The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO-VIT
#31
Ricochan Wrote:Het gaat fout in DH gvd !!!!!!!!!!!!!! Stelletje tering supporters !!!!!!!!!1

Dat is toch niets nieuws onder de zon? Die lui hebben gewoon het IQ van een platgewalste half opengereten mossel.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#32
Daar gaat niet meer gevoetbald worden!!! Volgend jaar eerste divisie in een nieuw stadion, ook leuk!!
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#33
Opzouten met die gasten, gewoon helemaal geen publiek meer toelaten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
GVD DEFINITIEF GESTAAKT
Reply
#35
definitief gestaakt... :letitallout:
Reply
#36
Wedstrijd is nu definitief gestaakt, volgens Bossen is het te onveilig.
Reply
#37
benieuwd wat SD gaat doen met de punten... kan me wedstrijd van PSV herinneren dat ze de punten wel hadden "uitgekeerd"
Wie dit leest is gek
Reply
#38
#-o Wat een stelletje randdebielen daar.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#39
Kleine Jan Wrote:benieuwd wat SD gaat doen met de punten... kan me wedstrijd van PSV herinneren dat ze de punten wel hadden "uitgekeerd"

Precies, ik neem aan dat SD wat dit betreft rechtlijnig zal zijn, de punten aan vitessespelers toekent en managers met Vitessespelers (net als toen bij ADO-PSV de managers met PSV speler) dus niet gestraft worden voor het wangedrag van de ADO-fans. Als ze nu opeens ADO en Vitessespelers geen punten toekennen geeft sportdreams er blijk van geen enkele richtlijn te hebben wat staken betreft en zomaar wat te doen. :|

Verder is ADO nu natuurlijk definitief degradatiekandidaat nr. 1. Kansloze spelers, kansloze supporters en een hoge straf voor de boeg lijkt me zo.
Reply
#40
Bij die wedstrijd van PSV meen ik me te herinneren dat er nog maar 5 minuten gespeelt hoefde te worden... in dit geval moest er nog bijna een half uur gespeelt worden..

Het zal mij benieuwen...
Wie dit leest is gek
Reply
#41
Kleine Jan Wrote:Bij die wedstrijd van PSV meen ik me te herinneren dat er nog maar 5 minuten gespeelt hoefde te worden... in dit geval moest er nog bijna een half uur gespeelt worden..

Het zal mij benieuwen...


mailen !!!
Reply
#42
Kleine Jan Wrote:Bij die wedstrijd van PSV meen ik me te herinneren dat er nog maar 5 minuten gespeelt hoefde te worden... in dit geval moest er nog bijna een half uur gespeelt worden..

Het zal mij benieuwen...

80e minuut gestaakt toen meen ik me te herinneren. Toen 0-2 stand, wedstrijd beslist en doodgebloed. Nu 67e minuut, 0-3 stand, wedstrijd beslist en doodgebloed. 3/4e is gespeeld, dus lijkt mij logisch dat ze gewoon punten toekennen. Maar je weet het met SD natuurlijk nooit; het zou niet de 1e vreemde beslissing zijn.
Reply
#43
Punten interesseren me niet zoveel. Ik vind het te treurig voor woorden dat het weer zo uit de hand kan lopen daar!

Ado heeft pas 5 puntjes en daar zullen er wrs wel wat afgehaald gaan worden. Ik heb overigens nog niets gezien, maar ga er vanuit (van wat ik gehoord heb) dat het erg is wat er gebeurd is.

VOETBALWET!!!!!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
Ekslem Wrote:Punten interesseren me niet zoveel.

Dat verklaart.... :wink:

Quote:We cannot get enough!! 455 608
Wie dit leest is gek
Reply
#45
Kleine Jan Wrote:
Ekslem Wrote:Punten interesseren me niet zoveel.

Dat verklaart.... :wink:

Quote:We cannot get enough!! 455 608

:razz: , I'll be back!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Spelregels vermelden het volgende:
"Als wedstrijden niet volledig uitgespeeld zijn, bepaalt Sportdreams of de deze meetellen voor de punten."

---
Waarom stelt SD geen duidelijke eisen? Ik wil ze toch adviseren hier eens een duidelijk richtlijn voor te maken, zo levert dat staken steeds problemen op. Bij ADO-PSV wel punten toegekend, nu dus logischerwijs ook? Of opeens andere beslissing? Ik wil een richtlijn voor het al dan niet toekennen van de punten in de toekomst! :|
Reply
#47
Peter pak een pint en relax!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
Ekslem Wrote:Peter pak een pint en relax!

Goed plan, PSV 3 punten; Ajax en AZ samen 1. We hebben dus wat te vieren. :8:
Reply
#49
Peter Wrote:Spelregels vermelden het volgende:
"Als wedstrijden niet volledig uitgespeeld zijn, bepaalt Sportdreams of de deze meetellen voor de punten."

---
Waarom stelt SD geen duidelijke eisen? Ik wil ze toch adviseren hier eens een duidelijk richtlijn voor te maken, zo levert dat staken steeds problemen op. Bij ADO-PSV wel punten toegekend, nu dus logischerwijs ook? Of opeens andere beslissing? Ik wil een richtlijn voor het al dan niet toekennen van de punten in de toekomst! :|

Jij bent veel te jong om ook maar iets te mogen eisen, snotneus! Ze hebben hele duidelijke richtlijnen voor de minimum leeftijd waarop je aan dit spel mee mag doen. Dus ga nu maar je schoen zetten! :wink:
Reply
#50
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Spelregels vermelden het volgende:
"Als wedstrijden niet volledig uitgespeeld zijn, bepaalt Sportdreams of de deze meetellen voor de punten."

---
Waarom stelt SD geen duidelijke eisen? Ik wil ze toch adviseren hier eens een duidelijk richtlijn voor te maken, zo levert dat staken steeds problemen op. Bij ADO-PSV wel punten toegekend, nu dus logischerwijs ook? Of opeens andere beslissing? Ik wil een richtlijn voor het al dan niet toekennen van de punten in de toekomst! :|

Jij bent veel te jong om ook maar iets te mogen eisen, snotneus! Ze hebben hele duidelijke richtlijnen voor de minimum leeftijd waarop je aan dit spel mee mag doen. Dus ga nu maar je schoen zetten! :wink:

Daar geloof ik al 4 (!) jaar niet meer in GZ. :roll:
Reply
#51
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Peter pak een pint en relax!

Goed plan, PSV 3 punten; Ajax en AZ samen 1. We hebben dus wat te vieren. :8:

Ik vier puntverlies van de concurrent niet :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Spelregels vermelden het volgende:
"Als wedstrijden niet volledig uitgespeeld zijn, bepaalt Sportdreams of de deze meetellen voor de punten."

---
Waarom stelt SD geen duidelijke eisen? Ik wil ze toch adviseren hier eens een duidelijk richtlijn voor te maken, zo levert dat staken steeds problemen op. Bij ADO-PSV wel punten toegekend, nu dus logischerwijs ook? Of opeens andere beslissing? Ik wil een richtlijn voor het al dan niet toekennen van de punten in de toekomst! :|

Jij bent veel te jong om ook maar iets te mogen eisen, snotneus! Ze hebben hele duidelijke richtlijnen voor de minimum leeftijd waarop je aan dit spel mee mag doen. Dus ga nu maar je schoen zetten! :wink:

Daar geloof ik al 4 (!) jaar niet meer in GZ. :roll:

Je hoeft toch niet ergens in te geloven om iets te doen? Wat een naïeve gedachte. Henk ten Cate gelooft ook niet in het "Ajax-systeem", maar hij laat het Ajax wel spelen, ondanks dat zijn spelers daar niet goed genoeg voor zijn. :wink:
Reply
#53
Ekslem Wrote:Punten interesseren me niet zoveel. Ik vind het te treurig voor woorden dat het weer zo uit de hand kan lopen daar!

Ado heeft pas 5 puntjes en daar zullen er wrs wel wat afgehaald gaan worden. Ik heb overigens nog niets gezien, maar ga er vanuit (van wat ik gehoord heb) dat het erg is wat er gebeurd is.

VOETBALWET!!!!!

djeez, doe eens rielekst.

die gasten zijn teleurgesteld en lopen het veld op schijnt. dat mag niet, maar het is nog lang niet zo erg als dat geteisem uit amsterdom dat met z'n 200den 4 tafelvoetballende adojongeren de tiefes slaan.

gewoon niet meer uitspelen, wedstrijdje zonder publiek, 30000 euro boete en vergeten die hap.
Reply
#54
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Punten interesseren me niet zoveel. Ik vind het te treurig voor woorden dat het weer zo uit de hand kan lopen daar!

Ado heeft pas 5 puntjes en daar zullen er wrs wel wat afgehaald gaan worden. Ik heb overigens nog niets gezien, maar ga er vanuit (van wat ik gehoord heb) dat het erg is wat er gebeurd is.

VOETBALWET!!!!!

djeez, doe eens rielekst.

die gasten zijn teleurgesteld en lopen het veld op schijnt. dat mag niet, maar het is nog lang niet zo erg als dat geteisem uit amsterdom dat met z'n 200den 4 tafelvoetballende adojongeren de tiefes slaan.

gewoon niet meer uitspelen, wedstrijdje zonder publiek, 30000 euro boete en vergeten die hap.

Tja, laten we het lekker snel gaan vergeten :roll:

Punten in mindering (dan maar een negatief aantal punten hebben) lijkt me de beste oplossing!! Te walgelijk voor woorden dit.
Reply
#55
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Punten interesseren me niet zoveel. Ik vind het te treurig voor woorden dat het weer zo uit de hand kan lopen daar!

Ado heeft pas 5 puntjes en daar zullen er wrs wel wat afgehaald gaan worden. Ik heb overigens nog niets gezien, maar ga er vanuit (van wat ik gehoord heb) dat het erg is wat er gebeurd is.

VOETBALWET!!!!!

djeez, doe eens rielekst.

die gasten zijn teleurgesteld en lopen het veld op schijnt. dat mag niet, maar het is nog lang niet zo erg als dat geteisem uit amsterdom dat met z'n 200den 4 tafelvoetballende adojongeren de tiefes slaan.

gewoon niet meer uitspelen, wedstrijdje zonder publiek, 30000 euro boete en vergeten die hap.

Ach, supporters op het veld, kleine boete en snel vergeten joh. Dat schrikt supporters vast af om het niet nog een keer te doen. Als we het zo oplossen lopen er straks bij elke wedstrijd ontevreden supporters op het veld.
Reply
#56
De organisatie van de VI Competitie Manager gebruikt de nieuwsstatistieken om te bepalen wie er punten gescoord heeft. In geval van twijfel of onenigheid behouden de organisatoren van de VI Competitie Manager het recht om te beslissen. Deze beslissingen zijn bindend en kunnen niet teruggedraaid worden. Aanpassingen in de nieuwsstatistieken die na maandagochtend 11.00 uur worden toegepast worden niet meer verwerkt in de punten. Een speler verdient (of verliest) alleen punten als hij in een wedstrijd in actie komt, al is het maar één minuut. Als wedstrijden niet volledig uitgespeeld zijn, bepaalt Sportdreams of de deze meetellen voor de punten.


vorige keer werd wedstrijd niet meer uit gespeeld. Lijkt me dat het nu wel gaat gebeuren en er nog geen punten toegekend worden. Wordt het niet uitgespeeld dan worden ze wel toegekend.

66ste minuut.... het zal me benieuwen
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#57
Kut Vitesse supporters....
Reply
#58
Frits Wrote:De organisatie van de VI Competitie Manager gebruikt de nieuwsstatistieken om te bepalen wie er punten gescoord heeft. In geval van twijfel of onenigheid behouden de organisatoren van de VI Competitie Manager het recht om te beslissen. Deze beslissingen zijn bindend en kunnen niet teruggedraaid worden. Aanpassingen in de nieuwsstatistieken die na maandagochtend 11.00 uur worden toegepast worden niet meer verwerkt in de punten. Een speler verdient (of verliest) alleen punten als hij in een wedstrijd in actie komt, al is het maar één minuut. Als wedstrijden niet volledig uitgespeeld zijn, bepaalt Sportdreams of de deze meetellen voor de punten.


vorige keer werd wedstrijd niet meer uit gespeeld. Lijkt me dat het nu wel gaat gebeuren en er nog geen punten toegekend worden. Wordt het niet uitgespeeld dan worden ze wel toegekend.

66ste minuut.... het zal me benieuwen

Dus punten gaan toekennen als het uitgespeeld wordt? Dan neemt iedereen die week 2x Vitesse achterin, Kaya of Lazovic. :roll: Probleem in deze is dat dat al dan niet uitspelen pas bekend wordt na morgen 12.00 uur en dan moet SD de database weer openhebben en valt vanaf dan dus niet meer te zien wie Vitesse/ADO-spelers heeft/had.

Het wordt wel punten toekennen nu of helemaal nooit punten toekennen voor deze wedstrijd.
Reply
#59
denk niet dat die wedstrijd dan nog mee telt.

Maar mij is een kans ontnomen dat Tininho 3 penalty's en dus 13 punten pakt!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#60
Frits Wrote:denk niet dat die wedstrijd dan nog mee telt.

Maar mij is een kans ontnomen dat Tininho 3 penalty's en dus 13 punten pakt!

Erg logisch is dat niet net 10 tegen 11 en 0-3 achter. Het was heel veel waarschijnlijker dat Vitesse verder zou uitlopen. De managers met Vitesse zijn dus sowieso benadeeld (zelfs als de punten meetellen) het is alleen de vraag in welke mate (helemaal 0 punten of iig nog de punten zoals tot nu toe gescoord).
Reply


Forum Jump: