The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Geschorsten/geblesseerden
#91
Ik bedoelde iig Lucius als RB idd, we beginnen een opstelling toch altijd met de rb links?

Lucius rb natuurlijk, of lamey natuurlijk, of toch gewoon ooijer en dan addo centraal, maar dat is logisch!
Reply
#92
Peter Wrote:Ik bedoelde iig Lucius als RB idd, we beginnen een opstelling toch altijd met de rb links?

Lucius rb natuurlijk, of lamey natuurlijk, of toch gewoon ooijer en dan addo centraal, maar dat is logisch!

Natuurlijk! Das inderdaad logisch! :lol: En wie dan LB? :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#93
PSV speelt met een Peppie en Kokkie verdediging! Ik begrijp niet dat jullie je nog druk maken om welke verdediger er speelt! Stel gewoon geen verdedigers op! :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#94
Er kan natuurlijk ook een jeugdspeler de kans krijgen
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#95
EJR Wrote:PSV speelt met een Peppie en Kokkie verdediging! Ik begrijp niet dat jullie je nog druk maken om welke verdediger er speelt! Stel gewoon geen verdedigers op! :wink:


den haag speelt met rijaard, dat is nog veel erger, wat een eikel is dat zeg :x
Bangkok resident.
Reply
#96
Ricochan Wrote:
EJR Wrote:PSV speelt met een Peppie en Kokkie verdediging! Ik begrijp niet dat jullie je nog druk maken om welke verdediger er speelt! Stel gewoon geen verdedigers op! :wink:


den haag speelt met rijaard, dat is nog veel erger, wat een eikel is dat zeg :x

en Feijenoord speelt met östlund! Haha, da's net een viking!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#97
PSV speelt tegen RBC. Misschien spelen ze met maar drie verdedigers.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#98
Ooijer en Lucius zijn iig zekerheidjes.
Reply
#99
Peter Wrote:Ooijer en Lucius zijn iig zekerheidjes.


zeker is alleen de dood.
Bangkok resident.
Reply
Op voetbalzone:

AZ gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel dat de aanklager deed aan Denny Landzaat. De Alkmaarders vinden het voorstel van vier duel schorsing (waarvan een duel voorwaardelijk) veel te zwaar, gezien de correcte staat van dienst van Landzaat, die in zijn gehele rode kaart nog nooit een rode kaart kreeg.?
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Grygera ontbreekt zaterdag tegen Roda JC
Talpa meldt dat de Tsjech Grygera als gevolg van zijn liesblessure opgelopen in de eerste helft van het duel tegen ADO Den Haag de wedstrijd van aanstaande zaterdag tegen Roda JC aan zich voorbij zal moeten laten gaan. De verwachting is dat hij er dinsdag tegen Arsenal wel bij kan zijn.

:letitallout:
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Grygera ontbreekt zaterdag tegen Roda JC

Watje!
Reply
Nu Trabelsi en Babel nog... Die zijn ook veel gekozen... :lol:
Reply
Kleine Jan Wrote:Grygera ontbreekt zaterdag tegen Roda JC
Talpa meldt dat de Tsjech Grygera als gevolg van zijn liesblessure opgelopen in de eerste helft van het duel tegen ADO Den Haag de wedstrijd van aanstaande zaterdag tegen Roda JC aan zich voorbij zal moeten laten gaan. De verwachting is dat hij er dinsdag tegen Arsenal wel bij kan zijn.

:letitallout:


God straft meteen jantje... met je leuke onderschrift.
:wink:
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:God straft meteen jantje... met je leuke onderschrift.
:wink:

Voor straf laat ik hem nog een week staan!!! Icon_evil
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Ricochan Wrote:God straft meteen jantje... met je leuke onderschrift.
:wink:

Voor straf laat ik hem nog een week staan!!! Icon_evil


\Big Grin/
Bangkok resident.
Reply
Kleine Jan Wrote:Grygera ontbreekt zaterdag tegen Roda JC
Talpa meldt dat de Tsjech Grygera als gevolg van zijn liesblessure opgelopen in de eerste helft van het duel tegen ADO Den Haag de wedstrijd van aanstaande zaterdag tegen Roda JC aan zich voorbij zal moeten laten gaan. De verwachting is dat hij er dinsdag tegen Arsenal wel bij kan zijn.

:letitallout:
:letitallout:
Leuk spel hè, competitiemanager?
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Salomon Kalou ontbrak donderdagochtend op het trainingsveld. De Ivoriaan heeft last van een bovenbeenblessure die hij tijdens de trainingsessie van dinsdag opliep. Na een vrije dag op woensdag was Kalou niet fit genoeg om donderdag te trainen. Over zijn inzetbaarheid valt drie dagen voor het duel met FC Twente niets te zeggen. ‘We bekijken het van dag tot dag’, aldus clubarts Robbart van Linschoten.

Kalou kwam tot dusver in elke competitiewedstrijd in actie.
Make tea, not war
Reply
Op een andere voetbalsite staat trouwens als kop dit;

Grygera mogelijk niet inzetbaar tegen Roda


Dus het is nog niet 100% zeker dat hij niet speelt, al willen ze natuurlijk geen risico nemen ivm de CL wedstrijd, dus het zou wel dom zijn als ze hem wel laten spelen.
Bangkok resident.
Reply
Als ze geen risico willen nemen met Grygera in de CL laten ze hem tegen Roda spelen in de hoop dat hij dinsdag niet fit is!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Als ze geen risico willen nemen met Grygera in de CL laten ze hem tegen Roda spelen in de hoop dat hij dinsdag niet fit is!

Tegen ADO vond ik hem toch de beste speler tot het moment dat hij uitviel..
Bangkok resident.
Reply
Nu nog even Stekelenburg op goal en ik loop al m'n minpunten mis! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Tuchtcommissie straft Landzaat minder zwaar

23/9/2005 10:11

AZ hoeft het 'maar' twee duels te doen zonder aanvoerder Denny Landzaat. De tuchtcommissie van de KNVB vond de eis van de aanklager te zwaar.

AZ achtte de strafeis van de aanklager te zwaar. Het voorstel van een schorsing van vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, werd afgewezen. Bij de behandeling van de zaak vond de Alkmaarse club gehoor bij de tuchtcommissie, die de straf afzwakte.

Landzaat kreeg voor zijn vergrijp in het duel met Vitesse een schorsing van drie duels, waarvan één voorwaardelijk. De middenvelder moet de wedstrijden tegen NAC Breda en NEC aan zich voorbij laten gaan.

Landzaat ging in de fout tijdens het uitduel van AZ met Vitesse. Bij een hoekschop plantte hij een knie in het been van Swerts. Scheidsrechter Jan Wegereef was het incident ontgaan, maar op televisiebeelden was Landzaats wangedrag goed te zien.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
BLESSURE SERGINHO GREENE VALT MEE
De bovenbeenblessure die Serginho Greene in het duel met FC Twente opliep valt mee. De medische staf heeft goede hoop dat de verdediger donderdag weer inzetbaar is tegen UEFA Cup-tegenstander Rapid Boekarest. Greene kreeg tien minuten voor rust in het duel met Blaise N’Kufo een knietje in het bovenbeen en had er zoveel last van dat hij in de tweede helft niet meer terugkeerde in het team.

Karim Saidi verving Greene en toonde zich een waardige vervanger.
Make tea, not war
Reply
waarom deed nelson wau niet mee, die speelt normaal altijd :|
Bangkok resident.
Reply
De blessureproblemen bij PSV zijn in de verdediging nog groter geworden. PSV-verdediger Michael Lamey heeft last van een buikwand-blessure. Het euvel is een reactie op de wedstrijd van zaterdag tegen RBC. Hij trainde vandaag niet mee. Bij PSV zijn de verdedigers Michael Reiziger en Michael Ball voor langere tijd geblesseerd. Bovendien is het niet zeker of Alex en Lamey op tijd fit zijn voor de Champions League - wedstrijd tegen Fenerbahce. PSV-trainer Guus Hiddink neemt nu als extra voorzorg ook de Australische verdediger Lindsay Wilson mee naar Turkije.
Reply
Hoe zit het nu bij Ajax?
Ik was bijna een week op vakantie. Al die blessures en schorsingen!
Vermaelen????
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Grygera is weer fit, heitinga heeft zn schorsing gehad, trabelsi doet zowiezo vanavond niet mee, sneijder en de jong twijfelgevallen voor het laatste kwartier( denk dat ze dit weekend meespelen)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Grygera is weer fit, heitinga heeft zn schorsing gehad, trabelsi doet zowiezo vanavond niet mee, sneijder en de jong twijfelgevallen voor het laatste kwartier( denk dat ze dit weekend meespelen)

Thanks man,
want ik denk dat Ajax gaat winnen :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ik neem mijn woorden van de vorige post terug :razz:

Trouwens:
Goed nieuws in de aanloop naar Heracles-Twente, doelman Sander Boschker heeft in een interview met De Twentsche Courant Tubantia aangegeven wedstrijdfit te zijn voor aankomende zondag. Hij betwijfelt echter of het verstandig is om in deze derby aan te treden, aangezien hij nog geen wedstrijdritme heeft.

Niet dat Twente gaat winnen hoor maar met Boschker hebben ze meer kans....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: