The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Training
#31
16:00 uur? Nee sorry, red ik niet. Ik moet mijn kleertjes nog wassen en mijn mobieltje opladen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Mukkus Wrote:16:00 uur? Nee sorry, red ik niet. Ik moet mijn kleertjes nog wassen en mijn mobieltje opladen.

Gelukkig lopen we een uurtje achter. Dus daar heb je nog mooi tijd voor.
Reply
#33
T00L Wrote:'t gaat om het idee... bier zuipen met je teamgenoten is altijd goed, of je nou wel of niet 100% moraal hebt

Vindt het eigenlijk logischer om dit na de wedstrijd te doen. Dus op zaterdag om 16.00 uur. Is ook wat meer real-life. Wink
Dan kan je dit mooi combineren met 2 fitness trainingen die ochtend, zodat je fit aan de wedstrijd begint.
Reply
#34
Lijkt me een prima plan.

Iemand bezwaar?
Reply
#35
Geen bezwaar, al moet iedereen dat in principe natuurlijk voor zichzelf uitmaken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#36
Ja hallo zeg, ik ben al aan het indrinken nu !!
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#37
Deze week drinken we gewoon om 1600uur zondag Footstar-time, volgende week dan op zaterdag (dus 1700uur Wink)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#38
Saartje Wrote:Ja hallo zeg, ik ben al aan het indrinken nu !!

Voor volgende week zaterdag? :eeeek:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Even hier nog een opmerking over: drinken doe je toch NA de wedstrijd? Dus 0.00uur zondag lijkt me logischer, plus dat je dan nog de complete zaterdag kan benutten voor fitnesstraining (30% kun je na een week vol trainen goed gebruiken Wink)

Mijn voorstel derhalve: having fun om 0.00uur zondag ipv 1600uur zaterdag
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#40
zaterdag 16.00 (17.00 onze tijd) IS na de wedstrijd, die begint om 14.00 (15.00 onze tijd)
Reply
#41
Mmmm... Ik had 1800uur in mijn hoofd gepland... :eeeek:
Okiedokie, dan pleit ik nog altijd voor zondag 0.00uur maar nu zonder de argumentatie dat het NA de wedstrijd moet... (wil me dan eerst nog even opfrissen ofzo Big Grin)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#42
met als reden?

als je fitnes op zaterdag wil doen en have fun op zondag, dan heb je 2 dagen waarbij je geen maximale trainingsboost hebt. gooi die 2 samen en je kunt de zondag ook maximaal trainen
Reply
#43
Omdat je, als je een volle week training draait (ik boost enkel op de maandag de fitness nog twee trainingen) je een volle dag trainingsboost van de fitness wel kunt gebruiken. En aangezien je de fitness toch iig voor de wedstrijd zult trainen om tijdens de wedstrijd een ideale basis te hebben, kun je beter de complete dag fitness trainen en dus have fun doorschuiven naar zondag. Zo krijg je 30% fitness in plaats van 26% (18% + 8% van een losse training) en dus 4% winst
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#44
Hmmz, nu al 4 keer Strenght getraind waarvan 1 teamtraining, en nog geen level omhoog #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#45
zeg, wanneer zuipen we nu eigenlijk? De Duitser zegt zaterdag, en ik zeg zondag.....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#46
ik heb ook nog geen idee.
Sta nu nog op zondag...
The great old Ludwig von...
Reply
#47
Ik stem ook op zondag zodat je zaterdag de gehele dag fitness kunt trainen en 4% extra meepakt...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#48
We nu te doen als je een skill gaat trainen die reeds op 1 staat en je fitness op bijvoorbeeld 89% staat? Trainen jullie dan eerst fitness of nemen jullie de penalty voor lief en trainen jullie gewoon 3 keer achter elkaar de skill met een fitness onder de 90%?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
Ik neem de penalty voor lief... Heb met 3x fitness achter elkaar de boel zo weer op de rit...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#50
Lamme Lennie Wrote:We nu te doen als je een skill gaat trainen die reeds op 1 staat en je fitness op bijvoorbeeld 89% staat? Trainen jullie dan eerst fitness of nemen jullie de penalty voor lief en trainen jullie gewoon 3 keer achter elkaar de skill met een fitness onder de 90%?

ik train fitness dan.Ik wil boven de 90 % blijven.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#51
Dat is ook wel nodig op jouw leeftijd...... Anders gaat het nl. heel snel achteruit als je onder de 90% zit....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#52
Kunnen short passes en game vision om de week een dag worden omgedraaid? Op zaterdag trainen de meesten fitness en having fun. Game Vision lijkt me een belangrijke skill en zou ook best een keer in de teamtraining mogen zitten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#53
Quote:The player Sjaak Born has raised to 1 on the Handling (GK) skill

Alleen nog Agility (GK) naar 1 en dan heb ik alle keepersskills op 1.... waar blijf jij met je pops Levi ???
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#54
Box Brother Wrote:
Quote:The player Sjaak Born has raised to 1 on the Handling (GK) skill

Alleen nog Agility (GK) naar 1 en dan heb ik alle keepersskills op 1.... waar blijf jij met je pops Levi ???

Ik loop een weekje of anderhalf op je achter grote vriend. Heb eerst wat verdedigingstraining ontvangen en ben daarnaast ook wat later begonnen.
Maar die 1 op agility heb ik al. Wink
Reply
#55
Lamme Lennie Wrote:Kunnen short passes en game vision om de week een dag worden omgedraaid? Op zaterdag trainen de meesten fitness en having fun. Game Vision lijkt me een belangrijke skill en zou ook best een keer in de teamtraining mogen zitten.

*hop*

Niemand die Game Vision belangrijk vindt??
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#56
Ik train het nooit.
Reply
#57
ik altijd gewoon op zaterdag
Reply
#58
Haha ik ook, om effe de teambonus mee te pikken :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#59
Om tijdens de wedstrijd helemaal fit te zijn is het logischer om op zaterdag fitness te trainen. Daardoor kan Game Vision voor velen niet als teamtraining worden gebruikt. Om de week even switchen is toch niet zo'n probleem? TOOL?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#60
Ik train op zaterdag ook altijd fitness.
Reply


Forum Jump: