The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV de topper!!
#91
Lamme Lennie Wrote:En wie zegt dat ik niet fel reageer/zou reageren op het gedrag van randdedielen in de Arena? Dat zou ik namelijk zeer zeker wel doen. Als ik tijd/zin heb zal ik zelf even gaan spitten, want dat heb je er zelf zo te zien niet voor over (maar ondertussen oordeel je wel!)

ik heb natuurlijk bewust voor de formulering gekozen dat ik het me niet kon herinneren dat jij de leus joduh joduh afkeurt. :razz:

ik kan me van niemand herinneren dat ze het erg vinden dat er joduh joduh gezongen wordt. tis ook niet erg, ze hanteren het als een geuzennaam. dus mag je iedereen die voor ajakkes is zo noemen. ook als je alleen maar naar teletekst kijkt.
:razz:
Reply
#92
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Noemen alle NAC-supporters zich ratten dan?!

Het supportersclubblad heet De Rat, dus dan mag je gemakshalve aannemen dat ze die bijnaam op prijs stellen, ja. :roll:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.derat.nl/">http://www.derat.nl/</a><!-- m -->
:crazy:

Wat is er aan de hand, Adje Patatje? Zie je ze vliegen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rat_Verlegh_Stadion

Ik had (blijkbaar ijdele) hoop dat je het wel even zou goegelen, maar helaas pindakaas, je gaat niet door voor de wasmasjien...
Ondanks dat ze Rat Verlegh adoreren, ben je alsnog achterlijk als je jezelf een rat noemt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Ad Wim Wrote:Ondanks dat ze Rat Verlegh adoreren, ben je alsnog achterlijk als je jezelf een rat noemt.

Waarom? De rat heeft een paar eigenschappen, die je zonder al teveel fantasie (en dat hebben de meeste voetbalsupporters in overvloed), als positief uit zou kunnen leggen.

Eens zien of je nu wel kunt vinden waarom dat is.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#94
Dat kan die niet
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#95
Fabian Wrote:Een wedstrijd tegen Feyenoord leef ik de hele week (of langer) naar toe, aan p$v denk ik nog niet eens, zegt al meer dan genoeg....!

Nogal logisch, ik zou ook niet graag aan een aanstaande nederlaag denken. Een zekere winstpartij is veel aantrekkelijker om naar toe te leven :8:
Reply
#96
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Een wedstrijd tegen Feyenoord leef ik de hele week (of langer) naar toe, aan p$v denk ik nog niet eens, zegt al meer dan genoeg....!

Nogal logisch, ik zou ook niet graag aan een aanstaande nederlaag denken. Een zekere winstpartij is veel aantrekkelijker om naar toe te leven :8:

Je verheugt je dus nu al op dat potje tegen Excelsior? Gelukkig hoef ik nog maar tot zondag te wachten om weer drie punten bij ons totaal op te kunnen tellen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#97
Bumme Wrote:
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Een wedstrijd tegen Feyenoord leef ik de hele week (of langer) naar toe, aan p$v denk ik nog niet eens, zegt al meer dan genoeg....!

Nogal logisch, ik zou ook niet graag aan een aanstaande nederlaag denken. Een zekere winstpartij is veel aantrekkelijker om naar toe te leven :8:

Je verheugt je dus nu al op dat potje tegen Excelsior? Gelukkig hoef ik nog maar tot zondag te wachten om weer drie punten bij ons totaal op te kunnen tellen!

95/96 1-1
96/97 0-2
97/98 3-4
98/99 2-2
99/00 1-3
00/01 0-1
01/02 1-3
02/03 2-4
03/04 2-1
04/05 0-4
05/06 0-0

Winst Ajax: 1
Gelijk: 3
Verlies Ajax: 7

De kans dat jij zondag kan juichen is heeel klein :lol:
Reply
#98
Ik vind het sowieso heel knap dat er mensen zijn die echt geloven dat ajaks zondag een kans maakt op winst.
Bangkok resident.
Reply
#99
Ricochan Wrote:Ik vind het sowieso heel knap dat er mensen zijn die echt geloven dat ajaks zondag een kans maakt op winst.

Ajax heeft nog niets laten zien. Ze hebben AZ en PSV nog niet gehad.
De enige wedstrijd waar het er echt om ging (Kopenhagen) verloren ze.
Dat ze van Feyenoord wonnen is leuk, maar dat zegt op dit moment niet zo heel erg veel.

Waarschijnlijk wordt het net als bij AZ - PSV, PSV dat afwacht en toeslaat op de juiste momenten. Bij rust 0-2, eindstand 0-3.

Mocht Ajax winnen dan zal Klaas Jan daar een heel groot aandeel in hebben.
Reply
Kezmania Wrote:
Bumme Wrote:
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Een wedstrijd tegen Feyenoord leef ik de hele week (of langer) naar toe, aan p$v denk ik nog niet eens, zegt al meer dan genoeg....!

Nogal logisch, ik zou ook niet graag aan een aanstaande nederlaag denken. Een zekere winstpartij is veel aantrekkelijker om naar toe te leven :8:

Je verheugt je dus nu al op dat potje tegen Excelsior? Gelukkig hoef ik nog maar tot zondag te wachten om weer drie punten bij ons totaal op te kunnen tellen!

95/96 1-1
96/97 0-2
97/98 3-4
98/99 2-2
99/00 1-3
00/01 0-1
01/02 1-3
02/03 2-4
03/04 2-1
04/05 0-4
05/06 0-0

Winst Ajax: 1
Gelijk: 3
Verlies Ajax: 7

De kans dat jij zondag kan juichen is heeel klein :lol:

Allebei 33,33%.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kezmania Wrote:De kans dat jij zondag kan juichen is heeel klein :lol:

Resultaten uit het verleden bieden gelukkig geen garantie voor de toekomst!

Heb er enorm veel vertrouwen in en heb er echt zin in! (Helemaal nu ik sinds vorig jaar niet meer naar die rotkop van Bommel hoef te kijken).
Mijn droomscenario is 2-0 met rood voor die hufter van een Farfan voor een vermeende schwalbe.

EDIT: ja, ik heb mijn antipathie (lees: haat) tegen PSV redelijk onder controle de laatste tijd maar zo in de week voordat die lampen op bezoek komen laat ik me toch even lekker gaan!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Direct rood voor schwalbe? Dat moet dan wel een zeer groffe schwalbe worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik denk dat Falfan 10 meter van grygera afloopt valt, heel ver door rolt en in zijn rol keihard sjonnie voor zn bek schopt en rood krijgt
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Die bek van Sjonnie kan ie inderdaad vanaf 10 meter raken. :razz:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:Ik vind het sowieso heel knap dat er mensen zijn die echt geloven dat ajaks zondag een kans maakt op winst.

Ajax heeft nog niets laten zien. Ze hebben AZ en PSV nog niet gehad.
De enige wedstrijd waar het er echt om ging (Kopenhagen) verloren ze.
Dat ze van Feyenoord wonnen is leuk, maar dat zegt op dit moment niet zo heel erg veel.

Waarschijnlijk wordt het net als bij AZ - PSV, PSV dat afwacht en toeslaat op de juiste momenten. Bij rust 0-2, eindstand 0-3.

Mocht Ajax winnen dan zal Klaas Jan daar een heel groot aandeel in hebben.

Hier ben ik het wel mee eens, mocht KJH ineens weer een topdag hebben scoort hij misschien 2 goals uit minieme kansjes, maar PSV zal weer weinig weg geven, en scoren doen ze zelf altijd en overal.
Reply
Mukkus Wrote:Die bek van Sjonnie kan ie inderdaad vanaf 10 meter raken. :razz:

:8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:Direct rood voor schwalbe? Dat moet dan wel een zeer groffe schwalbe worden.

Farfan is thuis al druk aan het oefenen:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=0Bp80nHPb4Q">http://www.youtube.com/watch?v=0Bp80nHPb4Q</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:Ik vind het sowieso heel knap dat er mensen zijn die echt geloven dat ajaks zondag een kans maakt op winst.

Ajax heeft nog niets laten zien. Ze hebben AZ en PSV nog niet gehad.
De enige wedstrijd waar het er echt om ging (Kopenhagen) verloren ze.
Dat ze van Feyenoord wonnen is leuk, maar dat zegt op dit moment niet zo heel erg veel.

Waarschijnlijk wordt het net als bij AZ - PSV, PSV dat afwacht en toeslaat op de juiste momenten. Bij rust 0-2, eindstand 0-3.

Mocht Ajax winnen dan zal Klaas Jan daar een heel groot aandeel in hebben.
Gelukkig hebben we de laatste twee keer van PSV gewonnen. De laatste keer zelfs 3-1 zonder KJH en dat was met dezelfde selectie. Ik heb er dus wel vertrouwen in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:Ik vind het sowieso heel knap dat er mensen zijn die echt geloven dat ajaks zondag een kans maakt op winst.

Ajax heeft nog niets laten zien. Ze hebben AZ en PSV nog niet gehad.
De enige wedstrijd waar het er echt om ging (Kopenhagen) verloren ze.
Dat ze van Feyenoord wonnen is leuk, maar dat zegt op dit moment niet zo heel erg veel.
PSV heeft drie lastige uitwedstrijden gehad waarin zij 5 punten hebben laten liggen.
Ajax heeft er 5 gehad en er werden maar 3 punten verspeeld. Daarom staan we bovenaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:Ik vind het sowieso heel knap dat er mensen zijn die echt geloven dat ajaks zondag een kans maakt op winst.

Ajax heeft nog niets laten zien. Ze hebben AZ en PSV nog niet gehad.
De enige wedstrijd waar het er echt om ging (Kopenhagen) verloren ze.
Dat ze van Feyenoord wonnen is leuk, maar dat zegt op dit moment niet zo heel erg veel.

Waarschijnlijk wordt het net als bij AZ - PSV, PSV dat afwacht en toeslaat op de juiste momenten. Bij rust 0-2, eindstand 0-3.

Mocht Ajax winnen dan zal Klaas Jan daar een heel groot aandeel in hebben.
Gelukkig hebben we de laatste twee keer van PSV gewonnen. De laatste keer zelfs 3-1 zonder KJH en dat was met dezelfde selectie. Ik heb er dus wel vertrouwen in.

Ik heb geen vertrouwen in jou
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Ad Wim Wrote:
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:Ik vind het sowieso heel knap dat er mensen zijn die echt geloven dat ajaks zondag een kans maakt op winst.

Ajax heeft nog niets laten zien. Ze hebben AZ en PSV nog niet gehad.
De enige wedstrijd waar het er echt om ging (Kopenhagen) verloren ze.
Dat ze van Feyenoord wonnen is leuk, maar dat zegt op dit moment niet zo heel erg veel.
PSV heeft drie lastige uitwedstrijden gehad waarin zij 5 punten hebben laten liggen.
Ajax heeft er 5 gehad en er werden maar 3 punten verspeeld. Daarom staan we bovenaan.

Ajax heeft pas zondag de eerste test op het programma staan.

PSV heeft er al een paar gehad:
AZ-PSV
PSV-Liverpool
Bordeaux-PSV
Galatasaray-PSV
PSV-Galatasaray

Niemand weet waar Ajax echt staat. PSV staat er 'gewoon' in grote wedstrijden.
Reply
Gemakshalve noem je Twente - PSV en Heerenveen - PSV dus maar niet?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat een hoop Ik geil op PSV posts zeg
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Wat een hoop Ik geil op PSV posts zeg

ik KOTS op PSV !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:(Helemaal nu ik sinds vorig jaar niet meer naar die rotkop van Bommel hoef te kijken).

Nou vooruit, voor deze keer dan:
[Image: 20050518csrcsrdep_1_I_LCO.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat was dat een mooie pot toen die van bommel 3 keer scoorde tegen ajaks :razz:
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Wat was dat een mooie pot toen die van bommel 3 keer scoorde tegen ajaks :razz:

Zwarte Zondag was dat !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ricochan Wrote:Wat wordt dat een mooie pot als die huntelaar 3 keer scoort tegen PSV :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Wat was dat een mooie pot toen die huntelaar 2 keer scoorde tegen PSV :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bumme Wrote:
Bocaloca Wrote:Wat een hoop Ik geil op PSV posts zeg

ik KOTS op PSV !

:lol:
Reply


Forum Jump: