The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Deelnemers
kooltje Wrote:ik kan niet meer inloggen...zal wel omdat ik klop heb over genomen...

Denk dat ie zich verslikt heeft in die paardepik. Tsja, ook Kloppenkutje Grafbekberg moet ondanks z'n sterrenstatus een keer ademhalen.

Excuses Kooltje. Geen idee dat die Portugezen achter de schermen blijkbaar allerlei userchecks uitvoeren. Goede les voor ons allen. Maar je kan dus nu niet meer FootStarren?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:
kooltje Wrote:ik kan niet meer inloggen...zal wel omdat ik klop heb over genomen...

Denk dat ie zich verslikt heeft in die paardepik. Tsja, ook Kloppenkutje Grafbekberg moet ondanks z'n sterrenstatus een keer ademhalen.

Excuses Kooltje. Geen idee dat die Portugezen achter de schermen blijkbaar allerlei userchecks uitvoeren. Goede les voor ons allen. Maar je kan dus nu niet meer FootStarren?

Ik zal het maar zeggen. Milad Acda zit nu al in het buitenland en aangezien Nederland geen uitleveringsverdrag heeft met dat land kan ie niet vervolgd worden voor de moord op Eddie Klapkuttendwerg.

:lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Schrale troost, zijn laatste woord was: "Gnmrbrbrlmmmmblblarllllrrrrrll...."

Misschien dat jullie weten wat het betekent? Misschien heeft ook die bezemsteel ermee te maken, die via zijn anus zijn weg heeft gevonden tot aan zijn huig.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
grmblbrlarl? murlooooc!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://media.worldofwarcraft.com/blizzcon/iammurloc/L70ETC%20-%20I%20Am%20Murloc.mp3">http://media.worldofwarcraft.com/blizzc ... Murloc.mp3</a><!-- m -->
Reply
Zijn eennalaatste woorden waren trouwens: "JA, IN ME KONT...IN ME KONT!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Schrale troost, zijn laatste woord was: "Gnmrbrbrlmmmmblblarllllrrrrrll...."

Misschien dat jullie weten wat het betekent? Misschien heeft ook die bezemsteel ermee te maken, die via zijn anus zijn weg heeft gevonden tot aan zijn huig.....

Tsja, en ik maar berichtjes krijgen dat ik me rustig moet houden als ik doorgaans beschaaft reageer...............

Waarschijnlijk is dat omdat jullie je beseffen dat al dat scheldwerk van drs. Mukkes voorkomt uit het onvermogen normaal te communiceren. Ik weet niet wanneer dat gevoel van die rug tegen die muur is begonnen maar dat contact is er nu toch al een tijdje. De rug moet nu toch aardig openliggen want er is in de loop der tijd toch aardig tegenaan geschurkt.

Wat zielig toch eigenlijk dat je je de hele dag op zit te vreten achter je PC omdat een 1 of andere boerenlul van 39 uit Tilburg die je helemaal niet kent je een keertje een flapdrol heeft genoemd. Die energie zou je ook in je vrouw en kinderen kunnen steken. Misschien dat ze daar zelfs wel erg blij mee zijn! Een keertje achter de PC weg en de frisse realistische buitenlucht kan ik zeer aanbevelen. Geloof dat de lucht in Friesland aardig fris is dus dat moet lukken.

Maar goed. Ik hoop voor alle CT-ers dat betreffende persoon nu hij in den buitenlande vertoeft jullie met rust laat zodat jullie lekker en in alle redelijkheid kunnen FootStarren. Misschien dat ik zelfs wel weer mee ga doen....
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:Die energie zou je ook in je vrouw en kinderen kunnen steken.

Steek jij maar wat anders in je vrouw en kinderen. Zullen ze vast blij mee zijn...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vietjes Wrote:
kooltje Wrote:ik kan niet meer inloggen...zal wel omdat ik klop heb over genomen...

Denk dat ie zich verslikt heeft in die paardepik. Tsja, ook Kloppenkutje Grafbekberg moet ondanks z'n sterrenstatus een keer ademhalen.

Excuses Kooltje. Geen idee dat die Portugezen achter de schermen blijkbaar allerlei userchecks uitvoeren. Goede les voor ons allen. Maar je kan dus nu niet meer FootStarren?
nope
Reply
toch raar aangezien meerte jansen al tijden de hoer is van FC CT
Reply
heb een mail gestuurd..kijken of ik antwoord krijg...vast niet
Reply
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:
kooltje Wrote:ik kan niet meer inloggen...zal wel omdat ik klop heb over genomen...

Denk dat ie zich verslikt heeft in die paardepik. Tsja, ook Kloppenkutje Grafbekberg moet ondanks z'n sterrenstatus een keer ademhalen.

Excuses Kooltje. Geen idee dat die Portugezen achter de schermen blijkbaar allerlei userchecks uitvoeren. Goede les voor ons allen. Maar je kan dus nu niet meer FootStarren?

Ik zal het maar zeggen. Milad Acda zit nu al in het buitenland en aangezien Nederland geen uitleveringsverdrag heeft met dat land kan ie niet vervolgd worden voor de moord op Eddie Klapkuttendwerg.

:lol:

Lees ik dit nu verkeerd of heb jij hem gewoon aangegeven bij de mods?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:
kooltje Wrote:ik kan niet meer inloggen...zal wel omdat ik klop heb over genomen...

Denk dat ie zich verslikt heeft in die paardepik. Tsja, ook Kloppenkutje Grafbekberg moet ondanks z'n sterrenstatus een keer ademhalen.

Excuses Kooltje. Geen idee dat die Portugezen achter de schermen blijkbaar allerlei userchecks uitvoeren. Goede les voor ons allen. Maar je kan dus nu niet meer FootStarren?

Ik zal het maar zeggen. Milad Acda zit nu al in het buitenland en aangezien Nederland geen uitleveringsverdrag heeft met dat land kan ie niet vervolgd worden voor de moord op Eddie Klapkuttendwerg.

:lol:

Lees ik dit nu verkeerd of heb jij hem gewoon aangegeven bij de mods?

Waar schrijf ik het woord 'mods' en waar staat het woord 'aangeven'. Ik weet niet hoe dylectisch jij bent, maar de woorden die ik getypt heb lijken daar zelfs in de verre verte niet op.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kan ik daaruit afleiden dat dat een nee is? Ben nogal lysdectisch namelijk.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mac...kan je Lennie en Vietjes hiero ff niet toelaten tot Acda uit CT is? En mocht het daarna doorgaan kan je ze allemaal niet toelaten dan?
Word strontziek van dit gezeik.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Pfff, waarom dat Depor? Als je mijn berichten (die 3 van de afgelopen maand) zo vervelend vind, ben ik weer weg hoor. Dat kan je ook gewoon aan mij vragen en hoef je niet bij Mac om een ban te vragen :| Was gewoon benieuwd of ik Mukkus' woorden goed interpreteerde (en ja, ik heb er niets mee te maken, maar ben gewoon nieuwsgierig)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Pfff, waarom dat Depor? Als je mijn berichten (die 3 van de afgelopen maand) zo vervelend vind, ben ik weer weg hoor. Dat kan je ook gewoon aan mij vragen en hoef je niet bij Mac om een ban te vragen :| Was gewoon benieuwd of ik Mukkus' woorden goed interpreteerde (en ja, ik heb er niets mee te maken, maar ben gewoon nieuwsgierig)

Oww ging niet om jou persoonlijk, meer om het gezeik met Vietjes, die ik al enkele malen heb gevraagd om gewoon "normaal" te doen en Legion en Mukk te negeren. En nu zie ik hier weer een mogelijke flame war beginnen dus ik denk laat ik nu maar eens zeggen wat ik er van denk. Maar zolang je normaal kan doen maakt het mij niet uit.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ow nee hoor, het zal bij deze vraag blijven (als ik antwoord krijg :wink: )
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ow nee hoor, het zal bij deze vraag blijven (als ik antwoord krijg :wink: )

Ik kan wel voor Mukk antwoorden, hij heeft de Klop niet aangegeven.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ow nee hoor, het zal bij deze vraag blijven (als ik antwoord krijg :wink: )

Ik kan wel voor Mukk antwoorden, hij heeft de Klop niet aangegeven.

Kennelijk wil LL dat graag dat ik dat doe/deed. Anders zou hij het niet zo interpreteren....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zo gek is het toch niet met die voor geschiedenis en de woorden dat jij hem hebt vermoord?

Maar ik ga er maar vanuit dat dit een nee is :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:Die energie zou je ook in je vrouw en kinderen kunnen steken.

Steek jij maar wat anders in je vrouw en kinderen. Zullen ze vast blij mee zijn...

Met al die positieve energie die ik in m'n gezin steek zijn ze inderdaad heel blij....
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Depor Wrote:Mac...kan je Lennie en Vietjes hiero ff niet toelaten tot Acda uit CT is? En mocht het daarna doorgaan kan je ze allemaal niet toelaten dan?
Word strontziek van dit gezeik.

Maar beste Depor, moet ik dit dan allemaal maar over m'n kant laten gaan?

Mukkes is degene die hier telkens maar de meest waardeloze termen het forum op smijt en verwijten die kant op lees ik eerlijk gezegd maar zelden.

Beetje selectief vind je zelf niet?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Pfff, waarom dat Depor? Als je mijn berichten (die 3 van de afgelopen maand) zo vervelend vind, ben ik weer weg hoor. Dat kan je ook gewoon aan mij vragen en hoef je niet bij Mac om een ban te vragen :| Was gewoon benieuwd of ik Mukkus' woorden goed interpreteerde (en ja, ik heb er niets mee te maken, maar ben gewoon nieuwsgierig)

Oww ging niet om jou persoonlijk, meer om het gezeik met Vietjes, die ik al enkele malen heb gevraagd om gewoon "normaal" te doen en Legion en Mukk te negeren. En nu zie ik hier weer een mogelijke flame war beginnen dus ik denk laat ik nu maar eens zeggen wat ik er van denk. Maar zolang je normaal kan doen maakt het mij niet uit.

Waar doe ik niet normaal? En dan lijkt het me logisch dat reacties op allerlei verwensingen ed. misschien niet als normaal overkomen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ow nee hoor, het zal bij deze vraag blijven (als ik antwoord krijg :wink: )

Ik kan wel voor Mukk antwoorden, hij heeft de Klop niet aangegeven.

O nee? Wie dan wel?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Pfff, waarom dat Depor? Als je mijn berichten (die 3 van de afgelopen maand) zo vervelend vind, ben ik weer weg hoor. Dat kan je ook gewoon aan mij vragen en hoef je niet bij Mac om een ban te vragen :| Was gewoon benieuwd of ik Mukkus' woorden goed interpreteerde (en ja, ik heb er niets mee te maken, maar ben gewoon nieuwsgierig)

Oww ging niet om jou persoonlijk, meer om het gezeik met Vietjes, die ik al enkele malen heb gevraagd om gewoon "normaal" te doen en Legion en Mukk te negeren. En nu zie ik hier weer een mogelijke flame war beginnen dus ik denk laat ik nu maar eens zeggen wat ik er van denk. Maar zolang je normaal kan doen maakt het mij niet uit.

Waar doe ik niet normaal? En dan lijkt het me logisch dat reacties op allerlei verwensingen ed. misschien niet als normaal overkomen.

Zoals ik je vorige keer al in die pb heb gezegd....Legion en Mukk lokken het steeds uit en jij hapt elke keer, wat gewoon irritant begint te worden. Laat die gasten lekker lullen, desnoods zet je ze op ignore maar dat slappe gezeik hier begint me de keel uit te hangen. Interesseert me niet wie wat zegt, en aangezien Legion en Mukkus volgende pleite zijn heeft het nu toch 0 nut om steeds maar de confrontatie aan te gaan?

En nadat kooltje de Klop heeft overgenomen heeft niemand er baat bij om er een ban uit te laten komen. Dus ik denk niet dat hij aangegeven is (ken Muk wel een beetje en zoiets doet ie niet) maar misschien gewoon dom tegen de lamp is gelopen met een dubbele inlog oid. Of het is iets anders, tot er reactie is van de Gamemasters heeft het geen zin om aannames te doen of iemand te beschuldigen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ow nee hoor, het zal bij deze vraag blijven (als ik antwoord krijg :wink: )

Ik kan wel voor Mukk antwoorden, hij heeft de Klop niet aangegeven.

Kennelijk wil LL dat graag dat ik dat doe/deed. Anders zou hij het niet zo interpreteren....

Ik weet dat ik niets met FC CT te maken heb, en al zeker niet met de interne keuken.. maareuh, ik interpreteerde het eerst ook zo hoor muk :oops:
ligt dus zeker niet aan LL Wink
Reply
Depor Wrote:
Vietjes Wrote:
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Pfff, waarom dat Depor? Als je mijn berichten (die 3 van de afgelopen maand) zo vervelend vind, ben ik weer weg hoor. Dat kan je ook gewoon aan mij vragen en hoef je niet bij Mac om een ban te vragen :| Was gewoon benieuwd of ik Mukkus' woorden goed interpreteerde (en ja, ik heb er niets mee te maken, maar ben gewoon nieuwsgierig)

Oww ging niet om jou persoonlijk, meer om het gezeik met Vietjes, die ik al enkele malen heb gevraagd om gewoon "normaal" te doen en Legion en Mukk te negeren. En nu zie ik hier weer een mogelijke flame war beginnen dus ik denk laat ik nu maar eens zeggen wat ik er van denk. Maar zolang je normaal kan doen maakt het mij niet uit.

Waar doe ik niet normaal? En dan lijkt het me logisch dat reacties op allerlei verwensingen ed. misschien niet als normaal overkomen.

Zoals ik je vorige keer al in die pb heb gezegd....Legion en Mukk lokken het steeds uit en jij hapt elke keer, wat gewoon irritant begint te worden. Laat die gasten lekker lullen, desnoods zet je ze op ignore maar dat slappe gezeik hier begint me de keel uit te hangen. Interesseert me niet wie wat zegt, en aangezien Legion en Mukkus volgende pleite zijn heeft het nu toch 0 nut om steeds maar de confrontatie aan te gaan?

En nadat kooltje de Klop heeft overgenomen heeft niemand er baat bij om er een ban uit te laten komen. Dus ik denk niet dat hij aangegeven is (ken Muk wel een beetje en zoiets doet ie niet) maar misschien gewoon dom tegen de lamp is gelopen met een dubbele inlog oid. Of het is iets anders, tot er reactie is van de Gamemasters heeft het geen zin om aannames te doen of iemand te beschuldigen.

Prima. Goed verhaal. Heb je de heren misschien ook al gevraagd niet "steeds uit te lokken"? Lijkt me beter om een probleem bij de wortels aan te pakken.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
heb niet meer bij topcu ingelogd dus het blijft vaag...ga er inderdaad niet vaniut dat iemand het heeft aangegeven...als iemand zo flink is..had hij het hier vast wel kenbaar gemaakt.
Reply
Birger Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ow nee hoor, het zal bij deze vraag blijven (als ik antwoord krijg :wink: )

Ik kan wel voor Mukk antwoorden, hij heeft de Klop niet aangegeven.

Kennelijk wil LL dat graag dat ik dat doe/deed. Anders zou hij het niet zo interpreteren....

Ik weet dat ik niets met FC CT te maken heb, en al zeker niet met de interne keuken.. maareuh, ik interpreteerde het eerst ook zo hoor muk :oops:
ligt dus zeker niet aan LL Wink

En waarom schaam je je daarvoor Birger? Het was mij al duidelijk dat onze grote Friesche makker een soort heilige is op de verschillende fora maar de tekenen daarvan worden toch wel erg legio (pfwahaha). Misschien dat jij als buitenstaander eens wat licht in de heilige duisternis kan brengen? Wat is er toch zo speciaal aan de knaap dat iedereen op een of andere manier het gevoel heeft verantwoording naar de schapenkoning af te moeten leggen?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: