The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FOOTSTAR
trl en nelson stoppen???
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:trl en nelson stoppen???

Klopt, maakte de coach van Zutphen gisteren iig bekend op ons teamforum.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote: Sjaak,

Toen ik je berichtje over andere contractvoorwaarden las, was ik ernstig verbaasd, en ook wel verontwaardigd, want we hadden al een afspraak en eigenlijk zou je onder die voorwaarden al getekend hebben. Toen kwam het verhaal van je manager en nu ineens wilde je iets heel anders waardoor wij als VVL zijnde geen zekerheid voor langere tijd hadden. Ik heb je gelijk terug gemaild. Je antwoord liet, whatever de reden (no offence), een aantal dagen op zich wachten.

Omdat Tycho binnen 2 weken ging resetten zijn we op zoek gegaan naar een andere keeper. En toen werd bekend dat TRL stopt. Ik heb altijd al wel contact gehad met Jetse VoH, en die contacten zijn nu verzilverd. Hij heeft inmiddels het contract getekend en we zijn nu dus voorzien van een topkeeper (net als jij bent trouwens!!)

Ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is, als je deze eis niet had gesteld, of eerder geantwoord had vorige week dan waren we niet op zoek gegaan naar een vervanger. Dan was jij gewoon de eerste doelman geweest op de Leur!!

Als ik je moet helpen bij het zoeken naar een club, op ergens een balletje op moet gooien dan hoor ik het wel.

Gr Jerome

Dit heet dus genaaid worden... ik ga 1 seizoen in NL ballen, zie wel waar ik terecht kan komen, en daarna naar het team van Henk 'hot' Lips...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:trl en nelson stoppen???

Klopt, maakte de coach van Zutphen gisteren iig bekend op ons teamforum.

Yep. Ik ga een jaartje bij Inter ballen.
Toch weer mooi boven Zutphen geeindigd Hakkuh
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Toch weer mooi boven Zutphen geeindigd Hakkuh

Knap hoor. Terwijl je alleen maar op woensdags hebt gespeeld bij TRL B. Hihihi.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Toch weer mooi boven Zutphen geeindigd Hakkuh

Knap hoor. Terwijl je alleen maar op woensdags hebt gespeeld bij TRL B. Hihihi.

Dat was jij na jullie knockout in de 2e ronde beker hihihi
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Henk Lips heeft maar eens Goldstar aangeschaft. Op zich vind ik de opties die je extra hebt heel erg tegenvallen
The great old Ludwig von...
Reply
Lips for trainer?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
wellicht volgend seizoen. Heb wat plannetjes... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Altijd leuke statistiekjes Smile

beste nederlandse middenvelder seizoen 8. Waar t op gebasseerd is weet ik echt niet, maar is in ieder geval leuk!

Pos Naam Team Leeftijd

1 Henk Lips Chicago Bears FC 24
2 Lukas Aalten Houten 24
3 Martijn van Leur Strathclyde United 23
4 Lennart Rodermond Houten 24
5 Rowin Seinen |||Araguaney||| 24
The great old Ludwig von...
Reply
Vooral op aantal interlands wat je gespeeld hebt afgelopen seizoen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ik zag dat er iemand een gele kaart had gekregen tijdens een wedstrijd. Zou best kunnen dat het er al een tijdje is, maar het valt mij nu pas op. Is er al iets meer bekend over blessures en schorsingen?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
niet dat ik weet.
Hoe eerder, hoe beter. Wij hebben namelijk alles dubbel bezet( behalve de keep, want die blijft graaien.... :wink: )
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:niet dat ik weet.
Hoe eerder, hoe beter. Wij hebben namelijk alles dubbel bezet( behalve de keep, want die blijft graaien.... :wink: )

En ik doe dat met alles wat ik kan .. heb ondertussen 150.000 in kas + PT6 + een eigen vliegtuig :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
En nu sta ik met FCH in de bekerfinale tegen Zutphen....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:En nu sta ik met FCH in de bekerfinale tegen Zutphen....

Zeer verrassende overwinning van jullie bij FCG! Zaterdag aan 3 punten genoeg voor het kampioenschap en volgende week nog de bekerfinale.......het kan een mooie afsluiting worden voor Zutphen met de dubbel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Box Brother Wrote:En nu sta ik met FCH in de bekerfinale tegen Zutphen....

Zeer verrassende overwinning van jullie bij FCG! Zaterdag aan 3 punten genoeg voor het kampioenschap en volgende week nog de bekerfinale.......het kan een mooie afsluiting worden voor Zutphen met de dubbel.

Inderdaad verrassend, wilde wel eens de bekerfinale spelen.
Praktisch dezelfde opstelling, betere spelers aan onze kant en er dan met 6-1 afgaan :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Inderdaad verrassend, wilde wel eens de bekerfinale spelen.

Stelt niet zoveel voor, LL. Heb hem een keer gewonnen in Roemenië. 's Avonds log je in en dat zie je dat je gewoonen hebt.... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Box Brother Wrote:En nu sta ik met FCH in de bekerfinale tegen Zutphen....

Zeer verrassende overwinning van jullie bij FCG! Zaterdag aan 3 punten genoeg voor het kampioenschap en volgende week nog de bekerfinale.......het kan een mooie afsluiting worden voor Zutphen met de dubbel.

Inderdaad verrassend, wilde wel eens de bekerfinale spelen.
Praktisch dezelfde opstelling, betere spelers aan onze kant en er dan met 6-1 afgaan :x

6-1 was idd geflatteerd maar beide teams hadden het tactisch goed staan. Groot verschil was dat jullie met een AMR en een FR speelde en die twee liepen elkaar redelijk in de weg (zo heb ik begrepen van onze coach) en onze FL en ML complenteerde elkaar juist... Verder hadden wij een karrevracht aan kansen en jullie 'slechts' 4x op goal geschoten (die ik natuurlijk goed pak Big Grin). Volgende week de bekerfinale en dan zondag mijn laatste wedstrijd voor FCH. Eens kijken of de beker en promotie naar de eredivisie erin zit. Moet wel zeggen dat ik verwacht dat Zutphen een maatje te groot wordt.

Leuk om Milad weer eens tegen te komen Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Milad is uitgespeeld in de beker :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Helaas wel, jah. Raeskin is een wat meer een M C dan een DM C zoals Milad. Bij gelijke stand was dit zo'n beetje een vaste wissel bij gelijkspel of achterstand.

Dat waren mijn laatste minuten voor Zutphen.....

Kan je wel vast verklappen, dat het verlenging wordt!Leg ik later nog wel een keer uit.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Helaas wel, jah. Raeskin is een wat meer een M C dan een DM C zoals Milad. Bij gelijke stand was dit zo'n beetje een vaste wissel bij gelijkspel of achterstand.

Dat waren mijn laatste minuten voor Zutphen.....

Kan je wel vast verklappen, dat het verlenging wordt!Leg ik later nog wel een keer uit.....

Hoe weet je dat? Verder hoop ik niet op pingels, die Rolfers is 10x beter dan ik ben....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
gefeliciteerd muk, 100e minuut heb ik het kunnen houden....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Mukkus Wrote:Helaas wel, jah. Raeskin is een wat meer een M C dan een DM C zoals Milad. Bij gelijke stand was dit zo'n beetje een vaste wissel bij gelijkspel of achterstand.

Dat waren mijn laatste minuten voor Zutphen.....

Kan je wel vast verklappen, dat het verlenging wordt!Leg ik later nog wel een keer uit.....

Hoe weet je dat? Verder hoop ik niet op pingels, die Rolfers is 10x beter dan ik ben....

De managers van U21 en NT kunnen de fitness zien van hun spelers.....Zodoende zagen ze al dat er meer fitness verloren ging dan in een 90 minuten durende competitiewedstrijd.
Wat ik nog niet verteld had, wist ik (rond de 60e minuut, ongeveer) al wist dat we gingen winnen. Ze kunnen nl. ook het moraal zien, dat stond voor de geselecteerde Zutphen-spelers op 100%. Bij verlies ligt dat altijd lager.......Werd mij toevertrouwd in een PB.

kortom, ze kunnen de stand van de spelers zien na de wedstrijd, terwijl de wedstrijd nog bezig is.

Thanks, Box. jullie hebben het ons nog knap lastig gemaakt!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat is ook stom zeg.... Anyway, qua stats en team waren jullie het ook aan je stand verplicht om te winnen. Jullie mogen die Rolfers wel dankbaar zijn zeg, wat een potten kan die gozer keepen.

Waar gaat die volgend seizoen spelen? Ik hoop in het buitenland anders wordt de titel volgend seizoen nog knap lastig...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Jezus wat een kut-footstar week.... in 1 week en de bekerfinale verliezen en het P/D-duel en beide na verlenging (en volgens manager onterecht)... Komende week maar overstappen naar Henkie...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Cas en Levi hebben de beker. :Big Grin
Hier stond iets veel te lang.
Reply
inderdaad... feli heren....
The great old Ludwig von...
Reply
Feli heren
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Beide een Bot in de eerste ronde van de Beker... gunstig...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: