e in competitie + 1/2 finale beker
2005-2006: 2e in competitie (via playoffs) + bekerwinnaar

Vind ik toch geen lijstje waar het gebrek aan klasse van afstraalt van de laatste jaren. Maar goed, ik ben niet de persoon om Ajax te verdedigen, dat laat ik graag aan anderen over....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Wat een amateur die Bulters. :x

lekker de commentator napraten. :roll:

tegen fainoid was hij niet best, maar het is toch wel sneu dat deze randdebiel als commentator hem bij zo'n goal gaat afbranden. die tsjech kreeg werkelijk alle tijd en gelegenheid te schieten (de fout was dat hij niet aangepakt werd), hij had de hoek voor het uitkiezen. hij schiet in door een woud van benen. kun je als keeper echt weinig aan doen.

ten onrechte neergesabeld, alleen maar vanwege zijn pot tegen fainoid.
sneu voor dat ventje, zo krijg je geen naam, maar wordt je een etiket opgeplakt. en dan hier al twee mensen die het klakkeloos overnemen. Puke

Heb het commentaar niet eens gehoord. Keek met muziek op de pc aan zijdelings naar de tv die zonder geluid aanstond. :8:
Reply
Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
feest in nancy :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Ogararu, Heitinga, Grygera, Vermaelen;
Gabri, Maduro, Sneijder, Roger;
Rosales en Huntelaar
-
Weer een 4-4-2. Jan iemand mij nog 1x uitleggen waar dat ik ben ajacied gedoe nou voor staat? En wat Henk na Ajax-PSV nou bedoelde? Icon_evil
Reply
waf Wrote:zooooooooooooooooo, kunnen we de knokpartijtjes een beetej volgen vanmiddag...

http://www.nancy.fr/documents/html/xwebcambd.htm

flink matten in Nancy op dit moment. slechte zaak voor de club.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tsja.. de boetes worde natuurlijk steeds groter. Nog even en Feyenoord wordt een jaartje uitgesloten voor Europees voetbal ofzo (als ze dat al halen Wink)
Reply


Forum Jump: