The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Livetoernooien
schets de hand even dan?
ik heb nog een stuk zitten kijken maar het eind toch niet meer gehaald
Reply
haha nee echt niet... die gast komt van 1200 man, met daaronder minimaal 900 high stakes internetpro's HU uit tegen Elky. Die gasten zitten al misschien wel 30 uur met elkaar aan dezelfde tafel, denk je niet dat die 93o niet iets met voorgeschiedenis te maken heeft? Denk je dat die ie denkt van goh laten we alles er maar inflikkeren.. mooi handje.

Waarom denk je dat ie zo passief was vanaf de button? Je speelt tegen Elky, een superagressief iemand, een HU expert, iemand die al eerder in deze situatie heeft gezeten en daarnaast je ook nog eens dik covered heeft. Als hij elke button een 3-bet moet betalen is het zo afgelopen...

dit is maar 1 reden hoor..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ging niet zozeer om die hand, maar op zijn hele spel HU. Zo passief en zo makkelijk te bespelen als je een beetje HU ervaring hebt. Zo leek het iig.

Laatste hand was iig standaard BT raise naar ik geloof 3Xbb... gast denkt diep na en besluit all in te gooien (hij zat nog redelijk diep qua BB, ik meen iets van 45). Mss had ie op wat FE gehoopt met zijn all in omdat ie daarvoor zo passief was geweest. Gast instacallt en het is 88 vs. 93o. Een all in 'bluf' ok, maar doe dat iig met nog iets van een normale PF hand. 88 was wel een easy call, omdat de kans op een flip redelijk groot was en hij maar iets achter zou hebben gelegen qua stacks bij verlies
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Een all in 'bluf' ok, maar doe dat iig met nog iets van een normale PF hand

Dit vind ik dus de grootste onzin die er is...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Ekslem Wrote:Een all in 'bluf' ok, maar doe dat iig met nog iets van een normale PF hand

Dit vind ik dus de grootste onzin die er is...

Waarom? Teach me Harry....

Ik zou denken aan Axs, Kxs, pocketpair, connecting cards........ Maar 93o no fuckin way. Maar mss zie ik het wel veel te zwart wit!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Of je nou met 93o of met 87o of met Q9 tegen AK zit.. die percentages verschillen niet veel, hooguit % of 3 á 4.

Zijn callingrange is daar ongeveer AT+, any PP en misschien nog KQ. Dus met andere woorden als jij gaat pushen met A7, push je met een betere hand echter sta je wel gewoon verder achter (dan als je 93o pushed) ALS je wordt gecallt. Tenzij je natuurlijk wordt gecallt door AA/KK maar dan heb je toch wel een wonder nodig.

Rob Hollink en Eric van den Burg (en nog wat andere pro's) hebben ook nog een hele tijd commentaar gegeven bij die webcast en die bespraken ook handen waarbij ze vaak alles erin hebben liggen gewoon met complete air.. alleen omdat ze iets hadden opgepikt van hun tegenstander dat ie zwak was. Dan doen je kaarten er niet toe.. want je gaat er in principe vanuit, dat is je tell, dat je tegenstander foldt. Pas als je je tegenstander op een bepaalde hand zet waarvan je denkt dat ie in een x aantal gevallen kan callen dan kan je er over denken te pushen met een hand met enigzins wat potentie.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
vanavond heb ik een crapshoot met een paar ongelofelijke donks. Blinds zijn 15 min en eerste uur is 10euro rebuy. Deze gasten zullen niet schuwen om suited connectors uit positie te spelen. Iemand nog tips?
Reply
Genoeg geld meenemen, goeie zin en je zo min mogelijk ergeren aan die gasten :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik ga nu op weg naar een 25 euro freeze-out met gasten waarmee ik nog nooit gespeeld heb. Hopen dat ik wat potten kan breken, wens me succes Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uiteindelijk 4e geworden van de 27 man, toch goed voor 75 euro. Niveau was matig, veel discussies gehad over de geluksfactor in poker, jullie kennen het. Uiteindelijk pushte ik all in met A7 op de button en werd gecalld door een gast, die niet eens zo big stacked was met 96. "Alleen maar om te laten zien dat het een geluksspel is", zei ie. En ja hoor, hij hit twee 6en... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heb je hem wel even uitgelegd dat een 60/40 winnen niet zo heel gelukkig is?
Reply
Ik weet niet of het de kater is, of dat ik het gewoon niet snap, maar hij wilde een statement maken dat hij met zo'n kuthand mij alsnog eruit kon spelen. En hij wist niet eens dat hij zoveel procent had nog, volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
leuk toernooitje...

als bubble eruit

aa vs ak


leuke handen gezien...
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
Net kaartje gehaald voor de €330 freeze out op 7 maart, Venlo Vipdays ofzo. Enigzins redelijke structuur, blind levels van 25 minuten, 5k beginstack en dan levels: 20-40, 30-60, 50-100, 80-160, 100-200, 150-300 etc etc.

Je zit dus na 2 uur (ongeveer 60 handjes schat ik, misschien iets minder) op 100-200. Als je dan nog met 5k zit kan je dikke potten gaan spelen. Ik ga dus denk ik daarvoor weinig chips riskeren en alleen voor zekerheidjes om vervolgens vanaf 150/300 te gaan knallen (als ik er nog inzit haha).

Dommel, doe je nog mee?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Vanavond weer eens een klein toernooitje. 30 man, 25 euri's, Top 5 paid. Hoe de prijzenpot precies verdeeld is weet ik niet. Weet wel dat beginstack 10k is en dat de blinds met 25/50 beginnen. Ideaal toernooitje voor mij dus :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Nou dat was me het toernooitje wel weer hoor. Sjongejongejonge. Ik kreeg werkelijk waar geen ene drol. J5, K3, dat soort handjes. Echt heel geduldig gespeeld en soms een keer een potje gestolen, maar ik hitte werkelijk waar helemaal niets. Toch was ik bij de eerste pauze nog steeds in de running en had ik zelfs nog ongeveer mijn beginstack over.
Hoe, tsja dat weet ik zelf ook niet eens meer.

Na de pauze ging het zowaar iets beter. Hitte zelfs een keer een straat met TJ toen ik op de Sb zat en op de flop 89Q viel. Aardige pot meegepakt aangezien er een gast 88 had en het board (gelukkig) niet pairde....

Op een gegeven moment zit ongeveer de helft van de deelnemers er nog in. CL was een idioot die ontzettend veel mazzel had met showdowns etc. Meest bizarre geval was wel toen iemand (short, dat wel) all in ging met AK en CL callde met T6 (!!!!). Flop was K82, Turn T, river 6. ](*,) #-o
Maar ja, ik kreeg dus toen de CL op de BB zat KK. Ik raise 4 xBB, en CL callt. Flop was AAK, waarna ik nooit meer weg kan. CL had AK en Jansoe was out....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Op dit moment is er echt een vet toernooi bezig waar ik volgend jaar graag aan mee wil doen. European Deepstack Championship in Ierland. €1500 buy in, 300 man en daar komt ie.. een beginstack van 50k (!!!). Blindlevels duren een uur en ze beginnen bij 25/50 :Big Grin.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Jezus, dat duurt weken :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
harry_bierdop Wrote:Op dit moment is er echt een vet toernooi bezig waar ik volgend jaar graag aan mee wil doen. European Deepstack Championship in Ierland. €1500 buy in, 300 man en daar komt ie.. een beginstack van 50k (!!!). Blindlevels duren een uur en ze beginnen bij 25/50 :Big Grin.

Dus dan speel je de eerste 10/15 levels alleen KK en AA ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
juist niet. Je hebt daar a: ongelofelijke implied odds b: genoeg ruimte om eens betrapt te worden op een bluf en nog steeds een gezonde stack te hebben. Uiteraard kun je lekker tight spelen maar er is wat meer ruimte om eens een move te maken en je bent niet gelijk crippled als die mislukt.
Reply
Vandaag weer eens een livetoernooitje.. 110 man, 1e plek 1k euro.

Veel donks maar wel gezellig altijd. Eerste tafel owned ik de hele tafel.. 10k beginnen en ik sta na een uur al op 18k zonder echte hand te hebben gehad. (1 x TT 1400 mee gepakt).

Had nog een lekkere hand. Ik raise [4s] [6s] utg+1 naar 600 (100/200). Gast in MP callt (gast ken ik redelijk, vrij tight maar ik vind hem vrij slecht). Iedereen fold. Flop is Q72 rainbow. Ik bet 1200 uit en die gast raist me naar 3500. Is natuurlijk zware bullshit wat ie daar doet. Hij kan daar amper een hand hebben. 77/22 had ie daar zeker geflatcallt en mocht ie AQ en KQ kan ie daar nog makkelijk wegleggen (verwacht ik). Ik vraag na flink denken aan hem of ie een set heeft (net of ik bang ben voor een set) en na nog ff denken shove ik all in voor 10k extra (hij had ongeveer zelfde stack als mij). Hij denkt nog een minuut of 1,5 en openfold dan 99.

Dat was een aardig potje en daarna bust ik nog een shorty (3k) met AA vs 99 (gelijk ook de enige hand die ik heb gehad vandaag en ook de enige showdown tot ik eruit ging). Daarna op nieuwe tafel nog stack wat uit kunnen bouwen met wat stelen,wat potjes opppakken met wat bluffs en af en toe ook gearresteerd (maar alleen bij de mini-bluffs :Big Grin ).

Uiteindelijk 32k, daarna zak ik af naar 25k als ik het bij de laatste 30 (avg dus zo'n 32k) all in krijg met [Ah] [Qd] vs [9s] [9c] op een [As] [Qs] [Tc] board in een 55k pot. Ik hoef uiteraard niet te vermelden dat de allereerste keer dat ik een showdown aan ga voor tournament life gewoon weer tering hard wordt uitgezogen. Geen showdown kan ik meer winnen, niks meer. Toen ik de turn zag [8s] wist ik al genoeg, heb niet eens meer gekeken. Hoor een hoop oehs en aahs en uiteraard een schoppen op de river. Jokements... speelde zo goed, zo strak en 1e x keer dat je geluk nodig hebt (of eigelijk geen pech) is al te veel gevraagd. (vond het op dat moment niet eens zo erg, het was kwart voor 8 en kon toch nog naar NEC, maar tis gewoon weer te ziek voor woorden)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Speelde gisteren ook weer eens een live toernooi, dit keer in Amstelveen en met 24 man, inleg 15 euro. 2000 beginstack, blindlevels een half uur dus lekker spelen.
Werd al vrij snel duidelijk dat wij verreweg de beste tafel hadden van de vier met alleen maar spelers die het vaak deden, terwijl er aan de andere tafel een aantal beginners zaten. Op zich wel leuk, want het was een prima niveau, maar wel nadelig omdat je op andere tafels de chip leaders snel zag stijgen terwijl wij elkaar behoorlijk in evenwicht hielden.

Het ging wel lekker, ik steeg langzaam, maar wel constant. Eén mooie hand in het eerste uur. Ik krijg A8 op de CO en na 1 limper raise ik naar 80 (BB was 20, einde van 1e level). Ik krijg een call van de button en van de limper. Flop A33 met 2 harten. Limper checkt, ik c-bet vrij flink met 180 of zo. Button callt en limper foldt. Button was vrij tight, had bijna nog geen hand gespeeld, dus ik zette hem op een hogere aas en wilde de hand al opgeven. Tot ik een 8 op de turn zie! Ik zet 400 en hij raist me naar 1000. Ik had nog iets van 1500 dus de beslissing was wel voor heel m;n stack. Ik zette hem dus op een hogere aas, maar het kon ook best A3 zijn, 88 of zelfs AA, aangezien ik nog geen showdown van hem had gezien. Na behoorlijk lang denken besluit ik om all-in te gaan en hij instacallt, maar draait ook A8 om :eeeek:

Vervolgens blijf ik gestaag stijgen en sta na twee uur op iets van 3500. Gast bij mij aan tafel heeft nog iets van 500 en limpt als ik in de BB zit (80 geloof ik). Ik check met QTs en de flop valt T82 rainbow. Hij gaat meteen all in en ik call. Hij laat A8 zien en op de turn valt een 8 :x

Flinke deuk dus en hierna kwam ook nog de hand van de avond voor mij. Ik krijg TT op de button. Gast UTG (redelijk tight) raist naar 160. Ik besluit te reraisen naar 400 en de SB (tight) reraist me naar 650 en de IR callt. Ik had hier moeten folden, maar besluit toch te callen. Wel oppassen dus. Flop J82 rainbow. Prima flop voor mijn TT, maar goede kans dat ik tegen overpair zit. SB en IR checken allebei. Ik vermoed gewoon dat zij met een overpair zitten en denk dat als ik bet, iemand all in pusht en ik dus committed ben en moet callen. Weet niet of ik dat wel wil, ondanks dat ik eigenlijk moet betten. Ik check echter en op de turn valt nog een J. UTG-gast knalt er een 750-bet in en na vrij lang denken besluit ik te folden. Ik word gesqueezt, maar de SB fold ook. Beiden blijken AK te hebben, maar op de river was een aas gevallen :eeeek:

Weer een flinke deuk dus en ik baalde van de slecht gespeelde hand want ik had moeten betten op de flop of gewoon die reraise niet moeten callen. Nog een kleine 2000 over en nog iets van 12 man in met 5 man betaald. Ik zag het dus niet echt zitten, maar vanaf toen ging het weer iets beter. Uiteindelijk haal ik FT van 8 man, en sta daar 6e, maar ver achter op twee CLs. Echter, hier zitten wat mindere spelers dan aan mijn originele tafel (die de hele avond vrijwel niet van samenstelling is veranderd) en ik weet flink wat potten op te pakken door te stelen en agressief te spelen. Blinds waren inmiddels ook al 300-600, dus ik steeg flink in stack. Uiteindelijk knal ik nog twee mensen eruit (A8 tegen A7 en 77 tegen A6s) en ben zowaar CL met nog 3 man in :o
Helaas speelt de nummer 2 de nummer 3 eruit en gaan we ongeveer met gelijke stack de HU in.

Beetje stelen van elkaar, blinds waren inmiddels 800-1600 en we hadden beiden iets van 24K en af en toe een flop kijken, maar die handen won ik allemaal, dus hij besloot maar om te folden of all in te gaan. Dat ging zo een tijdje door, ik kreeg helemaal niks en we stonden vrijwel precies gelijk toen ik TT kreeg op de BB en hij all in pushte. Ik besluit na lang twijfelen te callen en tot mijn vreugd laat hij AT zien. Maar op de flop vallen twee azen en een 2 en ik ben drawing dead :cry:
5 uur lang spelen en dan wordt het zo beslist, ik moest even een paar rondjes door de zaal lopen...
Uiteindelijk wel 100 euro gewonnen, maar dat had gewoon 180 euro moeten zijn. Maar goed, wel echt lekker en vrij goed (al zeg ik het zelf) gespeeld en weer wat geld gewonnen. Het gaat zo goed live de laatste maanden. Ik kom vrijwel altijd in het geld en win ook nog eens regelmatig als ik met vrienden speel. Heel gek dat het dan online zo slecht gaat.

Al met al prima avond, met helaas nog wel een fietstocht terug naar de grote stad van drie kwartier met -5 met die laatste hand constant in mijn achterhoofd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het gaat zo goed live de laatste maanden. Ik kom vrijwel altijd in het geld en win ook nog eens regelmatig als ik met vrienden speel. Heel gek dat het dan online zo slecht gaat.

Wellicht zijn je vrienden gewoon ontzettend slecht? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gisteravond live-toernooitje gehad ergens in een kroeg in Nijmegen... Op zich wel leuk en redelijk goed gespeeld, zo'n 24 deelnemers waarvan er een aantal niet echt ervaren waren maar waarvan ik er een aantal toch ook wel redelijk hoog inschatte... Paar aardige potten gespeeld en ook 2 mega-folds gedaan waar ik na het zien van de kaarten vd tegenstander toch erg blij mee was... Uiteindelijk aan de FT met 9 man kwam ik als degene met de minste chips over, had 15k punten over (gestart met 10k), redelijk snel verdubbeld maar toen toch weer ongeveer de helft van m'n stack kwijt geraakt met 77 tegen KQos... Kreeg verder helemaal niks, blinds zaten al op 2500/5000, 6 man over terwijl eerste 5 prijs hadden, ik nog 14k over met J7os op de SB, iedereen fold naar me toe dus heb alleen nog de BB achter me zitten... Ik ga all-in, hij hoeft maar iets van 6k bij te zetten en had een grote stack dus dat was een logische call, ondanks de 95s (ruiten) die hij laat zien... Flop J87 waarvan 2 ruiten, turn een blank, river ruiten 2 Icon_evil Redelijk zuur dus als de bubble eruit, maar ondanks alles toch wel een leuk toernooitje gespeeld...
Reply
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Het gaat zo goed live de laatste maanden. Ik kom vrijwel altijd in het geld en win ook nog eens regelmatig als ik met vrienden speel. Heel gek dat het dan online zo slecht gaat.

Wellicht zijn je vrienden gewoon ontzettend slecht? :-k
Dat zou heel goed kunnen, maar dat zijn ze online ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga a.s. dinsdag mijn allereerste officiële livetoernooi spelen in HC Nijmegen. De 50 euro FO. Die heb jij vast wel eens gespeeld Harrie? Beetje leuk of een gigantische crapshoot?
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
alles in HC is een gigantische crapshoot
Reply
kuiperinho Wrote:Ga a.s. dinsdag mijn allereerste officiële livetoernooi spelen in HC Nijmegen. De 50 euro FO. Die heb jij vast wel eens gespeeld Harrie? Beetje leuk of een gigantische crapshoot?

idd wel eens gespeeld... maar toen was het nog maar met 20 man ofzo haha.

Nu met 50 man, 2,5k beginnen en levels van 20 minuten. 10/20, 20/40, 30/60, 50/100 en daarna wordt het al een redelijk crapshoot.

Ik heb nog een keer tegoed om um te spelen.. misschien speel ik hem dinsdag ook wel. ff aan die gast vragen als ik eraan denk en als ik tijd heb..

succes iig
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Mijn vriendin staat er ook op dat ik die speel, maar ik weet niet of ik zoveel zin heb in zo'n crapshoot voor 50 euro...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn vriendin staat er ook op dat ik die speel Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: