The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FOOTSTAR
Fred Naaigaren Wrote:Ik moet nog wel even wachten op de geboorte van mijn nieuwe ik, maar bij deze wil ik graag nr. 1 reserveren.
Ruud Geels had tijdens het WK 74 per slot van rekening ook rugnummer 1, dus waarom altijd die keeper dat nummer geven. :wink:
Mocht het om technische reden niet lukken mij nr. 1 te geven, dan is nr. 2 wel okay.

Nr 1 gaat niet lukken.
De "technische" reden is dat Box em al geclaimd heeft, via msn Wink
Dat wordt dan dus nr 2 voor jou en daardoor weer automatisch nr 3 voor boca.

@Adder: In plaats van welke skill zou je heading willen zien dan?
Reply
Quote:Svp ff dit lijstje aanvullen:
Tool
Adder
Devlin
Marshall
Fred Naaigaren
Nr. 12
El Parasito
Box
Lamme Lennie
Vietjes
Bokkie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Bocaloca Wrote:Ik wil graag nummer 2 of 3

Fred heeft wss al nummer 2 (keeper zal toch wss 1 krijgen) en ik had 3 al gereserveerd.

ah die had ik gemist Wink
Reply
T00L Wrote:ik zal wel een team gaan nemen. hoe willen we het noemen? FC het Forum?

Ik weet wel een mooie naam: The ButtKickers! :Big Grin :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Lamme Lennie Wrote:Is het wel verstanding om een teamtraining in te vullen? Met dit schema train ik dus als verdediger waarschijnlijk op dinsdag, donderdag en vrijdag 100%, maar de overige 3 dagen (zondag niet meegeteld) train ik 75%. Ik train liever 6x90% dan 3x75% en 3x100%. Of mis ik nu iets?

bij een bot train je 90%, bij een human team standaard 75%. dat kan 100% worden als je individuele training hetzelfde is als de team training.
Reply
Rebels United Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Heren, we heten al FC Competitieteam :p
Kan nog veranderd worden, maar dat kost 50k (dus 10% van het huidige saldo)
Reply
ow wanneer wordt mijn poppetje nou eens werkelijkheid Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Is het wel verstanding om een teamtraining in te vullen? Met dit schema train ik dus als verdediger waarschijnlijk op dinsdag, donderdag en vrijdag 100%, maar de overige 3 dagen (zondag niet meegeteld) train ik 75%. Ik train liever 6x90% dan 3x75% en 3x100%. Of mis ik nu iets?

bij een bot train je 90%, bij een human team standaard 75%. dat kan 100% worden als je individuele training hetzelfde is als de team training.

Ik denk dat het verstandig is je voorlopig niet te veel focussen op de teamtraining. Als de je de 100% toevallig in kan passen dan is dat mooi maar volgens mij is het niet verstandig je persoonlijke training op het teanm aan te passen. Ik heb nu bv 5 positietrainingen achter de rug en sta nog steeds op nul. Ik moet m'n eigen schema dus wel volgen
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ha, ik zie nu dat we allemaal in de basis staan! :Big Grin
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Hoeveel euri heb je eigenlijk gekregen als startfee? en zijn er nog spannende teamzaken die we moeten weten?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
T00L Wrote:Heren, we heten al FC Competitieteam :p
Kan nog veranderd worden, maar dat kost 50k (dus 10% van het huidige saldo)

Persoonlijk vind ik FC Competitieteam nou niet echt flitsend. Dat moet anders kunnen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Bocaloca Wrote:ow wanneer wordt mijn poppetje nou eens werkelijkheid Tongue

heb je je junkmailinbox gecheckt? normaalgesproken duurt activatie 1 dag...
Reply
Vietjes Wrote:
T00L Wrote:Heren, we heten al FC Competitieteam :p
Kan nog veranderd worden, maar dat kost 50k (dus 10% van het huidige saldo)

Persoonlijk vind ik FC Competitieteam nou niet echt flitsend. Dat moet anders kunnen.

van mij hoeft het niet flitsend te zijn.. als het onze roots maar aangeeft Wink
Reply
T00L Wrote:
Bocaloca Wrote:ow wanneer wordt mijn poppetje nou eens werkelijkheid Tongue

heb je je junkmailinbox gecheckt? normaalgesproken duurt activatie 1 dag...

nog niets
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Is het wel verstanding om een teamtraining in te vullen? Met dit schema train ik dus als verdediger waarschijnlijk op dinsdag, donderdag en vrijdag 100%, maar de overige 3 dagen (zondag niet meegeteld) train ik 75%. Ik train liever 6x90% dan 3x75% en 3x100%. Of mis ik nu iets?

bij een bot train je 90%, bij een human team standaard 75%. dat kan 100% worden als je individuele training hetzelfde is als de team training.

Ok, thanks coach :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Vietjes Wrote:
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Is het wel verstanding om een teamtraining in te vullen? Met dit schema train ik dus als verdediger waarschijnlijk op dinsdag, donderdag en vrijdag 100%, maar de overige 3 dagen (zondag niet meegeteld) train ik 75%. Ik train liever 6x90% dan 3x75% en 3x100%. Of mis ik nu iets?

bij een bot train je 90%, bij een human team standaard 75%. dat kan 100% worden als je individuele training hetzelfde is als de team training.

Ik denk dat het verstandig is je voorlopig niet te veel focussen op de teamtraining. Als de je de 100% toevallig in kan passen dan is dat mooi maar volgens mij is het niet verstandig je persoonlijke training op het teanm aan te passen. Ik heb nu bv 5 positietrainingen achter de rug en sta nog steeds op nul. Ik moet m'n eigen schema dus wel volgen

Als je niet gelijk traint met de team-training train je maar 75%, wat vrij laag is. Vreemd dat je bij een bot-team constant 90% traint, want het is bijna onmogelijk om in een HC-team als de onze meer dan 3 dagen 100% te trainen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Vietjes Wrote:
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Is het wel verstanding om een teamtraining in te vullen? Met dit schema train ik dus als verdediger waarschijnlijk op dinsdag, donderdag en vrijdag 100%, maar de overige 3 dagen (zondag niet meegeteld) train ik 75%. Ik train liever 6x90% dan 3x75% en 3x100%. Of mis ik nu iets?

bij een bot train je 90%, bij een human team standaard 75%. dat kan 100% worden als je individuele training hetzelfde is als de team training.

Ik denk dat het verstandig is je voorlopig niet te veel focussen op de teamtraining. Als de je de 100% toevallig in kan passen dan is dat mooi maar volgens mij is het niet verstandig je persoonlijke training op het teanm aan te passen. Ik heb nu bv 5 positietrainingen achter de rug en sta nog steeds op nul. Ik moet m'n eigen schema dus wel volgen

Als je niet gelijk traint met de team-training train je maar 75%, wat vrij laag is. Vreemd dat je bij een bot-team constant 90% traint, want het is bijna onmogelijk om in een HC-team als de onze meer dan 3 dagen 100% te trainen.

Dat snap ik wel maar ik zal me toch naar m'n positie moeten ontwikkelen en daar bied het teamschema te weinig ruimte voor. Dat is logisch maar dan moet ik toch m'n eigen plan trekken. Misschien kan je dat 75-90 gat (gedeeltelijk) compenseren door langere tijd 1 skill te trainen. Ik vermoed nl dat die betreffende bonus in de vorm van extra procentjes training is.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Met de 500 euri per week die je bij een bot team verdient, kun je alleen weer moeilijk een personal trainer betalen.
Ons salaris bij FC CT zal, schat ik, ergens tussen de 1 a 2k per week gaan liggen, afhankelijk van de inkomsten. Daarnaast heb ik nu al een winstpremie van 1k ingesteld, die krijg je bij een bot team volgens mij ook niet Smile

Ben trouwens druk bezig met het regelen van een friendly voor aankomende woensdag. Birger, kun jij jouw manager ff onze uitdaging laten accepteren? Wink
Quote:Sent Challenges
Team Country Division Home / Away

B.F.C.F. Netherlands Eredivisie Home Cancel Awaiting answer.
Feyenoord Netherlands Eredivisie Home Cancel Awaiting answer.
RAFC Belgium Eerste Klasse Home Cancel Awaiting answer.
Reply
T00L Wrote:Met de 500 euri per week die je bij een bot team verdient, kun je alleen weer moeilijk een personal trainer betalen.
Ons salaris bij FC CT zal, schat ik, ergens tussen de 1 a 2k per week gaan liggen, afhankelijk van de inkomsten. Daarnaast heb ik nu al een winstpremie van 1k ingesteld, die krijg je bij een bot team volgens mij ook niet Smile

Ben trouwens druk bezig met het regelen van een friendly voor aankomende woensdag. Birger, kun jij jouw manager ff onze uitdaging laten accepteren? Wink
Quote:Sent Challenges
Team Country Division Home / Away

B.F.C.F. Netherlands Eredivisie Home Cancel Awaiting answer.
Feyenoord Netherlands Eredivisie Home Cancel Awaiting answer.
RAFC Belgium Eerste Klasse Home Cancel Awaiting answer.

Lekker bezig T00L =D>
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
ik heb gisterochtend m'n speler aangevraagd...helaas nog steeds geen 2de bevestigingsmailtje gehad, maar volgens mij hebben de mensen die na mij geregistreerd zijn ook nog niks gehoord...ik wil beginnen :cry:
Reply
Devlin Wrote:ik heb gisterochtend m'n speler aangevraagd...helaas nog steeds geen 2de bevestigingsmailtje gehad, maar volgens mij hebben de mensen die na mij geregistreerd zijn ook nog niks gehoord...ik wil beginnen :cry:

niet huilen devlin Tongue het komt goed met je Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Heeeeej, ik wil ook wel een salaris van €1209 coach :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:Heeeeej, ik wil ook wel een salaris van €1209 coach :wink:

Komt goed, had ik zelf totaal geen invloed op..
Schijnbaar wordt het salaris van de coach 1x per seizoen vastgesteld, adhv het gemiddelde salaris van het team + 3% van de sponsorinkomsten.

Grote kans dus dat jullie vanaf zondag (ofzo) meer gaan verdienen dan ikzelf Wink
Reply
Hallootjes !

Kicksen zijn uit het vet, broekje paar maatjes vergroot dus Saar kan het veld in !

Speler is nog niet in mijn mail belandt... Wil graag rugnr. 3 reserveren, want ik ben het evenbeeld van JS te A geboren te K. [alleen iets meer haar.... :razz: ]

Ik ga voor een plekkie centraal achterin..... ben nu eenmaal een bikkel Wink
Dus DE spijkerharde verdediger die een kaart niet uit de weg gaat, is aanwezig !
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Op het Global forum is een hoop nuttige info te vinden over oa posities en benodigde skills. Helaas is het natuurlijk wel in't Engels.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.footstar.org/jornal.asp?tipo=4&sg=&cl=&p=3">http://www.footstar.org/jornal.asp?tipo=4&sg=&cl=&p=3</a><!-- m -->
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ik zie wel dat de coach een roulatiesysteem moet gaan hanteren Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Ik zie wel dat de coach een roulatiesysteem moet gaan hanteren Wink

Op zich niets mis mee om per linie een speler achter de hand te hebben. De beste spelen dan gewoon! Een beetje concurrentie kan geen kwaad.

En Saar, nummer 3 is natuurlijk allang bezet :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Saartje Wrote:Hallootjes !

Kicksen zijn uit het vet, broekje paar maatjes vergroot dus Saar kan het veld in !

Speler is nog niet in mijn mail belandt... Wil graag rugnr. 3 reserveren, want ik ben het evenbeeld van JS te A geboren te K. [alleen iets meer haar.... :razz: ]

Ik ga voor een plekkie centraal achterin..... ben nu eenmaal een bikkel Wink
Dus DE spijkerharde verdediger die een kaart niet uit de weg gaat, is aanwezig !

Nummer 3 is al vergeven, de plekken op de centrale verdediging ook. Al zijn volgens mij alle 11 plaatsen al bezet, dus moeten we maar gaan rouleren. Tenminste, ik wil wel de regel hanteren dat degenen die niet mee willen betalen aan de supporter, uit het team worden gedonderd. Klinkt lomp misschien, maar wel zo 'sociaal' ten opzichte van degenen die wel mee lappen.

Als we dan nog aan meer dan 11 spelers komen, dan stel ik voor dat we, naast de 11 reeds vergeven plekken, de volgende 'reserves' gaan hanteren:

1x back
1x centrale verdediger
1x winger
1x centrale middenvelder
1x spits

eventueel ook een keeper, maar aangezien daar maar 1 plaats voor is zouden die erg vaak op de bank moeten zitten.
Reply
Klinkt als een goed plan coach
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: