The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FEY - AZ
#31
Ricochan Wrote:2-1 de rijk ! wie ?

2-2 De Koef :cry:
Reply
#32
3-2 Hofs
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
mijn veronicagids team doet het leuk :roll:
Bangkok resident.
Reply
#34
Nou; eens kijken of van Gaal net zo'n mooi commentaar op de nederlaag heeft als Henk vorige week na Ajax-PSV. =D>
Reply
#35
KUT FEYENOORD. Als Jol tijdens Feyenoord- FC Twente een glazen bol had gehad dan was Twente met de drie punten naar huis gegaan. Icon_evil
Reply
#36
Jol heeft geen glazen bol, die heeft een groenteboer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
Tukker_Rulez Wrote:KUT FEYENOORD. Icon_evil
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#38
Klasse overwinning van Feyenoord =D>
Feli Feyenoorders!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
Ricochan Wrote:mijn veronicagids team doet het leuk :roll:

Ik ook eindelijk deze ronde!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#40
Tukker_Rulez Wrote:KUT FEYENOORD. Als Jol tijdens Feyenoord- FC Twente een glazen bol had gehad dan was Twente met de drie punten naar huis gegaan. Icon_evil


Kunnen we een keer een beetje blij zijn voor de toch al zo geplaagde feyenoordfan dit seizoen?
Als fc twente nu zijn stinkende best doet vanmiddag zal ik ook blij voor jou zijn (hoewel dat ook een tikkeltje eigenbelang is natuurlijk) :wink:
Make tea, not war
Reply
#41
Riekki Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:KUT FEYENOORD. Als Jol tijdens Feyenoord- FC Twente een glazen bol had gehad dan was Twente met de drie punten naar huis gegaan. Icon_evil


Kunnen we een keer een beetje blij zijn voor de toch al zo geplaagde feyenoordfan dit seizoen?
Als fc twente nu zijn stinkende best doet vanmiddag zal ik ook blij voor jou zijn (hoewel dat ook een tikkeltje eigenbelang is natuurlijk) :wink:

Hoezo geplaagd? De laatste vijf duels hebben ze gewonnen.En dan Koeman weer vooraf over de personele problemen "Dat kan er ook nog wel bij" . Zeik niet !!! Jullie mogen blij zijn dat je vijf keer achter elkaar met veel geluk wint. En dan Koeman aan het eind v/d wedstrijd weer janken over "waar Feyenoord helemaal vandaan is gekropen". Uit het diepe dal. Flikker toch op man. Ogh Ogh wat moeten we allemaal medelijden hebben met die club die zich door elke wedstrijd zwijnt en op dit moment 3 punten achter staat op AZ. :roll: :roll:
Reply
#42
Tukker_Rulez Wrote:
Riekki Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:KUT FEYENOORD. Als Jol tijdens Feyenoord- FC Twente een glazen bol had gehad dan was Twente met de drie punten naar huis gegaan. Icon_evil


Kunnen we een keer een beetje blij zijn voor de toch al zo geplaagde feyenoordfan dit seizoen?
Als fc twente nu zijn stinkende best doet vanmiddag zal ik ook blij voor jou zijn (hoewel dat ook een tikkeltje eigenbelang is natuurlijk) :wink:

Hoezo geplaagd? De laatste vijf duels hebben ze gewonnen.En dan Koeman weer vooraf over de personele problemen "Dat kan er ook nog wel bij" . Zeik niet !!! Jullie mogen blij zijn dat je vijf keer achter elkaar met veel geluk wint. En dan Koeman aan het eind v/d wedstrijd weer janken over "waar Feyenoord helemaal vandaan is gekropen". Uit het diepe dal. Flikker toch op man. Ogh Ogh wat moeten we allemaal medelijden hebben met die club die zich door elke wedstrijd zwijnt en op dit moment 3 punten achter staat op AZ. :roll: :roll:

Calimero
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#43
joep Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:
Riekki Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:KUT FEYENOORD. Als Jol tijdens Feyenoord- FC Twente een glazen bol had gehad dan was Twente met de drie punten naar huis gegaan. Icon_evil


Kunnen we een keer een beetje blij zijn voor de toch al zo geplaagde feyenoordfan dit seizoen?
Als fc twente nu zijn stinkende best doet vanmiddag zal ik ook blij voor jou zijn (hoewel dat ook een tikkeltje eigenbelang is natuurlijk) :wink:

Hoezo geplaagd? De laatste vijf duels hebben ze gewonnen.En dan Koeman weer vooraf over de personele problemen "Dat kan er ook nog wel bij" . Zeik niet !!! Jullie mogen blij zijn dat je vijf keer achter elkaar met veel geluk wint. En dan Koeman aan het eind v/d wedstrijd weer janken over "waar Feyenoord helemaal vandaan is gekropen". Uit het diepe dal. Flikker toch op man. Ogh Ogh wat moeten we allemaal medelijden hebben met die club die zich door elke wedstrijd zwijnt en op dit moment 3 punten achter staat op AZ. :roll: :roll:

Calimero

Als die calimero nou nog ergens op sloeg.... :roll:
Reply
#44
Tukker_Rulez Wrote:
Riekki Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:KUT FEYENOORD. Als Jol tijdens Feyenoord- FC Twente een glazen bol had gehad dan was Twente met de drie punten naar huis gegaan. Icon_evil


Kunnen we een keer een beetje blij zijn voor de toch al zo geplaagde feyenoordfan dit seizoen?
Als fc twente nu zijn stinkende best doet vanmiddag zal ik ook blij voor jou zijn (hoewel dat ook een tikkeltje eigenbelang is natuurlijk) :wink:

Hoezo geplaagd? De laatste vijf duels hebben ze gewonnen.En dan Koeman weer vooraf over de personele problemen "Dat kan er ook nog wel bij" . Zeik niet !!! Jullie mogen blij zijn dat je vijf keer achter elkaar met veel geluk wint. En dan Koeman aan het eind v/d wedstrijd weer janken over "waar Feyenoord helemaal vandaan is gekropen". Uit het diepe dal. Flikker toch op man. Ogh Ogh wat moeten we allemaal medelijden hebben met die club die zich door elke wedstrijd zwijnt en op dit moment 3 punten achter staat op AZ. :roll: :roll:

tuurlijk, het is zal wel geluk zijn, wat moet je anders zeggen. :roll: het zal allemaal heus geen toeval zijn.

zoals ik al de hele tijd zeg, az is overgewaardeerd en feyenoord wordt ten onrechte als een stel kreupelen afgeschilderd.

de nederlaag in de enige tempel van nederland zit je kennelijk nog steeds dwars. volgens mij vind je het ook vervelend dat niemand die trommelende zaadnekken de beste supporters van het land noemt. slecht verliezer ben jij hoor.

maar goed, az was beter (dat is niet gek tegen ons tweede elftal), maar ik vond ze echt niet overtuigend. en eerlijk is eerlijk, wij hadden de scheids eens een keer mee. geen belangrijke beslissingen, maar bij twijfel floot deze ex ajakkessied vaak in ons voordeel. viel niet tegen.

ik weet niet waar iedereen het altijd over heeft, maar mooi vond ik az's voetbal ook niet. mooie overwinning, als feyenoord een beetje zelfvertrouwen krijgt eindigen we eenvoudig bij de top5.

nu moet twente ff van de neuzen winnen en dan kunnen ze daar in tukkerland zich gaan opmaken voor hun jaarlijkse dip van een wedstirjd of 12.
Reply
#45
Die jaarlijkse dip zit normaal gesproken in de eerste 12 wedstrijden en die 12 hebben we inmiddels al gehad.....
Reply
#46
kratovsk Wrote:Die jaarlijkse dip zit normaal gesproken in de eerste 12 wedstrijden en die 12 hebben we inmiddels al gehad.....

succes dermee :cheers:
Reply
#47
waf Wrote:de nederlaag in de enige tempel van nederland zit je kennelijk nog steeds dwars. volgens mij vind je het ook vervelend dat niemand die trommelende zaadnekken de beste supporters van het land noemt. slecht verliezer ben jij hoor.

.

Die nederlaag zit me inderdaad nog steeds dwars. Die tweede zin zegt echter meer over jou dan over mij. :wink:
Reply
#48
Knappe overwinning van Feyenoord en gunstig voor Ajax. Maar het was natuurlijk wel onterecht.
En dan Koeman die voor de zoveelste keer zegt dat hij zo ontzettend trots is op de prestatie van de jongens #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Ad Wim Wrote:Knappe overwinning van Feyenoord en gunstig voor Ajax. Maar het was natuurlijk wel onterecht.
En dan Koeman die voor de zoveelste keer zegt dat hij zo ontzettend trots is op de prestatie van de jongens #-o

Is daar iets mis mee? Ondanks dat ze nu 5 keer op rij gewonnen hebben, in de competitie, lijkt me het zelfvertrouwen nog steeds niet optimaal.
Reply
#50
http://www.youtube.com/watch?v=YUfOuJE5vh0

vanuit het vak boven mij denk ik. hadden ze bij talpa maar zo'n cameraman! =D>
Reply
#51
waf Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=YUfOuJE5vh0

vanuit het vak boven mij denk ik. hadden ze bij talpa maar zo'n cameraman! =D>

Na 1 minuut was ik al zeeziek...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
Ekslem Wrote:
waf Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=YUfOuJE5vh0

vanuit het vak boven mij denk ik. hadden ze bij talpa maar zo'n cameraman! =D>

Na 1 minuut was ik al zeeziek...

tsja, het is wat anders dan lekker rustig en schaapachtig op je stoel 'endhovuh endhovu' zingen. :wink:
Reply
#53
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=YUfOuJE5vh0

vanuit het vak boven mij denk ik. hadden ze bij talpa maar zo'n cameraman! =D>

Na 1 minuut was ik al zeeziek...

tsja, het is wat anders dan lekker rustig en schaapachtig op je stoel 'endhovuh endhovu' zingen. :wink:

Het moet echter wel een gloryhinter geweest zijn. Kijk ons eens springen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#54
waf Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=YUfOuJE5vh0

vanuit het vak boven mij denk ik. hadden ze bij talpa maar zo'n cameraman! =D>

Hadden ze bij talpi de microfoon maar gewoon eens een keer voor de Noordzijde staan ipv voor het uitvak. Dan krijg je dit ook wat beter mee.
Al was zaterdag de sfeer natuurlijk wel beter als voor een saaie zondagmiddagwedstrijd tegen excelsior of willem2.

Wel prachtig filmpje natuurlijk. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: