The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




[28-08-2005, De Klassieker] Ajax-Feyenoord
#91
Feyenoord terechte winnaar. Joden nauwelijks gevaarlijk. Ze mochten komen tot de 16, daarna zette Feyenoord ze knap vast. Laatste 10 minuten was het ff spannend, daarna heerlijk feest gevierd. Wat waren de joden slecht zeg!!! Normaal spelen ze altijd hun beste wedstrijd tegen ons. Ik hoop dat ze dat nu ook gedaan hebben.

Het Feyenoord-elftal en Het Legioen samen man of the match!
Reply
#92
AMSTERDAM - Trainer Danny Blind van Ajax wist zondagmiddag na afloop van de verloren thuiswedstrijd tegen Feyenoord (1-2) meteen waarom zijn ploeg had verloren. "We kregen te weinig kansen. En als we een kans kregen, dan sprongen we daar vaak onvoldoende mee om."

"We begonnen goed", aldus Blind. "Rosenberg krijgt een goede kans maar die mist. Kuijt krijgt in de tweede helft een soortgelijke mogelijkheid. En die gaat er wel in. In het laatste kwartier hebben we een man meer. We krijgen ook goede kansen. Maar we scoren slechts eenmaal. Dat is ons noodlottig geworden."


Blind was ook niet tevreden over het spel van zijn aanvoerder Escudé. "Ik praat in de media niet uitgebreid en individueel over spelers. Maar Escudé speelde inderdaad niet goed. Ik heb hem ook gewisseld. Of het erg is dat ik ontevreden ben over mijn aanvoerder en dat ik hem af en toen moet wisselen? Ach, het maakt mij niet zoveel uit wie aanvoerder is. We hebben ook niet door één persoon verloren. We hebben het voor het doel van Feyenoord laten liggen."

Koeman

Vervuld van trots verliet trainer Erwin Koeman van Feyenoord zondagmiddag het speelveld van de ArenA. Met dank aan beide spitsen Kuijt en Kalou won de Rotterdamse club na ruim vier jaar weer eens een competitiewedstrijd in de ArenA: 1-2.

"We waren voetballend minder dan Ajax. Dat wisten we al wel. We hebben echter ongelooflijk hard gewerkt. Daarbij hebben we natuurlijk ook twee spitsen die weinig kansen nodig hebben om te scoren. Ja, die hebben we volgende week ook nog. Kuijt en Kalou blijven bij Feyenoord."

"Deze overwinning is heel belangrijk voor ons. Het gaat niet alleen om drie punten. Dit geeft ook veel vertrouwen. Ik ben trots op mijn ploeg en echt heel blij dat we van Ajax hebben gewonnen."


Ik ben op recht blij dat jullie eigen trainer WEL voetbalinzicht heeft.
Fnooit krijgt het nog wel zwaar dit seizoen, want counteren en leunen op je wereldspitsen kan niet tegen de kleintjes, en het zelf voetballen en het spel maken kan heel fnooit niet.
Reply
#93
lekker boeiend!!! zero points for Ajakkes Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted
Reply
#94
In de samenvatting leek Ajax toch echt de beste ploeg......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#95
Hoogste tijd dat "Opa"Vonk met de VUT gaat. Wat vind ik die man toch slecht en ik vind het onbegrijpelijk dat Lobont niet speelt. Of is die ook geblesseerd? Anders moeten ze die gozer van onder 20 (ben z'n naam kwijt)maar opstellen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#96
Vermeer Wink
Reply
#97
Wat deed Vonk verkeerd dan ?

1e goal was gewoon van grote schoonheid, 2e goal was een dramatische fout van Escudé, die moet die bal gewoon de tribunes inrossen...
Reply
#98
Fabian Wrote:"We waren voetballend minder dan Ajax.
dus? :waf:
Reply
#99
Matador! Wrote:Het counteren van Fnooit werd beloond; het verschil was dat de spitsen van Fnooit 3 kansen krijgen en er 2 maken, die van Ajax krijgen er een stuk of 6 en maken er slechts 1. Ajax speelde positioneel de Rotterdammers weg, maar zodra het doel in zicht kwam was het onmachtig.

een team positioneel wegspelen en niet winnen gaat uiteraard niet samen. en wel gek dat ze al die 6 kansen dan niet uitzenden bij de samenvatting. zelfs die van rosenberg vond ik maar een halve kans, die bal kwam per toeval (te ver) achter hem om normaal te kunnen schieten. als ik de radio mocht geloven kwam het eerste doelpunt van fainoid niet uit een counter.

maar ja, dat ajakkes voorin stootkracht mist was tegen brondby al duidelijk. voorin is het niet veel. en het middenveld van ajakkes was beter dan het reserve middenveld fainoid? ook toch toen de graaf er in kwam? vreemd zeg. maar toch niet goed genoeg. :razz:

dan de dooddoener (net als piar bij de uefacup): als fainoid k2 niet had gehad was het helemaal niets. nee, en weet je wat het leuke is? die hebben we wel! :razz:
Reply
Fabian Wrote:Wat deed Vonk verkeerd dan ?

1e goal was gewoon van grote schoonheid, 2e goal was een dramatische fout van Escudé, die moet die bal gewoon de tribunes inrossen...

Die 1e goal was geen grote schoonheid. Opa kon er makkelijk aan komen, maar hij had de kracht niet om hem wat verder naar de zijkant te slaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Heerlijke overwinning die nog zoeter smaakt door het pruilmondje van Sneijder die om zijn moeder roept omdat hij zoveel onrecht niet kan verdragen. Zalig!
[Image: aola.gif]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Adder Wrote:
Fabian Wrote:Wat deed Vonk verkeerd dan ?

1e goal was gewoon van grote schoonheid, 2e goal was een dramatische fout van Escudé, die moet die bal gewoon de tribunes inrossen...

Die 1e goal was geen grote schoonheid. Opa kon er makkelijk aan komen, maar hij had de kracht niet om hem wat verder naar de zijkant te slaan.

:lol: Dat was dus gewoon een prachtige goal waar Vonk he-le-maal niks aan kon doen. Doelpunt van de week!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
WAF > Gefeliciteerd!

Mooie overwinnig voor Feyenoord. Volkomen verdiend!
Ajax beter? Ze hadden meer balbezit, lieten het balletje rond gaan, maar ze deden vrij weinig met het bal bezit.
Reply
Kezmania Wrote:WAF > Gefeliciteerd!

Mooie overwinnig voor Feyenoord. Volkomen verdiend!

Zat jij in de Arena? Koel!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Adder Wrote:
Fabian Wrote:Wat deed Vonk verkeerd dan ?

1e goal was gewoon van grote schoonheid, 2e goal was een dramatische fout van Escudé, die moet die bal gewoon de tribunes inrossen...

Die 1e goal was geen grote schoonheid. Opa kon er makkelijk aan komen, maar hij had de kracht niet om hem wat verder naar de zijkant te slaan.

:lol: Dat was dus gewoon een prachtige goal waar Vonk he-le-maal niks aan kon doen. Doelpunt van de week!

Kijk nog maar een keer als die camera schuin achter de goal is. Het wordt vast nog wel een paar keer herhaalt ergens. Dan zie je dat het geen wereldgoal was.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Kezmania Wrote:WAF > Gefeliciteerd!

Mooie overwinnig voor Feyenoord. Volkomen verdiend!

Zat jij in de Arena? Koel!


Heb je de nederlaag nog niet verwerkt jochie :roll:
Reply
waf Wrote:
Matador! Wrote:Het counteren van Fnooit werd beloond; het verschil was dat de spitsen van Fnooit 3 kansen krijgen en er 2 maken, die van Ajax krijgen er een stuk of 6 en maken er slechts 1. Ajax speelde positioneel de Rotterdammers weg, maar zodra het doel in zicht kwam was het onmachtig.

een team positioneel wegspelen en niet winnen gaat uiteraard niet samen. en wel gek dat ze al die 6 kansen dan niet uitzenden bij de samenvatting. zelfs die van rosenberg vond ik maar een halve kans, die bal kwam per toeval (te ver) achter hem om normaal te kunnen schieten. als ik de radio mocht geloven kwam het eerste doelpunt van fainoid niet uit een counter.

maar ja, dat ajakkes voorin stootkracht mist was tegen brondby al duidelijk. voorin is het niet veel. en het middenveld van ajakkes was beter dan het reserve middenveld fainoid? ook toch toen de graaf er in kwam? vreemd zeg. maar toch niet goed genoeg. :razz:

dan de dooddoener (net als piar bij de uefacup): als fainoid k2 niet had gehad was het helemaal niets. nee, en weet je wat het leuke is? die hebben we wel! :razz:

Ik zei woensdag toch al dat feijnoord dit eigenlijk moest gaan winnen want ajaks is gewoon slecht op het moment.
Bangkok resident.
Reply
waf Wrote:
Matador! Wrote:Het counteren van Fnooit werd beloond; het verschil was dat de spitsen van Fnooit 3 kansen krijgen en er 2 maken, die van Ajax krijgen er een stuk of 6 en maken er slechts 1. Ajax speelde positioneel de Rotterdammers weg, maar zodra het doel in zicht kwam was het onmachtig.

een team positioneel wegspelen en niet winnen gaat uiteraard niet samen. en wel gek dat ze al die 6 kansen dan niet uitzenden bij de samenvatting. zelfs die van rosenberg vond ik maar een halve kans, die bal kwam per toeval (te ver) achter hem om normaal te kunnen schieten. als ik de radio mocht geloven kwam het eerste doelpunt van fainoid niet uit een counter.

maar ja, dat ajakkes voorin stootkracht mist was tegen brondby al duidelijk. voorin is het niet veel. en het middenveld van ajakkes was beter dan het reserve middenveld fainoid? ook toch toen de graaf er in kwam? vreemd zeg. maar toch niet goed genoeg. :razz:

dan de dooddoener (net als piar bij de uefacup): als fainoid k2 niet had gehad was het helemaal niets. nee, en weet je wat het leuke is? die hebben we wel! :razz:

Jaja. Als het terecht is ben ik ook niet te beroerd om het toe te geven.... Of het nu aan het slechte spel van Ajax, of aan fnooit lag: de 1-2 was gewoon terecht. Gefeli, ouwe dibbes... :cry: ...
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Adder Wrote:
Fabian Wrote:Wat deed Vonk verkeerd dan ?

1e goal was gewoon van grote schoonheid, 2e goal was een dramatische fout van Escudé, die moet die bal gewoon de tribunes inrossen...

Die 1e goal was geen grote schoonheid. Opa kon er makkelijk aan komen, maar hij had de kracht niet om hem wat verder naar de zijkant te slaan.

:lol: Dat was dus gewoon een prachtige goal waar Vonk he-le-maal niks aan kon doen. Doelpunt van de week!

hij was heel mooi, maar het was jammer dat vonk er nog aan zat.

doelpunt vd week vond ik de 1ste van arveladze. wat een megageile actie van galen ging daar aan vooraf zeg.
Reply
Flixieluv Wrote:Jaja. Als het terecht is ben ik ook niet te beroerd om het toe te geven.... Of het nu aan het slechte spel van Ajax, of aan fnooit lag: de 1-2 was gewoon terecht. Gefeli, ouwe dibbes... :cry: ...


Kijk zo kan het ook LL :8:
Reply
Ricochan Wrote:
waf Wrote:
Matador! Wrote:Het counteren van Fnooit werd beloond; het verschil was dat de spitsen van Fnooit 3 kansen krijgen en er 2 maken, die van Ajax krijgen er een stuk of 6 en maken er slechts 1. Ajax speelde positioneel de Rotterdammers weg, maar zodra het doel in zicht kwam was het onmachtig.

een team positioneel wegspelen en niet winnen gaat uiteraard niet samen. en wel gek dat ze al die 6 kansen dan niet uitzenden bij de samenvatting. zelfs die van rosenberg vond ik maar een halve kans, die bal kwam per toeval (te ver) achter hem om normaal te kunnen schieten. als ik de radio mocht geloven kwam het eerste doelpunt van fainoid niet uit een counter.

maar ja, dat ajakkes voorin stootkracht mist was tegen brondby al duidelijk. voorin is het niet veel. en het middenveld van ajakkes was beter dan het reserve middenveld fainoid? ook toch toen de graaf er in kwam? vreemd zeg. maar toch niet goed genoeg. :razz:

dan de dooddoener (net als piar bij de uefacup): als fainoid k2 niet had gehad was het helemaal niets. nee, en weet je wat het leuke is? die hebben we wel! :razz:

Ik zei woensdag toch al dat feijnoord dit eigenlijk moest gaan winnen want ajaks is gewoon slecht op het moment.

Feyenoord heeft gewonnen, klopt. Maar dat gezeur over dat Ajax slecht is... Ik vond ze vandaag zeker niet slecht, ze misten inderdaad stootkracht voorin, maar om het te bestempelen als slecht...
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Adder Wrote:
Fabian Wrote:Wat deed Vonk verkeerd dan ?

1e goal was gewoon van grote schoonheid, 2e goal was een dramatische fout van Escudé, die moet die bal gewoon de tribunes inrossen...

Die 1e goal was geen grote schoonheid. Opa kon er makkelijk aan komen, maar hij had de kracht niet om hem wat verder naar de zijkant te slaan.

:lol: Dat was dus gewoon een prachtige goal waar Vonk he-le-maal niks aan kon doen. Doelpunt van de week!

hij was heel mooi, maar het was jammer dat vonk er nog aan zat.

doelpunt vd week vond ik de 1ste van arveladze. wat een megageile actie van galen ging daar aan vooraf zeg.

Is de AZsite gesloten?
Reply
Flixieluv Wrote:Jaja. Als het terecht is ben ik ook niet te beroerd om het toe te geven.... Of het nu aan het slechte spel van Ajax, of aan fnooit lag: de 1-2 was gewoon terecht. Gefeli, ouwe dibbes... :cry: ...

tnx. ik weet niet of het terecht was, ik heb met samengeknepen billen radio rijnmond geluisterd. :wink: have fun in barca!
Reply
Kezmania Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Kezmania Wrote:WAF > Gefeliciteerd!

Mooie overwinnig voor Feyenoord. Volkomen verdiend!

Zat jij in de Arena? Koel!


Heb je de nederlaag nog niet verwerkt jochie :roll:

Ik heb geen idee of Ajax of Feyenoord beter was, aangezien ik de wedstrijd niet heb gezien omdat ik een teletekst-supporter ben. Uit het feit dat jij zegt dat Feyenoord verdiend heeft gewonnen, moet jij wel de hele wedstrijd hebben gezien. Waar baseer je dat anders op? Dus was dit een knipoog-achtige opmerking, aangezien ik ook wel weet dat jij niet in de Arena ben geweest. Jochie......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Flixieluv Wrote:Is de AZsite gesloten?

nee, maar ik dacht ik doe het ff hier. ik bespreek graag de top 2 gezamenlijk :wink: . van gaal kan ik trouwens steeds beter pruimen, laatst al prima bij voetbal inside en nu keurig het voetbal cliche 'mar als zij de 1-0 maken wordt het een heel andere wedstrijd'(dat zeidie vroeger echt niet hoor'). en daar hattie wel een punt. maar 0-5 winnen bij vitesse is wel heel erg puik hoor.
Reply
heren.... het was gewoon 1-2 hoor en lb wie er beter was........
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Jaja. Als het terecht is ben ik ook niet te beroerd om het toe te geven.... Of het nu aan het slechte spel van Ajax, of aan fnooit lag: de 1-2 was gewoon terecht. Gefeli, ouwe dibbes... :cry: ...

tnx. ik weet niet of het terecht was, ik heb met samengeknepen billen radio rijnmond geluisterd. :wink: have fun in barca!

Komt wel goed. Barça, wel te verstaan... :cry: :wink: ...

Korte samenvatting: Ajax onmachtig, fnooit ook, maar meer 'volwassen' en berekenend spelend.

Beste spelers: kuit (als enige man: werkelijk uitstekend. Zelden heb ik een voetballer meer onderschat! Niet alleen gevaarlijke targetman, maar ook 'stofzuiger' van klasse.), gali (ja hoor!, had ik ook niet gedacht), green (keurig, koeman. Absolute aanwinst voor fnooit.) en Urby et Orbem (toch één lichtpunt).

Slechtste man: Charity-eas. Ik zei het vandaag nog tegen Treesong: toen hij vlak voor z'n (mazzel-)goaltje met de bal aan z'n voet naar de goal rende, bereidde ik me al voor op een uittrap. Ze hadden zo ongeveer beter een lijk op kunnen stellen. Hoe incapabel kun je zijn... Sad
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Is de AZsite gesloten?

nee, maar ik dacht ik doe het ff hier. ik bespreek graag de top 2 gezamenlijk :wink:

Meneer krijgt spatjes? Wat was dat ook al weer met die ene zwaluw... Zonderland, help me ff...

:wink:
Reply
het is tenminste één zwaluw, hè, en dat zover voor de lente.

Deze overwinning smaakt zoeter, dan wraak ooit kan zijn.
Deze dronkenman, spreekt de waarheid.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:het is tenminste één zwaluw, hè, en dat zover voor de lente.

Kom maar op met die knipoog. Anders roep ik gerben... :wink:
Reply


Forum Jump: