The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - Excelsior
Quote:Kluivert: Ik durf nu alles weer
Door PETER VAN DUYL

Op 23 september raakte Patrick Kluivert in het duel ADO Den Haag-PSV opnieuw geblesseerd aan zijn rechterknie.

Inmiddels is hij dicht bij zijn rentree. Morgen zou hij tegen Excelsior op de bank kunnen zitten. Kluivert wil heel graag. ,,Maar alleen als ik duizend procent zekerheid heb dat ik niet weer terugval.’’

EINDHOVEN - Pijnvrij? Patrick Kluivert kijkt even of hij water ziet branden en schudt dan het hoofd, een veelzeggende grijns om de mond. Hij hoeft de vraag niet te beantwoorden om duidelijk te maken wat hij bedoelt. Zonder pijn zal hij nooit meer voetballen.
Denk niet dat Kluivert daarmee direct tot invalide moet worden bestempeld, want voor hele hordes profvoetballers is spelen met pijn de normaalste zaak van de wereld. De contactsport voetbal is nu eenmaal een voortdurende aanslag op de botten en het spierenstelsel van het menselijk lichaam. Zeker bij dertigers zijn enkels, knieën en liezen meer dan eens overgevoelig.
Dat wil niet zeggen dat Kluivert geen serieus probleem heeft. De slijtage in zijn rechterknie is onmiskenbaar aanwezig. Toen hij eind september uitviel in het duel met ADO Den Haag, legde PSV’s clubdokter Cees-Rein van den Hoogenband in deze krant uit dat hij daar niet van stond te kijken. ,,We weten precies wat er aan de hand is met de knie van Patrick. We moeten niet elke keer schrikken als dit gebeurt. Er was een sterk verhoogd risico. Dat wisten we,’’ zei de arts toen.
Als Kluivert al zijn bedenkingen heeft over de publieke uitlatingen van Van den Hoogenband, houdt hij die voor zich. Sinds zijn wissel in Den Haag werkt hij vol overtuiging aan weer een rentree. ,,Ik weet zelf ook wel dat die knie niet helemaal honderd procent is,’’ aldus Kluivert. ,,Maar heel veel spelers van mijn leeftijd hebben wel ergens last van slijtage. Ik ben ervan overtuigd dat het geen belemmering is om te voetballen en dat wil ik laten zien.’’ Hoe ver hij precies is, durft hij niet te zeggen. Conditioneel is hij een stuk sterker dan half september, aan de vooravond van de vorige terugkeer op het veld. Het grootste verschil zit hem in de spierkracht in zijn benen. Kluivert heeft daar hard aan gewerkt, de aangesterkte spieren moeten zijn kwetsbare knie ontlasten.
Waartoe het leidt, moet de toekomst uitwijzen. Op trainingen, waar hij zeker niet ontzien wordt, is er soms opeens zo’n moment waar de klasse van afdruipt. Tijdens het partijspel van gisteren volleerde hij een voorzet van Jan Kromkamp met links in de verre hoek. Een strakke inspeelpass die kort voor hem op een polletje stuitte, lag met een simpele beweging toch in één keer dood voor zijn voeten.

Maar af en toe is er ook twijfel. Op het trainingscomplex van PSV filo soferen de supporters over het bewegingspatroon van de oud-international. Trekt hij nou wat met het rechterbeen of toch niet? En na een stevig duel met Phillip Cocu hielden gisteren heel wat kijkers de adem in. Voor niets overigens, want Kluivert zegt zich redelijk fit te voelen en beseft dat hij de duels nodig heeft om dat laatste stapje te zetten. ,,Ik durf alles, dat is het probleem niet. Ook een bloktackle zou ik niet uit de weg gaan.’’
En toch wil Patrick Kluivert niets overhaasten. Toen hij op de laatste dag van augustus een contract tekende in Eindhoven wilde hij maar één ding. Zo snel mogelijk spelen. Achteraf, realiseert hij zich, had hij misschien toch voorzichtiger moeten zijn.
Hij wil voor alles voorkomen dat hij nóg een keer te vroeg begint. Een week geleden, voor de topper tegen Ajax, zei hij nog gedecideerd ‘nee’ toen een plek op de bank ter sprake kwam. Wellicht dat hij morgen tijdens het thuisduel met Excelsior wel op het wedstrijdformulier terecht komt, maar helemaal zeker is hij niet.
,,Ik wil wel, ik wil heel graag,’’ zegt Kluivert. ,,Maar ik wil die shit niet nog een keer. Ik wil duizend procent zekerheid dat ik niet weer terugval.’’
In tegenstelling tot twee maanden geleden voelt Kluivert geen enkele druk om snel terug te keren. Sinds de aanvaller op die zaterdagavond in Den Haag van het veld stapte, heeft PSV zich razendsnel ontwikkeld.
Met twee spitsen zijn de Eindhovenaren al weken ongenaakbaar. Dat het ook voor een geheel fitte Kluivert moeilijk zal worden om een basisplek te veroveren, is voor de Amsterdammer van veel later zorg. Voorlopig koestert hij de luwte van het PSV-succes als een solide basis om nog één keer het allerbeste uit zichzelf te halen.

Quote:PSV-Excelsior meestal goed voor doelpuntenfestival

Zaterdag staat PSV - Excelsior weer op het programma. In het verleden was dat duel meestal goed voor een doelpuntenfestival. De laatste twee keer dat PSV voor de competitie thuisspeelde tegen Excelsior werd het zelfs 7-0 (in 2003 en in 1986). En van de 14 keer dat PSV thuisspeelde tegen Excelsior verloor PSV slechts 1 keer, dat gebeurde in 1971.

Tot nu toe doet Excelsior het echter goed in de competitie. Slechts zeven ploegen kregen minder doelpunten tegen.
Reply
Voorspelling; kluiffie speelt weer 1 potje en is er weer een hele tijd uit, echt de grootste fout ooit dat ze die zakkenwasser in huis gehaald hebben.
Bangkok resident.
Reply
Oh ja Kluivert hebben we ook nog :razz:

In het begin van het seizoen moest PSV perse een nieuwe spits hebben. Nu een andere 4-4-2 variant ook uitstekend blijkt te lopen, is de nood niet echt aan de man. Hup Farfan!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Laten we hopen dat iedereen netjes op tijd terug is gekomen van de interlands....
Wie dit leest is gek
Reply
Farfan word er gewoon na 67 minuten uitgehaald. Dan mag Kluivert nog wat minuten maken.
Reply
lekker belangrijk... :|
Bangkok resident.
Reply
Mika Väyrynen bleef binnen, Jefferson Farfán is nog onderweg van zijn interland met Peru. Normaal gesproken is hij er zaterdagavond gewoon bij. Enkele spelers verlieten iets eerder het veld, maar de sfeer zat er duidelijk goed in. Er werd gelachen en de groep had zichtbaar plezier. Edison Mendez is er tegen Excelsior sowieso niet bij vanwege zijn schorsing, uit de training was nog niet op te maken wie hem zal vervangen op het middenveld. Hieronder enkele foto’s van de ochtendtraining op De Herdgang.
Ik heb een droom.
Reply
Ik zie alleen die suffe scooter quote
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Wedstrijd : PSV - Excelsior
Datum : 18 - 11 - 2006
Tijd : 19.30
Stadion : Philips Stadion

Patrick Kluivert zal zaterdag nog niet in actie komen tegen Excelsior. Hij wil optimaal klaar zijn voor zijn rentree, die dus pas volgende week zal zijn. Koeman kan ook geen beroep doen op Mika Väyrynen en Ismail Aissati.

© PSV Media -

Geen Väyrynen en Aissati
Mika Väyrynen heeft tijdens zijn interland met Finland een hamstringblessure opgelopen en zal er volgens hoofdcoach Ronald Koeman vier tot zes weken uit zijn. Een tegenvaller voor de middenvelder. "Er zit een klein scheurtje in zijn hamstring. We zullen het afwachten, bij de een gaat het sneller dan bij de ander”, aldus Koeman op het wekelijkse persgesprek op De Herdgang. Ook Ismail Aissati kampt met klachten aan zijn hamstring en verliet vrijdag de training iets eerder. “Maar bij hem is het minder erg dan bij Mika. Toch zal hij er tegen Excelsior niet bij zijn."

Patrick Kluivert
Patrick Kluivert zal nog een week doortrainen om optimaal fit te worden voor zijn rentree. “Dat gevoel kwam van hem zelf, hij is nog niet honderd procent overtuigd. Hij zal zaterdag gewoon trainen met een deel van de groep.” Ook Liverpool komt nog te vroeg voor de spits. De eerstvolgende wedstrijd daarna is de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht, volgende week zaterdag 25 november. Jefferson Farfán is er morgen tegen Excelsior wel gewoon bij, maar hij was vrijdagochtend nog onderweg terug van zijn interland met Peru. Koeman liet weten dat Farfán niets heeft opgelopen in die wedstrijd, en zichzelf dus gewoon fit in Eindhoven meldt.
Ik heb een droom.
Reply
wordt sowieso geen hele wedstrijd voor farfan, en aangezien voor de rest niemand ik kan bregen zal kone wel de hele pot spelen Smile
Reply
Van mij mag ie er af na 3 goaltjes!
Reply
Geen Bruins bij Exc. dus geen assists en dus zeker geen goals :8:
Reply
1-0 cocu
2-0 affelay

cocu en farfan gewisseld 70e min, alex in de 85e minuut.
Bangkok resident.
Reply
cl niet belangrijk hoor
Reply
Gaat om een hoop geld en prestige, dus dat is wel belangrijk.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:1-0 cocu
2-0 affelay

toch vreemd dat je zo laag staat als je dit allemaal van tevoren al weet
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:
Ricochan Wrote:1-0 cocu
2-0 affelay

toch vreemd dat je zo laag staat als je dit allemaal van tevoren al weet

Dat is een prognose ! Heb je daar wel eens van gehoord?
Reply
ja. en het bovenstende deel is idd een prognose. je laatste zin is echter wishful gesloeber.
Reply
kooltje Wrote:wordt sowieso geen hele wedstrijd voor farfan, en aangezien voor de rest niemand ik kan bregen zal kone wel de hele pot spelen Smile

Wattuh?
Reply
Aukinho Wrote:ja. en het bovenstende deel is idd een prognose. je laatste zin is echter wishful gesloeber.

als het wishful gesloeber was vroeg ik om doelpunten van farfan en kone want die heb ik....
En dan zou de 0 ook niet gehouden moeten worden...
Reply
Ricochan Wrote:
Aukinho Wrote:ja. en het bovenstende deel is idd een prognose. je laatste zin is echter wishful gesloeber.

als het wishful gesloeber was vroeg ik om doelpunten van farfan en kone want die heb ik....
En dan zou de 0 ook niet gehouden moeten worden...

:eeeek: waarom stel je dan geen verdedigers/cocu/affelay op als je het een prognose noemt
Reply
Aukinho Wrote::eeeek: waarom stel je dan geen verdedigers/cocu/affelay op als je het een prognose noemt

Al zijn voorspellingen zijn tot op heden niet uitgekomen... Daarom voorspelt hij nu een uitslag waarbij zijn spelers niet scoren (beetje indekken). Hopelijk voor hem helpt het...
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Vayrynen dus blessee en Tardelli en Aissati een klein beetje.. Dan maar starten met Gomes-Kromkamp,Alex,Da Costa,Salcido-Culina,Simons,Cocu-Afellay-Koné,Farfan. Met het oog op Liverpool zal Cocu wel op tijd gewisseld worden, Afellay wordt dat de laatste tijd ook vaak ivm zn blessuregevoeligheid. Verder verwacht ik, itt tot blijkbaar bijna heel het forum, dat Farfan gewoon 90 minuten gaat spelen (mits 100% fit). Een speler die een klein pijntje oploopt in de wedstrijd zal wel meteen gewisseld worden, maar dat kan dus elke speler zijn.
Reply
RR Wrote:
Aukinho Wrote::eeeek: waarom stel je dan geen verdedigers/cocu/affelay op als je het een prognose noemt

Al zijn voorspellingen zijn tot op heden niet uitgekomen... Daarom voorspelt hij nu een uitslag waarbij zijn spelers niet scoren (beetje indekken). Hopelijk voor hem helpt het...

Het heet idd oud hollands prevelen.

PS Ik had wel gelijk met Ned-Engeland 1-1 dus af en toe lukt er nog wel iets :wink:
Reply
PSV - Excelsior

PSV moet het de komende vier tot zes weken doen zonder middenvelder Mika Väyrynen, die bij het Finse nationale elftal een hamstringblessure heeft opgelopen. Ook Ismaïl Aissati heeft hamstringklachten. De rentree van Patrick Kluivert is uitgesteld. Woensdag tegen Liverpool is de van een knieblessure herstellende spits ook nog niet van de partij. Jefferson Farfán miste de vrijdagtraining, omdat hij nog op de terugreis was van de interland Jamaica-Peru. De Chinese voetbaltweeling Sun Xiang en Sun Ji is bij PSV begonnen aan de oefenstage van twee weken.

PSV: geblesseerd: Aissati, De Jong, Väyrynen. Niet-wedstrijdfit: Kluivert. Geschorst: Mendez.

Excelsior: geblesseerd: Bruins, Gyan, Hertog. Geschorst: Steur.
Wie dit leest is gek
Reply
Prima... farfan lag vroeg in z'n mandje, lekker snurken, uitgebreid ontbijtje, even rekken en strekken, fluitend op de fiets naar het stadion en schieten en knallen maar! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
[Image: lovt25n.jpg]
Wie dit leest is gek
Reply
Treesong Wrote:Prima... farfan lag vroeg in z'n mandje, lekker snurken, uitgebreid ontbijtje, even rekken en strekken, fluitend op de fiets naar het stadion en schieten en knallen maar! Hakkuh

Waarom vroeg in zn bedje? Ik denk juist dat hij moeilijk in slaap kon komen. Hij heeft een positieve jetlag qua voetbal! Voor zijn gevoel is het nog 6 uur eerder. Als om half 8 wordt afgetrapt is het voor zijn gevoel pas half 2. Dat wordt dus knallen.
Reply
Ondanks het feit dat Jefferson Farfán vrijdagmiddag pas terugkeerde op De Herdgang, na een midweekse interland, start hij vanavond tegen SBV Excelsior gewoon in de basis. Jason Culina vervangt de geschorste Edison Mendez.

Blessures
Ronald Koeman kan tegen Excelsior ook niet beschikken over Mika Väyrynen, die afgelopen week een hamstringblessure opliep. Ook Ismail Aissati is er wegens lichte klachten niet bij. Michael Lamey keert na enkele weken weer terug in de selectie, hij neemt plaats op de reservebank.

Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Alex, Da Costa, Salcido, Cocu, Simons, Afellay, Culina, Koné en Farfán.
Wissels: Moens, Addo, Reiziger, Lamey, Fehér, Beerens en Tardelli.

Opstelling SBV Excelsior:
Zwarthoed, Jansen, Van Nieuwstadt, Drost, Bandjar, Van Dieren, Slory, Guijo Velasco, Grot, Simr en Piqué.
Wissels: Graafland, Voskamp, Dijkhuizen, Zijm, Braber en Rothman.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
kone voor peter +1
Bangkok resident.
Reply

Forum Jump: