The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




UEFA-Cup wedstrijden
Ad Wim Wrote:Icon_question

Ik zeg toch ook dat ze die vier clubs niet moeten loten?!
Maar die andere vier CL-klanten vind ik stuk voor stuk minder dan de nummer 1s uit de UEFA-Cup. Die staan namelijk niet voor niets allemaal eerste na 4 wedstrijden, hoe matig ze ook draaien (in trouwens veel en veel betere competities dan waar drie van de mindere vier CL-klanten vandaan komen).

Adje lees nog eens goed....de nr2 krijgt een ex CL klant...de nr3 de groepshoofden uit de poules...
Eerst dingen weten dan pas uit je nek lullen
Reply
ron vlaar speelde uitstekend. =D>

de beste wedstrijd van gare stejas, maar dat kwam ook wel door een prima invalbeurt van hooijdonk.

ik vond het een erg leuke pot, met een verrassend sterk wisla, maar met mooie goals (vooral die van hofs en van die polen), mooie acties en een mooie sfeer. =D>

ben benieuwd wie er uit de koker rolt, ik vind ze allemaal wel mooi.
Reply
waf Wrote:ron vlaar speelde uitstekend. =D>

de beste wedstrijd van gare stejas, maar dat kwam ook wel door een prima invalbeurt van hooijdonk.

ik vond het een erg leuke pot, met een verrassend sterk wisla, maar met mooie goals (vooral die van hofs en van die polen), mooie acties en een mooie sfeer. =D>

ben benieuwd wie er uit de koker rolt, ik vind ze allemaal wel mooi.
ze kunnen weer lachen gelukkig
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Mogelijke tegenstanders beide teams:

Feyenoord: Parma (Ita), Espanyol (Spa), Newcastle United (Eng), Blackburn Rovers (Eng), Panathinaikos (Gri)

Ajax (Ned): Werder Bremen (Dui), Spartak Moskou (Rus), CSKA Moskou (Rus), Girondins Bordeaux (Fra), Shakhtar Donetsk (Oek), Steaua Boekarest (Roe), Benfica (Por), AEK Athene (Gri)

Mijn voorkeur gaat uit naar die Grieken voor Feyenoord en voor Ajax eigenlijk ook die Grieken, Shaktar of Steaua. De rest lijkt me lastiger.

Die Oekraïners zal lastig worden. Die zijn namelijk 4e geworden in de poule van de CL.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Mogelijke tegenstanders beide teams:

Feyenoord: Parma (Ita), Espanyol (Spa), Newcastle United (Eng), Blackburn Rovers (Eng), Panathinaikos (Gri)

Ajax (Ned): Werder Bremen (Dui), Spartak Moskou (Rus), CSKA Moskou (Rus), Girondins Bordeaux (Fra), Shakhtar Donetsk (Oek), Steaua Boekarest (Roe), Benfica (Por), AEK Athene (Gri)

Mijn voorkeur gaat uit naar die Grieken voor Feyenoord en voor Ajax eigenlijk ook die Grieken, Shaktar of Steaua. De rest lijkt me lastiger.

Die Oekraïners zal lastig worden. Die zijn namelijk 4e geworden in de poule van de CL.

Alleen de nrs. 3 gaan mee naar de UEFA, btw zijn al die clubs 3e in hun CL poule geworden gitter, Shaktar werd 3e ten koste van Piraeus
Reply
Volgens mij niet toch??

De stand in de poule van vi.nl:

Team G W G V P V T
1 Valencia 6 4 1 1 13 12 - 6
2 AS Roma 6 3 1 2 10 8 - 3
3 Olympiakos Piraeus 6 0 3 3 3 6 - 11
4 Shakhtar Donetsk 6 0 3 3 3 6 - 11

Ze zijn dus precies gelijk geëindigd. Nu even zoeken naar de onderlinge potjes:

05/12/2006 Olympiakos Shakhtar Donetsk 1-1
27/09/2006 Shakhtar Donetsk Olympiakos 2-2

Dan zou ik zeggen dat Olympiakos door is op onderling resultaat dankzij meer gescoorde uit doelpunten.

Maar ja, wie ben ik? :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
waf Wrote:ron vlaar speelde uitstekend. =D>

de beste wedstrijd van gare stejas, maar dat kwam ook wel door een prima invalbeurt van hooijdonk.

ik vond het een erg leuke pot, met een verrassend sterk wisla, maar met mooie goals (vooral die van hofs en van die polen), mooie acties en een mooie sfeer. =D>

ben benieuwd wie er uit de koker rolt, ik vind ze allemaal wel mooi.

Ik heb nog weinig hele wedstrijden van Fey gezien!
Ik vond het voetballend gister erg matig! Hebben ze dit jaar al betere wedstrijden gebald? Of was dit een goede wedstrijd van ze?

Btw het maakt Europees overigens niet uit hoe je wint!
Vlaar had idd een degelijke rentree
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Foutje van vi.nl, Shakhtar is derde met 6 punten:

uefa.com Wrote:Group D
Clubs Pld W D L GF GA Pts
Valencia 6 4 1 1 12 6 13
Roma 6 3 1 2 8 4 10
Shakhtar 6 1 3 2 6 11 6
Olympiacos 6 0 3 3 6 11 3
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Stand van vi klopt dus niet bereken ik zojuist.

Team G W G V P V T
1 Valencia 6 4 1 1 13 12 - 6
2 AS Roma 6 3 1 2 10 8 - 3
3 Olympiakos Piraeus 6 0 3 3 3 6 - 11
4 Shakhtar Donetsk 6 0 3 3 3 6 - 11

Er zijn slechts 7 wedstrijden gewonnen (valencia 4 en roma 3) terwijl er 9 verlies partijen zijn.

Shakhtar zal dus ook wel een keer gewonnen hebben.

Edit: Dank je Voyou :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Godvergeten allemaal oostblokkers, doe mij maar die Grieken dan, zou wel een leuk tripje zijn, lekker warm ook... :lol:
Reply
Ik had op UEFA.com gekeken :8:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:ron vlaar speelde uitstekend. =D>

de beste wedstrijd van gare stejas, maar dat kwam ook wel door een prima invalbeurt van hooijdonk.

ik vond het een erg leuke pot, met een verrassend sterk wisla, maar met mooie goals (vooral die van hofs en van die polen), mooie acties en een mooie sfeer. =D>

ben benieuwd wie er uit de koker rolt, ik vind ze allemaal wel mooi.

Ik heb nog weinig hele wedstrijden van Fey gezien!
Ik vond het voetballend gister erg matig! Hebben ze dit jaar al betere wedstrijden gebald? Of was dit een goede wedstrijd van ze?

Btw het maakt Europees overigens niet uit hoe je wint!
Vlaar had idd een degelijke rentree

dit was denk ik het beste spel dat ik dit seizoen zag. de wedstrijd was leuk omdat het op en neer ging, met leuke acties maar iid ook tenenkrommend stomme acties aan beide kanten.

er ging dus nog veel fout, maar aan het eind was nog een beetje plaats voor gallery play. 1 schitterende aanval, helaas niet bekroond met een goal, en een heerlijke crosspass van pair op gare stejas met een leuk schot als afsluiter. ja, dat is bij ons al gallery play. :razz:
Reply
Ik stond ook met mijn ogen te knipperen toen ik op het laatst het balletje rond zag gaan :razz:

Wedstrijd was idd redelijk aardig om te zien door het op en neer golvend spel en het belang vd wedstrijd.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
steinson er voortijdig af, wissel voor Luirink

neem aan dat hij niet gaat spelen dit weekend????
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
AZ wint. =D>
Reply
Frits Wrote:steinson er voortijdig af, wissel voor Luirink

neem aan dat hij niet gaat spelen dit weekend????

Nee, kan hij mooi met Farfan een biertje gaan drink Frits. :roll:
Reply
Goed voor de punten, 4 overwinningen ! =D>
Reply
Fabian Wrote:Goed voor de punten, 4 overwinningen ! =D>

Inderdaad goed voor NL voetbal.
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:
Fabian Wrote:Goed voor de punten, 4 overwinningen ! =D>

Inderdaad goed voor NL voetbal.
Inderdaad, maarja als je de punten die je krijgt door zeven moet delen schiet het niet echt op...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Netjes van AZ, 1e in de poule! Nu hopen dat ze bayer leverkusen en fenerbache ontlopen... de rest moeten ze kunnen hebben!

Ajax zou een mooie pot hebben tegen Bremen, lijkt me een topaffiche!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Netjes van AZ, 1e in de poule! Nu hopen dat ze bayer leverkusen en fenerbache ontlopen... de rest moeten ze kunnen hebben!

Ajax zou een mooie pot hebben tegen Bremen, lijkt me een topaffiche!

Denk dat AZ het ook wel redt tegen leverkusen. Die draaien behoorlijk stroef in de competitie (en het is altijd leuk om der Rudi een loer te draaien)
Make tea, not war
Reply
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Icon_question

Ik zeg toch ook dat ze die vier clubs niet moeten loten?!
Maar die andere vier CL-klanten vind ik stuk voor stuk minder dan de nummer 1s uit de UEFA-Cup. Die staan namelijk niet voor niets allemaal eerste na 4 wedstrijden, hoe matig ze ook draaien (in trouwens veel en veel betere competities dan waar drie van de mindere vier CL-klanten vandaan komen).

Adje lees nog eens goed....de nr2 krijgt een ex CL klant...de nr3 de groepshoofden uit de poules...
Eerst dingen weten dan pas uit je nek lullen
Zeg eens drol, wat snap je niet aan mijn post? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feyenoord - Spurs!!! ( Daar gaan 2 jaar europees voetbal voor feyenoord )!!!
Bremen - Ajax ( Ook die is niet geheel zonder risico :lol: )!

Feyenoord - Spurs zeg, wanneer is dat??
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
14 of 15 februari komen de Londense joden van de Spurs naar de Kuip! Heerlijk. Elke tegenstander was voor Feyenoord moeilijk geweest, dan maar het mooiste affiche. 2x een fantastische voetbalsfeer!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Misschien toch maar eens kijken of er kaarten te regelen zijn :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik ga zeker naar de thuiswedstrijd tegen Bremen. Lekker Klose uit de wedstrijd schelden :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
harry_bierdop Wrote:Misschien toch maar eens kijken of er kaarten te regelen zijn :razz:

Wel in het uitvak het doppie !

Gok dat er ook wel een groepje 'Ajacieden' naar London gaat...
Reply


Forum Jump: