The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FOOTSTAR
yep ik heb inmiddels ook een mobiel aangeschaft. Lijkt me nu toch wel extreem handig.
Reply
wat moet ik doen bij trainen? wees sociaal of blijf alleen? of maakt het niets uit?
Mijn moreel is 93% omdat ik al 103 dagen geen ontspanning heb getraind? toch maar 1x ontspanning trainen of lekker laten gaan? Train je langzamer als je moraal laag is?
Reply
Ik denk dat de moraaldaling meevalt op t moment dat de teamspirit rond de 100% gaat komen te staan (die stijgt gestaag). Ik train nog geen having fun op het moment. Moraal heeft namelijk geen invloed op de trainingssnelheid alleen op je prestatie in de wedstrijd. We zullen dat even moeten afwachten, je kan voor de zekerheid 1x having fun trainen maar ik zou er nog even mee wachten tot de teamspirit rond de 100% staat.

Ik heb nu 5x wees sociaal en 2x blijf alleen ingesteld. Ik denk dat t vooral afhankelijk is van je zelfvertrouwen. Bij mij is die high op het moment dus eigenlijk heeft t weinig nut om wees alleen in te stellen. Bij wees sociaal gaat ook de teamspirit omhoog dus ik zou zoveel mogelijk wees sociaal instellen zolang je zelfvertrouwen er niet onder lijdt.
Reply
Bij mij staat het elke dag op wees sociaal en ik heb ook een paar % per dag aan mijn familie toebedeeld. Moraal snap ik nog niet zoveel van.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik vind dat hele relatie gedoe maar moeilijk te besnappen....... Confused
Ik zie gisteren en vandaag enkel de boel maar dalen vanaf 100% zonder dat je handmatig je relaties omhoog kan brengen omdat geen hond een mobiel heeft.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:Ik vind dat hele relatie gedoe maar moeilijk te besnappen....... Confused
Ik zie gisteren en vandaag enkel de boel maar dalen vanaf 100% zonder dat je handmatig je relaties omhoog kan brengen omdat geen hond een mobiel heeft.

IK heb een mobiel! Bel maar raak voor een knaak!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
dan moet je de percentages wat hoger zetten. Je kan aan de rode en groene dingen zien of de relaties gestegen of gedaald zijn. Bij rode relaties de percentages iets omhoog zetten tot ze groen worden en weer richting de 100% gaan.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ronnie D. Wrote:Ik vind dat hele relatie gedoe maar moeilijk te besnappen....... Confused
Ik zie gisteren en vandaag enkel de boel maar dalen vanaf 100% zonder dat je handmatig je relaties omhoog kan brengen omdat geen hond een mobiel heeft.

IK heb een mobiel! Bel maar raak voor een knaak!

Kan enkel als ik je contactgegevens heb.

Footstar Wrote:Normale Interacties
Selecteer een interactie:
Op dit moment heb je geen toegang tot deze speler.

Je kunt alleen communiceren met deze speler als je een mobiele telefoon en zijn contactgegevens hebt. Deze speler moet zelf ook een telefoon hebben om met jou te kunnen communiceren.

Je kunt ook direct met deze speler communiceren als je maar op dezelfde plek bent als hij. Wel is dan noodzaak dat zijn locatie zichtbaar is voor jou.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ja, das enorm vaag. Ik heb bij privacy-opties ook gewoon staan dat ik volledig 'toegang' geef aan iedereen, inclusief publiek. En je kunt a) nergens zien wat je telefoonnummer is en b) waar je teamgenoten hiervan op de hoogte kan stellen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
heb ook een tel aangeschaft...morgen meer tijd om me er wat in te verdiepen
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ja, das enorm vaag. Ik heb bij privacy-opties ook gewoon staan dat ik volledig 'toegang' geef aan iedereen, inclusief publiek. En je kunt a) nergens zien wat je telefoonnummer is en b) waar je teamgenoten hiervan op de hoogte kan stellen.

Nummer aan een speler geven doe je door op een speler te klikken en dan in dat menu rechtsboven op "Geef mobiel nummer".
En je nummer kun je in het relatiescherm van de spelers vinden door in het menu rechtsboven op "Mobiele telefoon opties" te klikken. In het dropdown menu wat je dan krijgt staat je nummer. Of meerdere als je meer als één telefoon hebt.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Top 50 GK in de footstar-wereld Wrote:Rank 24=.....17/09/08 Player Levi de Wit GK
Age 23 Fitness 93%....Team...Rating: 56.5.....Nation: Netherlands

=D> =D> Notworthy
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Quote:Onderwerp: RE:
Auteur Bericht Datum
Eric Hoff Kom kom naar Jailbait! 30/9/2008 08:39:32

Joepie ik ben populair :roll:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
wel leuk logo

[Image: 512200855225PM_48751105083182ab0.jpg]
Reply
Voyou Wrote:
Quote:Onderwerp: RE:
Auteur Bericht Datum
Eric Hoff Kom kom naar Jailbait! 30/9/2008 08:39:32

Joepie ik ben populair :roll:

Zal ik dan maar niet zeggen dat ik die ook heb gehad? :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:
Voyou Wrote:
Quote:Onderwerp: RE:
Auteur Bericht Datum
Eric Hoff Kom kom naar Jailbait! 30/9/2008 08:39:32

Joepie ik ben populair :roll:

Zal ik dan maar niet zeggen dat ik die ook heb gehad? :wink:

Volgens mij kun je beter vragen wie dat bericht niet heeft gehad Undecided
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Bij de oefenwedstrijden van gisteren zijn ze begonnen met een proef van rode en gele kaarten.Dus over een seizoen of 2-3 zal dat wel helemaal in orde zijn.....


Royalty: ik weet dat jij erg hamert op het fitheid/conditie verhaal( komt denk ik ook door MZ).
Er is op het footstar forum een discussie gaande in het U21 topic. Lees vooral de laatste 30-40 pagina's maar ff door als je tijd hebt, best wel interessant om te lezen.
Dit geldt natuurlijk ook voor de rest van het team.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Korte samenvatting? :roll:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Adder Wrote:Bij de oefenwedstrijden van gisteren zijn ze begonnen met een proef van rode en gele kaarten.Dus over een seizoen of 2-3 zal dat wel helemaal in orde zijn.....


Royalty: ik weet dat jij erg hamert op het fitheid/conditie verhaal( komt denk ik ook door MZ).
Er is op het footstar forum een discussie gaande in het U21 topic. Lees vooral de laatste 30-40 pagina's maar ff door als je tijd hebt, best wel interessant om te lezen.
Dit geldt natuurlijk ook voor de rest van het team.


pagina's=berichten :oops:

Het schijnt dat hoe hoger de stamina, hoe langer je door kan lopen. Maar dat uiteindelijk de meesten het einde van de wedstrijd hetzelfde fitheidsverlies hebben( dit is dus de discussie, ik weet het niet, want ik heb er nooit zo op gelet)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Het schijnt dat hoe hoger de stamina, hoe langer je door kan lopen.

Adder, dat is toch al meer dan een seizoen zo. Door een lagere stamina, wordt de speler minder scherp. Hij verliest dus tackles, geeft meer slechte passes, is iets minder snel naarmate de wedstrijd vordert. Kortom: het herstel in een wedstrijd gaat langzamer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Adder Wrote:
Adder Wrote:Het schijnt dat hoe hoger de stamina, hoe langer je door kan lopen. Maar dat uiteindelijk de meesten het einde van de wedstrijd hetzelfde fitheidsverlies hebben( dit is dus de discussie, ik weet het niet, want ik heb er nooit zo op gelet)

Maar in dat licht bezien moet ik me toch achter Roy scharen voor wat betreft het stamina verhaal.
Dat ze op het einde hetzelfde verlies aan fitheid hebben boeit dan inderdaad niet zo. Maar het feit dat ze tijdens de wedstrijd langer fit blijven lijkt me wel een belangrijk iets om over na te denken.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
Adder Wrote:
Adder Wrote:Het schijnt dat hoe hoger de stamina, hoe langer je door kan lopen. Maar dat uiteindelijk de meesten het einde van de wedstrijd hetzelfde fitheidsverlies hebben( dit is dus de discussie, ik weet het niet, want ik heb er nooit zo op gelet)

Maar in dat licht bezien moet ik me toch achter Roy scharen voor wat betreft het stamina verhaal.
Dat ze op het einde hetzelfde verlies aan fitheid hebben boeit dan inderdaad niet zo. Maar het feit dat ze tijdens de wedstrijd langer fit blijven lijkt me wel een belangrijk iets om over na te denken.

Is ook waar.
Alleen wil ik eerst wat meer de specifieke skills gaan doen en daarna kunnen we altijd nog terug naar stamina, als het merendeel dat wil.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Het schijnt dat hoe hoger de stamina, hoe langer je door kan lopen.

Adder, dat is toch al meer dan een seizoen zo. Door een lagere stamina, wordt de speler minder scherp. Hij verliest dus tackles, geeft meer slechte passes, is iets minder snel naarmate de wedstrijd vordert. Kortom: het herstel in een wedstrijd gaat langzamer.

Ik heb me helemaal nog niet verdiept in de nieuwe ME, omdat wij toch alleen maar aan het trainen zijn.
Lees wel het forum van FS regelmatig om wat tips op te vangen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Het schijnt dat hoe hoger de stamina, hoe langer je door kan lopen.

Adder, dat is toch al meer dan een seizoen zo. Door een lagere stamina, wordt de speler minder scherp. Hij verliest dus tackles, geeft meer slechte passes, is iets minder snel naarmate de wedstrijd vordert. Kortom: het herstel in een wedstrijd gaat langzamer.

Ik heb me helemaal nog niet verdiept in de nieuwe ME, omdat wij toch alleen maar aan het trainen zijn.
Lees wel het forum van FS regelmatig om wat tips op te vangen.

Da's waar, maar wel handig om te weten als jullie gaan besluiten om op resultaat te voetballen. Maar een hoge of lage stamina heeft op dit moment geen/nauwelijks invloed op je trainingsschema. Vroeger verloor je na de wedstrijd wel eens rond de 30%. Nu verlies je ongeacht je stamina een procent of 10, en is de te lage fitness vooral te voelen in de wedstrijd zelf.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
' FC CT' doet het niet onaardig in de Eredivisie dit seizoen, getuige onderstaand lijstje....

MotM-awards Eredivisie:
Quote:Pos....Name...............Team.........Age....Position....Min. Played....Occasions

1º.....Silvio de Vos........T.R.L.........23......D C.........812..................3........
2º.....Bert van de Duin....V.V.L.........23......M L.........630................2.......
3º.....Jan Willem Boelen..Nelson City..23......F C.........710.................2.......
4º.....Julius Cordes........Zutphen.......23......M L.........797................2.......
5º.....Milad Acda..............Zutphen.......23........M C.........810........................2......
6º.....Cas Oosterhuis......F.E.B.O..........23.......D C..........947........................2......
7º.....Levi de Wit...............F.E.B.O..........23.......GK...........992........................2......

8º.....Julian vd Velden.....Zutphen.....23......GK.........1082................2......
9º.....Wiebe van IJperen..Nelson City..23.....M L..........245.......................1......

Toch 4 oud-spelers bij de top9.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ben vandaag gepolst of ik de nieuwe 1ste keeper van VVL wil worden...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Ik ben vandaag gepolst of ik de nieuwe 1ste keeper van VVL wil worden...

Gewoon doen. Wij rommelen nog steeds wat aan en van Loon doet het lekker bij ons. Ik wil je zeker in de toekomst weer bij ons hebben, maar vooralsnog zou je teveel op onze begroting drukken.... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:Ik ben vandaag gepolst of ik de nieuwe 1ste keeper van VVL wil worden...

Gewoon doen. Wij rommelen nog steeds wat aan en van Loon doet het lekker bij ons. Ik wil je zeker in de toekomst weer bij ons hebben, maar vooralsnog zou je teveel op onze begroting drukken.... :wink:

Heb ze gezegd dat ik wel intresse had (overigens is AllStars ook al langsgekomen in de persoon van Henkie 'Hot' Lips. Moet alleen nog 90 dagen in Hong Kong vertoeven voordat ik de Hong Kongnese nationaliteit krijg Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Wist iemand dit?

Thomas Lamey Als je je spelers 1 minuut laat invallen in vriendschappelijke duels dan pakken ze 100% ervaring mee! Misschien dus een idee om wat 17 jarige aan te nemen, die te laten spelen en je basisspelers dan 1 minuut te geven.

Alle beetjes helpen zeg ik dan maar he!

Gr,

Thomas







Ik dach dat na 60 minuten pas de volle hap werd gegeven. Het zette me wel aan het denken, dus ik denk dat ik de komende pot 3 invallers er in doe 1 minuut voor tijd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Wist iemand dit?

Thomas Lamey Als je je spelers 1 minuut laat invallen in vriendschappelijke duels dan pakken ze 100% ervaring mee! Misschien dus een idee om wat 17 jarige aan te nemen, die te laten spelen en je basisspelers dan 1 minuut te geven.

Alle beetjes helpen zeg ik dan maar he!

Gr,

Thomas







Ik dach dat na 60 minuten pas de volle hap werd gegeven. Het zette me wel aan het denken, dus ik denk dat ik de komende pot 3 invallers er in doe 1 minuut voor tijd.

Ik dacht ook dat het pas na 60 minuten was, geldt bovenstaande niet alleen voor vriendschappelijke duels oid?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: