The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2006
Wat een thriller.
Reply
Faler
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Pfffff..... Federer sleept hem eruit, 10-8. Ik moet even aan de hartbewaking.
Reply
centre court Wrote:Op de belangrijke momenten is er hier nooit iemand. :8:
Reply
:letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
6-4 in tiebreak en mp gehad op eigen service...choker #-o
Reply
En de vroege break, ik kan wel begrijpen dat Roddick zijn hoge niveau even niet kan vasthouden na zo'n desillusie. De kans voor hem om Roger weer eens te verslaan.

mp op 6-4 op eigen service
mp op 6-5 op Roger's service
mp op 8-7 op Roger's service

1 echte kans dus, en niet gepakt.
Reply
Federer staat in de 3e set inmiddels een break voor.
Reply
Aiaiaiai, wat ontzettend zuur zeg. Hier had de basis kunnen liggen van mijn top 20 klassering.

Maar ja, bij Federer is het ook geen geluk meer, die gozer is gewoon echt een legende. Hij is zo ontzettend goed op de momenten waar het er om gaat.

Maar wat jammer dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:En de vroege break, ik kan wel begrijpen dat Roddick zijn hoge niveau even niet kan vasthouden na zo'n desillusie. De kans voor hem om Roger weer eens te verslaan.

mp op 6-4 op eigen service
mp op 6-5 op Roger's service
mp op 8-7 op Roger's service

1 echte kans dus, en niet gepakt.

Hij had ook nog twee opslagen op 4* - 1
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:
_Tampie Wrote:En de vroege break, ik kan wel begrijpen dat Roddick zijn hoge niveau even niet kan vasthouden na zo'n desillusie. De kans voor hem om Roger weer eens te verslaan.

mp op 6-4 op eigen service
mp op 6-5 op Roger's service
mp op 8-7 op Roger's service

1 echte kans dus, en niet gepakt.

Hij had ook nog twee opslagen op 4* - 1

Die dubbele break is meer de kans om tot kansen te komen vind ik. Hij verspeelt er 1 om op de 6 te komen. Vanaf die 4-1 pakt Federer dus 2 van de 4 eerstvolgende servicepunten van Roddick en verliest er zelf geen een. Dat is toch echt wel groots.
Reply
Inmiddels heeft Federer gewonnen, 3e set 6-4.
Reply
Wat een fenomenale tennisser. =D> =D> =D> =D> =D>

Ik ben ook zo blij dat ik hem een keer heb. Bij andere toernooien moest ik voor mijn spellen eigenlijk hopen dat hij ging verliezen, maar ik vind het zo´n klasbak.

Roger, klasse jongen!!!!!!!!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Op naar de volgende wedstrijd.

Ik denk dat Nalbi redelijk eenvoudig gaat winnen van Ljubicic.

En dan wordt Roddick-Nalbi de absolute kraker!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Het is nu heel duidelijk: Als Nalbi niet wint, kan ik Tampie niet meer inhalen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3-0 Ljubi.
Roofmagic
Reply
kuiper Wrote:Op naar de volgende wedstrijd.

Ik denk dat Nalbi redelijk eenvoudig gaat winnen van Ljubicic.

En dan wordt Roddick-Nalbi de absolute kraker!!!
Daar staat nu inderdaad immens veel druk op. Roddick had zich hier gewoon veilig kunnen spelen door te winnen. 4-1 voor in de TB en zelf twee keer aan service... En ook nog eens een mp op eigen service daarna :cry:
Dan had hij 20 punten extra gepakt en was hij sowieso zeker geweest van de halve finale.
Roddick haalt, als hij doorgaat ook de finale, want in die andere groep is er niemand die hem kan pakken. Nu maar hopen dat Ivan wint, dan mag Roddick zelfs verliezen van Nalbi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
merijn s aalbers Wrote:3-0 Ljubi.
Het is alweer 3-3. Come on Ivan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ivan verkloot een sp op eigen service in de TB, het is weer zover...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu 2e setpoint. Maar nu op service van Nalbi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
7-7
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En weer eentje op eigen service. Tijd voor een ace, Ivan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
setpoint 3. wederom op eigen service.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, hij wint gewoon de TB terwijl Nalbi 5-3 voorstond in de set.

Maar ja, ik zie Nalbi dit nog steeds wel winnen, Ivan is doodop volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ivan wint de eerste servicegame van de derde set met 4 aces :lol: =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ivan wint de eerste servicegame van de derde set met 4 aces :lol: =D>

Heb 'm er net weer opgezet. Was zeker een mooie game. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
8 punten op rij op service van Ivan. Allemaal eerste services. Lekker bezig Ivan!
Net ook al 15-30 op de service van Nalbi. Maar Nalbi zal hem er wel weer uitslepen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5 makkelijke games zonder kansen voor de ontvangers. commentator zegt dat nalbi tot aan 7-5 5-3 geen enkele moeite had met ljubo maar op *5-4 een dramatische game speelde. Nu volstrekt gelijk op. Durf 't niet te voorspellen.
Zit trouwens erg weinig publiek daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ljubicic slaat tot op dit moment al 26 aces langs Nalbi.
Maar de rest van de stats is bijna volledig in evenwicht.
Dit kan nog een leuk einde van de partij worden.

VAMOS NALBI...... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
12 punten op rij op de service van Ivan =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: