The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Livetoernooien
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Wimpie.. dat zijn dag 1A en 1B. Of te wel je loting welke dag je mot spelen.

En geen bekende namen in het 1e rijtje :lol:

Boeken en Thater staan links :wink:

Mijn Franse skatje Isabelle M. doet ook mee op dag 2 :/\

Links staan idd Thater en Boeken maar ook Betrand Gospelier (Elky) en die Italiaanse pro. (1 van de weinige Italianen die kan pokeren :razz: )

Verder staan er de online MONSTER sharks Pearljammer, gobboboy, Zpaceman, Maddog en de grootste shark of moet ik sharkin zeggen van allemaal het noorse wonderkind Annette van 19 jaar oud! Laatste heeft ze een 180 man sng (van $4) gewonnen ZONDER haar kaarten te zien. Ze heeft wel toegegeven bij 1 hand gespiekt te hebben... verder toch magistraal.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
en ze had een heeeeel mooi engeltje op dr schouder zitten hoor Wink zag minstens 4 grote suckouts!
Reply
harry_bierdop Wrote:het noorse wonderkind Annette van 19 jaar oud! Laatste heeft ze een 180 man sng (van $4) gewonnen ZONDER haar kaarten te zien. Ze heeft wel toegegeven bij 1 hand gespiekt te hebben... verder toch magistraal.
Is dat magistraal? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mwa zal kijken of ik t filmpje nog kan vinden voor je...ze speelde perfect op positie en reads. Uiteraard had ze een dosis geluk maar hoe vaak ze mensen gewoon uit de pot 'blufte' is niet normaal. Geloof dat ze 3 x KK heeft gehad tijdens t toernooi maar allemaal preflop weggegooid Wink
Reply
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:het noorse wonderkind Annette van 19 jaar oud! Laatste heeft ze een 180 man sng (van $4) gewonnen ZONDER haar kaarten te zien. Ze heeft wel toegegeven bij 1 hand gespiekt te hebben... verder toch magistraal.
Is dat magistraal? :roll:

Ja dat is briljant, dat betekend dat ze een 180 man SnG wint op het lezen van betting patterns en natuurlijk een goede dosis geluk
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Het zal ongetwijfeld knap zijn geweest, maar het slaat toch nergens op?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:het noorse wonderkind Annette van 19 jaar oud! Laatste heeft ze een 180 man sng (van $4) gewonnen ZONDER haar kaarten te zien. Ze heeft wel toegegeven bij 1 hand gespiekt te hebben... verder toch magistraal.
Is dat magistraal? :roll:

Ja dat is briljant, dat betekend dat ze een 180 man SnG wint op het lezen van betting patterns en natuurlijk een goede dosis geluk
Tja, die betting patterns lezen is knap, maar het slaat natuurlijk nergens op en je moet inderdaad onwijs veel geluk hebben op de goede momenten. Zo is het spel niet bedoeld als je het mij vraagt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:het noorse wonderkind Annette van 19 jaar oud! Laatste heeft ze een 180 man sng (van $4) gewonnen ZONDER haar kaarten te zien. Ze heeft wel toegegeven bij 1 hand gespiekt te hebben... verder toch magistraal.
Is dat magistraal? :roll:

Ja dat is briljant, dat betekend dat ze een 180 man SnG wint op het lezen van betting patterns en natuurlijk een goede dosis geluk
Tja, die betting patterns lezen is knap, maar het slaat natuurlijk nergens op en je moet inderdaad onwijs veel geluk hebben op de goede momenten. Zo is het spel niet bedoeld als je het mij vraagt...

Nou meneer de filisoof, hoe is het spel dan wel bedoeld?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik heb het filmpje (nog) niet gezien, maar ik zal een voorbeeld geven:

Stel iemand heeft een leuke hand, zeg TT, en raist 3x BB preflop. Callt zij dan? Ze kan best ongeveer inschatten wat hij heeft en dat is knap, maar je moet het toch altijd vergelijken met je eigen hand om te weten of je moet callen. Stel ze callt en er valt geen T, maar iets van K82 of zo en die knakker met TT c-bet, callt ze dan? Waarop dan in godsnaam?! Dat slaat dus nergens op. En stel dat ze fold, dan gaat ze langzaam achteruit in chips.
En ik ben ook erg benieuwd hoe ze zover heeft kunnen komen, zeker als je op een gegeven moment short stacked bent en een move moet maken of als je een all in van iemand callt... Dan is het leuk als je kunt lezen wat iemand heeft, maar het heeft gewoon weinig met poker te maken als je zelf niet weet wat je hebt en dus niet weet waarmee je callt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb het filmpje (nog) niet gezien, maar ik zal een voorbeeld geven:

Stel iemand heeft een leuke hand, zeg TT, en raist 3x BB preflop. Callt zij dan? Ze kan best ongeveer inschatten wat hij heeft en dat is knap, maar je moet het toch altijd vergelijken met je eigen hand om te weten of je moet callen. Stel ze callt en er valt geen T, maar iets van K82 of zo en die knakker met TT c-bet, callt ze dan? Waarop dan in godsnaam?! Dat slaat dus nergens op. En stel dat ze fold, dan gaat ze langzaam achteruit in chips.
En ik ben ook erg benieuwd hoe ze zover heeft kunnen komen, zeker als je op een gegeven moment short stacked bent en een move moet maken of als je een all in van iemand callt... Dan is het leuk als je kunt lezen wat iemand heeft, maar het heeft gewoon weinig met poker te maken als je zelf niet weet wat je hebt en dus niet weet waarmee je callt.

Maar waarom heeft dat niets met poker te maken?
Poker draait imo om 1 ding, je tegenstander geloven dat je of iets hebt of dat je niets hebt.
In haar geval speelt ze puur in op het laten geloven dat ze wat heeft en door de bets te lezen weet ze of die ander wat heeft of niet.
Zoals iemand zei (weet de naam niet meer) in poker speel je niet op je kaarten maar je speelt op de man.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik zeg ook niet dat het niets met poker te maken heeft, ik zeg dat het weinig met poker te maken heeft. Tuurlijk is je tegenstander lezen een van de belangrijkste dingen en het is knap als je dat goed kan, maar waarom zou je dan niet gewoon in je kaarten kijken?! Ik vind het gewoon nergens op slaan als je zo speelt en ik denk dat ze, als ze het nog een paar keer doet, niet tot dezelfde prestatie komt. Het lezen van iemands spel heeft nl in mijn ogen niet zoveel zin als je zelf niet weet wat je hebt. Die twee laat je volgens mij van elkaar afhangen.
Net zoiets als een post-it over je kaarten plakken als je short stacked bent...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zeg ook niet dat het niets met poker te maken heeft, ik zeg dat het weinig met poker te maken heeft. Tuurlijk is je tegenstander lezen een van de belangrijkste dingen en het is knap als je dat goed kan, maar waarom zou je dan niet gewoon in je kaarten kijken?! Ik vind het gewoon nergens op slaan als je zo speelt en ik denk dat ze, als ze het nog een paar keer doet, niet tot dezelfde prestatie komt. Het lezen van iemands spel heeft nl in mijn ogen niet zoveel zin als je zelf niet weet wat je hebt. Die twee laat je volgens mij van elkaar afhangen.
Net zoiets als een post-it over je kaarten plakken als je short stacked bent...

Wat zij deed zal eenmalig geweest zijn, en de kans dat ze het nog een keer zo doet zal klein zijn. Maar je hoeft je kaarten niet te weten om anderen te laten geloven dat je wat hebt, dat doe je met je bet. Als jij je kaarten niet weet, kan een ander nooit een read op je hebben. En dat heeft zij blijkbaar behoorlijk onder de knie.
En je hebt het post-it principe verkeerd begrepen denk ik, dat doet men om niet te folden (als je bagger kaarten hebt) omdat je all-in moet
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ad, ik heb het al zooooooooooooooooo vaak gezegd maar wat zij dus deed was dus JUIST WEL poker. Ik heb al zo vaak gezegd dat bij GOED POKER je kaarten maximaal 20% van je beslissingen beinvloeden. De meeste mensen hier op het forum vinden het belachelijk als je re-raist met A7o ofzo....maar het gaat vaak helemaal niet om die kaarten maar om de positie, de tegenstander en voornamelijk de table history.

Ik heb cardrunners (online betaalsite waar veel pro's films opzetten over MTT's en cashgames) films gezien van online MTT toernooien waarin gewoon met 73o wordt gere-raised vanuit de big blind. (Film van Shaniac, ook al zo'n MTT shark). Dat gebeurt gewoon omdat die gasten precies weten wat aan er aan tafel gebeurt, 200% spelinzicht. Dat is poker... en dat gebeurt ook nog eens in toernooien met een $200+ buy in. Kan je nagaan wat voor edge zo'n annette_15 heeft als ze een $4 donkament toernooi speelt terwijl ze normaal $200+ toernooien speelt. Ze speelde alleen op positie en op weakness van haar tegenstanders... ze heeft er 3 tegelijk gestart en de 1e was meteen raak. Die won ze.. tuurlijk heeft ze wat geluk gehad maar zoals gezegd heeft ze ook 3 x KK preflop gefold :razz: .

Jij hebt het over een voorbeeld met een hand als iemand raist met TT. Denk je dat zij gaat flatcallen? Zoals gezegd speelde ze alleen op positie en als ze weakness of een steal van iemand anders rook of te wel: re-raise of fold.
Op een gegeven moment ging ze stelen en C-bette ze op bepaalde flops wel en op bepaalde flops niet... flop-texture noemde ze dat. In het hele toernooi kwam ze daarmee geloof ik 1 x in de problemen en dat is die hand waarbij ze keek. (hand 41 als ik me niet vergis).

Sorry Ad, maar ik snap echt niet hoe je op een zin kan komen als: "Het slaat toch nergens op". Dit is klasse van zeer, zeer, zeer uitzonderlijk niveau. Net als die cashgame hand van Jorryt van Hoof die ik laatst heb geplaatst (iemand voor $200 laten folden in een $3500 pot), die hand is zooo briljant. Hier op het forum komt er echter niet of nauwelijks reactie op terwijl ie als een lopend vuurtje over de internationale pokerfora ging én hij nu zelfs door 1 of andere internationale site geselecteerd is voor de beste hand van 2007.

Verder denk ik dat als Annette_15 nog 5 van die 180 man sng's zou spelen dat ze minimaal nog 2 keer aan de FT zou komen.

Welterusten... de vijver op everest is tijdelijk leeg. Die ik heb ik mooi leeggetrokken in een cashgamesessie van 4 uur. ($900 in de plus :8Smile
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
bovendien ga je er van uit dat je tot een showdown komt ad en dat is dus juist niet de bedoeling van wat zij deed. Als ze doorhad dat de tegenstander niet ging folden no matter what gooide ze haar hand weg (dat deed ze bijvoorbeeld ook wanneer iemand voor haar allin ging) en verder zette ze de tegenstander gewoon altijd van zn hand af. Je hand heeft gewoon alleen waarde als het tot een showdown komt.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.pokerxfactor.com/servlet/pxf?a=mv&handid=72069&t=myhand&fn=4%20180%20blind%20play&time=1185131508953">http://www.pokerxfactor.com/servlet/pxf ... 5131508953</a><!-- m -->

dit is t filmpje...je hebt wel een gratis account nodig daar
Reply
Ik heb ook nooit gezegd, dat ik het niet knap vond, ik vind het alleen nergens op slaan en daar blijf ik bij. Ik vind het patser-gedrag, maar dat kun je niet met me eens zijn.

En wat jij zegt Harry, dat je op de tafel moet letten en af en toe met 73os raist, dat snap ik ook wel en dat kan ook prima, maar dan weet je iig wel wat je in je handen hebt en wat voor intentie je met de hand hebt!

Maar goed, laten we er maar over ophouden. Ik vind het knap, maar ik snap niet waarom iemand dit doet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja haha tuurlijk is het een soort van patser gedrag... maar zij zag het gewoon als uitdaging en ze is er trouwens ook niet zelf mee gekomen maar iemand heeft het haar eens voorgesteld op een forum en het leek haar wel leuk.

Ze doet het uiteraard niet voor het geld maar gewoon voor de kick en voor de uitdaging. Daarnaast lijkt het me op zich ook wel een hele training voor je spel...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Harry, volgens mij speel jij wel vaker die live toernooien.
Laat het me eens weten als er een groot live toernooi is met inleg tussen 50 en 150 euri.
Heb wel interesse om eens mee te doen. Maar dan wel een die goed georganiseerd is, dus geen taxichauffeur toernooi oid.
The great old Ludwig von...
Reply
Hmm laatste tijd is er heeeeeeeel weinig aanbod (mede door vakantietijd denk ik). En als er aanbod is, is het voornamelijk is Amsterdam e.o.! Ik kom wel regelmatig oproepen tegen op fora.. die wil ik hier best plaatsen voor je dan kan je altijd zelf gaan kijken of het goed georganiseerd is.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ook geïnteresseerd in toernooien in Duitsland Gitter ?
Reply
Je komt zondag toch wel even langs, gitter? Ik heb een nieuwe fiets nodig... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
In Amsterdam....

vrijdag 24 augustus

Inschrijven 20.00

begin toernooi 20.30

€ 10.-.... 1000 pnt REBUY
€ 10,-.... 1500 pnt ADD ON

rebuy tm de 4 level

Het enige "low budget" toernooi dat word verzorgd door vaste delers, niet meer zelf delen maar uiterste concentratie op je spel

Langzame blinds...

Dus wil je echt poker spelen..speel je in amsterdam

Inschrijven op 06-11100013

max 60 deelnemers

Nog 19 plaatsen beschikbaar
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Club Brain Breaker

Organiseert op zaterdag 1 september 2007
een Texas Hold'em No Limit semi freeze out Toernooi
in de omgeving amsterdam zuid

dus heb je zin om lekker gezellig te pokeren en andere gezellige pokerliefhebbers tegen te komen kom dan gerust langs en mocht jezelf nog wat mensen kennen neem die dan ook mee!!!

Buy in 35 euro (incl 10 euro fee)
Beginstack 5000 pnts.
Maximaal 1 rebuy 25 euro 5000 pnts.
Addon 25 euro 7500 pnts.

Aanwezig 15:00 start toernooi 16:00
"Let Op" eten en drinken zijn gratis !!!

met aansluitend natuurlijk cash games

we hebben 3 poker tafels dus wees erop tijd bij voor de inschrijving voor het toernooi want er zijn maar beperkte plaatsen vrij !! voor cash game's ben je natuurlijk altijd welkom

mail voor meer informatie naar
<!-- e --><a href="mailto:brainbreaker_152a@hotmail.com">brainbreaker_152a@hotmail.com</a><!-- e -->
en / of bel met
0634291123 voor inschrijving
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Voor de rest is er zaterdag ook nog een toernooi in IJmuiden... van pokerkrant.nl. Dat is zowiezo goed georganiseerd!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Voor de rest is er zaterdag ook nog een toernooi in IJmuiden... van pokerkrant.nl. Dat is zowiezo goed georganiseerd!

Ijmuiden is zeker leuk!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
maar is de kans op invallen bij zo'n toernooi niet erg groot? heb op zich ook best wel weer zin in een live toernooitje namelijk maar in dat soort gezeik iets minder Wink
Reply
thx harry voor alle info Smile
@ Fab: Laten we eerst Nederland maar ff bekijken.
@Tree: Ajax speelt thuis Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Mac, het lijkt me leuk om samen eens naar een livetoernooitje te gaan, wellicht met nog meer mensen.
Zit te overwegen om dat 06-nummer voor vanavond eens te bellen, maar het klinkt indredaad een beetje shabby.
Geen adresgegevens, alleen een mobiel nummer Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Mac, het lijkt me leuk om samen eens naar een livetoernooitje te gaan, wellicht met nog meer mensen.
Zit te overwegen om dat 06-nummer voor vanavond eens te bellen, maar het klinkt indredaad een beetje shabby.
Geen adresgegevens, alleen een mobiel nummer Smile

De politie kan natuurlijk ook op dat forum komen... :wink:
Reply
dat snap ik, maar die kunnen ook gewoon bellen en zich opgeven...
The great old Ludwig von...
Reply
Ad Wim Wrote:Dus hij is gewoon favoriet. Ik zou maar op die sites kijken om vertrouwd te raken met deze statistieken, kan nog goed van pas komen.

Sinds wanneer ben jij geïnteresseerd in statistieken, Ad? :lol:
Reply


Forum Jump: