The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poker op TV
Ekslem Wrote:Cash games zijn net sex..... rammen en beuken en af en toe moet je gedwongen folden :8: ......... cry


Confusedig:
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
Of vrij naar Gary Lineker: Hold em poker is een spel met 52 kaarten, een aantal chips en een aantal spelers en op het eind verliest ad wim :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Voor de mensen met UPC: Er is nu een Poker Channel :Big Grin (kanaal 127)
Weet alleen niet of het ook in het standaardpakket zit van digitale tv of alleen bij extra channel pakket.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
yep was ik ook al achtergekomen gister! Ik heb het entertainment pakket geloof ik extra...weet niet precies hoe ie heet maar die ene waar NASN (North American Sports Network) ook bij zit.
Reply
De WSOP Main Event wordt nu uitgezonden op RTL7, en die gast die dat programma afgelopen jaar won, zit er als co-host. Wat een drol is dat zeg! Hij doet net of ie het poker heeft uitgevonden, terwijl ie net komt kijken. Zit ie naast Luske, en gaat hij uitgebreid lopen ouwehoeren hoe het is om live-toernooien te spelen en dat hij 'wel langer meedraait dan iedereen verwacht' Dead
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:yep was ik ook al achtergekomen gister! Ik heb het entertainment pakket geloof ik extra...weet niet precies hoe ie heet maar die ene waar NASN (North American Sports Network) ook bij zit.


and maybe... just maybe.... You could be...... :-&
The great old Ludwig von...
Reply
Ad Wim Wrote:De WSOP Main Event wordt nu uitgezonden op RTL7, en die gast die dat programma afgelopen jaar won, zit er als co-host. Wat een drol is dat zeg! Hij doet net of ie het poker heeft uitgevonden, terwijl ie net komt kijken. Zit ie naast Luske, en gaat hij uitgebreid lopen ouwehoeren hoe het is om live-toernooien te spelen en dat hij 'wel langer meedraait dan iedereen verwacht' Dead

Gisteren gezien hoe Matusow zijn AA gekraakt zag door pocket 55 en daarna weer een groot gedeelte van zijn stack terug won met een allin bluff met AQ tegen QQ op een Kxx board.
Echt, mooie bluff en makkelijk praten vanaf de huiskamer met zicht op beide kaarten, maar vond t echt op een tilt all in lijken.
Denk serieus dat veel anderen m gecalled zouden hebben en dan had ie er gewoon uitgelegen
The great old Ludwig von...
Reply
Aanvankelijk vond ik het ook op een tilt-move lijken, en ik dacht ook echt dat die gast zou callen. Maar op zich was het wel gewoon een goede move. Die andere gast reraist hem PF, dus heel goed mogelijk dat hij een paar heeft. En Matusow zelf zou heel goed AK kunnen hebben...

Vond Matusow ook eerder heel sterk in de hand waarin ie AK had tegen de AJ van diezelfde gast.

En heb je ook die fold gezien van die gast die z'n boat weg legt, en nog terecht ook Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Aanvankelijk vond ik het ook op een tilt-move lijken, en ik dacht ook echt dat die gast zou callen. Maar op zich was het wel gewoon een goede move. Die andere gast reraist hem PF, dus heel goed mogelijk dat hij een paar heeft. En Matusow zelf zou heel goed AK kunnen hebben...

Vond Matusow ook eerder heel sterk in de hand waarin ie AK had tegen de AJ van diezelfde gast.

En heb je ook die fold gezien van die gast die z'n boat weg legt, en nog terecht ook Notworthy

dat ie AK had kunnen hebben ben ik met je eens, maar dan is het de vraag of ie dat direct en zo snel all in schuift.
Ik weet niet. En als ie een set had gehit op de flop, had hij m imo zeker rustiger gespeeld.
The great old Ludwig von...
Reply
Dat is waar, maar volgens mij, had hij ook echt niet zoveel meer over. Volgens mij niet eens meer de pot, dus hij kon weinig anders dan dit. Daarom vond ik het ook zo vreemd dat die gast niet callde...

Ook dat geluk van die Hachem gezien?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik had alleen gezien dat ie 2 x tegen een straat op liep. Een keer met set koningen en een keer met toppair. (2 x tegen dezelfde)
Hij was echt geflipt.. Smile
Die andere gast.. "how much you have left Joe?" =D>
The great old Ludwig von...
Reply
Ik zag hem twee keer een 2-outer op de river hitten, 1x zijn set tienen toen iemand anders al een set zessen had, en 1x zijn Q toen ie met AQ tegen AK zat, anders had ie er allang uitgelegen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik vond die fullhouse-gozer echt masterlijk. boeren over tienen folden, wat een held!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
iemand gisteren Phil Helmut gezien... Undecided Undecided Undecided

Kwam ie aan in zijn legerpak met zijn duitse helm een verhaal houden over dat hij maar naar het midden oosten moest gaan om een potje te pokeren met de jongens zodat hij zijn plicht gedaan had.
Die gozer is het echt helemaal kwijt. Lag echt in een stuip
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: