The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Herbert Dijkstra's quote van de dag
up
Reply
waarom zei hij dat?
Reply
na 1 dag dat gelul van die herbert al weer zat !
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:na 1 dag dat gelul van die herbert al weer zat !

ik heb hem bij de proloog direct al weer weggezapt:

'hij rijdt nu langs buckingham palace, hij kan nu even langs bij de koningin als hij wil' Xtragaap4de

gisteren probeerde ik het weer even, wilde hij de overwinning van mcewen legendarisch maken. zo gekunsteld, zo jammer, dat imiteren van smeets. :|
Reply
Ik heb zo'n schijt aan dat historisch gelul van hem, zaterdag over (ik meende) Hyde Park;

"Dat was vroeger van monikken en is van hun afgepakt, waarna het een jachtgebied werd in 1545. En nu zoveel honderdan jaren later is dit het decor van de proloog van de Tour de France...blablabla....."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zijn er uberhaupt mensen die Herbert wel leuk vinden?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Zijn er uberhaupt mensen die Herbert wel leuk vinden?

Ja, ik. Als ie gegijzeld wordt door de Taliban tijdens de tijdrit in de Tour d'Afghaan. En dat ie dan voor de camera onder bedreiging zegt: "Ze lopen hier de hele dag te linkeballen met het snot voor de ogen. Ik zie wel in dat dit de dood of de gladiolen wordt."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Tripplexxx Wrote:Zijn er uberhaupt mensen die Herbert wel leuk vinden?

Ja, ik. Als ie gegijzeld wordt door de Taliban tijdens de tijdrit in de Tour d'Afghaan. En dat ie dan voor de camera onder bedreiging zegt: "Ze lopen hier de hele dag te linkeballen met het snot voor de ogen. Ik zie wel in dat dit de dood of de gladiolen wordt."

:Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Mukkus Wrote:
Tripplexxx Wrote:Zijn er uberhaupt mensen die Herbert wel leuk vinden?

Ja, ik. Als ie gegijzeld wordt door de Taliban tijdens de tijdrit in de Tour d'Afghaan. En dat ie dan voor de camera onder bedreiging zegt: "Ze lopen hier de hele dag te linkeballen met het snot voor de ogen. Ik zie wel in dat dit de dood of de gladiolen wordt."

:lol:
Reply
Ja, daar was het karretje in de poep van Maarten Dukloot alweer! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ducrot: 65, alsof je een emmer leeg gooit

snappum nie Sad
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
"Ik zie voorin maar één trein: die van Liquigas en die van Tom Boonen" :eeeek: #-o :lol:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Gvd een half uur aan moeten horen dat Tom Boonen wel even zou gaan winnen....boonen dit boonen dat....is die herbert zijn manager ofzo ?

En natuurlijk 36 x linkeballen gehoord.
Bangkok resident.
Reply
Herbert in de rubriek 'Kijkweek' in de VARA-gids: (...) Ik heb nog geen kinderen, maar ik heb wel mijn vriendin zwanger gemaakt - kan ik iedereen aanraden. (...).
Reply
Kunnen ze die maarten en herbert niet gewoon opknopen?
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Kunnen ze die maarten en herbert niet gewoon opknopen?

maarten niet toch?

herbert moet idd dood.
Reply
Maartem strooit nu ook de hele tijd met cliche's... maar goed.. laat hem dan nog maar even leven...Herbert moet asap gevierendeeld worden.
Bangkok resident.
Reply
Maarten vind ik het nog wel redelijk doen, voegt echt wat toe...Herbert moet gewoon dood met zijn kasteeltjes praat.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Kunnen ze die maarten en herbert niet gewoon opknopen?

maarten niet toch?

herbert moet idd dood.

:lol:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
[Image: knoop.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
Ze gaan weer zitten linkeballen !!!
Bangkok resident.
Reply
Leuk spel :-)


<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.detoer.nl/">http://www.detoer.nl/</a><!-- m -->
Bangkok resident.
Reply
Herbert, die niet weet dat Cancellara NIET met rugnummer 1 rijdt: "KIJK NAAR DAT KLEINE VERZET VAN CANCELLERA! oh nee, het is Sastre..... :oops:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Had ook weer iets 'geografisch' vandaag, beelden vanuit de heli die een boot volgt richting de haven van Monaco:
Quote:Kijk en daar moet je dan heen met je boot, naar die haven, en dan kom je dan ergens anders vandaan.

Ja, dat lijkt mij ook. Of er moeten monegasken zijn, die een dagje rondjes in de haven gaan varen....
:roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Had ook weer iets 'geografisch' vandaag, beelden vanuit de heli die een boot volgt richting de haven van Monaco:
Quote:Kijk en daar moet je dan heen met je boot, naar die haven, en dan kom je dan ergens anders vandaan.

Ja, dat lijkt mij ook. Of er moeten monegasken zijn, die een dagje rondjes in de haven gaan varen....
:roll:

Er zijn er wel heul veul die alleen de motor even laten draaien om te checken of hij het nog wel doet. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Is het verhaal van de vader van Voeckler al geweest? Misschien moet je even mailen Mukkus! :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Is het verhaal van de vader van Voeckler al geweest? Misschien moet je even mailen Mukkus! :razz:

JAAAAAAAA daar was het dan! Notworthy Notworthy Notworthy :lol:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Voeckler
Notworthy
Ik wens Ducrot trouwens veel plezier met het verorberen van de lokale vloerbedekking. Houdt ie misschien voorlopig zijn waffel ff met zijn nieuwe wielrennen :eten:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ik dacht er nog aan, toen ik in de auto terugreed naar huis, luisterend naar radio1. Als ik achter de computer had gezeten, had ik hem gemailed....misschien doe ik dat morgen wel even! Hij heeft dat verhaal nu 1253x verteld en echt elke keer hem ik hem gemist. Ik heb dat verhaal nog nooit van hem gehoord.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Big Grin ik hoorde m vorig jaar toevallig voor het eerst. Had m al die tijd ook nog nooit gehoord en baalde natuurlijk flink tot ik eindelijk dit fantastische verhaal te horen kreeg. Echt een gemis in je leven.
Reply


Forum Jump: