The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FOOTSTAR
Legion Wrote:
Birger Wrote:Zopas PT6 gekocht Smile

=D>. Een paar weekjes nog hier. Of ik moet 10 assists geven woensdag en zondag :razz:

had het al sneller kunnen doen, maar wilde eerste ff nog een appeltje voro de dorst klaarstaan hebben Wink
Reply
2 wedstrijden in de week betekent nu: 15.000 euro per week (exclusief assist/goalbonussen).

Het schiet aardig op nu.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
2 wedstrijden in de week betekent nu: 24.000 euro per week (exclusief assist/goalbonussen/resultaatbonus).

Het schiet aardig op nu.

[baby]
Reply
Wat me opvalt is dat de verdedigers van ons team vooral opbouwers schijnen te zijn. Bij de lijstjes voor verdedigers die op het footstar forum worden geplaatst staan onze verdedigers op 1, 2 en 5 bij opbouwers. Maar in de rest van de lijstjes is alleen Cas Oosterhuis te vinden.. Misschien dat we teveel 'opbouwers' hebben???

Quote:Lijst 4: Opbouwers (gvi, lpa, shp, tec)
-------------------------------------------------------------------------------
________________________________________________________________________
_#__(#)_|_name______________ _ID____|_pos_|____club____|_sum__(sum)_|
_1___1__|_Cas Oosterhuis_______Speler_|_D C_|___FC CT___|_ 43____41_ _|
_2___2__|_Wilfred Souer_______ _Speler_|_D C_|___FC CT___|_ 41____40_ _|
_3___4__|_Gelwin Tims__________Speler_|_D C_|____FCG____|_ 40____38_ _|
_4___3__|_Jelle Richter__________Speler_|_D C_|_Nelson City_|_ 39____39_ _|
_5___5__|_Allard van Westering__Speler_|_D C_|_Nelson City_|_ 38____37_ _|
_5___5__|_Bart Mordang_______ _Speler_|_D C_|___HT Utd___|_ 38____37_ _|
_5_ _10_ |_Didier Onstein________Speler_|_D C_|___FC CT___|_ 38____36_ _|
_5___5__|_Tim Danuka________ _Speler_|_D C_|____YBA____|_ 38____37_ _|
_9___5__|_Giel van de Poel______Speler_|_D C_|__ _F C L__ _|_ 37____37_ _|
_9___5__|_Koen van Winden___ _Speler_|_D C_|___HT Utd___|_ 37____37_ _|
_9_ _13_ |_Tim Berkien__________Speler_|_D C_|__ _V.V.L__ _|_ 37____35_ _|
Reply
komt omdat we een hele tijd short passes als teamtraining hebben gehad en ze die meegepakt zullen hebben.
Reply
Geld: €12240


Contracten moeten echt naar beneden. Krijg morgen wel recette binnen, maar het gaat veel te hard.
Dus ik ga lagere contracten nu al aanbieden en hoop dat jullie ze spoedig accepteren.

EDIT: ik heb de A-spelers een contract van 5k aangeboden, behalve:

Bierbuik, reden is bekend.

de Wit, ondanks dat hij in het begin 10 k heeft gekregen, heeft hij maar 1 dag tt, dus ik geef hem volle bak tot pt 6.

Belderok, heeft vanaf het begin zonder morren 6,5k gekregen( kon niet meer geven), dus die laat ik nog een paar weekjes doorgaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
gadver, tot 4 minuten voor het einde van de competitie waren wij kampioen. Dat zou de 4e keer geweest zijn in evenveel seizoenen.
En dit na een bar slechte start in de nieuwe ME.
Jammer genoeg moest de grootste concurrent nog persé scoren, en wij nog een goal tegen krijgen, zodat we maar gelijkspeelden, en alzo de titel verspeelden..
Het was de laatste match van brussels.. toch een domper(tje) Sad
Reply
We hebben 5 nieuwe teams in de competitie gekregen:
Toverdrank
Zeer klein team en ook geen echte toppers. Moeten gewoon 6 punten worden voor ons

V.V.L
gedegradeerd uit eredivisie, zeer groot team. Ook een groot aantal goeie spelers. Gaan we het zeeer moeilijk tegen krijgen.

Elsloo
Ook een aardig groot team, de echte toppers ontbreken echter waardoor we een goeie kans maken. Moet alleen zeker niet onderschat worden.

VM Place United
Ook een team dat de echte toppers mist maar wel een aardig team heeft. verwacht toch wel een overwinning voor ons

BSUR
Gewoon 6 puntjes

al met al niet heel slecht getroffen, alleen VVL gaat echt een groot obstakel worden en uiteraard YBA en Older die al in deze divisie zaten.
Reply
@Mac
VVL is kampioen geworden van de C-1 van vorig jaar. Maar het blijft een erg sterk team.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
ah ok my bad ik kon niet zo snel vinden waar ze vandaan kwamen, hebben t goed voor elkaar dan die gastjes
Reply
Elsloo is een team waar vrijwel alleen maar FOK-forummers in zitten..als ik het goed heb. misschien kunnen we wat afkijken Wink
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Bij Aguiar Utd. gaat het een saai seizoen voor mij worden... volgens mij zit ik in de portugese C-5 bij 7 bot-teams.... :cry:

Is natuurlijk wel weer goed voor mijn clean sheet bonus van € 2,500 per wedstrijd....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
En voor de beker treffen we het zoals gewoonlijk weer niet. In eerste ronde gelijk een eredivisionist. Gelukkig niet één van de toppers, maar dan toch..... Het had zo veel makkerlijker gekunt.

Ronde 1 13/02/2008 FC CT (B - 4) vs Bulls United FC (Eredivisie)
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Zijn ervoor het nieuwe seizoen nog plannen om spelers om te turnen? Want aantrekken zal ivm de financiele situatie wel lastig zijn.
Misschien kunnen we vast inspelen op een terugkeer van Joep en een aanvaller omturnen tot FL of FR. En is er de mogelijkheid om bijvoorbeeld een DML of DMR te creeren. Een vleugelspeler/middenvelder met ook defensieve kwaliteiten. Zo kunnen we met ons wat beperkt aantal spelers ook op de zijkanten wat meer gaan varieren. Iemand ideeen wat voor skills voor deze posities belangrijk zijn?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Zijn ervoor het nieuwe seizoen nog plannen om spelers om te turnen? Want aantrekken zal ivm de financiele situatie wel lastig zijn.
Misschien kunnen we vast inspelen op een terugkeer van Joep en een aanvaller omturnen tot FL of FR. En is er de mogelijkheid om bijvoorbeeld een DML of DMR te creeren. Een vleugelspeler/middenvelder met ook defensieve kwaliteiten. Zo kunnen we met ons wat beperkt aantal spelers ook op de zijkanten wat meer gaan varieren. Iemand ideeen wat voor skills voor deze posities belangrijk zijn?

Meerte en/of Belderok kunnen dmc spelen en dan kan als IO naar de zijkant bewegen ingesteld worden. Dus de vleugels( verdedigend gezien).
Zelfde aanvallend gezien, al wil ik wel Onno om turnen naar FR als daar behoefte aan is. Maar ik vermoed dat hij dan Jelle in de weg gaat lopen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Als Meerte en/f Belderok dmc worden komen we dan niet schaars met in de verdediging te staan? Vooral als er een mogelijkheid bestaat dat Fred vercast! Het lijkt me hoe dan ook slim om een extra verdediger te halen. Zelf ben ik wel bereid om in een rotatie systeem te spelen als dat nodig blijkt te zijn.

Trouwens, hoe zit het met de jonkies! Zijn deze nog actief en gaan we de grote gros behouden of zullen we enkele dumpen?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Adder Wrote:
Forever Wrote:Zijn ervoor het nieuwe seizoen nog plannen om spelers om te turnen? Want aantrekken zal ivm de financiele situatie wel lastig zijn.
Misschien kunnen we vast inspelen op een terugkeer van Joep en een aanvaller omturnen tot FL of FR. En is er de mogelijkheid om bijvoorbeeld een DML of DMR te creeren. Een vleugelspeler/middenvelder met ook defensieve kwaliteiten. Zo kunnen we met ons wat beperkt aantal spelers ook op de zijkanten wat meer gaan varieren. Iemand ideeen wat voor skills voor deze posities belangrijk zijn?

Meerte en/of Belderok kunnen dmc spelen en dan kan als IO naar de zijkant bewegen ingesteld worden. Dus de vleugels( verdedigend gezien).
Zelfde aanvallend gezien, al wil ik wel Onno om turnen naar FR als daar behoefte aan is. Maar ik vermoed dat hij dan Jelle in de weg gaat lopen.

Als we met een FR spelen, dan spelen we zonder aanvallende rechtermiddenvelder. Maar eerder met een DMR er achter. Iemand die in staat is om de rechterflank te verdedigen (veel tackelen en speed) en onze FR te kunnen aanspelen. We hebben niet voor niets zo veel korte passen in de ploeg zitten. Dus een FR en Jelle gaan niet zo gauw te gelijk spelen, want ik denk niet dat Jelle geschikt is om DMR te voetballen. Een FR erbij maakt ons wat minder voorspelbaar en dwingt de tegenstander om na te denken of ze een DL of DML opstellen. Wat extra ruimte kan opleveren op de linkerflank, waarvan Wiebe kan profiteren. Dit is een alternatief voor het huidige systeem, waarbij het zwaartepunt van onze aanval altijd centraal ligt met of 3 spitsen of 2 spitsen en een AMC (die vaak in de weg loopt).
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Mijn statistieken kloppen weer eens een keer niet bij Footstar 3 goals tegen in 42 wedstrijden. Met oa 2 seizoenen eredivisie. Mij hoor je niet klagen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Heb me net aangemeld, wat kan ik het beste nu doen ????
Reply
je had meoten wachten met aanmelden :p maarre team zoeken en trainen :p
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Aragorn Wrote:Heb me net aangemeld, wat kan ik het beste nu doen ????

ff met Mukkus gaan praten, kan je alles vertellen over efficient trainen en welke skills je nodig hebt voor welke positie. :wink:

Maar het komt er op neer als je een skill verder dan 1 wil trainen dan moet je zorgen dat je fitheid 90% of hoger is. Sta je op 90% of lager altijd gelijk fitheid trainen, ook al is de teamtraining zo verleidelijk. Daarnaast probeer zo vaak teamtraining mee te pakken, want dat is rendabelerer dan een gewone training. Op dit moment zitten snelheid en techniek in de teamtraining daar heb je voor alle posities (behalve keeper) wel wat aan. Ga dat lekker trainen. Verzin wat voor speler je wil worden en ga dan met Muk praten. Wink
Een teamtraining betekent 2% fitheid verlies een gewone training 1%. Een wedstrijd spelen kost ook procentjes net zoals reizen naar een andere stad. Dus hou je fitheid goed in de gaten.

Oh en vergeet niet om regelmatig aan je relaties te werken. :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ik verwijs overigens iedereen door naar mijn persvoorlichter Forever.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik verwijs overigens iedereen door naar mijn persvoorlichter Forever.

Doet een extra lik gel in zijn haar en trekt zijn stropdas nog ff recht.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Aragorn Wrote:Heb me net aangemeld, wat kan ik het beste nu doen ????

een week of 11 aanklooien, om vervolgens een nieuw mannetje te maken en bij ons nieuwe team komen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Heb je 11 weken de tijd om alles onder de knie te krijgen :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
11 weken, hallo wa's dat nou weer. Wat moet ik in de tussentijd doen dan ??
Reply
Aragorn Wrote:11 weken, hallo wa's dat nou weer. Wat moet ik in de tussentijd doen dan ??

Je kunt ook als speler bij Footstar ook uitgaan....op zoek naar vriendinnetjes..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik vetrek morgen naar Engeland en kom zondag weer een keer terug. Kan dus ff niets aan de relaties doen. En Adder als ik kijk naar mijn trainingsschema dan wil ik komende woensdag wel op de bank blijven. Nu kom ik op een 96% voor de wedstrijd uit. Anders een paar procent lager.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
A new player arrived at the club: Thierry van Boxel.

Welkom broertje!!
Reply
We kunnen wel proberen om volgend seizoen een Spakenburg er van te maken.
Dus zoveel mogelijk dezelfde achternaam zien te krijgen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: