The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Geschorsten/geblesseerden
#61
Jeroen Drost is licht geblesseerd en wordt gespaard. Pranjic zakt een linie waardoor Kissi zijn debuut kan maken.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=2298">http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=2298</a><!-- m -->
Reply
#62
R2D2 Wrote:Jeroen Drost is licht geblesseerd en wordt gespaard. Pranjic zakt een linie waardoor Kissi zijn debuut kan maken.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=2298">http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=2298</a><!-- m -->

Kijk eerst eens even naar de topic HEE-HER :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#63
Godver ik zie het wel nu pas en heb Drost in gewoon minstens vier teams staan, dat belooft weer veel goeds voor dit weekend.
Reply
#64
Alex is volgens de telegraaf 3 weken uitgeschakeld. Net voor AZ, Ajax en AC Milan komt ie dus terug! Big Grin
Reply
#65
Frits Wrote:FC Twente

Boschker schouder
Weten de tukkers hier nog iets vanaf? Is ie al weer fit, of staat Pasveer nog onder de lat komend weekend in Den Haag.
Reply
#66
FC Wageningen Wrote:
Frits Wrote:FC Twente

Boschker schouder
Weten de tukkers hier nog iets vanaf? Is ie al weer fit, of staat Pasveer nog onder de lat komend weekend in Den Haag.


Sander speelt nog niet vrijdag denk ik!! En Remko speelt goed de laatste tijd dus misschien speelt Sander wel nooit meer :razz:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#67
NAC moet Vidmar missen

Tony Vidmar is vanwege een blessure enige weken uit de roulatie. De linksback van NAC Breda liep afgelopen zondag in de wedstrijd tegen ADO Den Haag (4-1) een scheurtje in zijn hamstring op. "Ik hoopte nog dat het een verrekking zou zijn, maar nu blijkt het dus om een klein scheurtje te gaan. Dat is wel een tegenvaller", aldus Vidmar op nac.nl.

De 35-jarige Vidmar kwam de afgelopen zomer over van Cardiff City uit Wales. Hij deed totnogtoe alle vier Eredivisieduels van NAC mee. Tegen ADO werd de Australiër na 53 minuten vervangen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#68
Balthazar Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Frits Wrote:FC Twente

Boschker schouder
Weten de tukkers hier nog iets vanaf? Is ie al weer fit, of staat Pasveer nog onder de lat komend weekend in Den Haag.


Sander speelt nog niet vrijdag denk ik!! En Remko speelt goed de laatste tijd dus misschien speelt Sander wel nooit meer :razz:

Hij zou pas rond deze tijd weer 100% beginnen met trainen, dus die is er zeker nog niet klaar voor...
Reply
#69
ze zijn zeker bang dat az kampioen gaat worden?



Aanklager KNVB eist forse schorsing Landzaat

14/9/2005 15:08

Het knietje dat Denny Landzaat uitdeelde aan Gill Swerts kan hem wel eens heel duur komen te staan. De aanklager betaald voetbal van de KNVB eist een schorsing voor vier duels, waarvan één wedstrijd voorwaardelijk.
Landzaat ging ruim twee weken geleden in de fout, tijdens het uitduel van AZ met Vitesse. Bij een hoekschop plantte hij een knie in het been van Swerts. Scheidsrechter Jan Wegereef was het incident ontgaan, maar op televisiebeelden was Landzaats wangedrag goed te zien.

AZ en Landzaat beraden zich op het voorstel. Mocht de aanvoerder van de Alkmaarders instemmen met de sanctie, dan mist hij onder meer het thuisduel met Ajax van komende zondag.
Bangkok resident.
Reply
#70
zeer terecht. hij moet ook nog geschorst worden voor zijn elleboogstoot in de eerste wedstrijd.

zoals altijd komt de aanklager pas uit z'n stoel als ze tegen ajakkes moeten. :razz:
Reply
#71
complot!
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#72
Saartje Wrote:complot!

istie rosenberg nou al aangeklaagd? oh nee, die is van ajakkes. :wink:
Reply
#73
Van een of andere sparta site, Obodai en vd Bergh hopen zaterdag weer fit te zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#74
Ekslem Wrote:Van een of andere sparta site, Obodai en vd Bergh hopen zaterdag weer fit te zijn.
Hij is niet helemaal fit dus?
Reply
#75
FC Wageningen Wrote:
Ekslem Wrote:Van een of andere sparta site, Obodai en vd Bergh hopen zaterdag weer fit te zijn.
Hij is niet helemaal fit dus?

Obodai en vd Bergh hervatten training
13:17 14/09/2005

De ochtendtraining werd door Ricky vd Bergh en Anthony Obodai nog overgeslagen, maar bij de middagtraining van vandaag zouden beide heren weer aanwezig moeten zijn. Volgens de laatste informatie die de redactie van dit fanzine bereikte hebben beiden heren deze week voornamelijk in het nieuwe krachthonk van Sparta getraind. Hopelijk zijn beiden weer tijdig fit voor het belangrijke duel tegen RBC.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#76
Quote:PSV moet Ball en Reiziger enige weken missen



19 september 2005 19:15

De personele problemen van PSV zijn na het duel van afgelopen zondag aanzienlijk groter geworden. Na onderzoek is gebleken dat Guus Hiddink enige weken geen beroep kan doen op de verdedigers Michael Ball en Michael Reiziger.



© Pics United - Michael Reiziger en Michael Ball op de training.

Knie en heup
Michael Ball heeft een scheur in de binnenband van zijn rechterknie. Uit de MRI-scan zijn verder geen afwijkingen geconstateerd. De van Glasgow Rangers overgekomen back is 6 tot 8 weken uit de roulatie. Michael Reiziger heeft een spierscheuring bij zijn rechterheup. Reiziger zal enige weken niet beschikbaar zijn voor de Eindhovense club.


:eeeek:
Wie dit leest is gek
Reply
#77
Dus wat is dan naar alle waarschijnlijkheid de achterhoede van PSV aanstaand weekend? Doet Alex dan al weer mee?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#78
Ik vermoed niet dat alex erbij zal zijn....

Lucius, Ooijer, Cocu, Lamey denk ik
Wie dit leest is gek
Reply
#79
Kleine Jan Wrote:Ik vermoed niet dat alex erbij zal zijn....

Lucius, Ooijer, Cocu, Lamey denk ik

Of Simons een plekkie naar achter
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#80
Ekslem Wrote:
Kleine Jan Wrote:Ik vermoed niet dat alex erbij zal zijn....

Lucius, Ooijer, Cocu, Lamey denk ik

Of Simons een plekkie naar achter
En Cocu linksback?
Want in dat geval zou Lamey weer bankzitten.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#81
Nee, lamey wordt rechtsback en lucius linksback. Ooijer staat vast en dan nog 1 centrale.... wie dat wordt moet je aan Guus vragen.
Misschien wel addo! ALhoewel ik dat niet denk.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#82
Lamey is ook nog best een gokje, ook al verwacht ook ik hem als rechtback.

Lucius - Ooijer - Cocu - Ferreyra is echter ook een optie.
Reply
#83
Peter Wrote:Lamey is ook nog best een gokje, ook al verwacht ook ik hem als rechtback.

Lucius - Ooijer - Cocu - Ferreyra is echter ook een optie.

Da's in spiegelbeeld, neem ik aan? Of ben je Joods? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#84
volgens mij staat et gewoon goed hoor, niets spiegelbeeld aan Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#85
Bocaloca Wrote:volgens mij staat et gewoon goed hoor, niets spiegelbeeld aan Smile

Aha, dus Lucius LB, dan Ooijer als LCB, Cocu als RCB en Ferreyra als RB? Dat zou wel een originele achterhoede zijn, aangezien je dan 2 rechtspoten op de linkerkant zet en 2 linkspoten op de rechterkant (hoewel ik het bij Ferreyra slechts gok).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#86
gezien van af het spellekes team, staat lucius als rechtsback opgesteld hoor :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#87
Bocaloca Wrote:gezien van af het spellekes team, staat lucius als rechtsback opgesteld hoor :S

Hij heeft het over de verdediging van PSV, niks geen spelleke. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#88
Als je een opstelling schetst dan doe je dat altijd van Keeper (boven) naar Aanvallers (beneden). Dus in de tekening van Peter, staat Lucius gewoon RB Wink maar das logisch
Reply
#89
In groningen niet Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#90
Tukker_Rulez Wrote:Als je een opstelling schetst dan doe je dat altijd van Keeper (boven) naar Aanvallers (beneden). Dus in de tekening van Peter, staat Lucius gewoon RB Wink maar das logisch

Ehm, welke tekening? Het gaat hier specifiek alleen om de verdediging van PSV, niet om de keeper, middenvelders of aanvallers en dus kan je gewoon vanaf links beginnen. We zijn hier niet in het Midden-Oosten.
Bovendien kan je in het geval van Theo Lucius niet duidelijk genoeg zijn, aangezien dat de hoer van PSV is.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: