The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volendam - Feyenoord
#61
Denk dat het er niet in gaat zitten mannen! Het plan lijkt me leuk en ik zou ook zeker even willen meeten voor de wedstrijd met een bakkie leut/biertje. Het probleem is dat jullie aan de overkant zitten en je gewoonweg niet bij elkaar kunt komen omdat alles afgescheiden is met hekken. Buiten het stadion heb je gewoon niets, behalve een stuk verder weg op De Dijk (maar ik heb geen zin om daar heen te gaan om wat te drinken). Ik zwaai dus wel gewoon.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#62
JDT al weer fit?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#63
harry_bierdop Wrote:JDT al weer fit?

neen.

cler en landzaat wel, voor wat het waard is.
Reply
#64
Lamme Lennie Wrote:Denk dat het er niet in gaat zitten mannen! Het plan lijkt me leuk en ik zou ook zeker even willen meeten voor de wedstrijd met een bakkie leut/biertje. Het probleem is dat jullie aan de overkant zitten en je gewoonweg niet bij elkaar kunt komen omdat alles afgescheiden is met hekken. Buiten het stadion heb je gewoon niets, behalve een stuk verder weg op De Dijk (maar ik heb geen zin om daar heen te gaan om wat te drinken). Ik zwaai dus wel gewoon.

wat een verhaal man. ik heb liever dat je gewoon zegt dat je er geen zinnan hebt.
Reply
#65
Lamme Lennie Wrote:Denk dat het er niet in gaat zitten mannen! Het plan lijkt me leuk en ik zou ook zeker even willen meeten voor de wedstrijd met een bakkie leut/biertje. Het probleem is dat jullie aan de overkant zitten en je gewoonweg niet bij elkaar kunt komen omdat alles afgescheiden is met hekken. Buiten het stadion heb je gewoon niets, behalve een stuk verder weg op De Dijk (maar ik heb geen zin om daar heen te gaan om wat te drinken). Ik zwaai dus wel gewoon.

Prima! Fijne wedstrijd alvast.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#66
waf Wrote:wat een verhaal man. ik heb liever dat je gewoon zegt dat je er geen zinnan hebt.

Ik heb geen zin om zondag om 13uur met mensen van dit forum in een café op de Dijk te zitten. Ik ga liever zondag om 11uur de F1 race kijken en dan lekker op mijn gemak om 10 voor 2 richting het stadion.

Als dan een paar mannen van dit forum ook aanwezig zijn in het stadion, dan wil ik daar best een bakkie koffie mee drinken.
Brengen jullie een thermoskan mee?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#67
Davydoff Wrote:
waf Wrote:Brengen jullie een thermoskan mee?

das goed. neem jij de koffie mee dan?
Reply
#68
Davydoff Wrote:
waf Wrote:wat een verhaal man. ik heb liever dat je gewoon zegt dat je er geen zinnan hebt.

Ik heb geen zin om zondag om 13uur met mensen van dit forum in een café op de Dijk te zitten. Ik ga liever zondag om 11uur de F1 race kijken en dan lekker op mijn gemak om 10 voor 2 richting het stadion.

Als dan een paar mannen van dit forum ook aanwezig zijn in het stadion, dan wil ik daar best een bakkie koffie mee drinken.
Brengen jullie een thermoskan mee?


Ik heb geen zin om zondag een thermoskan mee te nemen, ik ga in de rust liever naar de Business club om daar een biertje te drinken en dan 2 minuten voor tijd op mijn gemak weer naar mijn stoel.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#69
Davydoff Wrote:een thermoskan

[baby]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#70
Bumme Wrote:Ik heb geen zin om zondag een thermoskan mee te nemen, ik ga in de rust liever naar de Business club om daar een biertje te drinken en dan 2 minuten voor tijd op mijn gemak weer naar mijn stoel.

En dan het penalty schieten van de pupillen missen? Dacht het niet. Lekker aan het veld in het zonnetje staan met een bakkie. De beste plekken in tha house!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#71
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:een thermoskan

[baby]
:hap2:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#72
Die pingels zie ik binnen op tv wel. Aan het veld in het zonnetje is lekker maar ik sta toch liever binnen met uitzicht op de bilpartij van Yolanthe.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HIYLRrxomaQ[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#73
Bumme Wrote:Die pingels zie ik binnen op tv wel. Aan het veld in het zonnetje is lekker maar ik sta toch liever binnen met uitzicht op de bilpartij van Yolanthe.

die winnen zeker van het zonnetje Sad
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#74
Davydoff Wrote:
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:een thermoskan

[baby]
:hap2:

Zo gek is dat niet. Een thermoskan past perfect in het rijtje Sonjabakkeren en de Marriagebeurs in de RAI. :-s
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#75
Thermoskan staat voor baby? Dat ging dan aan mij voorbij.

Maar dat zal vast en zeker het volgende project worden.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#76
Davydoff Wrote:Thermoskan staat voor baby? Dat ging dan aan mij voorbij.

Neen. Het staat voor Nukubulu. :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#77
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Denk dat het er niet in gaat zitten mannen! Het plan lijkt me leuk en ik zou ook zeker even willen meeten voor de wedstrijd met een bakkie leut/biertje. Het probleem is dat jullie aan de overkant zitten en je gewoonweg niet bij elkaar kunt komen omdat alles afgescheiden is met hekken. Buiten het stadion heb je gewoon niets, behalve een stuk verder weg op De Dijk (maar ik heb geen zin om daar heen te gaan om wat te drinken). Ik zwaai dus wel gewoon.

wat een verhaal man. ik heb liever dat je gewoon zegt dat je er geen zinnan hebt.

Zeur toch niet zo ouwe zuurpruim, als ik er geen zin an zou hebben zou ik dat zeggen (heb wel vaker gemeet met mensen van het forum)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#78
Bumme Wrote:Die pingels zie ik binnen op tv wel. Aan het veld in het zonnetje is lekker maar ik sta toch liever binnen met uitzicht op de bilpartij van Yolanthe.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HIYLRrxomaQ[/youtube]

tering wat een lekker wijf.... 8-[
Reply
#79
idd, die vent van r zou van mij het elleboogje van de week krijgen en die boom zou tijdelijk een stevige zijtak krijgen OSmile
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#80
Een mooie opsteker voor de club richting het duel met Volendam:

Quote:Trouw Legioen koopt nog evenveel seizoenskaarten
Geschreven op donderdag, 2 april om 23:46

Feyenoord mag sportief en financieel gezien dan een moeilijk seizoen doormaken, de supporters en sponsors haken vooralsnog niet af. De Rotterdammers maken op hun website bekend dat er al 26.000 seizoenskaarten zijn verkocht voor de jaargang 2009/10. Algemeen directeur Eric Gudde reageert verheugd op de bekendmaking van het nieuws. “De loyaliteit van het Legioen is gelukkig ook na een moeilijk seizoen onveranderd groot. Het tekent de grootsheid van de club, de onvoorwaardelijke steun van de gemiddelde supporter en ook de hoop en verwachting dat we het volgend jaar aanzienlijk beter zullen doen.” Na de zomer staat Mario Been, nu nog trainer van NEC, voor zijn eerste seizoen als hoofdcoach van Feyenoord.

De Stadionclub staat momenteel op de tiende plaats in de Eredivisie en brak afgelopen december een negatief clubrecord, door vier Europese wedstrijden op rij te verliezen. Desondanks krabbelt de ploeg na de winterstop weer iets uit het dal; het won van PSV en speelde verdienstelijk gelijk tegen koploper AZ. Van de laatste acht wedstrijden ging er slechts één verloren.

Dit seizoen beschikt Feyenoord over 31.800 seizoenskaarthouders, rekent de club voor op de website. "Zeker is dus al dat we daar minstens weer heel dicht in de buurt gaan komen, als we er al niet overheen gaan", aldus Gudde. Sowieso zien de vooruitzichten voor volgend seizoen er positief uit. Ook op sponsorgebied lopen de zaken namelijk voorspoedig, en verwachten de Rotterdammers op korte termijn contracten af te sluiten voor de laatste nog beschikbare business units in het nieuwe seizoen.
Reply
#81
Waf, de groetjes via Bumme nog ontvangen ? :lol:
Reply


Forum Jump: