The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Geschorsten/geblesseerden
Ikdenk dat pasveer na afgelopen week er toch echt uit zal gaan, dus die goedkope keepert ben je kwijt...
Bangkok resident.
Reply
Dan kan ik mijn team om gaan gooien Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
woensdag; "team omgooidag"
Bangkok resident.
Reply
Ik heb het veel te druk daarvoor, morgen een beurs in het Krasnapolsky :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Dan kan ik mijn team om gaan gooien Icon_evil

:oops:
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Dan kan ik mijn team om gaan gooien Icon_evil

Dus je gaat je team omgooien door een loze niet onderbouwde opmerking van Dugarry? :8:

Nee van mij druiloor!
Boschker is weer fit!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Dan kan ik mijn team om gaan gooien Icon_evil

Dus je gaat je team omgooien door een loze niet onderbouwde opmerking van Dugarry? :8:

[/quote]

Scherp gelezen Peter!

Zit de kleuterschool dicht vandaag?
Reply
Nee hij zit vandaag op de kinderopvang samen met Matador.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Dugarry Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Dan kan ik mijn team om gaan gooien Icon_evil

Dus je gaat je team omgooien door een loze niet onderbouwde opmerking van Dugarry? :8:

Scherp gelezen Peter!

Zit de kleuterschool dicht vandaag?[/quote]

Niet zomaar andermans 'grappen' jatten als je er zelf geen kunt verzinnen. :roll:
Reply
Speelt Brama of is Niemeyer alweer fit?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Over Niemeyer is weinig terug te vinden dan een bericht van afgelopen zondag dat er geen sprake van was dat hij tegen Feyenoord mee zou spelen wegens een knieblessure. Ik zou daar dus niet op gokken. Brama heeft de laatste tijd een goede indruk achtergelaten en wordt op de Twente-sites genoemd als speler van de maand. Lijkt me toch een goede kans te maken om opgesteld te worden, maar dat had ik afgelopen weekend ook verwacht van Wau van Willem 2 Icon_evil die plaats moest maken voor Feher.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Over Niemeyer is weinig terug te vinden dan een bericht van afgelopen zondag dat er geen sprake van was dat hij tegen Feyenoord mee zou spelen wegens een knieblessure. Ik zou daar dus niet op gokken. Brama heeft de laatste tijd een goede indruk achtergelaten en wordt op de Twente-sites genoemd als speler van de maand. Lijkt me toch een goede kans te maken om opgesteld te worden, maar dat had ik afgelopen weekend ook verwacht van Wau van Willem 2 Icon_evil die plaats moest maken voor Feher.

Ik had Feher :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Angelos Charisteas heeft aan het verloren UEFA Champions Leagueduel met Arsenal een hersenschudding overgehouden. De spits van Ajax kwam in de 57e minuut hard in aanraking met Arsenal-verdediger Kolo Touré en haalde daarbij zijn wenkbrauw open. De Griek werd meteen gewisseld voor Markus Rosenberg. Zijn belager kon wel verder. Hij speelde de wedstrijd uit met een tulband.

Charisteas had zelf nog door willen spelen, maar de medische staf van de Asterdammers vertrouwden het niet en drongen aan op een wissel. In de kleedkamer bleek de spits last te hebben van duizeligheid. Zijn meespelen tegen Sparta komend weekend is daardoor twijfelachtig.


Bron: ajaxonline.org
Reply
En Sneijder, SQD, Stekelenburg, Trabelsi, Galasek (die volgens Blind voor gister ook twijfelachtig was)? Fit of niet?
Reply
Peter Wrote:En Sneijder, SQD, Stekelenburg, Trabelsi, Galasek (die volgens Blind voor gister ook twijfelachtig was)? Fit of niet?

je vergeet maduro, die is ook niet fit
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:En Sneijder, SQD, Stekelenburg, Trabelsi, Galasek (die volgens Blind voor gister ook twijfelachtig was)? Fit of niet?

Sparta,....naar voren!

[Image: MD-Deelder5.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Het gaat er steeds beter uitzien voor sparta !


Wesley Sneijder mist ook duel met Sparta

28/9/2005 12:33

Ajax zal Wesley Sneijder nog minstens één en misschien wel twee weken moeten missen. De middenvelder kampt met een hamstringblessure.
De Ajacied had maandag een mri-scan laten maken. Daardoor werd de ernst van de kwetsuur duidelijk en wisten Sneijder en zijn club dat hij zowel tegen Arsenal als komend weekeinde tegen Sparta Rotterdam niet mee kan spelen.

'Rust nemen is het verstandigst', legt Sneijder uit in de nieuwe Voetbal International. 'Als ik die hamstring afscheur, sta ik namelijk een paar maanden aan de kant.'
Bangkok resident.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik neem mijn woorden van de vorige post terug :razz:

Trouwens:
Goed nieuws in de aanloop naar Heracles-Twente, doelman Sander Boschker heeft in een interview met De Twentsche Courant Tubantia aangegeven wedstrijdfit te zijn voor aankomende zondag. Hij betwijfelt echter of het verstandig is om in deze derby aan te treden, aangezien hij nog geen wedstrijdritme heeft.

Niet dat Twente gaat winnen hoor maar met Boschker hebben ze meer kans....

Auw. Pasveer zit in m'n profcoachteam...
Reply
28 september, 13:18 uur

Trainer Ron Jans heeft donderdagochtend de beschikking over een vrijwel complete spelersgroep. Alleen Koen van de Laak zal voorlopig nog individueel trainen als gevolg van een enkelvorkblessure.

Antoine van der Linden maakte afgelopen maandag zijn rentree in Jong Groningen na een maandenlange afwezigheid wegens een liesblessure en is weer aangesloten bij de eerste selectie. Ook Mark-Jan Fledderus is weer voldoende hersteld van zijn liesblessure om weer met de groep mee te trainen.
Bij Erik Nevland zal de belasting dag voor dag worden opgevoerd. Hij zal na zijn achillespeesblessure nog weer sterker moeten worden. Bruno Silva kampte met een kuitblessure, maar kan donderdagochtend in ieder geval ook weer met de eerste selectie meetrainen. Datzelfde geldt voor Glen Salmon, die sinds afgelopen vrijdag kampte met een rugkwetsuur.

Bron: FC Groningen
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
:letitallout: dan hoop ik maar dat Luirink wel speelt. Kans wordt zo weer wat kleiner lijkt me met een fitte van der Linden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Als Buijs en Cornelisse maar spelen & scoren vind ik alles best!
Wie dit leest is gek
Reply
Lucius enkele weken niet inzetbaar.

(leuk detail: in mijn RTL manager speel ik met Lucius en Sneijder)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ik heb geen ajasses bij RTL, maar wel lucius :|
Bangkok resident.
Reply
Ekslem Wrote::letitallout: dan hoop ik maar dat Luirink wel speelt. Kans wordt zo weer wat kleiner lijkt me met een fitte van der Linden.

Van der Linden speelde (ik geloof) maandag met Jong Groningen 1 helft mee, dat waren de eerste speelminuten voor hem, dus ik denk niet dat hij (wedstrijd)fit genoeg is om te starten...
Reply
Sparta mét genezen Obodai tegen Ajax
Een wonderbaarlijke genezing of een verkeerde diagnose, Anthony Obodai staat zondag gewoon in het veld als Sparta aantreedt tegen Ajax.
Reply
En hoe is het met de zogenaamde blessure, wat iemand hier zei, van de topscorer van sparta?
Bangkok resident.
Reply
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl">http://www.vi.nl</a><!-- w -->

Code:
Tegenvaller is het mogelijke ontbreken van Ricky van den Bergh. Sinds de wedstrijd tegen Heracles kampt de aanvaller van Sparta met een pijnlijke teen. Ondanks ontstekingsremmers blijft hij last houden, waardoor zijn optreden zondag tegen Ajax op losse schroeven staat.
Reply
ff die schroeven vastdraaien en huppakee, klaar is ricky :wink:
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:En hoe is het met de zogenaamde blessure, wat iemand hier zei, van de topscorer van sparta?

Alsof ik het loop te verzinnen.... :roll:
Als je het niet wilt geloven dan toch lekker niet man. Ik lees het AD, zet het netjes uit mijn werk op het forum, krijg je dit...
Reply
Yzeren Henkie Wrote:
Ricochan Wrote:En hoe is het met de zogenaamde blessure, wat iemand hier zei, van de topscorer van sparta?

Alsof ik het loop te verzinnen.... :roll:
Als je het niet wilt geloven dan toch lekker niet man. Ik lees het AD, zet het netjes uit mijn werk op het forum, krijg je dit...

Ik vind het netjes hoor, Henkie.. had hem anders in mijn team gezet! Notworthy
Wie dit leest is gek
Reply


Forum Jump: