The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FOOTSTAR
:lol: :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac Wrote:A new player arrived at the club: Thierry van Boxel.

Welkom broertje!!

Thank you :Big Grin
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Adder Wrote:We kunnen wel proberen om volgend seizoen een Spakenburg er van te maken.
Dus zoveel mogelijk dezelfde achternaam zien te krijgen.

Is dat mogelijk??
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:
Adder Wrote:We kunnen wel proberen om volgend seizoen een Spakenburg er van te maken.
Dus zoveel mogelijk dezelfde achternaam zien te krijgen.

Is dat mogelijk??

Je kan kiezen uit een aantal namen, dus vantevoren proberen af te spreken welke achternaam we gaan nemen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Aha, je kan dus niet zelf de naam van je speler verzinnen? Da's nou jammer, ik had al een paar aardige namen bedacht.
Amicis Inimicis Promptus

Voor vriend en vijand paraat
Reply
Adder Wrote:
Lib Wrote:
Adder Wrote:We kunnen wel proberen om volgend seizoen een Spakenburg er van te maken.
Dus zoveel mogelijk dezelfde achternaam zien te krijgen.

Is dat mogelijk??

Je kan kiezen uit een aantal namen, dus vantevoren proberen af te spreken welke achternaam we gaan nemen.

En één of twee alternatieven voor als de naam niet in het lijstje voorkomt.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Quote:Waarde €1889446

geen idee waarom, maar mn spelerswaarde is opeens explosief gestegen...ruim 1.8 miljoen, heeft waarschijnlijk te maken met het hoge salaris dat ik nu ontvang (1ste week 22.5k ontvangen)
Reply
Devlin Wrote:
Quote:Waarde €1889446

geen idee waarom, maar mn spelerswaarde is opeens explosief gestegen...ruim 1.8 miljoen, heeft waarschijnlijk te maken met het hoge salaris dat ik nu ontvang (1ste week 22.5k ontvangen)

Je waarde is in de eerste week bij een nieuw team altijd exorbitant hoog. Zodra je een wedstrijd gespeeld hebt, valt ie weer terug in normale waarden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Devlin Wrote:
Quote:Waarde €1889446

geen idee waarom, maar mn spelerswaarde is opeens explosief gestegen...ruim 1.8 miljoen, heeft waarschijnlijk te maken met het hoge salaris dat ik nu ontvang (1ste week 22.5k ontvangen)

Je waarde is in de eerste week bij een nieuw team altijd exorbitant hoog. Zodra je een wedstrijd gespeeld hebt, valt ie weer terug in normale waarden.

Die van mij is juist omlaag gegaan, en heb nog geen wedstrijd gespeeld.
€784719 --> €705894
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Effe pochen:

Waarde €3257862

Waar dat opeens vandaan komt, moet je mij ook niet vragen.

Ik zie net dat Cas daarmee de nr. 2 is van alle Nederlanders:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://footsteps.ath.cx/player_rank.php?flag=2&country=5">http://footsteps.ath.cx/player_rank.php ... &country=5</a><!-- m -->
What, me worry?
Reply
zie 2 replies naar boven Fred
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
El Parasito Wrote:
Mukkus Wrote:
Devlin Wrote:
Quote:Waarde €1889446

geen idee waarom, maar mn spelerswaarde is opeens explosief gestegen...ruim 1.8 miljoen, heeft waarschijnlijk te maken met het hoge salaris dat ik nu ontvang (1ste week 22.5k ontvangen)

Je waarde is in de eerste week bij een nieuw team altijd exorbitant hoog. Zodra je een wedstrijd gespeeld hebt, valt ie weer terug in normale waarden.

Die van mij is juist omlaag gegaan, en heb nog geen wedstrijd gespeeld.
€784719 --> €705894

Ha, ik zie net dat ik 32ste ben... een goeie Veendammer kwaliteit dus.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Quote:Cheating in order to win

We have recently conducted some investigations in the Belgium first division that lead to a very concrete conclusion: its National Champion - Essevee - has been using private information from other teams in order to get in-game advantages for their matches. While this is extremely serious, it is not even the biggest problem: the way the information was being made available to this team was way more than questionable.

In order to provide the minimum fairness/dignity to this situation we have decided to take the following measures:
- All the users involved in this "spying" case will be severely punished.
- Essevee will not only be financially punished but it will be automatically relegated to B Division once the season ends (the 5th placed will keep his first division position instead).

We hope this serves as an example to those who pretend, in the future, to use questionable methods in order to win their matches.

Ik weet er ook altijd mijn ploeg uit te kiezen blijkbaar #-o
Reply
Hoe werd die informatie dan doorgespeeld?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
een speler van ons heeft blijkbaar FS gehacked en teamfora van andere ploegen bekeken om zo de opstelling te weten te komen waarop wij dan konden anticiperen.. ](*,)
Reply
Dat is niet zo netjes. En nu speel jij dus in een boevenelftal?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat zijn nu de gevolgen, birger? Degradatie? Club wordt opgeheven? Betreffende speler wordt verwijderd?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Wat een verhaal zeg. Klote voor je Birger, maar met zulke spelers zit je zo weer in de hoogste divisie
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
het gevolg is nu dat de betreffende speler gelocked is.
Onze manager die er misbruik van gemaak heeft, heeft een persoonlijke boete gekregen van 20k.
Het team zal degraderen naar B en heeft een boete van 1M gekregen.
Jammer, want Essevee is één van de 1e teams in België. Het is momenteel zelfs het oudste nog bestaande team, en het heeft zich heel die tijd kunnen standhouden in Eerste Klasse. Nu dus naar B-divisie voor 3 matchen gecheat te hebben. Dom Dom Dom ](*,)
Reply
Ach, Juve is er ook bovenop gekomen Birger.
What, me worry?
Reply
Ricky staat op nr 2 van de topassists van de competitie (staat op 13, maar volgens mij na afgelopen wedstrijd op 17). Terwijl ik toch flink wat minder speelminuten heb dan de andere spelers uit de top 10. Nou valt het mij ook op dat ik in verhouding veel minder skillpunten heb. Ligt het aan mijn IO dat ik zoveel assists geef of aan de specifieke training die ik gehad heb? De laatste weken is er korte pass getraind en die staat dan nu op 11.

Misschien is het handig voor het nieuwe team om te kijken waar het aan ligt en of we zo iemand terug willen?!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Ricky staat op nr 2 van de topassists van de competitie (staat op 13, maar volgens mij na afgelopen wedstrijd op 17). Terwijl ik toch flink wat minder speelminuten heb dan de andere spelers uit de top 10. Nou valt het mij ook op dat ik in verhouding veel minder skillpunten heb. Ligt het aan mijn IO dat ik zoveel assists geef of aan de specifieke training die ik gehad heb? De laatste weken is er korte pass getraind en die staat dan nu op 11.

Misschien is het handig voor het nieuwe team om te kijken waar het aan ligt en of we zo iemand terug willen?!


Er werd bij ons veel over de zijkanten aangevallen, vandaar dat je een hoge assist hebt.
Uiteraard ligt het ook aan de wijze instructies van de coach. :wink:
Vooralsnog denk ik dat we vast moeten houden aan de skills wat ik in de 1e post heb aangegeven.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Gefeliciteerd Didier, Onno en Ed om het 'team of the Season' te halen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Grrrrrrrrr.... ze hebben op mijn werk footstar.org op de zwarte lijst gezet.. kan nu niet meer naar die site toe. Ook het forum hadden ze op de zwarte lijst gezet maar na een vriendelijk gesprek met IT hebben ze het forum weer vrijgegeven...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Er heeft ergens op dit forum een overzichtje gestaan over de trainings-snelheden in percentages voor de verschillende leeftijden, gesplitst in teamtraining en individuele training. Hierbij werd ook rekening gehouden met het fitnessverlies. Iemand enig in welk topic dat stond?
Reply
Het lijkt erop dat ik mijn carriere voort ga zetten bij sv sappermeer in de nederlandse B-divisie. Wil graag in nederland blijven ballen en tenminste in de B-divisie (C is immers alleen bij FC CT). Krijg bij sappermeer een basisstek gegarandeerd en 1 dag GK-TT. Overal dus zeer tevreden, dat er nog tenminste 1 sealander meegaat (die ook assistent wordt) is leuk meegenomen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
veel veranderingen...iemand die goed op de hoogte is?
aanschaf mobiele telefoon noodzakelijk?
Reply
kooltje Wrote:veel veranderingen...iemand die goed op de hoogte is?
aanschaf mobiele telefoon noodzakelijk?

Nee, ik zie ook allemaal nieuwe dingen, maar geen idee hoe het allemaal werkt.
Hoeveel % moet je dagelijks aan relaties doen om dit op peil te houden?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
kooltje Wrote:veel veranderingen...iemand die goed op de hoogte is?
aanschaf mobiele telefoon noodzakelijk?

Nee, ik zie ook allemaal nieuwe dingen, maar geen idee hoe het allemaal werkt.
Hoeveel % moet je dagelijks aan relaties doen om dit op peil te houden?

Percentage hangt af van hoe vaak je sociaal bent en er dus 150 punten bij krijg om te verdelen. Maar je kan aan de kleuren zien of een relatie gestegen of gedaald is. Na een week moet je wel redelijk een idee hebben.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
kooltje Wrote:veel veranderingen...iemand die goed op de hoogte is?
aanschaf mobiele telefoon noodzakelijk?

Nee, ik zie ook allemaal nieuwe dingen, maar geen idee hoe het allemaal werkt.
Hoeveel % moet je dagelijks aan relaties doen om dit op peil te houden?

Ik ben maar uitgegaan van 2% verlies per dag uit de oude situatie.
Heb dus alles op 2% gezet.
Directe interactie zonder mobiel is enkel nog mogelijk als je op dezelfde lokatie bent (trainingsveld?). Mobiel lijkt me dus voor directe interactie noodzakelijk.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply


Forum Jump: