The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




UEFA-Cup wedstrijden
Gelukkig! =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Gelukkig maar.... En nu plaatsen voor die volgende ronde! We motten punten pakkuh! :!:
Reply
Voor het NL voetbal is dit natuurlijk een "geweldige straf" =D>
Voor de relschoppers lijkt het me eerder een vrijbrief!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Wanneer is de loting voor de CL?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Wanneer is de loting voor de CL?
15 december
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ajax-hoolies knokken met Brugge(en ADO?) hoolies in Belgie en hebben inmiddels 2 wegrestaurants om zeep geholpen.

Ahoy is een vesting, wisla supporters zitten daar. de hoolies die alleen komen zouden in de Oude Haven in Rotterdam zijn. Lijkt me geen goed plan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
The Hunter heeft er alweer eentje inliggen. Hij is weer helemaal terug Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Ajax-hoolies knokken met Brugge(en ADO?) hoolies in Belgie en hebben inmiddels 2 wegrestaurants om zeep geholpen.

"Enkele supporters hebben vernielingen aangericht in een wegrestaurant.....", volgens een herziene versie van de VTM.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ad Wim Wrote:The Hunter heeft er alweer eentje inliggen. Hij is weer helemaal terug Hakkuh

Ja omdat hij buitenspel stond, weliswaar ging de bal niet naar hem maar naar Babel maar hij had er wel degelijk voordeel van bij het ontvangen van de pass van Babel..

Die regel van hinderlijk of geen hinderlijk buitenspel is onzin imo, buitenspel = buitenspel!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Sneijdert geblesseerd van het veld. Vermoedelijk een spontane vorm van de 'witte tyfus'....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
das niet zo mooi..... :letitallout:
Wie dit leest is gek
Reply
Mukkus Wrote:Vermoedelijk een spontane vorm van de 'witte tyfus'....

Plaatselijk in zijn rug dan waarschijnlijk.....
Reply
Tripplexxx Wrote:
Mukkus Wrote:Vermoedelijk een spontane vorm van de 'witte tyfus'....

Plaatselijk in zijn rug dan waarschijnlijk.....

En dan breidt het zich langzaam uit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
En weer Huntelaar Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooie counter.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
En Feyenoord ook door. Prima dagje voor Nederlands voetbal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Feyenoorders!
Wat heeft moppersmurf? Iets ernstigs? Als die niet speelt dit weekend, dan, dan :letitallout:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hij ging wel kermend met de brancard het veld af. Er was geen speler in de buurt, zag er niet best uit.

Wat een goal van Heitinga trouwens =D> :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom niet feli Ajacieden?

Knappe prestatie van beide!! =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:Ajax-hoolies knokken met Brugge(en ADO?) hoolies in Belgie en hebben inmiddels 2 wegrestaurants om zeep geholpen.

"Enkele supporters hebben vernielingen aangericht in een wegrestaurant.....", volgens een herziene versie van de VTM.

In België hebben woensdag tientallen supporters van Ajax zich misdragen in een wegrestaurant vlakbij Waasmuster. De Ajax-supporters waren op weg naar Gent voor het UEFA Cup duel tussen Zulte-Waregem en Ajax.
De Belgische omroep VTM meldt dat de politie ter plaatse was, maar dat er niet is ingegrepen om te verkomen dat de situatie compleet uit de hand zou lopen.

Als 't 20 man zou zijn had de politie natuurlijk makkelijk kunnen ingrijpen zonder 't risico dat 't uit de hand zou lopen. is ook niet zo belangrijk. allebei gewonnen en allebei door. netjes. nu hopen heerenveen en hopelijk wordt az poulewinnaar. ontloopt feyenoord tenminste sevilla. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Netjes, beide door! Nu morgen nog hopen op een stuntje van Heerenveen!
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Netjes, beide door! Nu morgen nog hopen op een stuntje van Heerenveen!
de verhalen van sjakie zijn realistischer
Reply
Mogelijke tegenstanders beide teams:

Feyenoord: Parma (Ita), Espanyol (Spa), Newcastle United (Eng), Blackburn Rovers (Eng), Panathinaikos (Gri)

Ajax (Ned): Werder Bremen (Dui), Spartak Moskou (Rus), CSKA Moskou (Rus), Girondins Bordeaux (Fra), Shakhtar Donetsk (Oek), Steaua Boekarest (Roe), Benfica (Por), AEK Athene (Gri)

Mijn voorkeur gaat uit naar die Grieken voor Feyenoord en voor Ajax eigenlijk ook die Grieken, Shaktar of Steaua. De rest lijkt me lastiger.
Reply
Poeh Poeh dat word nog een heftige loting...

Feyenoord zit wel beter, Blackburn kan toch niet meer? hebben ze toch al tegen gespeeld?
Ajax moet gewoon CSKA Benfica en Bremen niet loten...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Imo moet Ajax vooral Bremen, CSKA, Benfica én Steaua niet loten. Dat wordt dus 50-50.

Feyenoord moet eigenlijk de Grieken loten, tegen de eerste drie redden ze het niet denk ik. Daar komen namelijk morgen ook nog eens Rangers, Tottenham en Sevilla bij. Feyenoord zal het sowieso erg zwaar krijgen, allemaal goede Europese subtoppers, geen enkele ''walk-over'.

Op zich ben ik wel blij dat Ajax tweede is geworden en geen derde, want die CL-klanten zien er toch iets beter te doen uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Imo moet Ajax vooral Bremen, CSKA, Benfica én Steaua niet loten. Dat wordt dus 50-50.

Feyenoord moet eigenlijk de Grieken loten, tegen de eerste drie redden ze het niet denk ik. Daar komen namelijk morgen ook nog eens Rangers, Tottenham en Sevilla bij. Feyenoord zal het sowieso erg zwaar krijgen, allemaal goede Europese subtoppers, geen enkele ''walk-over'.

Op zich ben ik wel blij dat Ajax tweede is geworden en geen derde, want die CL-klanten zien er toch iets beter te doen uit.

Zoek ff een opticien in de buurt op Adje, Bremen Benfica Steaua CSKA of Newcastle (ergens onderaan in de PL) Tottenham(ook geen denderend seizoen) Blackburn(kan volgens mij niet meer) Rangers(bakken er al tijden weinig van)
Sevilla is wel erg naar, maar over het algemeen zijn de ex CL clubs wel een stuk sterker.
Reply
Icon_question

Ik zeg toch ook dat ze die vier clubs niet moeten loten?!
Maar die andere vier CL-klanten vind ik stuk voor stuk minder dan de nummer 1s uit de UEFA-Cup. Die staan namelijk niet voor niets allemaal eerste na 4 wedstrijden, hoe matig ze ook draaien (in trouwens veel en veel betere competities dan waar drie van de mindere vier CL-klanten vandaan komen).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Netjes, beide door! Nu morgen nog hopen op een stuntje van Heerenveen!
de verhalen van sjakie zijn realistischer

Heerenveen houdt wel van narrow escapes.
Twee voorbeelden:
- Vorig jaar UEFA, Heerenveen scoort in de laatste minuut en is afhankelijk van de winst van Olympique Marseille. die scoren 3 seconden voor tijd een dubieuze goal.
- Nacompetitie meer dan 10 jaar terug. Heerenveen was zo goed als uitgeschakeld, het kon alleen doorgaan als NAC met 2-3 bij Go Ahead Eagles zou winnen. 1 van beide ploegen kwam op 2-0 (kan me niet herinneren of het NAC of Go Ahead was, maar doet er ook niet echt toe). Het wordt 2-2 en NAC scoort de 2-3. Elke andere uitslag was in het nadeel geweest van Heerenveen......

Heerenveen wint vanavond met 4-1, nadat het met 0-1 achterkomt.

YOU KNOW IT IS SO!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
centre court Wrote:
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:Ajax-hoolies knokken met Brugge(en ADO?) hoolies in Belgie en hebben inmiddels 2 wegrestaurants om zeep geholpen.

"Enkele supporters hebben vernielingen aangericht in een wegrestaurant.....", volgens een herziene versie van de VTM.

In België hebben woensdag tientallen supporters van Ajax zich misdragen in een wegrestaurant vlakbij Waasmuster. De Ajax-supporters waren op weg naar Gent voor het UEFA Cup duel tussen Zulte-Waregem en Ajax.
De Belgische omroep VTM meldt dat de politie ter plaatse was, maar dat er niet is ingegrepen om te verkomen dat de situatie compleet uit de hand zou lopen.

Als 't 20 man zou zijn had de politie natuurlijk makkelijk kunnen ingrijpen zonder 't risico dat 't uit de hand zou lopen. is ook niet zo belangrijk. allebei gewonnen en allebei door. netjes. nu hopen heerenveen en hopelijk wordt az poulewinnaar. ontloopt feyenoord tenminste sevilla. :razz:

Ajax-bussen stopten bij een wegrestaurant, die werd beveiligd door politie-agenten. De supporters wilden gebruik maken van de toiletten, maar werden naar de bosjes verwezen. Supporters naar niet mee eens, ze gooiden een aantal ramen in en de politie greep niet in, omdat ze boel niet uit de hand wilden laten escaleren. :wink:

Niet netjes, maar minder erg dan de eerdere berichtgeving. Nog steeds erg overigens.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Waarom niet feli Ajacieden?

Knappe prestatie van beide!! =D>

Jullie waren al zeker geplaatst! :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: