The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FOOTSTAR
wat kost da Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
@LL:
T00L Wrote:Ik wil best teammanager worden. En als we dan meer dan 11 SD spelers krijgen, dan moeten we maar gaan rouleren ofzo..

@Boca:
Box Brother Wrote:Een team nemen kost 30 foepies per jaar, 3 maanden kost 10 foepies....
Reply
hmmm zou je toch bijna zeggen doen die handel :p
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
In een bot-team train je maximaal 90%. In een human-controlled team kan je maximaal 100% trainen als je op hetzelfde moment dezelfde skill traint als waarop de teamtraining is gezet. Train je wat anders dan train je voor 75%. Ik vraag me alleen af of er altijd een teamtraining staat ingevuld of een trainer die ook leeg mag laten. Ik kan me voorstellen dat er skills zijn zoals (technique) die iedereen moet trainen. Doe je dat allemaal tegelijk met de teamtraining, dan train je maximaal.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Zo ik ben nu ook een RBC Zwolle speler. Even wat moeten regelen met mijn ouwe ere divisie club. Ik heb ook mijn having fun veranderd.

Kortom RBC Zwolle heeft er een Linksback bij.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nog een weetje in de afweging tussen bot en HC-team:

Bot-teams spelen geen vriendschappelijke wedstrijden! Je speelt dus minder, wat ten koste gaat van je ervaring.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Birger Wrote:Je mag ook niet vergeten dat je een penalty krijgt op je training wanneer je fitness lager is dan 90%.. Weet nog niet hoe hoog die penalty is, maar ik zou toch wel ééns fitness trainen Para Wink
Bij wedstrijden verlies je immers ook fitness Sad

Enkel een penalty als je trainingsstat op >0 staat Birger, dus zolang je op 0 staat mag je je Fitness verwaarlozen wat je maar wilt...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Birger Wrote:Je mag ook niet vergeten dat je een penalty krijgt op je training wanneer je fitness lager is dan 90%.. Weet nog niet hoe hoog die penalty is, maar ik zou toch wel ééns fitness trainen Para Wink
Bij wedstrijden verlies je immers ook fitness Sad

Enkel een penalty als je trainingsstat op >0 staat Birger, dus zolang je op 0 staat mag je je Fitness verwaarlozen wat je maar wilt...

Fitness is natuurlijk wel een belangrijke factor. Begint je fitness ook op 0?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mensen, die regels zijn er niet voor niks hoor! Wink

Are there any kind of penalties in training?
Yes there are. If your fitness it's not at least 90% or higher you'll get a penalty. This penalty will be as bigger as lower your fitness is.
Still about the "fitness has to be 90% or higher" rule, the penalty is not present if the skill you're training is currently at 0 value, and will progressively increase as your skill increases. Example: if you train Technique and your Tech. skill is 0, with fitness 67%, you get no penalty, whereas if you train Shooting and your Shoot. skill is 17, you'll get almost max penalty for what the penalty would be for your 67% fitness, so you'll train below your 100% progression. The lower the fitness, the higher the penalty; the higher the skill you're training, the higher the penalty if your fitness is low.


Dussssss: Zolang je skill die je traint nog niet op 1 of hoger staat (ik neem aan, wat ik eigenlijk beroepshalve niet mag Wink, dat having fun altijd als '0' geldt) kun je gewoon je fitness laten zakken... Ik ga bijvoorbeeld vrijdag op technique en finishing een skill stijgen maar train daarna eerst fitness zodat ik boven de 90% zit zodra ik weer finishing of technique ga trainen. Ik wil echter eerst zien hoeveel invloed 1x fitness trainen heeft...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Birger Wrote:Je mag ook niet vergeten dat je een penalty krijgt op je training wanneer je fitness lager is dan 90%.. Weet nog niet hoe hoog die penalty is, maar ik zou toch wel ééns fitness trainen Para Wink
Bij wedstrijden verlies je immers ook fitness Sad

Enkel een penalty als je trainingsstat op >0 staat Birger, dus zolang je op 0 staat mag je je Fitness verwaarlozen wat je maar wilt...

yep, zo had ik het ook begrepen. Nog geen enkele reden om fittness te trainen dus. Ik pomp liever effe wat kracht bij op zondagochtend
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Nr. 12 Wrote:Zo ik ben nu ook een RBC Zwolle speler. Even wat moeten regelen met mijn ouwe ere divisie club. Ik heb ook mijn having fun veranderd.

Kortom RBC Zwolle heeft er een Linksback bij.

Mooi, dan zal ik gelijk de vriendschapsbanden effe wat aanhalen :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Misschien moeten we wel rap zijn voordat een of andere flapdrop ons team ineens leiding gaat geven. :!:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:
Marshall Wrote:
Birger Wrote:Je mag ook niet vergeten dat je een penalty krijgt op je training wanneer je fitness lager is dan 90%.. Weet nog niet hoe hoog die penalty is, maar ik zou toch wel ééns fitness trainen Para Wink
Bij wedstrijden verlies je immers ook fitness Sad

Enkel een penalty als je trainingsstat op >0 staat Birger, dus zolang je op 0 staat mag je je Fitness verwaarlozen wat je maar wilt...

yep, zo had ik het ook begrepen. Nog geen enkele reden om fittness te trainen dus. Ik pomp liever effe wat kracht bij op zondagochtend

Quote:Fitness
This is really not a skill, but has a lot of influence on the ME. It goes from 0 to 100% and basically all the skills of a player will be affected by fitness in the following way: (example) player X has shooting 20 and his fitness is at 50%. If he goes to a match with these values he'll be only using 50% of his shooting ability (in this case 10). Also, fitness changes during the match. A player can start with 100% and at 70 minutes have a fitness level of only 50%. So it's likely that players with low strength will start to perform badly as the end of the match approaches (if they are very active during the match).

Lijkt me wel degelijk belangrijk, vandaar ook mijn vraag waarop je fitness start. Op 50%, op 70%, op 100%???
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
T00L Wrote:@LL:
T00L Wrote:Ik wil best teammanager worden. En als we dan meer dan 11 SD spelers krijgen, dan moeten we maar gaan rouleren ofzo..

@Boca:
Box Brother Wrote:Een team nemen kost 30 foepies per jaar, 3 maanden kost 10 foepies....

Wat mij betreft mag tool het team leiden. hoe we dat gaan doen qua overmaken, hoor ik wel tzt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik vind het ook best hoor. Voor hoogstens 3 euro per man ben je een jaar zoet. Maar net zoals Dre aangeeft moeten we daar wel enige haast mee maken, voordat iemand anders ons team kiest.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ik zal wel een team gaan nemen. hoe willen we het noemen? FC het Forum?
Reply
T00L Wrote:ik zal wel een team gaan nemen. hoe willen we het noemen? FC het Forum?

Competitieteam(.nl) ?!?
Reply
@LL: je fitness start op 100%. Per training gaat er een percentage af (in human team is dit 2% als training gelijk valt met teamtraining, anders 1%) In bot dacht ik ook 2%.

Fitness is overigens belangrijk in je match. Stel dat je eerst veel skills traint, en dan pas fitness, dan ben je achteraf toch een paar volledige dagen zoet met fitness trainen Smile

@box:1 fitness training=8%
2 fitness trainingen=18%
3 fitness trainingen=30%
Reply
Kijk da's interessante info Birger! Dus met veel trainen ben je wel een dagje kwijt aan fitness. Ofwel, de gehele zaterdag fitness trainen! Wink

@Tool, Competitieteam vind ik ook de beste (maar wel erg vreemde) naam. Wat mij betreft mag het echter ook naar de 'veroorzaker' van dit alles genoemd worden: CT Birgerland ofzo :lol:
Doe anders even een polletje met wat namen... Competitieteam, SC CTSD, FC Track, etc... Ik noem maar wat
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Lange naam FC Competitieteam
Korte naam FC CT

mensen, we hebben officieel ons eigen teampje..
Reply
Marshall Wrote:Doe anders even een polletje met wat namen... Competitieteam, SC CTSD, FC Track, etc... Ik noem maar wat

waarvoor staat SC CTSD?
Reply
SoccerClub CompetitieteamSportdreamzz Big Grin

Goed, we kunnen dus weer verhuizen... :lol:

edit: la ma... We hebben gewoon nog steeds hetzelfde team zie ik al... Hulde Tool! Mag ik loonsverhoging? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Rugnummers te koop!
Nummers 1 t/m 50 in de aanbieding, nr 10 en 13 zijn al bezet.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Roept u maar.

Mbt contracten, ik zit eraan te denken om heel ff aankomende zaterdag af te wachten om te zien hoeveel inkomsten en uitgaven we wekelijks hebben. Zodra dat duidelijk is, wil ik iedereen een zo hoog mogelijk salaris geven waarbij iedereen dan hopelijk een personal trainer kan kopen.
Reply
T00L Wrote:Rugnummers te koop!
Nummers 1 t/m 50 in de aanbieding, nr 10 en 13 zijn al bezet.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Roept u maar.

Mbt contracten, ik zit eraan te denken om heel ff aankomende zaterdag af te wachten om te zien hoeveel inkomsten en uitgaven we wekelijks hebben. Zodra dat duidelijk is, wil ik iedereen een zo hoog mogelijk salaris geven waarbij iedereen dan hopelijk een personal trainer kan kopen.

#11 voor de rechterwing

speler is aangevraagd, komt waarschijnlijk morgen!
Reply
Op voorstel van mac heb ik in mijn eerste post (maar niet de eerste van dit topic, was van Vietjes) een overzichtje van de aangemelde/actioeve SD'ers (CT'ers?) geplaatst.
Handig om direct te kijken, maar misschien minder handig omdat jullie toch in dezelfde ploeg gaan zitten Wink

btw: misschien beter dat Vietjes dat lijstje overneemt :wink:

(en meteen ook die zever van sokker verwijderd :lol: )
Reply
Wie gaan er allemaal een bijdrage doen voor het supporterschap?

Svp ff dit lijstje aanvullen:
Tool
Adder
Reply
T00L Wrote:Wie gaan er allemaal een bijdrage doen voor het supporterschap?

Svp ff dit lijstje aanvullen:
Tool
Adder
Devlin
Reply
Ik ben net de club uit gegooid omdat ik de instelling bot team - human team verkeerd had.

Ik wil mijn nr. 12 natturlijk als rugnr. maar dat is natuurlijk logisch.

3 euro, zeg maar waar.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Divisie B4, FC CT
ik zal ff kijken of ik je kan vinden op de free transfer lijst Nr 12.
Reply
Pos Name Wage Offered Contract Len. Signing Fee Team Role

D L Giel van de Poel €500 1 years €0 Important first team player

gewoon nog ff hetzelfde salaris als de rest heeft, dat komt na zaterdag wel goed.
Reply


Forum Jump: