The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FOOTSTAR
Soms kom ik maar tot 90%, maar afrondingsverschillen zou de enige verklaring zijn idd.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Tel je de wisselspelers dan ook mee?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Tel je de wisselspelers dan ook mee?

Jep
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik heb het een hele tijd geleden ook eens gechecked en toen vergat ik de wisselspelers.
Beetje wazig dit inderdaad. Onze laatste wedstrijd kom ik bij de tegenstander ook maar op 90%
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ik heb het een hele tijd geleden ook eens gechecked en toen vergat ik de wisselspelers.
Beetje wazig dit inderdaad. Onze laatste wedstrijd kom ik bij de tegenstander ook maar op 90%

10% van de tijd rolt de bal over het veld en is er dus geen balbezit ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Legion Wrote:Ik heb het een hele tijd geleden ook eens gechecked en toen vergat ik de wisselspelers.
Beetje wazig dit inderdaad. Onze laatste wedstrijd kom ik bij de tegenstander ook maar op 90%

10% van de tijd rolt de bal over het veld en is er dus geen balbezit ? Of wellicht de keeper want daar wordt volgens mij geen balbezit bij vermeld, maar daar ben ik niet zeker van...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
de bal rolt meestal wel hoor...
een pass over het veld van medespeler naar medespeler is bbz en rolt de bal...pass door de lucht naar medespeler is ook bbz


ik denk dat je bedoelt dat hij uit het spel is gedurende een bepaalde tijd. Ingooien, doelptrappen, corners, vrije trappen?
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
M1GGY Wrote:de bal rolt meestal wel hoor...
een pass over het veld van medespeler naar medespeler is bbz en rolt de bal...pass door de lucht naar medespeler is ook bbz


ik denk dat je bedoelt dat hij uit het spel is gedurende een bepaalde tijd. Ingooien, doelptrappen, corners, vrije trappen?

Dan kan het niet voorkomen dat het ene team 90% heeft en het andere team 100%. Ook het feit dat de keepers geen balbezit hebben kan de reden niet zijn, aangezien de rest van het team vaak wel tot 100% optelt (maar dus niet altijd)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Scheidsrechterbal :wink:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
M1GGY Wrote:de bal rolt meestal wel hoor...
een pass over het veld van medespeler naar medespeler is bbz en rolt de bal...pass door de lucht naar medespeler is ook bbz


ik denk dat je bedoelt dat hij uit het spel is gedurende een bepaalde tijd. Ingooien, doelptrappen, corners, vrije trappen?

Dan kan het niet voorkomen dat het ene team 90% heeft en het andere team 100%. Ook het feit dat de keepers geen balbezit hebben kan de reden niet zijn, aangezien de rest van het team vaak wel tot 100% optelt (maar dus niet altijd)

hmm
dan is de wedstrijd verdeling dan geweest 45% om 55%?
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
Ik vind het sowieso een vreemd percentage. Heeft geen niet aan hoeveel % van de wedstrijd jij de bal hebt gehad (wat logisch zou zijn), maar hoeveel % jij balbezit hebt gehad van het totale balbezit van je team (dus jouw redenering kan ook niet)

10% van team A hoeft dus niet evenveel te zijn als 10% van team B.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
lijkt me op zich ook wel logisch. Ik probeerde alleen maar uit te kienen of dat kon Tongue
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
Heeft iemand hier al een girlfriend? en dan bedoel ik dat je haar gevraagd hebt je girlfriend te worden zij ja heeft gezegd? Ik had nu een meisje die al 2 weken elke dag op 100% heb gezet en naar haar mood heb gevraagd op een date. Elke keer kreeg ik dat: she hopes to get more time to know me iets in die trant. Vandaag heb ik er 'gevraagd' maar ze rejected my proposal (vergelijkingen met real life mogen maar zijn erg voor de hand liggend Wink)

Ik ben dus benieuwd wat de ervaringen van anderen hiermee zijn?
Reply
Waarschijnlijk ligt het gewoon aan je looks Mac.
"Your girlfriend is cheating on you with Lips".
Heeft dat er nog niet gestaan?
The great old Ludwig von...
Reply
Wiens Lips???
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Wiens Lips???

Alle lips, behalve die van Mac.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Volgens mij moet je dat melden. Lips cheat bij Footstar.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:Volgens mij moet je dat melden. Lips cheat bij Footstar.

Nee, Lips cheat niet. Mac's vriendin. Die slet neukt alles wat oren en ogen heeft, behalve Mac. Blijkbaar mag dat in FS.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hehe voorspelbare reacties...blijkbaar heeft niemand hier dus een vriendin :p
Reply
Mac Wrote:hehe voorspelbare reacties...blijkbaar heeft niemand hier dus een vriendin :p

Wat is dat allemaal voor gelul met vriendinnetjes?!
Er moet getraind worden!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:Volgens mij moet je dat melden. Lips cheat bij Footstar.

Nee, Lips cheat niet. Mac's vriendin. Die slet neukt alles wat oren en ogen heeft, behalve Mac. Blijkbaar mag dat in FS.

Dat zijn ze Muk! :lol:
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
Ik had twee vriendinnen twee weken gelden, maar mijn coach vond dat ik going out with teammates moest aan zetten, anders ging ik voor een harem. want het kan. het kost alleen geld. En de ene woonde in Helsinki en de andere in mijn thuis stad.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Quote:She has accepted! You now have a Girlfriend.

woeeeh het is me toch gelukt...je moet net zolang doorgaan tot er staat dat ze pretty happy is tijdens een date. dan kun je er succesvol vragen dus
Reply
Mac Wrote:
Quote:She has accepted! You now have a Girlfriend.

woeeeh het is me toch gelukt...je moet net zolang doorgaan tot er staat dat ze pretty happy is tijdens een date. dan kun je er succesvol vragen dus

Nou niet steeds je champignon in d'r planten, want er moet op een andere manier gebald worden.... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
riend Nationality Looks

Sofie Amsterdam, Netherlands 12%

dat zal wel goedkomen dus Wink
Reply
Mac Wrote:
Quote:She has accepted! You now have a Girlfriend.

woeeeh het is me toch gelukt...je moet net zolang doorgaan tot er staat dat ze pretty happy is tijdens een date. dan kun je er succesvol vragen dus

Mac, Feli! Gelukkig heeft de rest hier op het forum gewoon een vriendin/vrouw irl.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
thx man! ja je moet toch wat als je het irl niet voor elkaar kunt krijgen. Zelfs hier is ze lelijk maar dat maakt niet uit
Reply
Hahaha, mijn coach gunt mij een tripje naar amsterdam rondom oud en nieuw, dan kom ik even stappen en jullie vriendinnetjes te checken. Kunnen we ook is kijken wat voor effect zo'n trip heeft. Denk niks, maar het is wel even leuk.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Zopas PT6 gekocht Smile
Reply
Birger Wrote:Zopas PT6 gekocht Smile

=D>. Een paar weekjes nog hier. Of ik moet 10 assists geven woensdag en zondag :razz:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: