The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax vs FC Twente.
#61
Bakke Wrote:Hup Ajax.

pummel
Make tea, not war
Reply
#62
Riekki Wrote:
Bakke Wrote:Hup Ajax.

pummel

Bedankt.
Reply
#63
1-1, afgelopen :roll:
Reply
#64
Zondag 12 november 12.10 uur. Henk ten Cate:
"Vandaag gat van 5 punten slaan met PSV!"

Zondag 19 november 16.20 uur.
1. PSV 13 - 34
2. Ajax 13 - 30

4 achter ipv 5 voor.. Hakkuh
Reply
#65
Peter Wrote:Zondag 12 november 12.10 uur. Henk ten Cate:
"Vandaag gat van 5 punten slaan met PSV!"

Zondag 19 november 16.20 uur.
1. PSV 13 - 34
2. Ajax 13 - 30

4 achter ipv 5 voor.. Hakkuh

Volgens mij staat voor een gelijkspel in Nederland 1 punt, en staat Ajax daarom op 31 punten, 3 punten achter! Dat is slechts 1 nederlaag, en die gaat PSV echt nog wel krijgen dit seizoen... Er is nog niets beslist!
Reply
#66
Netjes gedaan vandaag. Jammer dat een vrije trap een streep door de drie punten zet, maar goed ik ben redelijk tevreden met het resultaat.
Reply
#67
BIERTEAM.NET Wrote:
Peter Wrote:Zondag 12 november 12.10 uur. Henk ten Cate:
"Vandaag gat van 5 punten slaan met PSV!"

Zondag 19 november 16.20 uur.
1. PSV 13 - 34
2. Ajax 13 - 30

4 achter ipv 5 voor.. Hakkuh

Volgens mij staat voor een gelijkspel in Nederland 1 punt, en staat Ajax daarom op 31 punten, 3 punten achter! Dat is slechts 1 nederlaag, en die gaat PSV echt nog wel krijgen dit seizoen... Er is nog niets beslist!

PSV heeft een beter doelsaldo en de 4 moeilijkste uitwedstrijden al gehad vriend. Tuurlijk verliezen ze er nog wel 1, maar dat doet Ajax in Eindhoven en Alkmaar ook nog. (hehe)
Reply
#68
waf Wrote:[Image: aja-twe0-1.gif]

feyenoord jeugd! =D> =D>

Henk ten Cate:
"Ja, die goal van Twente is natuurlijk geen goal. Lange bal van achteruit er toevallig met alle geluk van de wereld in 1x inknallen.. dat noem ik geen goal."

Die goal van Ajax was een vrije trap blijkbaar, die telt dus vast ook niet volgens Henk. Saaie 0-0. Kan hij nooit tevreden over zijn; 2 thuiswedstrijden, 1 punt, 0 goals.
Reply
#69
ajaks toch nog een puntje tegen twente , nou dat wordt weer smullen van ten cate straks !!! Het is niet eerlijk, we waren veel beter! We hadden moeten winnen !!
Bangkok resident.
Reply
#70
Sjonge jonge, wat een schijtzooi! Wat een stelletje slapjanussen stonden er in de eerste helft op het veld. Twente speelde een half uur leuk en kwam dan ook terecht op voorsprong. Zij durfden tenminste te voetballen, itt PSV.
Tweede helft ging het stukken beter en kwam Twente er helemaal niet meer aan te pas. Maar dan nog steeds geen echte kans creëeren, vreselijk! Waarom blijven ze 4-3-3 spelen als er geen enkele goede voorzet komt?! Er zijn er wel 20 gegeven, maar geen een leidde tot een doelpoging.
Die backs van Twente zijn echt heel slecht, vooral die Heubach is echt ellende. Balen dat De Mul en Perez echt dramatisch waren en dat Mitea ook met geen een goede voorzet kwam.

En ook de scheids was weer echt een drama. Ik nodig graag Waf uit om volgende keer te komen kijken, want ik heb nu al drie wedstrijden achter elkaar een scheids in de Arena gezien die echt structureel tegen Ajax fluit. Dan kap je wel met je complotjes. Wat een drama was die Blom vandaag. Vrijwel alle duels werden afgefloten in het nadeel van Ajax, veel te lang de kaarten op zak gehouden, penalty onthouden en Zomer of Heubach had rood moeten hebben voor natrappen. En dat laatste zag ie ook gewoon, maar hij gaf er niks voor!

Al met al een drama om in twee wedstrijden zo je goede positie te vergooien :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, wat een schijtzooi! Wat een stelletje slapjanussen stonden er in de eerste helft op het veld. Twente speelde een half uur leuk en kwam dan ook terecht op voorsprong. Zij durfden tenminste te voetballen, itt PSV.

Calimero
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#72
Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, wat een schijtzooi! Wat een stelletje slapjanussen stonden er in de eerste helft op het veld. Twente speelde een half uur leuk en kwam dan ook terecht op voorsprong. Zij durfden tenminste te voetballen, itt PSV.
Tweede helft ging het stukken beter en kwam Twente er helemaal niet meer aan te pas. Maar dan nog steeds geen echte kans creëeren, vreselijk! Waarom blijven ze 4-3-3 spelen als er geen enkele goede voorzet komt?! Er zijn er wel 20 gegeven, maar geen een leidde tot een doelpoging.
Die backs van Twente zijn echt heel slecht, vooral die Heubach is echt ellende. Balen dat De Mul en Perez echt dramatisch waren en dat Mitea ook met geen een goede voorzet kwam.

En ook de scheids was weer echt een drama. Ik nodig graag Waf uit om volgende keer te komen kijken, want ik heb nu al drie wedstrijden achter elkaar een scheids in de Arena gezien die echt structureel tegen Ajax fluit. Dan kap je wel met je complotjes. Wat een drama was die Blom vandaag. Vrijwel alle duels werden afgefloten in het nadeel van Ajax, veel te lang de kaarten op zak gehouden, penalty onthouden en Zomer of Heubach had rood moeten hebben voor natrappen. En dat laatste zag ie ook gewoon, maar hij gaf er niks voor!

Al met al een drama om in twee wedstrijden zo je goede positie te vergooien :letitallout:

=; Gewoon een terecht gelijkspelletje dus.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#73
Dat ontken ik toch ook niet? Als je op basis van de kansen kijkt is het zeker terecht, maar als je ziet hoeveel pressie Ajax in de tweede helft speelt en hoe Twente er helemaal niet meer aan te pas komt... Ik had echt verwacht dat ze er nog overheen zouden gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
slecht Ajax in de eerste helft. Erg sterk Twente.
Stuk beter Ajax in tweede helft.
Terecht gelijkspel.

Feli met punt tukkers
The great old Ludwig von...
Reply
#75
Kijk, zo kan het ook. :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#76
FC Petr Wrote:Kijk, zo kan het ook. :8:
Calimero
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, wat een schijtzooi! Wat een stelletje slapjanussen stonden er in de eerste helft op het veld. Twente speelde een half uur leuk en kwam dan ook terecht op voorsprong. Zij durfden tenminste te voetballen, itt PSV.

Twente houdt er 1 punt aan over, PSV 3. Zegt al genoeg

Tweede helft ging het stukken beter en kwam Twente er helemaal niet meer aan te pas. Maar dan nog steeds geen echte kans creëeren, vreselijk! Waarom blijven ze 4-3-3 spelen als er geen enkele goede voorzet komt?! Er zijn er wel 20 gegeven, maar geen een leidde tot een doelpoging.

tsja.. hadden jullie niet zo'n ik ben Ajacied-aktie, wat staat voor mooi aanvallend voetbal enzo. Die campagne is natuurlijk te belachelijk voor woorden, maarja doordoor moet Ajax nu wel 4-3-3 blijven spelen.

Die backs van Twente zijn echt heel slecht, vooral die Heubach is echt ellende. Balen dat De Mul en Perez echt dramatisch waren en dat Mitea ook met geen een goede voorzet kwam.

Dus de backs van Twente zijn heel slecht en ellende, maar de vleugelspitsen van Ajax nog slechter dan dat? Waarom geloof je dan in de titelkansen van je ploeg?

En ook de scheids was weer echt een drama. Ik nodig graag Waf uit om volgende keer te komen kijken, want ik heb nu al drie wedstrijden achter elkaar een scheids in de Arena gezien die echt structureel tegen Ajax fluit. Dan kap je wel met je complotjes. Wat een drama was die Blom vandaag. Vrijwel alle duels werden afgefloten in het nadeel van Ajax, veel te lang de kaarten op zak gehouden, penalty onthouden en Zomer of Heubach had rood moeten hebben voor natrappen. En dat laatste zag ie ook gewoon, maar hij gaf er niks voor!

Agossie.. die scheids heeft t weer gedaan natuurlijk. Calimero Als je echt veel beter bent win je ook met de scheids tegen hoor

Al met al een drama om in twee wedstrijden zo je goede positie te vergooien :letitallout:

Mooie post weer Adje. cry [/b]
Reply
#78
Weer genieten met Henk. Dit vind ie wel terecht en hier kon ie wel mee leven, duidelijk doelend op hoe onterecht ie de nederlaag tegen PSV wel niet vond. Hij is er nog steeds niet overheen, zelfs bij zo'n interview spookt PSV door zn hoofd. =D>
Reply
#79
Het zit bij jou ook wel heel erg diep getuige het feit dat je je een week later nog op je pikkie getrapt voelt...
Reply
#80
Idd Peter! Ik word moe van je! Je lijkt Henk wel :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#81
Sluit mij geheel aan bij Henk: Met het gelijkspel van vandaag tegen Twente kan ik wel leven, dit was verdiend!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#82
Voor het eerst heb ik iemand op 'ignore' gezet, en de eer is aan Peter. Elke keer weer gaan mijn handen jeuken bij zijn berichten. Zielig calimero-figuur. Ga lekker het psv-topicje van deze week vervuilen, kut kleuter.

Gelijkspel was dik terecht. Twente is een verdomd goeie ploeg! Feli aan alle Tukkers hiero. Schitterende goal van Engelaar zeg.... =D>

@ De kleine Arena - crew, helaas weer verstek moeten laten gaan. 2 avonden Bierstube bij SnowWorld (10 jaar) hadden me geen goed gedaan, was dus pas 5 minuten voor de wedstrijd in de Arena... :lol:
Reply
#83
Fabian je bent zelf niet veel beter!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#84
[Image: fighting61.gif]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#85
Ekslem Wrote:Fabian je bent zelf niet veel beter!

wat zegt ie dan :razz:
Reply
#86
Nou Fabian, speciaal voor jou dan nog een link. O nee dit kun je niet lezen. Maar toch de link. :p

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.blaat.us/media/Salcido_goal.mp3">http://www.blaat.us/media/Salcido_goal.mp3</a><!-- m -->
Reply
#87
Twente speelde redelijk soepel, lijkt me terecht dat ze zo hoog staan. Ajax speelde eigenlijk alleen de eerste 20 minuten van de tweede helft aardig (weer zonder kansen dus dat heeft blijkbaar niets met de pusvee-verdediging te maken en is dus zorgwekkend) en dat is te weinig om 3 punten te verdienen. Feli Tukkers maar waar waren jullie uitsupporters?
Reply
#88
Ekslem Wrote:Fabian je bent zelf niet veel beter!

Zie je mij doorgaans in andere dan aan Ajax gerelateerde topics posten dan Ekslem ? Zie je mij elke week in het psv topic posten dat ze dit en dat en zus en zo en nog meer blabla...

Dacht het niet...

Hopen dat het in Praag beter gaat, alhoewel het goedkope bier daar wel veel goed zal maken... :wink:
Reply
#89
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, wat een schijtzooi! Wat een stelletje slapjanussen stonden er in de eerste helft op het veld. Twente speelde een half uur leuk en kwam dan ook terecht op voorsprong. Zij durfden tenminste te voetballen, itt PSV.

Twente houdt er 1 punt aan over, PSV 3. Zegt al genoeg

Tweede helft ging het stukken beter en kwam Twente er helemaal niet meer aan te pas. Maar dan nog steeds geen echte kans creëeren, vreselijk! Waarom blijven ze 4-3-3 spelen als er geen enkele goede voorzet komt?! Er zijn er wel 20 gegeven, maar geen een leidde tot een doelpoging.

tsja.. hadden jullie niet zo'n ik ben Ajacied-aktie, wat staat voor mooi aanvallend voetbal enzo. Die campagne is natuurlijk te belachelijk voor woorden, maarja doordoor moet Ajax nu wel 4-3-3 blijven spelen.

Die backs van Twente zijn echt heel slecht, vooral die Heubach is echt ellende. Balen dat De Mul en Perez echt dramatisch waren en dat Mitea ook met geen een goede voorzet kwam.

Dus de backs van Twente zijn heel slecht en ellende, maar de vleugelspitsen van Ajax nog slechter dan dat? Waarom geloof je dan in de titelkansen van je ploeg?

En ook de scheids was weer echt een drama. Ik nodig graag Waf uit om volgende keer te komen kijken, want ik heb nu al drie wedstrijden achter elkaar een scheids in de Arena gezien die echt structureel tegen Ajax fluit. Dan kap je wel met je complotjes. Wat een drama was die Blom vandaag. Vrijwel alle duels werden afgefloten in het nadeel van Ajax, veel te lang de kaarten op zak gehouden, penalty onthouden en Zomer of Heubach had rood moeten hebben voor natrappen. En dat laatste zag ie ook gewoon, maar hij gaf er niks voor!

Agossie.. die scheids heeft t weer gedaan natuurlijk. Calimero Als je echt veel beter bent win je ook met de scheids tegen hoor

Al met al een drama om in twee wedstrijden zo je goede positie te vergooien :letitallout:
=D>
Trouwens, Tukkers, feli met het punt uit bij Ajax!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#90
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Fabian je bent zelf niet veel beter!

Zie je mij doorgaans in andere dan aan Ajax gerelateerde topics posten dan Ekslem ? Zie je mij elke week in het psv topic posten dat ze dit en dat en zus en zo en nog meer blabla...

Dacht het niet...

Hopen dat het in Praag beter gaat, alhoewel het goedkope bier daar wel veel goed zal maken... :wink:

maak je niet druk man. mensen op ignore zetten is gewoon een zwaktebod. ik vind het wel mooi dan ongenuanceerde pro psvee gelul. zolang je maar beseft dat het vnl geblaat is. :razz:

have fun in praag (wordt toch appeltje-eitje)
Reply


Forum Jump: