The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV de topper!!
#61
centre court Wrote:wat kan mij 't verrekken wat jij op je vrije zondagmiddag doet?! ga er liever op in waarom ajacieden zichzelf wel constant ''joden'' noemen, maar waarom ik hier een ajacied geen jood mag noemen.

Turken noemen zichzelf ook turk. Maar je kan niet tegen een turk zeggen HE TURK.

raar inderdaad Smile
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#62
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ben ook heel vaak in de Galgenwaard, het vorige, Nieuw Galgenwaard heette dat geloof ik, geweest. Erg leuk stadion en een fantastisch publiek.

Hoe vreemd dat ik het weer eens totaal niet eens ben met Ad. Utrecht heeft samen met ADO het kutste (ik weet er geen ander woord voor) publiek dat er is. Als ze achter staan kunnen ze niets anders dan alles en iedereen hoer/homofiel etc. uit te schelden.

oneens natuurlijk. Zie mijn bericht hierboven. Het Zuiderpark en De Galgenwaard kunnen heksenketels zijn en hun team naar de overwinning schreeuwen. En dat schelden hoort er bij vind ik, mist 't binnen de perken blijft natuurlijk en woorden als kanker enz niet vallen. Dat gaat nergens meer over. En wat is er mis met homofilie en prostitutie. Beetje beledigend voor mensen die dit zijn natuurlijk. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Genomico Wrote:Hoe vreemd dat ik het weer eens totaal niet eens ben met Ad. Utrecht heeft samen met ADO het kutste (ik weet er geen ander woord voor) publiek dat er is. Als ze achter staan kunnen ze niets anders dan alles en iedereen hoer/homofiel etc. uit te schelden.

doen ze ook als het gelijk staat of als ze voor staan. Smile maar wat verwacht je dan, het is voetbalpubliek. Het is trouwens heerlijk om ff lekker te kenne kankere Big Grin
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#64
Frits Wrote:
centre court Wrote:wat kan mij 't verrekken wat jij op je vrije zondagmiddag doet?! ga er liever op in waarom ajacieden zichzelf wel constant ''joden'' noemen, maar waarom ik hier een ajacied geen jood mag noemen.

Turken noemen zichzelf ook turk. Maar je kan niet tegen een turk zeggen HE TURK.

raar inderdaad Smile

ajax=joden
nac=ratten
psv, groningen, graafschap=boeren
twente=tukkers

Een Twente-fan kan je best met tukker aanspreken, iemand die zich superboer noemt zal je ook best boer kunnen noemen. maar als je een ajacied jood noemt, ben je al meteen zwaar aan 't discrimineren. Over achtergesteld voelen gesproken. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:En ga jij maar lekker bleren jongen, als jij dan ook maar niet verder kijkt dan je grote jodenneus lang is. Icon_twisted


Wat een misselijk ventje ben jij zeg
PukePukePukePukePukePukePukePukePuke

en zondag wel weer met 45000 man JODUH JODUH JODUH schreeuwen?! :lol:
En voorts worden ze door anderen joden genoemd en is de beer los. Wat een volk. :8:

Dus nu behoor ik wel tot die 45000 man? Jij weet ook niet wat je wilt heh?

wat kan mij 't verrekken wat jij op je vrije zondagmiddag doet?! ga er liever op in waarom ajacieden zichzelf wel constant ''joden'' noemen, maar waarom ik hier een ajacied geen jood mag noemen.

Omdat ongeveer alleen Fabian in het stadion zit en dus een potentiele kandidaat is om zoiets te zingen, en de rest van het forum dat niet doet? Of lees je het ook elke week op het forum? Ik ben er iig niet van gediend dergelijke woorden naar mijn kop geslingerd te krijgen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#66
centre court Wrote:en woorden als kanker enz niet vallen.

ik heb wel eens op het aadje mansveld gestaan..

had er een week last van :roll:
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#67
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:En ga jij maar lekker bleren jongen, als jij dan ook maar niet verder kijkt dan je grote jodenneus lang is. Icon_twisted


Wat een misselijk ventje ben jij zeg
PukePukePukePukePukePukePukePukePuke

en zondag wel weer met 45000 man JODUH JODUH JODUH schreeuwen?! :lol:
En voorts worden ze door anderen joden genoemd en is de beer los. Wat een volk. :8:

Dus nu behoor ik wel tot die 45000 man? Jij weet ook niet wat je wilt heh?

wat kan mij 't verrekken wat jij op je vrije zondagmiddag doet?! ga er liever op in waarom ajacieden zichzelf wel constant ''joden'' noemen, maar waarom ik hier een ajacied geen jood mag noemen.

Omdat ongeveer alleen Fabian in het stadion zit en dus een potentiele kandidaat is om zoiets te zingen, en de rest van het forum dat niet doet? Of lees je het ook elke week op het forum? Ik ben er iig niet van gediend dergelijke woorden naar mijn kop geslingerd te krijgen.

dat verklaart waarom je nooit in 't stadion zit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
centre court Wrote:ajax=joden
nac=ratten
psv, groningen, graafschap=boeren
twente=tukkers
Volgens mij vergeet je een club. Het heeft iets met Rotterdam en ongedierte te maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
leuk om te lezen dat wanneer ik een topic start het flink wat emoties los maakt.... :Big Grin
'play offs are for losers'
Reply
#70
een collega van mij was afgelopen weekend bij liverpool .....en daar zei een engelsman :eeeek: toen hij een paar feyenoord fans zag met een vlag... shut up you bunch of kakkerlakken!... ook in engeland is dat dus bekend....
'play offs are for losers'
Reply
#71
Was dat niet gewoon Dugarry?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
die met die vlag of mijn collega??? :wink:
'play offs are for losers'
Reply
#73
aangezien ik nog geen uitnodiging heb ontvangen voor de wedstrijd van zondag..ga ik er nog steeds vanuit dat psv wint in de arena... 0- 1 :Big Grin
'play offs are for losers'
Reply
#74
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:ajax=joden
nac=ratten
psv, groningen, graafschap=boeren
twente=tukkers
Volgens mij vergeet je een club. Het heeft iets met Rotterdam en ongedierte te maken...

noemt bij Feyenoord zich iemand kakkerlak dan? Want daar gaat 't natuurlijk hier om. Dat weet jij ook, dus domme opmerking. 't doet mij trouwens niets als iemand mij kakkerlak noemt. het is namelijk nergens op gebasseerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Noemen alle NAC-supporters zich ratten dan?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
En ik geloof dat de nekkers zich homo noemen..... #-o
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#77
Ad Wim Wrote:Noemen alle NAC-supporters zich ratten dan?!

Het supportersclubblad heet De Rat, dus dan mag je gemakshalve aannemen dat ze die bijnaam op prijs stellen, ja. :roll:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.derat.nl/">http://www.derat.nl/</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#78
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Noemen alle NAC-supporters zich ratten dan?!

Het supportersclubblad heet De Rat, dus dan mag je gemakshalve aannemen dat ze die bijnaam op prijs stellen, ja. :roll:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.derat.nl/">http://www.derat.nl/</a><!-- m -->
:crazy:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Noemen alle NAC-supporters zich ratten dan?!

Het supportersclubblad heet De Rat, dus dan mag je gemakshalve aannemen dat ze die bijnaam op prijs stellen, ja. :roll:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.derat.nl/">http://www.derat.nl/</a><!-- m -->
:crazy:

Wat is er aan de hand, Adje Patatje? Zie je ze vliegen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rat_Verlegh_Stadion

Ik had (blijkbaar ijdele) hoop dat je het wel even zou goegelen, maar helaas pindakaas, je gaat niet door voor de wasmasjien...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#80
volgens mij zijn alleen de supporters van germinal beerschot ratten.

ik heb gehoord dat ze bij nac haumaus zijn:
Quote:tsijnde haumaus jaja de haumaus uit breda

bij fietstes ook trouwens
Quote:tsijnde haumaus yesyes de haumaus van fietstes.

en bij roda
Quote:tsijnde haumaus jaja de haumaus van roda

en bij utrecht
Quote:tsijnde haumaus ja-eg de haumaus van utreg

maar allemaal niet zo laag als de neuzen. hard roepen dat ze joden zijn en dan verongelijkt gaan roepen dat het schandalig is als er teringjoden geroepen wordt. :roll:
Reply
#81
Kunnen jullie je terugtrekken in jullie eigen middenmotersdeel van het forum? Het gaat hier om de voetbalwedstrijd Ajax-pusvee en niet hoe vaak jullie in één zin joden-joduh-neuzen kunnen typen. Dank u! Misschien kunnen jullie daar een speciaal bevolkingsgroepen-lichaamsdelen topic voor openen, kunnen we dat eens doornemen als we echt niets beters meer te doen hebben (bijvoorbeeld als fnooit live op TV is)
Reply
#82
hup gelijkspel!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#83
Die is geschorst
Reply
#84
Balthazar Wrote:ik wil graag aan jou ogen zuigen met mijn mond. ik zal ze niet inslikken nee, nee, ik spuug ze op de grond. floep boing boing boing

Hup Nederlandse les!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#85
waf Wrote:maar allemaal niet zo laag als de neuzen. hard roepen dat ze joden zijn en dan verongelijkt gaan roepen dat het schandalig is als er teringjoden geroepen wordt. :roll:


Dus omdat een stel (grotendeels) hersenloze randfiguren (no offense Fabian) 'joden' roept mag de overgrote meerderheid die wat dan ook met Ajax te maken heeft het niet schandalig vinden als ze zo worden genoemd? Ik heb hier op het forum nog nooit iemand JODUH! JODUH! horen roepen (lees:zien tikken) in ider geval.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#86
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:En ga jij maar lekker bleren jongen, als jij dan ook maar niet verder kijkt dan je grote jodenneus lang is. Icon_twisted


Wat een misselijk ventje ben jij zeg
PukePukePukePukePukePukePukePukePuke

en zondag wel weer met 45000 man JODUH JODUH JODUH schreeuwen?! :lol:
En voorts worden ze door anderen joden genoemd en is de beer los. Wat een volk. :8:

Dus nu behoor ik wel tot die 45000 man? Jij weet ook niet wat je wilt heh?

wat kan mij 't verrekken wat jij op je vrije zondagmiddag doet?! ga er liever op in waarom ajacieden zichzelf wel constant ''joden'' noemen, maar waarom ik hier een ajacied geen jood mag noemen.

Omdat ongeveer alleen Fabian in het stadion zit en dus een potentiele kandidaat is om zoiets te zingen, en de rest van het forum dat niet doet? Of lees je het ook elke week op het forum? Ik ben er iig niet van gediend dergelijke woorden naar mijn kop geslingerd te krijgen.

dat verklaart waarom je nooit in 't stadion zit.

Mooie inhoudelijke reactie Notworthy
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#87
centre court Wrote:
Fabian Wrote:Wat een drukte om zo'n wedstrijdje zeg ? Op papier is dit DE topper, maar voor de 'echte' Ajacied is er maar 1 'topper'. Namelijk de enige echte klassieker, die tegen Feyenoord uit Rotterdam. Deze wedstrijd is er meer 1 uit het rijtje AZ, Heerenveen, Roda, Utrecht..... :wink:

Hebben de psvers dit jaar overigens weer een vol uitvak in de Arena, of niet mannen ? Doorgaans neemt zelfs AZ zelfs meer supporters mee..... :lol:

Notworthy

Mooi dat er hier tussen alle neppers toch nog één echte ajacied is. misschien is fabian soms wat verblind door zijn clubliefde(werd hier gisteren geopperd), hij staat tenminste voor zijn club en zijn ideeen.

p.s. 800 man uit EHV dus, maar meer had je er ook niet verwacht toch? Naar de Kuip neemt alleen Ajax nog 1600 man mee. Utrecht, Twente, PSV, Nac en Ado kregen in 't verleden weleens 2 vakkies vol, maar dat blijkt helaas de laatste jaren niet meer te kunnen. Daarom verheug ik me ook op de vele Engelsen die Blackburn mee gaat nemen. Wisla zal wel een paar busjes knettergekke Polen meenemen. Ook leuk.

Er zijn maar 2 clubs die de uitvakken nog geheel opvullen, Ajax en Feyenoord. De 2 grootste clubs uit Nederland. Tegelijk ook (ondanks de onderlinge 'haat') de 2 mooiste clubs van Nederland.
Door die 'haat' en rivaliteit is er maar 1 klassieker en meteen ook maar 1 topper. Een wedstrijd tegen Feyenoord leef ik de hele week (of langer) naar toe, aan p$v denk ik nog niet eens, zegt al meer dan genoeg....!

En dat ik af en toe 'verblind' ben door clubliefde, lijkt me niet meer dan logisch, dat hebben de meesten hier. En hoe fanatieker je bent, hoe blinder je soms wordt. Maar doe soms echt m'n best om het zo objectief mogelijk te beoordelen... :wink:
Reply
#88
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:maar allemaal niet zo laag als de neuzen. hard roepen dat ze joden zijn en dan verongelijkt gaan roepen dat het schandalig is als er teringjoden geroepen wordt. :roll:


Dus omdat een stel (grotendeels) hersenloze randfiguren (no offense Fabian) 'joden' roept mag de overgrote meerderheid die wat dan ook met Ajax te maken heeft het niet schandalig vinden als ze zo worden genoemd? Ik heb hier op het forum nog nooit iemand JODUH! JODUH! horen roepen (lees:zien tikken) in ider geval.

nee dat ben ik wel met je eens, het ging me er meer om om duidelijk te maken dat ik de typering van cc niet zo grievend vind en dat komt door het gedrag van de ajakkesfans zelve, hoezeer ook kip-ei. en als je het al grievend vindt dan had ik je geloofwaardiger gevonden als ik me een post van je kon herinneren waarin je ook het gedrag van die hersenloze randfiguren uit de aarsrena afkeurde. eigenlijk vind ik dat je dar net zo fel op zou moeten reageren.

en het is net zo vreemd om te zeggen dat je iemand op het forum iets hoort roepen als dat je het iemand ziet tikken. :razz:
Reply
#89
Hoef Wrote:Kunnen jullie je terugtrekken in jullie eigen middenmotersdeel van het forum?

ik post lekker gewoon waar ik wil. :razz:
Reply
#90
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:maar allemaal niet zo laag als de neuzen. hard roepen dat ze joden zijn en dan verongelijkt gaan roepen dat het schandalig is als er teringjoden geroepen wordt. :roll:


Dus omdat een stel (grotendeels) hersenloze randfiguren (no offense Fabian) 'joden' roept mag de overgrote meerderheid die wat dan ook met Ajax te maken heeft het niet schandalig vinden als ze zo worden genoemd? Ik heb hier op het forum nog nooit iemand JODUH! JODUH! horen roepen (lees:zien tikken) in ider geval.

nee dat ben ik wel met je eens, het ging me er meer om om duidelijk te maken dat ik de typering van cc niet zo grievend vind en dat komt door het gedrag van de ajakkesfans zelve, hoezeer ook kip-ei. en als je het al grievend vindt dan had ik je geloofwaardiger gevonden als ik me een post van je kon herinneren waarin je ook het gedrag van die hersenloze randfiguren uit de aarsrena afkeurde. eigenlijk vind ik dat je dar net zo fel op zou moeten reageren.

en het is net zo vreemd om te zeggen dat je iemand op het forum iets hoort roepen als dat je het iemand ziet tikken. :razz:

Haha op die laatste zat ik al te wachten :lol:

En wie zegt dat ik niet fel reageer/zou reageren op het gedrag van randdedielen in de Arena? Dat zou ik namelijk zeer zeker wel doen. Als ik tijd/zin heb zal ik zelf even gaan spitten, want dat heb je er zelf zo te zien niet voor over (maar ondertussen oordeel je wel!)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: