The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2006
Mijn 1e meevaller, maar dat komt natuurlijk omdat Tampie hem ook heeft :wink:

Nu heeft Nadal in ieder geval alles in eigen hand
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roddick die 3 mp's krijgt tegen Federer, Davy die de partij compleet weggeeft tegen Blake.

Die kunnen wel mooi bij het rijtje ellende dat ik de laatste tijd op TM-gebied meemaak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer Ad Wim, maar dit is voor mij natuurlijk wel heerlijk. :Big Grin
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Blake moet nu nog tegen Robredo, die wordt dus gewoon eerste in de poule en vermijdt daarmee Federer. Wie het ook wordt, Davy of Nadal, die gaat natuurlijk niet van Federer winnen. Dus ik ben weg, nu is het echt definitief.
En dat het weer zo moet gebeuren, ik kan wel janken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze zijn begonnen. Kom op Tommy!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nog maar eentje, speciaal voor Boca:

Nadal verkloot 2 bp's om op een break voorsprong te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Tommy :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
5-4 robredo
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ben je aan het kijken, Rick? Is het wat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
is er een live stream?
Roofmagic
Reply
Rafaellllllllll Nadalllllllllllllll =D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Ben je aan het kijken, Rick? Is het wat?

ik kijk met een schuin oog. ben met haggie aan 't darten. vind nadal er niet erg scherp uit zien. hij is wel zoals altijd fanatiek, wellicht kan ie davy pijn doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
merijn s aalbers Wrote:is er een live stream?
Ben het op Star Sports aan het kijken via TV Ants, buffert wel erg vaak maar je kunt in ieder geval de intensiteit een beetje voelen.

Nadal aan het kloten nu trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Robredo mist 3 bps.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eentje op een onwijs makkelijke volley :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zitten wel echt weer prachtige rally's bij. Dat zag ik Robredo ook al doen tegen Davy. Hij is alleen net niet goed genoeg om door te drukken. Nadal speelt toch best aardig, wat ik ervan zie.
Hopelijk groeit ie in het toernooi, kan ie Davy pakken en dan misschien die stunt tegen Federer in de halve...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal wint :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal moet nu van davy én van federer winnen om jullie te redden. ik zie 't zwaar in. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jezus, wat speelde ontzettend goed de laatste games. Hij is zo ontzettend gretig, hij is echt op een missie. Balen dat ie geen eerste meer in de poule kan worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Nadal moet nu van davy én van federer winnen om jullie te redden. ik zie 't zwaar in. :8:
Tja, ik ook. Het was zo mooi geweest als Davy had gewonnen. Dan zat een halve finale Roddick tegen Davy of Nadal er nog in en die heeft Kuiper allebei niet. Dan was ik hem wel voorbij geweest, zelfs als Federer het toernooi zou winnen.

Nu wordt het waarschijnlijk Federer-Nadal en Roddick-Blake. De finale wordt dan Federer-Roddick met Roger als winnaar. Dat zal niet genoeg zijn, vrees ik.

Maar ik hoop nog steeds op een stuntje van Rafa tegen Roger, maar dat zal er toch niet inzitten. Al denk ik dat steeds als Rafa tegen Federer op HC speelt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rafa moet eerst maar eens van Davy winnen :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat raar dat Rafa en Niko nog nooit tegen elkaar hebben gespeeld.
Reply
Als Federer-Ljubicic en Nalbandian-Roddick beiden in een overwinning van 2-1 in sets eindigen, komen er 3 spelers op 20 punten met een setsaldo van 4-5. Weet iemand hoe de regels dan in elkaar steken? Worden de resultaten tegen Federer geschrapt of kijkt men naar het games-saldo ?
Reply
Games-saldo volgens mij, want Ljubicic stond na de eerste ronde ook al boven Nalbi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Check dit, Federer-Roddick van eergisteren, mooi filmpje:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=-pUGEhHALFg">http://www.youtube.com/watch?v=-pUGEhHALFg</a><!-- m -->


Zo zie je ook dat Roddick toch echt wel een flinke kans had op 6-4 in de TB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick speelt een belachelijk slechte volley op 6-4 en bij 8-9 mist hij een smash :roll:

En hij komt bij iedere bal naar het net...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
São Paulo Wrote:Als Federer-Ljubicic en Nalbandian-Roddick beiden in een overwinning van 2-1 in sets eindigen, komen er 3 spelers op 20 punten met een setsaldo van 4-5. Weet iemand hoe de regels dan in elkaar steken? Worden de resultaten tegen Federer geschrapt of kijkt men naar het games-saldo ?

3) The final standings of each group shall be determined by the first of the following methods that apply:
a) Greatest number of wins;
b) Greatest number of matches played;
c) Head-to-head results if only two (2) players are tied, or if three (3) players are tied, then:
i) If three (3) players each have one win, a player having played less than all three (3) matches is automatically eliminated and the player advancing to the Single Elimination competition is the winner of the match-up of the two (2) players tied with 1-2 records; or
ii) Highest percentage of sets won; or
iii) Highest percentage of games won.
iv) If (i), (ii) or (iii) produce one superior player (first place), or one inferior player (third place), and the two remaining players are tied, the tie between those two players shall be broken by head-to-head record.
4) If ties still exist after the above procedures, the Steering Committee shall make the final determination.

Ze kijken dus niet naar het games-saldo maar naar het games percentage dat ze hebben gewonnen. Kleine nuancering, maar mogelijk met grote gevolgen.
Reply
Niet echt met grote gevolgen waarschijnlijk, Roddick heeft dan de grootste kansen.
Reply
Ad Wim Wrote:Check dit, Federer-Roddick van eergisteren, mooi filmpje:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=-pUGEhHALFg">http://www.youtube.com/watch?v=-pUGEhHALFg</a><!-- m -->


Zo zie je ook dat Roddick toch echt wel een flinke kans had op 6-4 in de TB.

Wat een enorm hoog niveau. Als Roddick zo speelt, wint hij van iedereen. Behalve van Federer.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=GFW6gJrkTdo">http://www.youtube.com/watch?v=GFW6gJrkTdo</a><!-- m -->

Wat een hoog niveau is deze partij: Nadal - Blake
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: