The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum clashes
#1
boca vs mac

Om 1 uur was t dan zo ver ik arriveerde bij het huis van boca waar ik begroet werd door een vrolijke hond en een iets minder vrolijke vader (had zeker z'n dag niet of het ajax shirt stond m niet aan Wink) Na nog een bezoekje te hebben gebracht aan fabian gingen we dan op weg naar het tennispark. Waar eerst de zon nog scheen begon het nu al zachtjes te regenen dus mietjes als we zijn besloten we een binnenbaan te nemen, waar we later groot gelijk in kregen omdat het begon te hozen.

Allebei een hele tijd niet getennisd dus na de mishits in het begin begonnen we dan aardig in te komen met van tijd tot tijd zeer aardige rallies van vrij hoog niveau die af en toe hevig verstoort werden door 3 giechelkutten op de baan ernaast. Helaas zat een partijtje er niet meer in vooral wegens geringe conditie van ondertekende maar dat het een spannende match had geworden was zeker want we waren zeker aan elkaar gewaagd, dus dat komt de volgende keer wel.

Nu de spierpijn afwachten van morgen
Reply
#2
Mooi Mac, dit zijn leuke dingen.

Nou Tripplexxx, wanneer?
Ik speel na mijn vakantie nog een toernooi in Hengelo, Enschede en Denekamp.
Daarna is het seizoen zo goed als afgelopen. Ik heb in Hengelo en Enschede nog geen dubbelpartner. Wat zeg je ervan?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#3
Oooooh wat waren die domme kindertjes irritant zeg, pffft begon al bij de eerste bal die ze sloegen. Compleet mis * hihihihih* en zo ging et een half uur lang door.
Mooi dat ik na een uur tennisen vroeg om een andere baan.

Jup zaten op zich zelf op et dramatische begin slagenwisselingen bij van zeer hoog niveau. Kon toch aan het einde wel merken dat ik de draai weer te pakken kreeg. Evenals mac. Al is hij nog een beetje verder achter met conditie.

Maar binnenkort gaan we weer.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#4
Haggie en Centre Court strijden zeker 1 of 2x per week tegen elkaar. Over de komende ontmoeting zal ik zeker een verslag doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Ik wil ook :p

Woon in regio Den Haag en ben op dit moment 5
Reply
#6
Net weer met mac "Getennist"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
Aangezien je geen resultaten noemt weten wij wel wie er heeft gewonnen ;-)
Reply
#8
We hebben samen getrained dus was geen partijtje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#9
haha fijn dat ie t ook tussen " " zet Tongue

maar nee ff meegedaan met training van boca. ging best aardig alweer. Helaas geen partijtjes tegen boca mogen spelen Icon_twisted
Reply
#10
je heb wel de grootste nerd van de training verslagen , waarvoor =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Wanneer wordt er een soort Davis-Cup duel georganiseerd dan. Uit elke plaats 3 of 4 mensen die een team vormen en dan strijden om de sportdreamzz-cup. Wij van Baak zullen er iig staan!
Reply
#12
Goed idee maar ik betwijfel of er hier van 't forum nog een plaats is die een ''DC-team'' kan leveren. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Provincie dan Wink
Reply
#14
Mac en ik vormen een team, omdat we heel waarschijnlijk ook competitie samen willen gaan spelen Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#15
Baak: Scholten, Haggie en CC. Wij kunnen wel spelers leveren voor 5 rubbers. Een ''skate-off'' zal bepalen wie de belangrijke enkels mag spelen.

Boca en Mac spelen samen de dubbel en verder alle enkels. :Big Grin

Wie nog meer?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Ik ben teamloos :p ... er woont gewoon helemaal niemand die kan tennissen in Limburg. Misschien dat ik Sjeng kan vragen Wink
Reply
#17
Als team Achterhoek nog een coach/ballenjongen/waterdrager o.i.d. nodig heeft hou ik me aanbevolen :Big Grin

Ook voor een potje Dynamic (of Dutch) tennissen uiteraard!!
Reply
#18
Genomico Wrote:Als team Achterhoek nog een coach/ballenjongen/waterdrager o.i.d. nodig heeft hou ik me aanbevolen :Big Grin

Ook voor een potje Dynamic (of Dutch) tennissen uiteraard!!

Ik zou in team Achterhoek (Gelderland) kunnen acteren, helaas weiger ik met "Arnhemmers" te heulen :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#19
Feyenoorders en Ajacieden kunnen bij een wedstrijd van het NL-elftal ook naast elkaar zitten... Dus moeten alle inwoner van Gelderland ook wel samen voor hun provincie kunnen strijden!!

Binnenkort misschien even een trainingskampje organiseren en de strijdplannen klaar leggen.
Reply
#20
Geno - Boca 0-6 0-6
Harry - Mac 0-6 0-6
Geno/Harry - Boca/Mac 0-6 0-6
Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#21
hehe tennissen zit er voor mij voorlopig (tot februari) niet in, stage! Maybe volgende lente/zomer. Ben nu ook maar ff gestopt met trainen in de winter, vorig jaar trainde we nog 1x in de week binnen maar dat red ik nu ook niet meer. Speelsterkte Genomico? En favo ondergrond? Voor het geval we thuis spelen :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#22
Bocaloca Wrote:Geno - Boca 0-6 0-6
Harry - Mac 0-6 0-6
Geno/Harry - Boca/Mac 0-6 0-6
Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted

Daarom speel ik ook niet en bied ik me aan voor de technische staf!!
Reply
#23
harry_bierdop Wrote:hehe tennissen zit er voor mij voorlopig (tot februari) niet in, stage! Maybe volgende lente/zomer. Ben nu ook maar ff gestopt met trainen in de winter, vorig jaar trainde we nog 1x in de week binnen maar dat red ik nu ook niet meer. Speelsterkte Genomico? En favo ondergrond? Voor het geval we thuis spelen :wink:

Ik heb niet echt de intensie om te gaan spelen. Ik heb in de laatste 9 jaar 2x een racket aangeraakt (maar hunker nog steeds om weer een keer wat te gaan spelen). Als junior was ik wel een talent. Op m'n 12 ben ik 3e van Gelderland geworden in m'n leeftijdscategorie (10-12 jr.). Helaas op m'n 14e gestopt aangezien ik geen leeftijdsgenoten op de club had en geen zin had tegen 20'ers te spelen en toen ben ik gaan tafeltennissen (wat ik nog steeds doe). Favoriete ondergrond was absoluut gravel (verder alleen af en toe indoor gespeeld) vanwege m'n snelheid en balvastheid en omdat ik toen zeer klein was en een "beroerde" service had. Maar goed, dit is dus al bijna 10 jaar geleden en heb geen illusie een game van één van jullie te winnen, dus ik blijf verstandig aan de zijlijn :Big Grin

Met Dynamic Tennis (wie kent het niet?) heb ik een A-licentie en ben ik de nr. 2 van Nederland en hopelijk vanaf zondag Nederlands kampioen dubbel. Dus als tennissers dat 'ns willen proberen, dan hou ik me aanbevolen voor een trainingsmiddag... Misschien zit er in de toekomst wel een Nederlands forum dubbel kampioen in :Big Grin
Reply
#24
Lijkt me wel eens geinig om te proberen, is dat met zo'n zacht balletje?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#25
Genomico Wrote:Met Dynamic Tennis (wie kent het niet?) heb ik een A-licentie en ben ik de nr. 2 van Nederland en hopelijk vanaf zondag Nederlands kampioen dubbel. Dus als tennissers dat 'ns willen proberen, dan hou ik me aanbevolen voor een trainingsmiddag... Misschien zit er in de toekomst wel een Nederlands forum dubbel kampioen in :Big Grin

Shit man, klopt! Etten-leur hé dit weekend!

Ik zou ook komen maar komt er denk ik niet van, helaas! Wel jammer anders had ik je de finale kunnen zien winnen

:wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#26
harry_bierdop Wrote:
Genomico Wrote:Met Dynamic Tennis (wie kent het niet?) heb ik een A-licentie en ben ik de nr. 2 van Nederland en hopelijk vanaf zondag Nederlands kampioen dubbel. Dus als tennissers dat 'ns willen proberen, dan hou ik me aanbevolen voor een trainingsmiddag... Misschien zit er in de toekomst wel een Nederlands forum dubbel kampioen in :Big Grin

Shit man, klopt! Etten-leur hé dit weekend!

Ik zou ook komen maar komt er denk ik niet van, helaas! Wel jammer anders had ik je de finale kunnen zien winnen

:wink:

Niet in Etten-Leur. Wel redelijk in de buurt; Goirle bij Tilburg...
Reply
#27
Bocaloca Wrote:Lijkt me wel eens geinig om te proberen, is dat met zo'n zacht balletje?

Yep inderdaad!!

Ik kan de zaal zo een keer op een zondagmiddag regelen...
Reply
#28
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Genomico Wrote:Met Dynamic Tennis (wie kent het niet?) heb ik een A-licentie en ben ik de nr. 2 van Nederland en hopelijk vanaf zondag Nederlands kampioen dubbel. Dus als tennissers dat 'ns willen proberen, dan hou ik me aanbevolen voor een trainingsmiddag... Misschien zit er in de toekomst wel een Nederlands forum dubbel kampioen in :Big Grin

Shit man, klopt! Etten-leur hé dit weekend!

Ik zou ook komen maar komt er denk ik niet van, helaas! Wel jammer anders had ik je de finale kunnen zien winnen

:wink:

Niet in Etten-Leur. Wel redelijk in de buurt; Goirle bij Tilburg...

Dat bedoel ik :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#29
Ergens achter 's-Hertogenbosch in ieder geval...
Reply
#30
lijkt me ook wel vet om keer te proberen ja. echt mijn spelletje lekker toveren met die bal Smile
Reply


Forum Jump: