The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Het grote Ekslem Bad Beat & jammertopic
Ja idd had ik het aan kunnen zien maar keek eigelijk alleen naar het aantal fiches en aantal spelers...

Nogmaals.. Je aggressie is, mits je weet wat je aan het doen bent, goed zo shorthanded alleen na die call op de flop gewoon de hand opgeven en een nieuwe kans afwachtten!

De blinds waren nog erg laag dus je had nog alle tijd...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ging net in een 10 mans toernooitje al vrij snel all in. Ik kreeg cowboys en op de flop kwam 3h2hJk. Ik ging eigenlijk all in om iedereen weg te krijgen en de pot te pakken (ik had nl al redelijk geraiset preflop), maar een gast callde met AJos. Valt er een J op de river :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Net weer zo eentje. Zat op een cash game tafel met 10 man $0.10/$0.10. Ik raise met AKos naar $0.50 en een gast gaat mee.
Op de flop komt AKQ rainbow. Die gast gaat all in voor $3. Ik call en hij laat KJos zien. Valt er een 10 op de turn :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leuk, all in KK tegen AQ (1 harten), valt er geen aas of twee vrouwen maar natuurlijk wel 4 harten...... En dat na 3 all-ins op een rij waarbij ik ook al verloor met de betere hand, tis niet mijn dag. (in 6 mans toernooitjes trouwens).
Reply
ONGEFUCKINGLOVELIJK! Pak je eerst 3 mooie potten op.. 2 x een bluf en daarna een quads.. krijg je deze onzin! En kijk hoe hij hem speelt... als een bejaarde die 80 potten laxeermiddel op heeft... wat een miet zeg!

Everest Poker — Ronde details
Hand ID: 1333876066
Tafel ID: -57475962
Spelgebruik: Echt Geld
Tafelnaam: Moroni-1
Speltype: Hold'em
Blinds: $0.50/$1.00
Stakes: $1.00/$1.00
Valuta: USD
Begindatum: 2007-03-31 GMT
Begintijd: 23:07:11 GMT



Zitplaats arrangement:

Crazyman24 is op zitplaats 1 met $28.95.
HarryBierdop is op zitplaats 2 met $166.94.
worldw1de is op zitplaats 3 met $105.05.
lucky-luc is op zitplaats 4 met $60.50.
BrAaZum is op zitplaats 5 met $152.50.
nacchero is op zitplaats 6 met $154.20.
amoros77 is op zitplaats 8 met $101.35.
addi_ is op zitplaats 9 met $21.50.
peddelpower is op zitplaats 10 met $109.40.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 1.
HarryBierdop plaatst de small blind van $0.50.
worldw1de plaatst de big blind van $1.00.

Deel de pocketkaarten uit:

Crazyman24: -- --
HarryBierdop: Jc Jd
worldw1de: -- --
lucky-luc: -- --
BrAaZum: -- --
nacchero: -- --
amoros77: -- --
addi_: -- --
peddelpower: -- --

Pre-flop:
lucky-luc folds.
BrAaZum folds.
nacchero folds.
amoros77 folds.
addi_ calls $1.00.
peddelpower folds.
Crazyman24 calls $1.00.
HarryBierdop verhoogt $4.00.
worldw1de folds.
addi_ calls $3.50.
Crazyman24 folds.


Flop (8s 2d 5s):
HarryBierdop verhoogt $11.00.
addi_ calls $11.00.


Turn (8s 2d 5s As):
HarryBierdop verhoogt $6.00.
addi_ calls $6.00.


River (8s 2d 5s As 7s):

Onthulling:
HarryBierdop vertoont Jc Jd.
HarryBierdop heeft 7s 8s Jc Jd As: Paar
addi_ vertoont Js Jh.
addi_ heeft 5s 7s 8s Js As: Flush


Pot Samenvatting:
Totale pot: $45.00
addi_ wint $42.75.
Huisaandeel: $2.25
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Jezus, dit is er ook wel eentje hoor!

Ik krijg azen en raise 3x BB (300). Een gast callt en op de flop valt 3K8 rainbow. Hij zet 100 in en ik ga all in voor 800. Hij callt en laat AKos zien. Op de turn een 9 en op de river een K :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze is ook fucking ongelooflijk!

Ik zit op een cash tafel met 10 man en krijg A9klaveren. Raise naar 75 cent en krijg 4 gasten mee. Op de flop komen Q75klaveren. Ik zet de pot in en krijg 1 man mee.
Op de turn valt harten acht, dus ik ga all in voor $8, die gast callt en laat 55 zien. En dan valt op de river een 8, ONGELOFELIJK!
Gewoon $9 kwijt door zo'n kut bad beat!

Lullig was ook nog dat die gast 1 seconde voordat zijn tijd om was, callde :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bad beat? Gewoon een redraw van 35% (op de flop) en nog altijd bijna 25% na de turn....

Of je bent op tilt of je moet nog veel leren...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik heb toch de nut flush en kan bijna onmogelijk verliezen?!
Behalve dan als er een fullhouse valt of quads.

Dan heb ik dus na de turn zoveel meer kansen om te winnen dan om te verliezen en is toch een flinke bad beat?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zowiezo de laatste 5 en dan nog elke 4 kaarten die er al liggen (x 3)! Kan je tellen? Dat zijn 13 outs = zelfs meer als 25%! Zoals ik al zei op de flop heeft ie 35%!

edit 35% is geen bad beat... bad beat zijn 1, 2 en 3 outers! En soms als je op een onwijs belangrijk moment gegutshot wordt misschien maar meer als 4 outs gaan we echt niet...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
5, 7, 8 en Q waren allen goed om je te laten verliezen.. zo onmogelijk was het dus niet...
Reply
Maar ook al zit hij op 30%, dan heb ik toch die ander 70% en is het toch heel zuur dat ik verlies?!

Bovendien ging ik er vanuit dat hij ook twee klaveren (K) had of een set, dan is het toch niet slecht gespeeld?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zuur wel, maar om dit nou een bad beat te noemen...
Reply
Nee, we zeggen ook nergens dat het slecht gespeeld is maar 65 - 35 is nou niet bepaald wat je zegt "Bijna onmogelijk"!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:edit 35% is geen bad beat... bad beat zijn 1, 2 en 3 outers! En soms als je op een onwijs belangrijk moment gegutshot wordt misschien maar meer als 4 outs gaan we echt niet...
Oke sorry, dat wist ik dus niet. Ik dacht dat dit geval al een bad beat genoemd werd. Dan zal ik iets minder posten in dit topic Wink

Maar het was wel heel zuur. $9 is veel voor mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
A9 tegen pp is preflop zowiezo geen badbeat.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Bij bad beats vergelijk je niet alleen maar de kaarten preflop.
In dit geval is dat niet relevant namelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Bij bad beats vergelijk je niet alleen maar de kaarten preflop.
In dit geval is dat niet relevant namelijk.

Officiëel word een bad beat bekeken pre flop. Die percentages bepalen of het een bad beat is of niet.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ah oke, dat wist ik ook niet, sorry.

Maar dat is eigenlijk toch wel gek, want na de flop kan er heel veel veranderen, waardoor de winstkansen ook verschuiven en een bad beat dus ook anders berekend zou moeten worden. Maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ah oke, dat wist ik ook niet, sorry.

Maar dat is eigenlijk toch wel gek, want na de flop kan er heel veel veranderen, waardoor de winstkansen ook verschuiven en een bad beat dus ook anders berekend zou moeten worden. Maar ja...

Dan zou je met AA na de flop kunnen winnen en nog een bad beat uitdelen..volgens mij (kan het nog wel ff opzoeken) is een bad beat preflop percentages.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dat is het nadeel van een nuts flush floppen. Zo vloog ik vorige week uit een 50 +10 euro toernooi. Heb A/K schoppen en de flop bracht 3 schoppens. Gozer zet hem meteen all-in en zijn stack was evenals de mijne ongeveer 1,5 x average. Op zo'n moment kun je gewoon niet folden, maar dat hij een setje gehit had was zeker. En dan heeft hij veel outs voor een full house en een carre.....En jij bent klaar met je flush en de straight flush zat er voor mij ook niet in. Gewoon een typisch naaihandje....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Dat is het nadeel van een nuts flush floppen. Zo vloog ik vorige week uit een 50 +10 euro toernooi. Heb A/K schoppen en de flop bracht 3 schoppens. Gozer zet hem meteen all-in en zijn stack was evenals de mijne ongeveer 1,5 x average. Op zo'n moment kun je gewoon niet folden, maar dat hij een setje gehit had was zeker. En dan heeft hij veel outs voor een full house en een carre.....En jij bent klaar met je flush en de straight flush zat er voor mij ook niet in. Gewoon een typisch naaihandje....

Zoveel outs zijn dat niet... 13 (4 kaarten x3 +de ene kaart die nog over is voor carre) Natuurlijk blijft het gevaarlijk maar je hebt hem dominated.
En bang zijn, dat hij zoiets hit zorgt ervoor dat je flush/straat amper kan spelen. Met de nut flush is allin gaan normaal.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Tripplexxx Wrote:Dat is het nadeel van een nuts flush floppen. Zo vloog ik vorige week uit een 50 +10 euro toernooi. Heb A/K schoppen en de flop bracht 3 schoppens. Gozer zet hem meteen all-in en zijn stack was evenals de mijne ongeveer 1,5 x average. Op zo'n moment kun je gewoon niet folden, maar dat hij een setje gehit had was zeker. En dan heeft hij veel outs voor een full house en een carre.....En jij bent klaar met je flush en de straight flush zat er voor mij ook niet in. Gewoon een typisch naaihandje....

Zoveel outs zijn dat niet... 13 (4 kaarten x3 +de ene kaart die nog over is voor carre) Natuurlijk blijft het gevaarlijk maar je hebt hem dominated.
En bang zijn, dat hij zoiets hit zorgt ervoor dat je flush/straat amper kan spelen. Met de nut flush is allin gaan normaal.

Ik mag zijn allin natuurlijk nooit folden, maar op het moment dat hij z'n setje schijnbaar gehit heeft, heeft hij in eerste instantie 7 outs en als de turn blank is nog 3 extra. En dan kun je best domineren, maar de kans dat je alsnog verliest met zo'n monsterflop is aanzienlijk.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Depor Wrote:
Tripplexxx Wrote:Dat is het nadeel van een nuts flush floppen. Zo vloog ik vorige week uit een 50 +10 euro toernooi. Heb A/K schoppen en de flop bracht 3 schoppens. Gozer zet hem meteen all-in en zijn stack was evenals de mijne ongeveer 1,5 x average. Op zo'n moment kun je gewoon niet folden, maar dat hij een setje gehit had was zeker. En dan heeft hij veel outs voor een full house en een carre.....En jij bent klaar met je flush en de straight flush zat er voor mij ook niet in. Gewoon een typisch naaihandje....

Zoveel outs zijn dat niet... 13 (4 kaarten x3 +de ene kaart die nog over is voor carre) Natuurlijk blijft het gevaarlijk maar je hebt hem dominated.
En bang zijn, dat hij zoiets hit zorgt ervoor dat je flush/straat amper kan spelen. Met de nut flush is allin gaan normaal.

Ik mag zijn allin natuurlijk nooit folden, maar op het moment dat hij z'n setje schijnbaar gehit heeft, heeft hij in eerste instantie 7 outs en als de river blank is nog 3 extra. En dan kun je best domineren, maar de kans dat je alsnog verliest met zo'n monsterflop is aanzienlijk.

:oops: :oops:
Iets te makkelijk geteld :oops:
Maar in dit geval heeft hij nog minder outs, op je bek gaan kan wel maar de kans is niet zo groot.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Depor Wrote:
Tripplexxx Wrote:Dat is het nadeel van een nuts flush floppen. Zo vloog ik vorige week uit een 50 +10 euro toernooi. Heb A/K schoppen en de flop bracht 3 schoppens. Gozer zet hem meteen all-in en zijn stack was evenals de mijne ongeveer 1,5 x average. Op zo'n moment kun je gewoon niet folden, maar dat hij een setje gehit had was zeker. En dan heeft hij veel outs voor een full house en een carre.....En jij bent klaar met je flush en de straight flush zat er voor mij ook niet in. Gewoon een typisch naaihandje....

Zoveel outs zijn dat niet... 13 (4 kaarten x3 +de ene kaart die nog over is voor carre) Natuurlijk blijft het gevaarlijk maar je hebt hem dominated.
En bang zijn, dat hij zoiets hit zorgt ervoor dat je flush/straat amper kan spelen. Met de nut flush is allin gaan normaal.

Ik mag zijn allin natuurlijk nooit folden, maar op het moment dat hij z'n setje schijnbaar gehit heeft, heeft hij in eerste instantie 7 outs en als de river blank is nog 3 extra. En dan kun je best domineren, maar de kans dat je alsnog verliest met zo'n monsterflop is aanzienlijk.

:oops: :oops:
Iets te makkelijk geteld :oops:
Maar in dit geval heeft hij nog minder outs, op je bek gaan kan wel maar de kans is niet zo groot.

Niet zo groot, maar op 1 of andere manier voelde ik hem aankomen. Win je zo'n hand dan haal je gegarandeerd de FT. Bij mij viel er overigens 10/10 op de turn en river. Doodziek.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Het is echht mijn avond geloof ik, wat een donks zitten er toch tussen onbegrijpelijk! Oké... toen ik naar saldo keek van me account wist ik weer waarom ik blij ben met die lui maar soms...

In 2,5 uur tijd verloren:

KK vs AKos
KK vs ATos
AQs vs A3s
AKos vs A5s
AQs vs Q7os (oké, dat was in een rebuy)
QQ vs AT

6 3-outers in 2,5 uur.. sick!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
kk tyfus tering zooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Hoe duidelijk wil ie hebben dat z'n QQ niet goed genoeg zijn???

Start spel 1342942316.

mario.ds is zitplaats 0 met $99,20.
kasskara is zitplaats 1 met $86,50.
HarryBierdop is zitplaats 2 met $105,90.
Taradok is zitplaats 3 met $99,95.
marcanfa is zitplaats 4 met $110,45.
oyvindvagen is zitplaats 5 met $54,30.
Zeefox is zitplaats 6 met $17,45.
dr.brutalo is zitplaats 7 met $101,20.
PaulSirop is zitplaats 8 met $17,05.
Bai-Shan is zitplaats 9 met $3,29.

De dealer is zitplaats 9.

mario.ds plaatst een blind van $,50.
kasskara plaatst een blind van $1.

(HarryBierdop krijgt Kh Kd.)

Pre-flop:
HarryBierdop raises $2,50.
Taradok calls voor $3,50.
marcanfa folds.
oyvindvagen calls voor $3,50.
Zeefox folds.
dr.brutalo folds.
PaulSirop folds.
Bai-Shan folds.
mario.ds raises $15.
kasskara folds.
HarryBierdop raises $30.
Taradok folds.
oyvindvagen folds.
mario.ds gaat all-in voor $80,70.
HarryBierdop calls voor $50,70.

Onthulling:

mario.ds toont
Qd Qh

HarryBierdop toont
Kh Kd

De flop is
7d Qc 5d.
De turn is Ac.
De river is 3d.

mario.ds:
Qc Qd Qh Ac 7d
Drie Vrouwen

HarryBierdop:
Kh Kd Ac Qc 7d
Eén paar Heren

mario.ds wint de pot van ($203,40).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Hoe duidelijk wil ie hebben dat z'n QQ niet goed genoeg zijn???

Zeggen dat je KK hebt voor je reest? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Hoe duidelijk wil ie hebben dat z'n QQ niet goed genoeg zijn???

Zeggen dat je KK hebt voor je reest? :waf:

Ik ben er zo ziek van... niet eens die $100 boeien me, maar het lijkt wel op er een vloek rust op mij en cashgames! Vorige week AA vs KK voor bijna een hele buy in en natuurlijk een K op de flop... zondag verlies ik met JJ van JJ, gister KK vs QQ!

En als ik dan zelf een keer met KK tegen AA aanloop dan is het board uiteraard 22357 ofzo..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Hoe duidelijk wil ie hebben dat z'n QQ niet goed genoeg zijn???

Zeggen dat je KK hebt voor je reest? :waf:

Ik ben er zo ziek van... niet eens die $100 boeien me, maar het lijkt wel op er een vloek rust op mij en cashgames! Vorige week AA vs KK voor bijna een hele buy in en natuurlijk een K op de flop... zondag verlies ik met JJ van JJ, gister KK vs QQ!

En als ik dan zelf een keer met KK tegen AA aanloop dan is het board uiteraard 22357 ofzo..

Dat klinkt als een bona fide bad run Sad

Gelukkig dat je statistisch op de lange termijn wint, dus even slikken en hopen dat het snel over waait :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: