The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Het grote Ekslem Bad Beat & jammertopic
harry_bierdop Wrote:Bluhhh deze is ook lelijk...

Tja, je kon op je sokken aanvoelen dattie PP had :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ja, dat is misschien wel zo Tree, maar om dan op de river ernog uitgeknikkerd te worden, is wel lelijk... :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Ja, dat is misschien wel zo Tree, maar om dan op de river ernog uitgeknikkerd te worden, is wel lelijk... :wink:

Helemaal niet. The best hand won :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hij is wel lelijk :razz: ! Tuurlijk weet ik dat ie daar een pp heeft maar folden ga ik daar natuurlijk nooit meer, zeker niet in een turbo toernooi. Postflop werd er al niet meer gespeeld dus dan wil ik best flippen met AQ, als dan die A valt is het lelijk als je ge2outerd wordt :wink: .

Ook dit is een bad beat.. tenminste volgens Marcel Luske.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Jansoe Wrote:Ja, dat is misschien wel zo Tree, maar om dan op de river ernog uitgeknikkerd te worden, is wel lelijk... :wink:

Helemaal niet. The best hand won :wink:

Klopt helemaal.

Stel:

Ik heb 22.
Op de flop valt 223.
Op de turn een K.
Op de river een 3.

Andere gast heeft 33. Best hand won, dus volgens jou is het geen bad beat...

Ja, zo ken ik er ook nog een paar :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dat ligt eraan of je preflop all in gaat of niet. Zo ja, dan wint de beste hand, als je op de flop of turn all in gaat, dan is het een 1-outer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tja er is sowieso niet echt een definitie van een bad beat. Persoonlijk vind ik een bad beat een hand waarbij je meer dan 70% favoriet bent op het moment dat het geld erin gaat maar goed daar denkt iedereen anders over.

Maar goed handen zoals die van harry blijven zuur natuurlijk, denk je de coinflip te winnen op een superbelangrijk moment wordt ie teruggegooid.
Reply
Precies! Zoals Luske ook al zei zijn bad beats handen die emotionele rollercoasters zijn vaak bad beats. Hij referereert daar bijvoorbeeld aan de hand van hemzelf in de EPT grand final tegen Mercier waar hij AQ heeft in de SB en zij QQ in de BB, hele tafel fold uiteraard naar hem toe en in een blind battle gaan zulke handen er gewoon preflop in. Luske trekt een A op de turn, de laatste Q valt echter op de river.

Luske vond dit zelf (emotioneel) 1 van de zwaarste beats in z'n carriere..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Tja, uiteindelijk zijn die heel zuur omdat je hoop krijgt maar alsnog verliest. Maar een half uur later zul je toch beseffen dat de (in dit geval veel) betere hand gewoon gewonnen heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, uiteindelijk zijn die heel zuur omdat je hoop krijgt maar alsnog verliest. Maar een half uur later zul je toch beseffen dat de (in dit geval veel) betere hand gewoon gewonnen heeft.

In welk geval?

In Harry's geval 52% - 48% (afgerond)
In Luske's geval 69% - 29%

en na de flop
In Harry's geval 8% - 92%
In Luske's geval 4% - 96%

Hoe dan ook, ik zou niet na een half uur het gevoel hebben dat de beste hand wint, je hit verdomme je A en dan heeft die aap nog 2 outs om iets te hitten wat 8% of 4% is...gewoon lelijk
Alsof jij op de meeting na een half uur niet nog ziek zat te wezen van die river kaart.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Gast, lees nou eens gewoon. Die AQ van Luske tegen QQ van Mercier was preflop all in, dus alle kaarten komen achter elkaar op tafel zonder verdere beslissingen. Dus dan als je dan je aas hit, mag je van geluk spreken. Als er dan uiteindelijk nog een vrouw valt, is het zuur, maar dan wint wel de beste hand. En iemand als Luske weet dat ook gewoon. Als iemand met AK tegen jouw AA preflop allin gaat en er vallen eerst twee koningen op de flop, maar op de river valt een aas, dan is het toch ook geen bad beat?! Kijk als Luske op de flop all in was gegaan en er valt dan alsnog die vrouw op de river, dat is echt zuur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
And right you are.

Persoonlijk heb ik een bloedhekel aan gasten die hun KJ all in rammen pre-flop, vervolgens een K hitten tegen mijn QQ.

Mocht ik dan alsnog een Q hitten op de turn of river, dan ben ik een luckbox en heeft hij zo ontzettend veel pech? Flikker nou eens op zeg. Dat soort figuren die dat een bad beat vinden neem ik niet serieus. Tis mazzel dat je hem wint en niet pech als je hem alsnog verliest.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
Ad Wim Wrote:Dat ligt eraan of je preflop all in gaat of niet. Zo ja, dan wint de beste hand, als je op de flop of turn all in gaat, dan is het een 1-outer.

Wat heeft een badbeat te maken met all in dan? Als ik de helft van mijn stack erin zet met de kans op winnen van 80% of zo en hij wint alsnog, is het dan ineens geen bad beat meer? :| :|
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Het verschil is dat er daarna nog gebet kan worden, maar je krijgt dan een grijs gebied. Als jij op de flop de helft van je stack zet met 80% kans op winnen en jullie checken allebei de turn en river, of je bet te weinig, en zijn winnende kaart valt op de river, dan heb je hem gratis (of tegen goede odds) zijn kaart laten hitten en is het dus geen bad beat meer in mijn ogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stel dat ik preflop 80% kans heb om te winnen. Valt wat op tafel en na de flop hit ik wat en besluit om hem te slowplayen. Zet iets in, maar niet overdreven veel. Op de turn valt een kaart die er niet toedoet en ik check en hij checkt..

Op de river heeft hij slechts een 1 outer om te winnen. Die valt...

Maar volgens jou is het dan geen Badbeat... :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het een grijs gebied is en daarom is deze discussie zinloos.

Bad beats zijn het makkelijkst te classificeren als er all in wordt gegaan en je moet dan ook kijken naar het moment dat er all in is gegaan. Verder is 80-20 verliezen niet echt een bad beat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeg je dat niet???

Quote:jullie checken allebei de turn en river, of je bet te weinig, en zijn winnende kaart valt op de river, dan heb je hem gratis (of tegen goede odds) zijn kaart laten hitten en is het dus geen bad beat meer in mijn ogen.

Wat bedoel je dan met het vetgedrukte? :roll: Je zegt het zelfs letterlijk...

Maar ja, zoals je zelf al wel zegt in je laatste post: Deze discussie is zinloos...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik bedoelde dat je in dat specifieke geval het gewoon stom gespeeld zou hebben en dan vraag ik me af of je nog van een bad beat kunt spreken...

Maar we weten allebei wat we bedoelen, dus laten we er maar over ophouden.
Goh, dat ik dat nog eens zou zeggen... :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer eentje die precies in mijn bad run past, ook nog eens op de bubble, ongelofelijk :cry:


Start spel 2106663433.

IMMAGINE is zitplaats 2 met 3.248.
bubbeljungle is zitplaats 3 met 570.
AdWim is zitplaats 5 met 2.182.

De dealer is zitplaats 5.

IMMAGINE plaatst een blind van 15.
bubbeljungle plaatst een blind van 30.

(AdWim krijgt 10c 10s.)

Pre-flop:
AdWim raises 75.
IMMAGINE calls voor 90.
bubbeljungle gaat all-in voor 540.
AdWim calls voor 465.
IMMAGINE folds.

Onthulling:

4h 4d

10c 10s

De flop is
Qd 3c 3s.
De turn is 4s.
De river is 3h.

bubbeljungle toont: 4h 4d
4s 4h 4d 3c 3s
Full House, Vieren over Drieën

AdWim toont: 10c 10s
3c 3s 3h 10c 10s
Full House, Drieën over Tienen

bubbeljungle wint de pot van (1.245).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat jank je nou? Je staat nog steeds 2e :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dat ben ik uiteindelijk gelukkig ook wel geworden. Maar ik was, mede door deze beat, vrij kansloos HU...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vrij Kansloos heads-up? Da's natuurlijk geen pokermentaliteit...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad zit altijd in een bad run
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ad zit altijd in een bad run

:lol:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
buurs Wrote:Ad zit altijd in een bad run
cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ad zit altijd in een bad run
cry

[gay]
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
[baby]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:[baby]

:hap: Calimero
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, uiteindelijk zijn die heel zuur omdat je hoop krijgt maar alsnog verliest. Maar een half uur later zul je toch beseffen dat de (in dit geval veel) betere hand gewoon gewonnen heeft.

Na een half uur besef je inderdaad dat de beste hand gewonnen heeft.
Reply
Juist! Ik had geen beter voorbeeld kunnen bedenken =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: