The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FOOTSTAR
#31
elke zaterdag 17:00 (dus 18:00 NL)
Reply
#32
Enneh, training? Ik begrijp dat je een aantal trainingen nodig hebt om een level te stijgen? Hoeveel per level of is dat per skill wisselend? En zakt het daarna weer terug of is het een vaststaand level?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#33
aangezien het nog maar pas bezig is, is het nog niet helemaal geweten welke skill wanneer zal stijgen. Per training krijg je iets bij, als je 0.5 hebt, wordt je skill 1. Om naar 2 te gaan moet je dus 1.5 hebben. De eerste trainingen gebeuren dus sowieso sneller.
Men gaat er vanuit dat men 450% moet hebben om naar 0.5 te gaan.
In een bot (waar men aan 90% traint) komt dit dus neer op 5 trainingen.
in een human team heb je 2 soorten trainingen: gelijk met de teamtraining (aan 100%) of apart (75%).

Telkens verlies je 2% fitness, tenzij je aan 75% traint, dan maar 1%

Hoe jonger je bent, hoe makkelijker je traint. Tot je 20e blijft dit hetzelfe. Vanaf dan zal het per jaar 25% afnemen. (uit de regels)
Reply
#34
Adder Wrote:Name Onno van den Berg (5882)
Position ? C
Favorite Foot Right
Age 17 Years (3/3/1)
Details Player with terrible experience
Personality Arrogant
Life Style Miserable
Nationality Amsterdam, Netherlands


Team RBC Zwolle
Future Feels good in the club
Reputation Local (International Ranking: #3094; National Ranking: #271)


bot team in b4.

hey teamgenoot! Wink

Name Ed van Meerte Janse (5691)
Position ? C
Favorite Foot Right
Age 17 Years (3/3/1)
Details Player with terrible experience
Personality Nice guy
Life Style Non-Existant!
Nationality Amsterdam, Netherlands
Reply
#35
Afslachtuh die Zwollenaruh! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#36
Ik heb me ook bij PVV Tilburg aangesloten. Eens kijken wat nu de bedoeling is
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#37
Is er interesse om met z'n allen in hetzelfde team te gaan? Lijkt mij iig wel lachen
Reply
#38
Quote: Nick: Twelve
Player: Giel van de Poel
Team: Houten
Country: Netherlands
Funds: €300

Met 1x tackling.

Wie weet eigenlijk wat having fun voor effect heeft?
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#39
Weet het zo niet meer precies, maar staat uitgebreid omschreven in de help
Reply
#40
T00L Wrote:Is er interesse om met z'n allen in hetzelfde team te gaan? Lijkt mij iig wel lachen

Dat is natuurlijk wel geinig. Lekker een beetje schoppen her en der :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#41
T00L Wrote:Is er interesse om met z'n allen in hetzelfde team te gaan? Lijkt mij iig wel lachen

Welk team zullen we confisqueren?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#42
eerst maar eens kijken of er meer geinteresseerden zijn en of we dan niet ook allemaal op dezelfde positie willen spelen Wink
Reply
#43
Nr. 12 Wrote:
Quote: Nick: Twelve
Player: Giel van de Poel
Team: Houten
Country: Netherlands
Funds: €300

Met 1x tackling.

Wie weet eigenlijk wat having fun voor effect heeft?

Having fun heeft invloed op je morale en moet minstens 1x per 7dagen 'getraind' worden (jaaa, Marshall is de regels aan het lezen Wink)
Inmiddels twee trainingen gehad als spits.
Morgen maken we er een dagje finishing van, donderdag een dagje technique, vrijdag een dagje mix en zaterdag o.a. fitness en have fun. Zondag duiken we de sportschool in. Op maandag moet ik dan als het goed is zowel finishing, technique als strength op 1 hebben staan. Big Grin

Edit: ik ben overigens geinteresseerd, ik ga voor een spitspositie. De nieuwe stoichkov; sterk, technisch, balvast en scoringsdrang Wink
Maarreh, hoe wilde je dat doen dan? Een Botteam opeisen waar nog geen human players inzitten? Wordt lastig... VV Gouda heeft er maar 2, da's misschien een idee?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#44
maandag: finishing 3x
dinsdag: finishing 3x
woensdag: finishing 3x
donderdag: heading 3x
vrijdag: dribbling 3x
zaterdag: technique 3x
zondag: technique 2x, have fun 1x

als die skills een beetje een fatsoenlijk niveau hebben, dan komen de overige interessante skills (speed, strength, fitness, evt long shots) wel aan bod
Reply
#45
Ja, dan kun je nog even doorgaan... Strength gooi ik erin omdat de makers van het spel dit al direct aanraden, eigenlijk de allereerste training al.
Heading heeft enkel zin als je wingers hebt met cross passes, anders is het weggegooide trainingsinvestering. in plaats daarvan ga ik dus voor strength. Fitness gooi ik er net voor de wedstrijd in om zo tijdens de wedstrijd meer 'succes' te hebben Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#46
Quote:I'm a goalkeeper and I only have 5 really important skills. Will I train at the same speed?
No, unfortunately. At least until we have more GK skills, GK training (or GK skills training) will be a little slower than non-GK skills.

Jammer... maar we trainen rustig door. We kunnen overigens ook 1 human-club nemen (betalen) en daar alle CT-spelers ingooien... moet wel iedereen een andere positie nemen.

Quote:Keeper: Box
Verdediger:
Middenvelder:
Spits: Marshall

Edit ff in wie wat wil spelen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#47
Box Brother Wrote:Jammer... maar we trainen rustig door. We kunnen overigens ook 1 human-club nemen (betalen) en daar alle CT-spelers ingooien... moet wel iedereen een andere positie nemen.

Quote:Keeper: Box
Verdediger:
Middenvelder:
Spits: Marshall, T00L

Edit ff in wie wat wil spelen.

betaald spelen lijkt me nu nog erg vroeg, maar is in de toekomst wel een optie..
Reply
#48
T00L Wrote:
Box Brother Wrote:Jammer... maar we trainen rustig door. We kunnen overigens ook 1 human-club nemen (betalen) en daar alle CT-spelers ingooien... moet wel iedereen een andere positie nemen.

Quote:Keeper: Box
Verdediger:
Middenvelder:
Spits: Marshall, T00L

Edit ff in wie wat wil spelen.

betaald spelen lijkt me nu nog erg vroeg, maar is in de toekomst wel een optie..

Ik ga voor een middenveld positie. Ben me nu vol aan het concentreren op m'n positiespel om vrijdag over te stappen op de techniek
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#49
Vietjes Wrote:
T00L Wrote:
Box Brother Wrote:Jammer... maar we trainen rustig door. We kunnen overigens ook 1 human-club nemen (betalen) en daar alle CT-spelers ingooien... moet wel iedereen een andere positie nemen.

Quote:Keeper: Box
Verdediger:
Middenvelder:Tool
Spits: Marshall, Adder

Edit ff in wie wat wil spelen.

betaald spelen lijkt me nu nog erg vroeg, maar is in de toekomst wel een optie..


Ik ga voor een middenveld positie. Ben me nu vol aan het concentreren op m'n positiespel om vrijdag over te stappen op de techniek


met wederzijds overleg gaat Tool voor middenveld en ik voor spits.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#50
Vietjes Wrote:
T00L Wrote:
Box Brother Wrote:Jammer... maar we trainen rustig door. We kunnen overigens ook 1 human-club nemen (betalen) en daar alle CT-spelers ingooien... moet wel iedereen een andere positie nemen.

Quote:Keeper: Box
Centrale Verdedigers (2):
Backs (2):
Centrale Middenvelders (2):Vietjes, T00L
Wingers (2):
Spitsen (2): Marshall, Adder

Edit ff in wie wat wil spelen.

betaald spelen lijkt me nu nog erg vroeg, maar is in de toekomst wel een optie..

Ik ga voor een middenveld positie. Ben me nu vol aan het concentreren op m'n positiespel om vrijdag over te stappen op de techniek

zet dat dan in dat overzicht, drol :p
overigens change of plan... Adder is ook al spits aan het worden, dus ik schuif wel terug naar het middenveld.
Reply
#51
Ik ben reeds winger, maar zit natuurlijk al in een human team Wink
Reply
#52
dan word jij onze player/coach? :p
Reply
#53
Birger, waarom wil je in een human team? Eerst goed worden man!!! Noteer Birger maar voor de wingpositie.
Mag ik trouwens vernemen of er een speciale reden is waarom Adder wel spits wordt en Tool niet? Als dat een tactische is hoor ik hem graag namelijk Wink

NB als we slim zijn pakken we al voor zaterdag een team. In mijn team (Rapid Nijmegen) is ook een speler weggegaan naar een human team en zijn dus nog maar 2 human spelers buiten mezelf over...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#54
Marshall Wrote:Birger, waarom wil je in een human team? Eerst goed worden man!!! Noteer Birger maar voor de wingpositie.
Mag ik trouwens vernemen of er een speciale reden is waarom Adder wel spits wordt en Tool niet? Als dat een tactische is hoor ik hem graag namelijk Wink

NB als we slim zijn pakken we al voor zaterdag een team. In mijn team (Rapid Nijmegen) is ook een speler weggegaan naar een human team en zijn dus nog maar 2 human spelers buiten mezelf over...

De enige tactische reden is dat er anders 3 spitsen waren voor een 4-4-2 systeem :p
Adder had er al meer finishing training opzitten en wilde graag spits zijn, mij maakt het geel drol uit... Wat mij betreft gaan we, als we een SD team maken, ook een hele tijd door als SD-team. Dus niet alleen ff trainen tot we wat beter zijn en dan pleite.
Bij Roosendaalse Boys Combinatie Zwolle (
Notworthy hoe kom je erop) zitten Adder en ik nu en zijn wij de enige human players.
Reply
#55
Quote:Unread

14/11/2006 22:33:06

The transfer to RBC Zwolle was completed. You are now a player of RBC Zwolle!

=D> =D>
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#56
En ook hier richting RBC Zwolle verhuisd... Kost me wel moraal maar goed, even feesten zaterdag of zondag en ik ben er weer Big Grin

Date News

14/11/2006 23:39:21 The transfer to RBC Zwolle was completed. You are now a player of RBC Zwolle!

=D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#57
Zie nu trouwens dat ik 10.000 rood sta, best realistisch dit spel Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#58
Marshall Wrote:Zie nu trouwens dat ik 10.000 rood sta, best realistisch dit spel Big Grin

Hoe krijg jij het voor elkaar om rood te staan ???
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#59
Ehrm... door een PT aan te schaffen denk ik Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#60
die kost maar 10k, dus dan zou je op of rond de 0 staan..
Reply


Forum Jump: