The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV de topper!!
#31
Frits Wrote:
Fabian Wrote:Hebben de psvers dit jaar overigens weer een vol uitvak in de Arena, of niet mannen ? Doorgaans neemt zelfs AZ zelfs meer supporters mee..... :lol:

neem toch aan dat zo'n geweldige club een uitvak vol kan krijgen???

Treincombi Ajax-PSV helemaal uitverkocht

De verplichte treincombiregeling voor de topper Ajax-PSV is helemaal volgeboekt. Aanstaande zondag (aftrap 12.30 uur) rijdt er één trein richting de Amsterdam ArenA met 800 supporters van PSV.

Vertrek vanaf Philips Stadion
De speciale PSV-trein vertrekt om 10.18 uur vanaf het perron direct naast Philips Stadion (ingang 36). Alle supporters die meereizen wordt vriendelijk verzocht om uiterlijk om 10.00 uur aanwezig te zijn, zodat de trein op tijd weg kan. De aftrap in de ArenA is om 12.30 uur.

---
800 man dus, that's all. Ajax uit winnen we zo vaak, is niet meer leuk om heen te gaan. De kopppostitie van Ajax overnemen in de Arena is natuurlijk leuk, maar niet leuk genoeg. Ben overigens blij dat PSV nu uit speelt; als het er aan het einde van het seizoen echt om gaat hebben we AZ en Ajax uit vast gewonnen.
Reply
#32
Heitinga zal trouwens wel balen dat ie alsnog door Koné en Farfan gedold gaat worden:

Heitinga krijgt en accepteert schikkingsvoorstel

De aanklager van de KNVB heeft John Heitinga een schikkingsvoorstel van twee duels waarvan één voorwaardelijk gedaan. De verdediger kreeg gisteren tijdens het duel tegen Heracles de rode kaart voorgehouden. De aanklager moest vóór 15.00u vandaag weten of Heitinga het voorstel zal accepteren of niet.

Update: Inmiddels is bekendgemaakt dat Heitinga het voorstel heeft geaccepteerd. Hij zal daarom aanstaande donderdag in het bekerduel tegen ADO Den haag ontbreken, tegen PSV zal hij gewoon kunnen spelen.
Reply
#33
Kone of Farfan zal balen dat hij nu door Heitinga uit de wedstrijd wordt geschopt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Kone of Farfan zal balen dat hij nu door Heitinga uit de wedstrijd wordt geschopt.

oh is dat de enige manier hoe die (k)neuzen kunnen winnen :razz:
Reply
#35
Yes, Heitinga doet weer gewoon mee tegen PSV Hakkuh Heeft PSV weer meer kans om nog dikker te winnen
Reply
#36
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:Kone of Farfan zal balen dat hij nu door Heitinga uit de wedstrijd wordt geschopt.

oh is dat de enige manier hoe die (k)neuzen kunnen winnen :razz:
Nee, maar wel de enige manier waarop Heitinga kan verdedigen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
neh neh neh neh neh

ajax gaat lekker winnen!!

nee joh, PSV is veel beter!! ajax zijn sukkels
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#38
farfan versiert gewoon weer een penalty en dan wint psv met 0-1 kat in het bakkie =D>
Bangkok resident.
Reply
#39
Huntelaar scoort er gewoon weer 2 en dan winnen we voor de derde keer op rij van PSV.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
het zal me echt JEUKEN wie er wint (ook al ben ik voor ajax). ik hoop op 10 afstandsschoten die er allemaal vanaf 30 meter invliegen.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#41
Frits Wrote:het zal me echt JEUKEN wie er wint ook al ben ik voor ajax.

:-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#42
Treesong Wrote:
Frits Wrote:het zal me echt JEUKEN wie er wint ook al ben ik voor ajax.

:-k

Als psv wint baal ik daar om precies te zijn 5 minuten van. Als ajax wint geniet ik daar om precies te zijn tot na de samenvatting van.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#43
Treesong Wrote:
Frits Wrote:het zal me echt JEUKEN wie er wint ook al ben ik voor ajax.

:-k

dat je dit raar vindt, zo praat 95% van dat amsterdamse volk dus? het siert hem dat ie er ook niet langer blij mee is dan tot en met de samenvatting. het tuig dat hier zit interesseert 't ook geen fuck als ajaks verliest maar loopt hier wel te bleren als ze winnen.

come on p$v, joduh gaan eraan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
centre court Wrote:
Treesong Wrote:
Frits Wrote:het zal me echt JEUKEN wie er wint ook al ben ik voor ajax.

:-k

dat je dit raar vindt, zo praat 95% van dat amsterdamse volk dus? het siert hem dat ie er ook niet langer blij mee is dan tot en met de samenvatting. het tuig dat hier zit interesseert 't ook geen fuck als ajaks verliest maar loopt hier wel te bleren als ze winnen.

come on p$v, joduh gaan eraan!

Alleen al voor jou ga ik ontzettend zitten bleren als Ajax wint.
Jammer dat niet verder kijkt dan je neus lang is, dan had je vast gezien dat Frits uit Utrecht komt en het hem daardoor niet veel uitmaakt wie er wint.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#45
Fabian Wrote:Wat een drukte om zo'n wedstrijdje zeg ? Op papier is dit DE topper, maar voor de 'echte' Ajacied is er maar 1 'topper'. Namelijk de enige echte klassieker, die tegen Feyenoord uit Rotterdam. Deze wedstrijd is er meer 1 uit het rijtje AZ, Heerenveen, Roda, Utrecht..... :wink:

Hebben de psvers dit jaar overigens weer een vol uitvak in de Arena, of niet mannen ? Doorgaans neemt zelfs AZ zelfs meer supporters mee..... :lol:

Notworthy

Mooi dat er hier tussen alle neppers toch nog één echte ajacied is. misschien is fabian soms wat verblind door zijn clubliefde(werd hier gisteren geopperd), hij staat tenminste voor zijn club en zijn ideeen.

p.s. 800 man uit EHV dus, maar meer had je er ook niet verwacht toch? Naar de Kuip neemt alleen Ajax nog 1600 man mee. Utrecht, Twente, PSV, Nac en Ado kregen in 't verleden weleens 2 vakkies vol, maar dat blijkt helaas de laatste jaren niet meer te kunnen. Daarom verheug ik me ook op de vele Engelsen die Blackburn mee gaat nemen. Wisla zal wel een paar busjes knettergekke Polen meenemen. Ook leuk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:
Treesong Wrote:
Frits Wrote:het zal me echt JEUKEN wie er wint ook al ben ik voor ajax.

:-k

dat je dit raar vindt, zo praat 95% van dat amsterdamse volk dus? het siert hem dat ie er ook niet langer blij mee is dan tot en met de samenvatting. het tuig dat hier zit interesseert 't ook geen fuck als ajaks verliest maar loopt hier wel te bleren als ze winnen.

come on p$v, joduh gaan eraan!

Alleen al voor jou ga ik ontzettend zitten bleren als Ajax wint.
Jammer dat niet verder kijkt dan je neus lang is, dan had je vast gezien dat Frits uit Utrecht komt en het hem daardoor niet veel uitmaakt wie er wint.

:lol:

Met Amsterdams volk bedoel ik uiteraard de gemiddelde ajacied, of hij/zij nou uit utrecht, limburg of friesland komt. En ga jij maar lekker bleren jongen, als jij dan ook maar niet verder kijkt dan je grote jodenneus lang is. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
centre court Wrote:
Treesong Wrote:
Frits Wrote:het zal me echt JEUKEN wie er wint ook al ben ik voor ajax.

:-k

dat je dit raar vindt, zo praat 95% van dat amsterdamse volk dus? het siert hem dat ie er ook niet langer blij mee is dan tot en met de samenvatting. het tuig dat hier zit interesseert 't ook geen fuck als ajaks verliest maar loopt hier wel te bleren als ze winnen.

come on p$v, joduh gaan eraan!


Je zal mij inderdaad niet horen bleren als ze winnen. Ik ben trouwens heel m'n leven al voor ajax omdat m'n pa er ooit tegen heeft gespeeld (tahamata en de zijne) en omdat ze met 4-3-3 spelen wat ik het leukst vind om naar te kijken.
Sowieso vind ik dat Ajax "vroeger" leuker voetbal speelde dan de rest.

Ik kom zelf uit de provincie Utrecht en heb daarom nu een seizoenskaart van Utrecht, ben dus geen geboren en getogen Amsterdammer... HELAAS!

Mocht PSV zondag winnen met het voetbal wat ajax speelde een aantal jaren geleden, dan mogen ze van mij winnen. Dat dit echter NOOIT zal gebeuren is helaas een feit, daarom hoop ik ook vurig dat Ajax de drie punten gewoon in Amsterdam laat.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#48
Mooi verhaal, Frits. Maar ik vrees dat Centre Court al afhaakt bij het feit dat je voor Ajax bent en een seizoenskaart hebt van Utrecht. Daar kan hij met zijn beperkte brein niet bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
centre court Wrote:En ga jij maar lekker bleren jongen, als jij dan ook maar niet verder kijkt dan je grote jodenneus lang is. Icon_twisted


Wat een misselijk ventje ben jij zeg
PukePukePukePukePukePukePukePukePuke
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#50
Ad Wim Wrote:Mooi verhaal, Frits. Maar ik vrees dat Centre Court al afhaakt bij het feit dat je voor Ajax bent en een seizoenskaart hebt van Utrecht. Daar kan hij met zijn beperkte brein niet bij.

Laat ze het op de Bunnikside ook maar niet horen nee
Wel leuk, dat acteerwerk nadat Perez de 2-3 binnenschoot Big Grin
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#51
Ik ben ook heel vaak in de Galgenwaard, het vorige, Nieuw Galgenwaard heette dat geloof ik, geweest. Erg leuk stadion en een fantastisch publiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Ad Wim Wrote:Mooi verhaal, Frits. Maar ik vrees dat Centre Court al afhaakt bij het feit dat je voor Ajax bent en een seizoenskaart hebt van Utrecht. Daar kan hij met zijn beperkte brein niet bij.

Heb zelf jaren een seizoenkaart van De Graafschap gehad dus als er hier iemand niet afhaakt ben ik 't wel zo lijkt me. :lol:
Al had dat meer te maken met mijn leeftijd en het feit dat ik toen nog niet op eigen houtje naar de Kuip kon. En de Graafschap was door de ligging, in mijn achtertuin, een mooi alternatief.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:En ga jij maar lekker bleren jongen, als jij dan ook maar niet verder kijkt dan je grote jodenneus lang is. Icon_twisted


Wat een misselijk ventje ben jij zeg
PukePukePukePukePukePukePukePukePuke

en zondag wel weer met 45000 man JODUH JODUH JODUH schreeuwen?! :lol:
En voorts worden ze door anderen joden genoemd en is de beer los. Wat een volk. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi verhaal, Frits. Maar ik vrees dat Centre Court al afhaakt bij het feit dat je voor Ajax bent en een seizoenskaart hebt van Utrecht. Daar kan hij met zijn beperkte brein niet bij.

Heb zelf jaren een seizoenkaart van De Graafschap gehad dus als er hier iemand niet afhaakt ben ik 't wel zo lijkt me. :lol:
Al had dat meer te maken met mijn leeftijd en het feit dat ik toen nog niet op eigen houtje naar de Kuip kon. En de Graafschap was door de ligging, in mijn achtertuin, een mooi alternatief.

Zo ben je dus in aanraking gekomen met en gewend geraakt aan boerenkoolvoetbal. Inmiddels weinig veranderd heh?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#55
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:En ga jij maar lekker bleren jongen, als jij dan ook maar niet verder kijkt dan je grote jodenneus lang is. Icon_twisted


Wat een misselijk ventje ben jij zeg
PukePukePukePukePukePukePukePukePuke

en zondag wel weer met 45000 man JODUH JODUH JODUH schreeuwen?! :lol:
En voorts worden ze door anderen joden genoemd en is de beer los. Wat een volk. :8:

Dus nu behoor ik wel tot die 45000 man? Jij weet ook niet wat je wilt heh?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#56
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi verhaal, Frits. Maar ik vrees dat Centre Court al afhaakt bij het feit dat je voor Ajax bent en een seizoenskaart hebt van Utrecht. Daar kan hij met zijn beperkte brein niet bij.

Heb zelf jaren een seizoenkaart van De Graafschap gehad dus als er hier iemand niet afhaakt ben ik 't wel zo lijkt me. :lol:
Al had dat meer te maken met mijn leeftijd en het feit dat ik toen nog niet op eigen houtje naar de Kuip kon. En de Graafschap was door de ligging, in mijn achtertuin, een mooi alternatief.

Zo ben je dus in aanraking gekomen met en gewend geraakt aan boerenkoolvoetbal. Inmiddels weinig veranderd heh?

Als je goed leest dan kun je concluderen dat ik voor de periode dat ik naar de superboeren ging al Feyenoorder was en dus niet toen pas met boerenkoolvoetbal in aanraking kwam. Overigens ligt die stijl van spelen me wel. Wat ''geen woorden maar daden'' voor Feyenoord is, is ''D'ran'' voor de Graafschap. Heerlijke, transparante, club. Geef mij ook maar liever NEC boven Vitesse, NAC boven Willem2, Groningen boven Heerenveen enz enz. De volksclub boven het arrogante ''topvoetbal''.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:En ga jij maar lekker bleren jongen, als jij dan ook maar niet verder kijkt dan je grote jodenneus lang is. Icon_twisted


Wat een misselijk ventje ben jij zeg
PukePukePukePukePukePukePukePukePuke

en zondag wel weer met 45000 man JODUH JODUH JODUH schreeuwen?! :lol:
En voorts worden ze door anderen joden genoemd en is de beer los. Wat een volk. :8:

Dus nu behoor ik wel tot die 45000 man? Jij weet ook niet wat je wilt heh?

wat kan mij 't verrekken wat jij op je vrije zondagmiddag doet?! ga er liever op in waarom ajacieden zichzelf wel constant ''joden'' noemen, maar waarom ik hier een ajacied geen jood mag noemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Noem je nou Vitesse, Willem II en Heerenveen in een adem met arrogant "topvoetbal"?
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ad Wim Wrote:Ik ben ook heel vaak in de Galgenwaard, het vorige, Nieuw Galgenwaard heette dat geloof ik, geweest. Erg leuk stadion en een fantastisch publiek.

Hoe vreemd dat ik het weer eens totaal niet eens ben met Ad. Utrecht heeft samen met ADO het kutste (ik weet er geen ander woord voor) publiek dat er is. Als ze achter staan kunnen ze niets anders dan alles en iedereen hoer/homofiel etc. uit te schelden.
Reply
#60
Ad Wim Wrote:Noem je nou Vitesse, Willem II en Heerenveen in een adem met arrogant "topvoetbal"?
Undecided

gelukkig quote je ook de aanhalingstekens. Daaraan kun je zien dat je die benaming voor deze clubs met een korreltje zout moet nemen. Clubs als Willem2, Vitesse en Roda hebben attractief voetbal hoog in 't vaandel staan, maar dat zijn nou ook net geen volksclubs. NEC, NAC, Utrecht, Twente, ADO etc. Dat zijn de clubs waar ik wel sympathie voor kan opbrengen, door de manier van spelen en wat de supporters van het team verwacht. Daarnaast zijn de supporters trouw en fanatiek, zeker meer als de clubs die ik in mijn vorige bericht noem, en dat zijn nou net de rivalen van die volksclubs. Daarnaast hebben op NAC na, de supporters van deze clubs een hekel aan Ajax. Ook geen toeval natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: