The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Alles voor de kijkcijfers.
#1
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik volg de kijkcijfers regelmatig en dan met name die van Talpa.

Net even gekeken naar de nieuwe Talkshow van Bridget Maasland en Cees Geel. Werkelijk tenenkrommend. Bridget overschat zichzelf wederom en vindt zichzelf belangrijker dan haar gasten en Cees Geel probeert op elke opmerking met een grap te reageren en is totaal niet grappig. Daarnaast gaan de presentatoren ook telkens tegen elkaar praten en proberen op die manier een soort toneelstukje te spelen.

Wat mij betreft wederom een programma dat naar de vuilnisbak kan.....
Reply
#2
Ik zag laatst een stukje van die nieuwe serie van Beau, Man en Paard. Dat is echt het allerslechtste dat ik in tijden heb gezien. Alleen maar poep-pies-plas grapjes, banale teksten en Beau is ook echt tenenkrommend. Enige lichtpuntje is Ruben van der Meer, maar aan de andere kant ook wel erg jammer dat hij zich voor zo'n programma leent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Tripplexxx Wrote:Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik volg de kijkcijfers regelmatig en dan met name die van Talpa.

Net even gekeken naar de nieuwe Talkshow van Bridget Maasland en Cees Geel. Werkelijk tenenkrommend. Bridget overschat zichzelf wederom en vind zichzelf belangrijker dan haar gasten en Cees Geel probeert op elke opmerking met een grap te reageren en is totaal niet grappig. Daarnaast gaan de presentatoren ook telkens tegen elkaar praten en proberen op die manier een soort toneelstukje te spelen.

Wat mij betreft wederom een programma dat naar de vuilnisbak kan.....

zo ontzettend niet verrassend.

waar kijk jij de kijkcijfers? hoe beoordelen ze dat eigenlijk, of gaat dat net zo als die onbetrouwbare peilingen van maurice de politiehond?

over maurice gesproken, prachtige uitzending van netwerk gister, die gast kan door niemand meer serieus genomen worden..... vanvond zijn verdediging bij pauw en witteman (wat wel een goed programma is!)
Reply
#4
Maar wat heeft trouwens de inhoud van dat programma met de kijkcijfers van Talpa te maken? Uiteindelijk weet ik nu nog niet de kijkcijfers van die show...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Ad Wim Wrote:Maar wat heeft trouwens de inhoud van dat programma met de kijkcijfers van Talpa te maken? Uiteindelijk weet ik nu nog niet de kijkcijfers van die show...

je interpreteert de titel ook verkeerd. maar dat jij slecht kan interpreteren is geen nieuws.
Reply
#6
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar wat heeft trouwens de inhoud van dat programma met de kijkcijfers van Talpa te maken? Uiteindelijk weet ik nu nog niet de kijkcijfers van die show...

je interpreteert de titel ook verkeerd. maar dat jij slecht kan interpreteren is geen nieuws.
Haha...

Ik snap de titel wel, maar dan de eerste zin van Trip:

Quote:Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik volg de kijkcijfers regelmatig en dan met name die van Talpa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ad Wim Wrote:Enige lichtpuntje is Ruben van der Meer

Da's toch die oliebol uit het meest overschatte programma van dit moment? Zegt dus genoeg...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#8
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Enige lichtpuntje is Ruben van der Meer

Da's toch die oliebol uit het meest overschatte programma van dit moment? Zegt dus genoeg...
Hij is gewoon ontzettend grappig. Ik wacht nog steeds op de herhalingen van Froland.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Tripplexxx Wrote:de nieuwe Talkshow van Bridget Maasland en Cees Geel.

Cees Geel, de man die maar één rol kan spelen. Bridget, die Frau ohne Eigenschafte. Het begin van het einde is ingezet. :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#10
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik volg de kijkcijfers regelmatig en dan met name die van Talpa.

Net even gekeken naar de nieuwe Talkshow van Bridget Maasland en Cees Geel. Werkelijk tenenkrommend. Bridget overschat zichzelf wederom en vind zichzelf belangrijker dan haar gasten en Cees Geel probeert op elke opmerking met een grap te reageren en is totaal niet grappig. Daarnaast gaan de presentatoren ook telkens tegen elkaar praten en proberen op die manier een soort toneelstukje te spelen.

Wat mij betreft wederom een programma dat naar de vuilnisbak kan.....

zo ontzettend niet verrassend.

waar kijk jij de kijkcijfers? hoe beoordelen ze dat eigenlijk, of gaat dat net zo als die onbetrouwbare peilingen van maurice de politiehond?

over maurice gesproken, prachtige uitzending van netwerk gister, die gast kan door niemand meer serieus genomen worden..... vanvond zijn verdediging bij pauw en witteman (wat wel een goed programma is!)

Ik kijk altijd naar SKO( kijkonderzoek.nl). Pauw en Witteman is wat mij betreft de talkshow van dit moment. Daar zitten tenminste twee presentatoren die weten waar ze het over hebben. Zo'n talkshow trekt dagelijks een kleine miljoen kijkers. Maasland en Geel moesten het gisteren met een ruime 200.000 doen. En dat zullen er alleen maar minder worden vermoed ik.

De Hond is gisteren inderdaad even op zijn nummer gezet. Maar die gast laat zich werkelijk door geen enkel bewijs of persoon tegenhouden. Hij gaat maar door. Ben echt benieuwd hoe hij zo zeker weet dat die Louwes het niet gedaan heeft, terwijl alles daarop wijst :|
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Froland.

Was dat niet dat hilarische programma dat na 6 uitzendingen al weer van de buis was verdwenen?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#12
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Froland.

Was dat niet dat hilarische programma dat na 6 uitzendingen al weer van de buis was verdwenen?
Nee man, dat heeft zeker een heel seizoen gedraaid. Zo ontzettend grappig was dat. Sindsdien zijn ze naar de commerciëlen gegaan en is het alleen maar bergafwaarts gegaan met Ruben en Horace.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Tripplexxx Wrote:De Hond is gisteren inderdaad even op zijn nummer gezet. Maar die gast laat zich werkelijk door geen enkel bewijs of persoon tegenhouden. Hij gaat maar door. Ben echt benieuwd hoe hij zo zeker weet dat die Louwes het niet gedaan heeft, terwijl alles daarop wijst :|

Maurice heeft een dusdanig fucked up life achter de rug dattie letterlijk niets meer te verliezen heeft.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
Ad Wim Wrote:en is het alleen maar bergafwaarts gegaan met Ruben en Horace.

Goed nieuws

[Image: calvin_hobbes_wagon.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#15
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Froland.

Was dat niet dat hilarische programma dat na 6 uitzendingen al weer van de buis was verdwenen?
Nee man, dat heeft zeker een heel seizoen gedraaid. Zo ontzettend grappig was dat. Sindsdien zijn ze naar de commerciëlen gegaan en is het alleen maar bergafwaarts gegaan met Ruben en Horace.

Volgens mij zit Ruben niet alleen maar bij een kwammersjeele zender, maar is hij gewoon een sjnabbelaar die meepikt wat hij leuk vindt (en iets oplevert). Ik vind hem in de Lama's goed meedraaien, al zijn die Tijl en andere Ruben vermakelijker.
Reply
#16
Gerben Zonderland Wrote:Ik vind hem in de Lama's goed meedraaien, al zijn die Tijl en andere Ruben vermakelijker.

Dit verbaast me nu weer helemaal niets
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#17
Boer zoekt vrouw en Spoorloos zijn de toppers van dit moment met bijna 3 miljoen :eeeek: kijkers.

Groeten uit de rimboe ook zo'n 2,3 miljoen. Vraag me werkelijk af wat daar leuk aan is.

Koppensnellers, de hit van Ned3, trok zaterdagavond bij Talpa 296.000 kijkers. Dat programma is nu al drie keer verschoven van tijdstip, maar de kijkers weten het schijnbaar niet te vinden. Zal ongetwijfeld met de X-factor te maken hebben.

Mooi weer de Leeuw zit op een dikke 1,5 miljoen kijkers op de zaterdagavond.

In de top 100 van de maand oktober is er geen enkel programma van Talpa te vinden los van De Wedstrijden.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#18
Tripplexxx Wrote:Koppensnellers, de hit van Ned3, trok zaterdagavond bij Talpa 296.000 kijkers. Dat programma is nu al drie keer verschoven van tijdstip, maar de kijkers weten het schijnbaar niet te vinden. Zal ongetwijfeld met de X-factor te maken hebben.
Daar kan ik nou echt van genieten.

Uberhaupt vraag ik me af hoe lang het nog duurt voordat John de Mol gaat inzien dat het helemaal misgaat met Talpa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Tripplexxx Wrote:In de top 100 van de maand oktober is er geen enkel programma van Talpa te vinden los van De Wedstrijden.

[Image: a%20sinking%20ship2.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#20
Tripplexxx Wrote:Boer zoekt vrouw en Spoorloos zijn de toppers van dit moment met bijna 3 miljoen :eeeek: kijkers.

Groeten uit de rimboe ook zo'n 2,3 miljoen. Vraag me werkelijk af wat daar leuk aan is.

Koppensnellers, de hit van Ned3, trok zaterdagavond bij Talpa 296.000 kijkers. Dat programma is nu al drie keer verschoven van tijdstip, maar de kijkers weten het schijnbaar niet te vinden. Zal ongetwijfeld met de X-factor te maken hebben.

Mooi weer de Leeuw zit op een dikke 1,5 miljoen kijkers op de zaterdagavond.

In de top 100 van de maand oktober is er geen enkel programma van Talpa te vinden los van De Wedstrijden.

boer zoekt vrouw is gewoon een sterk programma, en dat vind ik van spoorloos ook. niet mijn favorieten, maar het is wel goed gemaakt.

gooise vrouwen van talpa vind ik als enige van talpa briljant. willemijn lodewijks is eenvoudigweg hilarisch, wat een rasactrice is dat. jammer dat het van de zondag naar de donderdag is gegaan, nu miste ik ik meer dan de helft van de uitzendingen...
Reply
#21
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Koppensnellers, de hit van Ned3, trok zaterdagavond bij Talpa 296.000 kijkers. Dat programma is nu al drie keer verschoven van tijdstip, maar de kijkers weten het schijnbaar niet te vinden. Zal ongetwijfeld met de X-factor te maken hebben.
Daar kan ik nou echt van genieten.

Uberhaupt vraag ik me af hoe lang het nog duurt voordat John de Mol gaat inzien dat het helemaal misgaat met Talpa.

Dat laatste vraag ik me ook af. Talpa kost hem elke dag geld, veel geld. Zelfs zoveel dat hij is gezakt in de Quote 500 Smile
Reply
#22
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Boer zoekt vrouw en Spoorloos zijn de toppers van dit moment met bijna 3 miljoen :eeeek: kijkers.

Groeten uit de rimboe ook zo'n 2,3 miljoen. Vraag me werkelijk af wat daar leuk aan is.

Koppensnellers, de hit van Ned3, trok zaterdagavond bij Talpa 296.000 kijkers. Dat programma is nu al drie keer verschoven van tijdstip, maar de kijkers weten het schijnbaar niet te vinden. Zal ongetwijfeld met de X-factor te maken hebben.

Mooi weer de Leeuw zit op een dikke 1,5 miljoen kijkers op de zaterdagavond.

In de top 100 van de maand oktober is er geen enkel programma van Talpa te vinden los van De Wedstrijden.

boer zoekt vrouw is gewoon een sterk programma, en dat vind ik van spoorloos ook. niet mijn favorieten, maar het is wel goed gemaakt.

gooise vrouwen van talpa vind ik als enige van talpa briljant. willemijn lodewijks is eenvoudigweg hilarisch, wat een rasactrice is dat. jammer dat het van de zondag naar de donderdag is gegaan, nu miste ik ik meer dan de helft van de uitzendingen...
Annet Malherbe is natuurlijk super. Maar toch ook weer jammer dat ze naar Talpa is gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Boer zoekt vrouw en Spoorloos zijn de toppers van dit moment met bijna 3 miljoen :eeeek: kijkers.

Groeten uit de rimboe ook zo'n 2,3 miljoen. Vraag me werkelijk af wat daar leuk aan is.

Koppensnellers, de hit van Ned3, trok zaterdagavond bij Talpa 296.000 kijkers. Dat programma is nu al drie keer verschoven van tijdstip, maar de kijkers weten het schijnbaar niet te vinden. Zal ongetwijfeld met de X-factor te maken hebben.

Mooi weer de Leeuw zit op een dikke 1,5 miljoen kijkers op de zaterdagavond.

In de top 100 van de maand oktober is er geen enkel programma van Talpa te vinden los van De Wedstrijden.

boer zoekt vrouw is gewoon een sterk programma, en dat vind ik van spoorloos ook. niet mijn favorieten, maar het is wel goed gemaakt.

gooise vrouwen van talpa vind ik als enige van talpa briljant. willemijn lodewijks is eenvoudigweg hilarisch, wat een rasactrice is dat. jammer dat het van de zondag naar de donderdag is gegaan, nu miste ik ik meer dan de helft van de uitzendingen...

Klopt, maar dat is de enige eigen productie die het goed doet.

Gewoon Jan Smit kijken ook bijna 2 miljoen mensen naar :roll:

Mooiste van alles vind ik dat programma's als Big Brother, Expeditie Rob en De Kooi gewoon floppen. Vroeger was dat leuk omdat het nieuw was, maar nu je ermee doodgegooid wordt gaan mensen zich terecht irriteren.....
Reply
#24
Tripplexxx Wrote:Dat laatste vraag ik me ook af. Talpa kost hem elke dag geld, veel geld. Zelfs zoveel dat hij is gezakt in de Quote 500 Smile

Het is een krankzinnig dilemma voor John. Er zijn maar twee dingen in het leven die hij haat:

1. Verliezen
2. Geld Verliezen

Met Talpa stoppen is toegeven dattie gegokt en verloren heeft. En hij verliest dan natuurlijk zijn gezicht. Momenteel is z'n ego nog groot genoeg om het geldverlies te slikken, maar voor hoe lang?

Ik las laatst een interview met Beau in de VARA-gids... dat was nog zieliger. Hij gaat met alles op z'n bek, heeft veel (geld) verloren en nu dus z'n lot verbonden aan die zender. In het verhaal kwam hij over als een heeel zielig hoopje ellende... :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#25
Treesong Wrote:
Tripplexxx Wrote:Dat laatste vraag ik me ook af. Talpa kost hem elke dag geld, veel geld. Zelfs zoveel dat hij is gezakt in de Quote 500 Smile

Het is een krankzinnig dilemma voor John. Er zijn maar twee dingen in het leven die hij haat:

1. Verliezen
2. Geld Verliezen

Met Talpa stoppen is toegeven dattie gegokt en verloren heeft. En hij verliest dan natuurlijk zijn gezicht. Momenteel is z'n ego nog groot genoeg om het geldverlies te slikken, maar voor hoe lang?

Ik las laatst een interview met Beau in de VARA-gids... dat was nog zieliger. Hij gaat met alles op z'n bek, heeft veel (geld) verloren en nu dus z'n lot verbonden aan die zender. In het verhaal kwam hij over als een heeel zielig hoopje ellende... :cry:

Hij was al eerder op sterven na dood. Toen kwam het succes van Boulevard en daardoor kwamen er centjes en nieuwe kansen.

Ik snap alleen niet dat presentatoren als Maasland en Van Erven Dorens zichzelf zo overschatten. Een succesvol programma cq format en ze denken dat zij de reden zijn dat zo'n programma een succes is. Vervolgens denken ze ineens van alles te kunnen. Komedie, talkshow enzovoorts. Alsof mensen daarop zitten te wachten :|
Reply
#26
Hij gaf laatst in DWDD aan dat dat NSE echt geflopt was. Maar hij had een paar programma's liggen die echt goed waren en waar ie zichzelf echt in kwijt kon: Deal or no Deal en Man en Paard. Nou, we weten allemaal waar dat geeindigd is :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Ad Wim Wrote:Hij gaf laatst in DWDD aan dat dat NSE echt geflopt was. Maar hij had een paar programma's liggen die echt goed waren en waar ie zichzelf echt in kwijt kon: Deal or no Deal en Man en Paard. Nou, we weten allemaal waar dat geeindigd is :roll:

Deal or no Deal loopt niet heel slecht en is op zich best een aardig format.
Reply
#28
Heb je het wel eens gezien? Hoe Bo zich daar gedraagt is al vreselijk en dan ook nog al die achterlijke mensen die er weken lang alleen maar staan.

Bovendien vindt Bo het zelf ook vreselijk volgens mij. Hij ijsbeert maar een beetje door de zaal en ergert zich mateloos aan zijn kandidaten, volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Ad Wim Wrote:Heb je het wel eens gezien? Hoe Bo zich daar gedraagt is al vreselijk en dan ook nog al die achterlijke mensen die er weken lang alleen maar staan.

Bovendien vindt Bo het zelf ook vreselijk volgens mij. Hij ijsbeert maar een beetje door de zaal en ergert zich mateloos aan zijn kandidaten, volgens mij.

Dat zal best, maar het spelletje zelf is best vermakelijk.
Reply
#30
"There's a certain shabby nobility in failing all by yourself" om maar eens een film aan te halen... MAAR BEAU! DOE HET DAN TENMINSTE IN STIJL! :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: