The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Het grote Ekslem Bad Beat & jammertopic
Maar AD is altijd zielig
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:Vanavond weer zo een. Ik had A4 en op de flop valt A48. Raisen en reraisen, ik ga all in.

Typische beginnersfout
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:Vanavond weer zo een. Ik had A4 en op de flop valt A48. Raisen en reraisen, ik ga all in. Die gast laat AJ zien. Komt er op de river nog een acht zodat mijn paar 4en verloren gaat en hij een hogere kicker heeft :|
Waarom speel je A4?
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Vanavond weer zo een. Ik had A4 en op de flop valt A48. Raisen en reraisen, ik ga all in.

Typische beginnersfout
Origineel zeg Xtragaap4de
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FC Wageningen Wrote:
Ad Wim Wrote:Vanavond weer zo een. Ik had A4 en op de flop valt A48. Raisen en reraisen, ik ga all in. Die gast laat AJ zien. Komt er op de river nog een acht zodat mijn paar 4en verloren gaat en hij een hogere kicker heeft :|
Waarom speel je A4?
Waarom niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Vanavond weer zo een. Ik had A4 en op de flop valt A48. Raisen en reraisen, ik ga all in.

Typische beginnersfout
Origineel zeg Xtragaap4de

Is ook serieus een beginnersfout...A4 is gewoon een lage kaart, de kans dat iemand een hogere kicker heeft is redelijk groot, er zijn uitzonderingen zoals positie je stack en de hoeveelheid mensen aan tafel, in principe flikker ik A4 altijd weg, mits ik een gokje wil wagen maar dan moeten ze suited zijn.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ad Wim Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Ad Wim Wrote:Vanavond weer zo een. Ik had A4 en op de flop valt A48. Raisen en reraisen, ik ga all in. Die gast laat AJ zien. Komt er op de river nog een acht zodat mijn paar 4en verloren gaat en hij een hogere kicker heeft :|
Waarom speel je A4?
Waarom niet?
Wat voor flop wil je zien?
Een AAA lijkt me, maar die kans is niet zo heel heel groot he Wink .

Wat doe je als er AJ6 ligt? A5 t/m AK (al zal die laatste raisen PF) hebben je allemaal beat.

Punt is wel duidelijk denk ik, je kunt alleen wat winnen bij een monsterflop (straat, flush, trips, full house, evt. two pair, etc.); voor de rest weet je absoluut niet waar je staat.
A4s speel je misschien voor de flush, maar kans dat je een flush flopt is natuurlijk ook zeer klein. Als je een flush draw flopt moet je ook nog eens vaak tegen de odds in callen en is dus vaak -EV.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen (blinds/stack/aantal mensen/soort game) maar misschien moet je de totale hand history van die hand eens posten zodat de meer ervaren pokerspelers (en daar schaar ik mijzelf niet onder) advies kunnen geven.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Laat Poker Adje nou maar aanklooien met z'n a4 en all-in gaan op een gevaarlijke flop ... =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Was een lullige hand, 2 pair maar de kans op een overcard is zo groot.

Maar zoals Wageningen al zegt, moet je er meer informatie bijgeven wil iemand die hand helemaal kunnen beoordelen.
Stack positie en hoeveelheid mensen aan tafel, als dit heads up was is de hand een stuk minder slecht als op een 10 man tafel. Zelfde geld voor als je de BB bent en hem checkt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
FC Wageningen Wrote:
Ad Wim Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Ad Wim Wrote:Vanavond weer zo een. Ik had A4 en op de flop valt A48. Raisen en reraisen, ik ga all in. Die gast laat AJ zien. Komt er op de river nog een acht zodat mijn paar 4en verloren gaat en hij een hogere kicker heeft :|
Waarom speel je A4?
Waarom niet?
Wat voor flop wil je zien?
Een AAA lijkt me, maar die kans is niet zo heel heel groot he Wink .

Wat doe je als er AJ6 ligt? A5 t/m AK (al zal die laatste raisen PF) hebben je allemaal beat.

Punt is wel duidelijk denk ik, je kunt alleen wat winnen bij een monsterflop (straat, flush, trips, full house, evt. two pair, etc.); voor de rest weet je absoluut niet waar je staat.
A4s speel je misschien voor de flush, maar kans dat je een flush flopt is natuurlijk ook zeer klein. Als je een flush draw flopt moet je ook nog eens vaak tegen de odds in callen en is dus vaak -EV.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen (blinds/stack/aantal mensen/soort game) maar misschien moet je de totale hand history van die hand eens posten zodat de meer ervaren pokerspelers (en daar schaar ik mijzelf niet onder) advies kunnen geven.
Ten eerste ben ik ook een beginner, maar een opmerking als die van Treesong heb ik natuurlijk niet zoveel aan.
Ik speel meestal SnG'tjes op een 5-manstafel. Als de blinds nog niet zo hoog zijn, call ik met iets als A4 altijd wel de grote blind. Als ik op een gunstige positie zit, dan raise ik ook nog wel eens, afhankelijk van wat de rest doet. Het blijft toch een aas!
Als ik dan een dergelijke flop zie en iemand zet redelijk wat in, ga ik er niet vanuit dat hij ook twee paar heeft, dat is toch niet zo'n gekke gedachte?
En hij bleek dus ook AJ te hebben. Ik ga dus all in op de flop omdat ik hem eigenlijk weg wil hebben. Maar als hij mee gaat, heb ik natuurlijk toch nog een hele goede kans om te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Ad Wim Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Ad Wim Wrote:Vanavond weer zo een. Ik had A4 en op de flop valt A48. Raisen en reraisen, ik ga all in. Die gast laat AJ zien. Komt er op de river nog een acht zodat mijn paar 4en verloren gaat en hij een hogere kicker heeft :|
Waarom speel je A4?
Waarom niet?
Wat voor flop wil je zien?
Een AAA lijkt me, maar die kans is niet zo heel heel groot he Wink .

Wat doe je als er AJ6 ligt? A5 t/m AK (al zal die laatste raisen PF) hebben je allemaal beat.

Punt is wel duidelijk denk ik, je kunt alleen wat winnen bij een monsterflop (straat, flush, trips, full house, evt. two pair, etc.); voor de rest weet je absoluut niet waar je staat.
A4s speel je misschien voor de flush, maar kans dat je een flush flopt is natuurlijk ook zeer klein. Als je een flush draw flopt moet je ook nog eens vaak tegen de odds in callen en is dus vaak -EV.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen (blinds/stack/aantal mensen/soort game) maar misschien moet je de totale hand history van die hand eens posten zodat de meer ervaren pokerspelers (en daar schaar ik mijzelf niet onder) advies kunnen geven.
Ten eerste ben ik ook een beginner, maar een opmerking als die van Treesong heb ik natuurlijk niet zoveel aan.
Ik speel meestal SnG'tjes op een 5-manstafel. Als de blinds nog niet zo hoog zijn, call ik met iets als A4 altijd wel de grote blind. Als ik op een gunstige positie zit, dan raise ik ook nog wel eens, afhankelijk van wat de rest doet.
Als ik dan een dergelijke flop ziet en iemand zet redelijk wat in, ga ik er niet vanuit dat hij ook twee paar heeft, dat is toch niet zo'n gekke gedachte?
En hij bleek dus ook AJ te hebben. Ik ga dus all in op de flop omdat ik hem eigenlijk weg wil hebben. Maar als hij mee gaat, heb ik natuurlijk toch nog een hele goede kans om te winnen.


Daarom zegt men ook altijd in toernooi poker (en SnG is daar een vorm van) speel je in het begin tight en naarmate het einde nadert ga je agressiever spelen. De flop was A48, ik zou hem juist koud callen (de reraise) en niet grof raisen, je hebt 2 pair maar er zijn genoeg outs waarmee je pak slaag krijgt, A8 of trips, 56 en een straightdraw, flush etc etc. Onthoud altijd als je een hand hebt, heb ik de "nuts" en zo niet wat kan mij verslaan en wat is ongeveer de kans daarop.
Nu heb je pech dat hij een J hit op de river, maar hij had net zo goed trips 4 of 8 of A kunnen hebben. Of een A8, je speelt in principe al een gevaarlijke hand mede omdat die andere als een donk speelt en hem niet preflop raised op AJ (al heb ik het gevoel dat je mee zou gaan), dat is de reden dat je meegaat en de pot en je hele stack verspeelt.
Kleine aanrader, ga op 10 man tafels spelen en speel A9 - A2 niet tenzij het heel goedkoop is en als je een A flopt zonder daarbij de nuts te hitten (2 pair of Full House, straat) flikker je de hele handel weg. Mocht iemand voor je raisen of reraisen doet hij dat niet als hij geen donder heeft, met 2 pair doe je een grove reraise (ik doe meestal halve pot of 3/4 pot) gaat ie mee heb je stront aan de knikker en moet je dus op je tellen passen dat iemand misschien een betere kaart kan hebben.
Ow en als jij raised en iemand reraised achter je aan is de kans dat je hem wegjaagt met een allin niet al te groot.
Volgende keer even je stack positie etc etc opschrijven, scheelt een hoop gevraag gelach en frustraties.
Hoop dat je er wat aan hebt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ad Wim Wrote:Het blijft toch een aas!

cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Depor Wrote:Daarom zegt men ook altijd in toernooi poker (en SnG is daar een vorm van) speel je in het begin tight en naarmate het einde nadert ga je agressiever spelen. De flop was A48, ik zou hem juist koud callen (de reraise) en niet grof raisen, je hebt 2 pair maar er zijn genoeg outs waarmee je pak slaag krijgt, A8 of trips, 56 en een straightdraw, flush etc etc. Onthoud altijd als je een hand hebt, heb ik de "nuts" en zo niet wat kan mij verslaan en wat is ongeveer de kans daarop.
Nu heb je pech dat hij een J hit op de river, maar hij had net zo goed trips 4 of 8 of A kunnen hebben. Of een A8, je speelt in principe al een gevaarlijke hand mede omdat die andere als een donk speelt en hem niet preflop raised op AJ (al heb ik het gevoel dat je mee zou gaan), dat is de reden dat je meegaat en de pot en je hele stack verspeelt.
Kleine aanrader, ga op 10 man tafels spelen en speel A9 - A2 niet tenzij het heel goedkoop is en als je een A flopt zonder daarbij de nuts te hitten (2 pair of Full House, straat) flikker je de hele handel weg. Mocht iemand voor je raisen of reraisen doet hij dat niet als hij geen donder heeft, met 2 pair doe je een grove reraise (ik doe meestal halve pot of 3/4 pot) gaat ie mee heb je stront aan de knikker en moet je dus op je tellen passen dat iemand misschien een betere kaart kan hebben.
Ow en als jij raised en iemand reraised achter je aan is de kans dat je hem wegjaagt met een allin niet al te groot.
Volgende keer even je stack positie etc etc opschrijven, scheelt een hoop gevraag gelach en frustraties.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Hier heb ik zeker wat aan, bedankt!
Ik speel in 10 manstoernooitjes ook altijd veel rustiger en wacht de juiste hand af. Maar vaak ik of geen geduld voor die grote tafels of ben ik niet lang genoeg thuis om ze relaxed te spelen.

En nog even een vraagje. Als ik hem flat call op de flop, kunnen er toch alleen maar meer kansen komen dat hij een betere hand krijgt?
En wellicht zet hij alleen maar flink in om mij weg te krijgen en te laten zien dat hij een aas heeft, die ik dus ook had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Het blijft toch een aas!

cry
Wat ben je toch ook een triest figuur...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga jij nou maar eerst eens een paar pokerboeken lezen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Aha, ik heb eindelijk de handgeschiedenis gevonden.

Is dat wel een bad beat? Ik ben dus Tjolkie en had 22.

Opening Betting Round
No Community Cards

Players Cards Actions
Tjolkie - Called 20.00 - - -
RapidVieneta - Called 20.00 - - -
jackmaster (D) - Folded - - -
OMoksnes SB 10.00 Called 10.00 - - -
Bierma BB 20.00 Checked - - -
Total Pot 80.00

Flop Betting Round

2 Q 6


Players Cards Actions
Tjolkie - Checked Raised 160.00 - -
RapidVieneta - Bet 80.00 Called 80.00 - -
jackmaster (D) - - - - -
OMoksnes Checked Called 80.00 Called 80.00 - -
Bierma Checked Folded - - -
Total Pot 560.00

Turn Betting Round

K


Players Cards Actions
Tjolkie - Bet 560.00 Went All-In 200.00 - -
RapidVieneta - Raised 1,120.00 Player Betting Money Returned 360.00 - -
jackmaster (D) - - - - -
OMoksnes Checked Folded - - -
Bierma - - - - -
Total Pot 2,080.00

River Betting Round

Q

Players Cards Actions
Tjolkie - - - - -
RapidVieneta - - - - -
jackmaster (D) - - - - -
OMoksnes - - - - -
Bierma - - - - -
Total Pot 2,080.00

SHOWDOWN


Players Cards Hand Winnings


Tjolkie Fullhouse
RapidVieneta Fullhouse 2,080.00


Total Winnings 2,080.00
Rake 0.00
Total Pot 2,080.00
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Komt er een beetje gaar op zie ik al. Het is ook heel visueel en dat wordt niet helemaal overgenomen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat me raden... hij had 66?

Een kleine tip, adje... als je twee kaarten krijgt, stel jezelf dan altijd de vraag: wat hoop ik hiermee te bereiken?

Met 22 bereik je alleen wat als je een 2 flopt en dan nog heb je de laagste set op tafel. Als je na de BB zit, gooi je 22 dus weg. Period.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Nee, hij had KQ.

En ik snap wat je zegt, maar aangezien hij preflop limpt, ga ik er niet vanuit dat hij een paar vrouwen of zessen heeft. Bovendien raise in na de flop om te kijken waar ik sta. Als ik dan zie dat hij flat callt, denk ik dat hij een vrouw heeft, en geen paar zessen, en daar win ik nog van. Als er een K op de turn valt en hij zet zo dik in, ga ik er niet vanuit dat hij KK heeft aangezien hij preflop niets deed. Dus geef ik mezelf een goede kans om te winnen met een set 2'en en ga dus all in.
Ik vind het zelf niet zo gek gedacht en wel degelijk een bad beat, maar ik kan je wel begrijpen dat het niet slim is. Ik vind het sowieso heel moeilijk om lage paren te spelen. Maar als ik dan een set krijg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij gaat natuurlijk nooit weg na je miniraise op de flop... je wil hem miss ook niet weg hebben maar laat hem er dan iig voor betalen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
66 is voor 90% van de piepel ook een limp hand... en ja, dit is een bad beat hoor :wink:

Ik zou niet gecheck-raised hebben, maar meteen een flinke bet hebben gedaan... een set 2-en is nl. goed verborgen en de flop is ongevaarlijk... probleem is dat je deze kerel nooit zou hebben weggejaagd, hoe je het ook gespeeld zou hebben. Misschien met een all-in, maar da's een sloeberactie daar je graag meer centjes in de pot wilt....
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Hij gaat natuurlijk nooit weg na je miniraise op de flop... je wil hem miss ook niet weg hebben maar laat hem er dan iig voor betalen!

Ja die miniraise had ook hoger gemoeten... maar dan was ie nog niet weggeweest. Zelfs 600-800 had-ie nog gecalled
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dank heren. Nog tips betreffende pokerboeken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dank heren. Nog tips betreffende pokerboeken?

Harrington on Hold em deel 1,2 en 3... ben je wel 90 foepies kwijt, maar dan heb je ook wat. Verkrijgbaar op het Spui bij ABC
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bij Free record shop zag ik ook 2 boeken liggen voor 10 euro per stuk
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Dank heren. Nog tips betreffende pokerboeken?

Harrington on Hold em deel 1,2 en 3... ben je wel 90 foepies kwijt, maar dan heb je ook wat. Verkrijgbaar op het Spui bij ABC

Dure boel daar op het Spui. Bij Bol.com kan je ze bestellen voor 20 Euro het stuk.
Reply
Hmm, kep deel 1 en 2 in NYC gekocht voor 30$ p.s. Deel 3 afgelopen zaterdag bij ABC voor 30, maar daar zat dan wel weer een alternatief boekenweekgeschenk bij Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
EVen on topic: blinds zijn inmiddels 320/640 en ik heb nog maar iets van 1600 over. Ik ga all in met A8, nog 3 man aan tafel en ik zit op de button. De big blind (2500 stack) callt met K6 suited, en ja hoor... er valt een 6 en voor de rest niks.
Zo gaat het al de hele week :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je bent iig 3e geworden
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Top 2 betaald :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: