The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Livetoernooien
Echt, niet te harden gewoon. Hij heeft een tyfusziek goede stack, bluft op 200k na alles weg in 1 pot en dan dit weer. Echt, gewoon insane.


Paul Berende dubbelt

"Ik dubbel net!" zegt Berende lachend terwijl we met de teleurgestelde Koen meelopen. "Aas-vier tegen koningen, netjes twee vieren op de flop!". Berende speelt weer 306.000.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
hehe yeps en uiteindelijk verspeelt ie bijna zn hele stack weer als ie reshoved met KQ en dominated is. Maar goed 2 flipjes winnen en hij staat weer op avg zo ongeveer dus ik heb er nog wel vertrouwen in Wink
Reply
Ach hij zal zo wel weer met een keer TJ van AQ winnen en daarna nog een keer AJ van QQ en dan heeft ie weer een normale stack. Zo standaard, als die gast een keer echt slecht gaat runnen weet ie niet wat hem overkomt. Ik zal er iig niet meer warm of koud van worden dit toernooi. Ik zie het vrijwel altijd gewoon als variantie maar soms is het echt gewoon oneerlijk. Als je kijkt naar zo´n Bijan Zahmat of Koen Berendsen die zijn zo ontiegelijk veel beter, echt veel en veel beter en telkens is het net niet. 1 x blijft die die QQ dan staan tegen AQ maar dat 2e flipje is al weer te veel gevraagd. Als die gasten een keer zo zouden runnen dan winnen we (als nederland zijnde) gewoon 2 of 3 EPT's op rij.

Of wat dacht je van Kenny gister... jezus cristus. Die ligt nu nog op z'n kamer te huilen denk ik. 2.6M pot (wat genoeg is voor average stack aan de FT) terwijl average 700k is en dan die fucking 1 outer tegen krijgen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Jammer eigenlijk dat alle grote namen er al uit zijn. Ik had toch graag een Ivey of Antonius aan de TV tafel gezien. Nu maar hopen dat LarsLuzac ver komt, das ook wel een beest.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Zit ie dan met 148k als allerkleinste. Degene dichtst bij hem heeft bijna 3x zoveel. De chip 17x. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Sich zeg, hij verliest gewoon Q6 vs AQ en hij wint niet eens. HOE DAN? Iemand een krant bellen?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
wel een leuke finaletafel in het 5000 side event trouwens!


[€5.000 Side Event] Ruben aan de finale tafel

Seat 1: Mickey 'mement_mori' Petersen (Denemarken) 253.000
Seat 2: Jonathan Latani (Frankrijk) 123.000
Seat 3: Thomas Laumer (Duitsland) 222.500
Seat 4: Michael 'Timex' McDonald (Canada) 352.500
Seat 5: Frederik Brink Jensen (Denemarken) 627.000
Seat 6: Pitcho Didier (Frankrijk) 314.000
Seat 7: Ruben 'rubenrtv' Visser (Nederland) 412.000
Seat 8: Isaac 'westmenloAA' Baron (USA) 723.500
Reply
[€5.000 Side Event] Ruben Visser finisht als tweede! (€171.450)

Updates volgen!
Reply
Nice, LarsLuzac als chipleader aan de TV tafel!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
New Tourney, same shit!

In de 25k high roller

Paul Berende stuurt Becker naar de rail

De Duitse superster die nu al ruim een jaar de kleuren van PokerStars vertegenwoordigt is zojuist uitgeschakeld. Natuurlijk was Paul Berende er als de kippen bij om de chips van Becker op te pakken al kunnen we niet ontkennen dat het een grote cooler was.

"Ik raisde pre flop naar 1.000 met {A-Hearts}{J-Hearts} en Boris callt, Dennis Phillips callt en de big blind callt. De flop is {A-?}{5-?}{6-?} met één harten en de big blind checkt, ik check, en Boris bet 4.000 in 5.400."

"De andere spelers folden en ik call. De turn is een {J-?} en ik check weer. Hij bet 8.500 en ik zou daar normaal gesproken altijd opgeven als ik geen boer hit en hij zo doorbet. Hij speelt nog 25k behind en ik ga allin en hij callt met {5-?}{6-?}" aldus Berende die een {Q-?} op de river ziet en zo de hand wint.

Paul Berende staat nu op 90.000 chips en is één van de chipleaders in het toernooi.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
en hij zit alweer aan de FT Big Grin

Seat 1 Doni Yacoub
Seat 2 Tom 'kingsofcards' Marchese
Seat 3 Tobias Reinkemeier
Seat 4 Sorel Mizzi
Seat 5 Allen Bari
Seat 6 Olivier Busquet
Seat 7 Luke Schwartz
Seat 8 Paul Berende
Seat 9 Michael Frederic

1: €965.000
2: €597.000
3: €358.500
4: €263.000
5: €191.200
6: €143.400
7: €109.900
8: €81.300
9: €49.450

vooral door onderstaande hand trouwens...tja als je hot runt win je dit soort handen gewoon

Terwijl ik nog in de media room zit gaat de telefoon. "Paul is gedubbeld!" hoor ik aan de andere kant van de lijn.

We krijgen door dat hij pre flop geraiset heeft vanaf de button waarop Olivier Busquet vanuit de small blind callt. De flop is {J-?}{Q-?}{9-?} en alle chips gaan naar het midden.

Showdown:

Paul Berende: {9-?}{9-?}
Olivier Busquet: {K-?}{10-?}

Een geflopte straat voor Busquet die geen paar op het board wil zien. De turn is echt een {Q-?} zodat onze landgenoot een full house maakt. Berende dubbelt naar 650.000 terwijl Busquet afzakt naar 476.000.
Reply
Zoals ik al zei is dit echt gewoon "business as usual" voor hem maar goed, nog steeds blijft het echt een kanker zieke prestatie om die FT te halen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Paul Berende finisht als vijfde in de EPT Monte Carlo High Roller
Mei 01, 2010, Remko Rinkema

De afgelopen twee weken heeft u kunnen genieten van een paar hele mooie toernooien die met het EPT High Roller toernooi in Monte Carlo ten einde komen. De man die in al de drie grote toernooien in het geld wist te komen was Paul Berende. Berende wist tijdens de EPT van San Remo zeventiende te worden voor €30.000, in het Main Event in Monte Carlo werd hij vierentwintigste voor €50.000 en vandaag eindigde hij op de vijfde plaats in het High Roller toernooi voor €191.200.

Het High Roller toernooi, met een buy-in van €25.000, begon twee dagen geleden met 113 spelers waaronder vier landgenoten. Jorryt van Hoof, Lex Veldhuis en Steven van Zadelhoff overleefden de eerste dag niet en alle ogen waren vanaf de moment gericht op Paul Berende die als tiende in chips begon aan dag twee.

Advertisement
Direct aan het begin van dag twee schakelde Berende, Fady Kamar uit doordat zijn pocket tienen bleven staan tegen de vijven van Kamar. Daarna begon hij aan een rollercoaster die hem deed afzakken naar 135.000 om direct daarna te stijgen naar 225.000. Berende had de levensgevaarlijke Sorel Mizzi aan zijn tafel die lange tijd de touwtjes strak in handen had. Toen Berende verplaatst werd naar een nieuwe tafel vond hij direct azen wat hem lanceerde naar 360.000 met een average stack van 282.500.

Bij de laatste twaalf spelers kreeg Berende al zijn chips er in met pocket negens tegen de koning-tien van Olivier Busquet op een boer-vrouw-negen flop. Busquet liep voor met zijn geflopte straat maar er zaten nog genoeg kaarten in het deck die Berende uit de brand zouden kunnen helpen. Op de turn viel er een vrouw zodat onze landgenoot een full house wist te maken en daarmee was het voorbij voor Busquet in deze hand. Hij kon op de river niet meer winnen en bleef achter met 476.000 chips. Berende steeg naar 650.000 en daarmee stond hij toen vierde in chips.

Met de uitschakeling van Matt ‘ADZ124’ Marafioti en Antoine Saout kwam de finale tafel erg dichtbij. De Duitse speler Tobias Reinkemeier begon aan een grote rush. Eerst dubbelde hij met azen tegen de aas-koning van Dori Yacoub om een paar handen later Paul Berende veel chips afhandig te maken. Reinkemeier dubbelt met boeren tegen de zevens van Berende zodat onze landgenoot met 420.000 chips richting de finaletafelbubble ging.

De laatste speler die op de tweede dag bustte was Luke Schwartz. De flamboyante Brit was erg kwaad over de call die Dori Yacoub maakte met koning-vrouw van klaveren maar met pocketen tienen stond hij wel degelijk voor. Toen er een koning op de flop kwam smeet hij al zijn chips over tafel en verliet hij stampvoetend de zaal waarop de overgebleven acht spelers de chips in zakken mochten doen. De finale tafel zag er als volgt uit:

Seat 1: Dori Yacoub 1.199.000
Seat 2: Tom Marchese 909.000
Seat 3: Tobias Reinkemeier 826.000
Seat 4: Sorel Mizzi 770.000
Seat 5: Allen Bari 835.000
Seat 6: Olivier Busquet 666.000
Seat 7: Paul Berende 327.000
Seat 8: Michael Frederich 112.000

In de eerste hand aan de finale tafel is het Michael Friederich die uitgeschakeld wordt. De Zwitser die onlangs de grootste Sunday Million ooit wist te winnen pusht pre-flop allin met aas-vier tegen de aas-vrouw van Allen Bari en zijn hand bleef staan. Friederich mocht €81.300 mee naar huis nemen terwijl Bari opschoof naar de tweede plaats in chips.

Ondanks zijn tweede plaats in chips was Bari toch de speler die als zevende afscheid moest nemen. In een grote cooler liep hij met aas-koning tegen de koningen van Tobias Reinkemeier aan en Bari mocht €109.900 mee naar huis nemen. Niet veel later was het Sorel Mizzi die een reshove uitprobeerde tegen Tobias Reinkemeier maar deze was niet van plan zijn aas-vrouw af te gooien. Mizzi liet slechts aas-acht zien wat ervoor zorgde dat hij als zesde naar huis moest gaan. Toen was het aan Paul Berende. Onze landgenoot speelde maar een paar potten aan de finaletafel voordat hij als vijfde werd uitgeschakeld.

Aan het begin van de finale tafel pushte hij een keer over een raise van Olivier Busquet heen maar verder betaalde hij vooral veel blinden en antes. Toen Sorel Mizzi een raise maakte besloot Berende na enige twijfel te callen. Hij kwam in een three-way pot terecht want ook Tobias Reinkemeier maakte de call. Op de flop flop maakte Mizzi een continuation-bet waarop Berende zijn aas-vrouw besloot te folden. Later gaf hij aan dat hij de hand te sterk vond om pre-flop te folden maar een allin push leek hem nog iets te groot. Reinkemeier wist uiteindelijk de hand te winnen door te checkraisen, Mizzi gooide snel af.

Net na de eerste break vond Berende ook azen na de tweede break in de under the gun positie en hij pushte allin. Alle spelers gooiden hun kaarten af en zodat Berende teleurgesteld achterbleef want zijn kleine stack van zeven big blinds had snel voeding nodig. Niet lang daarna vond hij echter zijn Waterloo tegen Olivier Busquet.


Paul Berende aan de finaletafel (foto: Neil Stoddart, PokerStars)Preflop pusht Paul Berende allin vanuit de under the gun positie en de Libanese speler Dori Yacoub maakte de call. Olivier Busquet, die in de big blind zat, besloot allin te pushen zodat Yacoub onder druk werd gezet. De oudste speler van de finaletafel had het even zwaar maar besloot toen toch zijn kaarten in de muck te gooien. Berende liet zien tegen de van Busquet en, zoals verwacht, had hij hulp nodig. De flop zag er met veelbelovend uit maar op de turn, , was het zo goed als over. De river, , hielp Berende niet die als vijfde afscheid moest nemen. Voor zijn geweldige prestatie in dit loodzware toernooi mag hij €191.200 ophalen.

Paul Berende had nog maar net het toneel verlaten of het was de beurt aan Tom Marchese die zijn allin niet wist te winnen. Tegen Dori Yacoub liet hij zien maar dat was niet genoeg. Yacoub hitte met namelijk een full house zodat de man die online bekend staat onder de naam ‘kingsofcards’ zijn spullen mocht pakken. Toch is €263.000 niet slecht voor de Amerikaan die onlangs nog het NAPT Venetian Main Event wist te winnen.

Op de derde plaats eindigde de Libanese amateur Dori Yacoub die met een grote groep vrienden naar Monte Carlo afgereisd was om lekker te pokeren. In zijn laatste hand bluft hij alles weg tegen Tobias Reinkemeier zodat de Duitser heads-up komt te zitten tegen Olivier Busquet.

Busquet staat online bekend als ‘livb112’ en ‘adonis112’ en wist gigantische bedragen te winnen. Het geld dat hij won is voornamelijk afkomstig uit heads-up sit en go’s zodat hij in het voordeel was bij de heads-up.

De heads-up duurde zo’n anderhalf uur en het was vooral Reinkemeier die zich als agressieve speler opstelde. Eén grote bluf zorgde voor de beslissing in het toernooi, de hand speelde zich als volgt af: Tobias Reinkemeier besloot te minraisen vanaf de button waarop Olivier Busquet er 220.000 van maakte. De Duister dacht kort na en maakte de call. De flop kwam , Busquet bette 240.000, Reinkemeier maakte de call. Op de turn viel de waarop Busquet 450.000 bette wederom maakte de Duister de call. De river bracht de en Busquet dacht lang na voordat hij een bet van 560.000 besloot te maken met nog 1.2 miljoen achter de hand.

"How much do you have behind?" vroeg Reinkemeier na een tijdje en even later besloot hij allin te pushen. "I can't call" zei Busquet die direct zijn kaarten in de muck gooide. De Duitser had een geweldige bluf gemaakt want hij liet zien. Na deze gigantische pot, waarin Busquet claimde te folden, staat Reinkemeier op 1.2 miljoen en de titel kon hem bijna niet meer ontgaan.

In de laatste hand was het shortack van Olvier Busquet die na een minraise naar 100.000 besloot allin te schuiven voor ongeveer 980.000. Reinkemeier maakt de snelste call van zijn leven en zo gingen we naar showdown.

Showdown:

Olivier Busquet:
Tobias Reinkemeier:

Het board kwam en toen de river gedraaid wordt balde Reinkemeier zijn vuisten. Olivier Busquet schudde de hand van zijn tegenstander en hij zal €597.000 mee naar huis mogen nemen. Tobias Reinkemeier wint het EPT Monte Carlo High Roller Event voor €956.000 en hij heeft zijn naam definitief op de kaart gezet.

1 Tobias Reinkemeier (€965.000)
2 Olivier Busquet (€597.000)
3 Dori Yacoub (€ 358.000)
4 Tom Marchese (€263.000)
5 Paul Berende (€191.200)
6 Sorel Mizzi (€143.400)
7 Allen Bari (€109.900)
8 Michael Friederich (€81.300)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Met 34 vs KJ had ie nog wel een winnende flop, maar de turn nekt 'm!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
toch wel mooi dat einde van die FT

die Duitser die zo even zijn tegenstanders blufje allin gooit en daardoor de beslissende pot pakt..

De heads-up duurde zo’n anderhalf uur en het was vooral Reinkemeier die zich als agressieve speler opstelde. Eén grote bluf zorgde voor de beslissing in het toernooi, de hand speelde zich als volgt af: Tobias Reinkemeier besloot te minraisen vanaf de button waarop Olivier Busquet er 220.000 van maakte. De Duister dacht kort na en maakte de call. De flop kwam {Q-Spades}{2-Clubs}{8-Hearts}, Busquet bette 240.000, Reinkemeier maakte de call. Op de turn viel de {A-Spades} waarop Busquet 450.000 bette wederom maakte de Duister de call. De river bracht de {2-Hearts} en Busquet dacht lang na voordat hij een bet van 560.000 besloot te maken met nog 1.2 miljoen achter de hand.

"How much do you have behind?" vroeg Reinkemeier na een tijdje en even later besloot hij allin te pushen. "I can't call" zei Busquet die direct zijn kaarten in de muck gooide. De Duitser had een geweldige bluf gemaakt want hij liet {J-Spades}{9-Spades} zien. Na deze gigantische pot, waarin Busquet claimde {J-}{10-} te folden, staat Reinkemeier op 1.2 miljoen en de titel kon hem bijna niet meer ontgaan


( en uiteraard dat die adonisgast een behoorlijk lekker wijf heeft )


:8:
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
Overigens is die Renkemeier dezelfde held als in onderstaande filmpje. Dat filmpje heb ik hier al eerder neergezet.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mr2agX80ZyE[/youtube]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Das toch dat filmpje van K hoog tegen Q hoog en dat K hoog muckt?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
jup
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Nou lets go dan maar. Hopen dat mijn vliegtuig wel de landingsbaan haalt :-k

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MXXRHpVed3M[/youtube]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
have fun har en succes
The great old Ludwig von...
Reply
yo veel plezier en succes har! hou ons op de hoogte!
Reply
Nou dit is echt een vakantietoernooitje zeg lol! Toernooi begint pas om 8 uur vanavond en worden er 6 hele levels van een uur gespeeld haha! 6 uurtjes kaarten en dan maar weer zuipen i guess want zaterdag begint het weer pas om 18 uur ofzo! En wij zijn hier al met een man of 30 die allemaal meedoen en er kunnen max 200 aan meedoen dus zo'n 15% is zowiezo al Nederlands!

Gister uiteraard wel meteen in de pacha beland maar dat kon ook niet veel anders!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Succes Har en have fun.
Wat is het eigenlijk voor iets? EPT :waf: ? En jij speelt zelf / gebackt?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Nee SPT, spanish poker Tour ( een serie die wordt georganiseerd door Everest ), 1500 buy in maar! Ik wou gewoon inkopen eigenlijk maar won laatst 2 packages op 1 avond haha!

En nog nice structuur ook; 15k beginnen, uur levels en beginnen bij 25/50! Spelen 6 levels vandaag en laatste level is 150/300 met 25 antes dus als je gewoon op 15k blijft heb je nog steeds 50bb morgen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
1e break 19k (15 begonnen)! Wel sterke tafel op zich, zeker voor een 1.5k donkamemt in Spanje haha! Wel wat aparte figuren alweer gezien aan de andere tafels!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
16k en een beetje na dag 1! Is nog 40 blinds (200/400/50), morgen gelukkig redraw want tafel was aardig goed en zat ook nog eens links van een echt goede gast die ook nog eens 46k speelde en ongeveer 3x per orbit opende! En heb zowaar geluckboxed een keer, tegen die goede gast, 96o vs 75 op een 986 board in een 3bet pot haha! Turn T river 7 dus splitpot! Morgen om 18 uur pas weer verder dus lekker slapen nu!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
lol very nice har! succes morgen
Reply
Als ik zo terugdenk heb ik eigenlijk maar 1 echte pot gewonnen! Verder wel een aantal potjes van 2k enzo maar alleen 1 x een pot waarmee ik van 12k naar 20k met KK vs een bluffer op een J98 K board! Verder ook maar 1 x AK en AQ gehad op de hele dag en beide keren kwamen er van die lekkere 976 5 boards terwijl je OOP zit ofzo! 1x nog TT gedood op de button tegen een EP opener en iemand in MP die 20bb pushed! Wel 2x 2 paar maar geen actie! Vandaag maar eens wat kaarten oppakken en dan ook hitten!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
34k bij 600/1200/100! Net nieuwe tafel met drie 100k+ stacks! Heb op 50k gestaan maar toen verloor ik 30k pot met QQ vs AA dus toen had ik nog 32 over ofzo! Rustig weer naar 45k gegrind maar toen werd de tafel, waaraan ik chipleader was, opgebroken en kwam ik aan die nieuwe tafel met echt alleen maar goede stacks! Daar nog niet veel kunnen doen, wel 1 keer 10k verneukt doordat ik AQs niet 3bet preflop maar had positie en 40bb diep wordt ik niet graag ge4bet als ik AQs op de btn heb! Uiteindelijk verlies ik 10k aan 58o haha!

KK is wel blijven staan tegen 44 (en 66 van shorty) in 1 hand! 44 opent, ik flat KK omdat ik denk dat shorty wel eens kan shoven en dat doet ie ook! Initial raiser reshipt 44 en ik snapcall obv! Nog 52 man in nu!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
succes har... wanneer ITM?
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: