The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Trainingsresultaten
#91
Ik vind eigenlijk dat we onze keeper een betere coach moeten gunnen. Kunnen we dit niet regelen?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#92
Marshall Wrote:Hmm... Straf voor conditie had imo betrekking op de conditie (dus een extra harde daling van de conditie) ipv op de training. Als dit laatste het geval is ga ik ook mijn conditie meer op peil houden...

straf voor conditie heeft als effect een minder effectieve training
Reply
#93
Legion Wrote:Ik vind eigenlijk dat we onze keeper een betere coach moeten gunnen. Kunnen we dit niet regelen?
Want? Ik wil onze keeper niks onthouden hoor maar waarom moet deze een betere PT hebben waar wij voor moeten zorgen? Iedereen heeft toch een betere PT nodig?! Waar spitsen en middenvelders bijv 6 stats moeten trainen moet een keeper maar 2 of 3 stats trainen, dus hij heeft ook meer gelegenheid hiertoe
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#94
Marshall Wrote:
Legion Wrote:Ik vind eigenlijk dat we onze keeper een betere coach moeten gunnen. Kunnen we dit niet regelen?
Want? Ik wil onze keeper niks onthouden hoor maar waarom moet deze een betere PT hebben waar wij voor moeten zorgen? Iedereen heeft toch een betere PT nodig?! Waar spitsen en middenvelders bijv 6 stats moeten trainen moet een keeper maar 2 of 3 stats trainen, dus hij heeft ook meer gelegenheid hiertoe

Een keeper moet 5 skills trainen. En heeft misschien het minst vaak profijt van de teamtraining. Maar dit laatste weet ik niet zeker.
Reply
#95
Forever Wrote:
Marshall Wrote:
Legion Wrote:Ik vind eigenlijk dat we onze keeper een betere coach moeten gunnen. Kunnen we dit niet regelen?
Want? Ik wil onze keeper niks onthouden hoor maar waarom moet deze een betere PT hebben waar wij voor moeten zorgen? Iedereen heeft toch een betere PT nodig?! Waar spitsen en middenvelders bijv 6 stats moeten trainen moet een keeper maar 2 of 3 stats trainen, dus hij heeft ook meer gelegenheid hiertoe

Een keeper moet 5 skills trainen. En heeft misschien het minst vaak profijt van de teamtraining. Maar dit laatste weet ik niet zeker.

Daarom dacht ik dat ook.
Reply
#96
Lamme Lennie Wrote:Voor long passes is er geen teamtraining. Ik heb nu 3x3 en vandaag 2 trainingen meegepakt (allemaal achter elkaar dus, maar niet dagen achter elkaar).

11 trainingen back2back zou je dus kunnen zeggen. Het zou kunnen zijn dat ik een dag 1 keer passen heb getraind en een andere dag 2 keer, maar dat is niet waarschijnlijk.

Conditie heeft 1 dag (3 trainingen) rond de 83% gestaan. Daarna alleen maar boven de 90%. Moraal is 100% en ik heb een personal trainer die nog niet is geupgrade.

Het lijkt erop dat dit alles het gevolg is van de straf voor een conditie <90%

Vanmiddag de 12e training.

Na 12 trainingen is hij gestegen! Ik zorg iig dat mijn conditie niet onder de 90% komt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#97
Ik heb al 3 dagen (is 9 trainingen) op teamtraining gehad maar geen pop ... .mijn keeper is zeer traag in het trainen.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#98
Legion Wrote:Ik vind eigenlijk dat we onze keeper een betere coach moeten gunnen. Kunnen we dit niet regelen?

Aangezien onze keepers langzamer trainen en ook nog eens minder spelen (keepers 1x per 2 wedstrijden, veldspelers 2x per 3) ben ik het helemaal met je eens en heb ik hen een nieuw contract aangeboden. De standaard 2k als basissalaris, met een signing on fee van 10k.
Reply
#99
T00L Wrote:
Legion Wrote:Ik vind eigenlijk dat we onze keeper een betere coach moeten gunnen. Kunnen we dit niet regelen?

Aangezien onze keepers langzamer trainen en ook nog eens minder spelen (keepers 1x per 2 wedstrijden, veldspelers 2x per 3) ben ik het helemaal met je eens en heb ik hen een nieuw contract aangeboden. De standaard 2k als basissalaris, met een signing on fee van 10k.

Dank u baas... voor de liefhebbers... PT lvl 3 kost je iets meer dan 30K...

Overigens heb ik wel een contract voor het leven...zit nu minstens 3 seizoenen aan FC CT vast Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Overigens heb ik wel een contract voor het leven...zit nu minstens 3 seizoenen aan FC CT vast Wink

U zegt?

Quote:Contract Length For 4 more season(s)

Sad
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
volgens mij ben je zo pleite als ik instem met een free transfer Wink
Reply
Ghehe, heb al een aanbod uit de eredivisie op zak Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
T00L Wrote:
Legion Wrote:Ik vind eigenlijk dat we onze keeper een betere coach moeten gunnen. Kunnen we dit niet regelen?

Aangezien onze keepers langzamer trainen en ook nog eens minder spelen (keepers 1x per 2 wedstrijden, veldspelers 2x per 3) ben ik het helemaal met je eens en heb ik hen een nieuw contract aangeboden. De standaard 2k als basissalaris, met een signing on fee van 10k.

joehoe. Sinterklaas bestaat en Hij heet T00L. Notworthy Hakkuh \Big Grin/ =D>
Reply
nee, ik was de zwarte piet fetisjist he Wink
iemand anders mag sinterklaas zijn
Reply
Mag ik wat bemiddelingskosten ontvangen? Wink
Overigens begint Marshall al een beetje op Mido te lijken Wink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ghehe... Als ik een paar seizoenen a la Mido draai vind ik het goed! Wink

2000/01 AA Gent 22 11 Belgie
2001/02 Ajax 24 12 Eredivisie
2005/06 Tottenham Hotspur 27 11 Premiership

Hakkuh Wink

Als het goed is eind van de week (pak nog een dagje technique of short passes mee) naar l3 finishing!!! :8:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Huh? Even jullie 'inzicht' nodig. Gisteren kwam ik erachter dat mijn fitness op 89% stond na de 1600uur training. Dus ik met het oog op de penalty maar even de ochtendtraining fitness gemaakt met hierna weer standaard finishing. Nu, 2 trainingen waaronder 1x fitness, sta ik op 88%... ??? #-o
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Cas Oosterhuis is eindelijk naar level 2 tackling gegaan.

Hoeveel trainingen duurt het over het algemeen van lvl 2 naar lvl 3?
Reply
Wat ik begrepen heb is enkel 0-1 ca 5 stappen, de andere levels zouden gelijk moeten zijn qua aantal trainingen
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Milad Acda naar 2 op speed.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tackling 2
Short Passes 1
Positioning 1
Game Vision 1
Speed 1
Strength 1

en nu heb ik alle stats min. 1x voor linksback. en ik hoop aan het einde van deze week Tackling is een keer op 3 te krijgen. En volgende week hoop ik dat de andere ook weer poppen. [-o<
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Klinkt heel wazig Marshall. Zou het echt niet weten :S
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
06/12/06
The player Ed van Meerte Janse has raised to 3 on the Positioning skill

Hakkuh
Reply
06/12/06
The player Sjaak Born has raised to 1 on the Throwing (GK) skill
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Het is al een tijdje stil rond Eddy K. De verwachting is dat ie op korte termijn aan alle kanten gaat poppen.

Dat gezijk met die fitness begint trouwens knap irritant te worden. Ik zweet me het apezuur in de plaatselijke sportschool :x
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ga dan meteen wat Strength trainen als je toch in de sportschool zit Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hopa, je gaat op je smoel voor drie.

Quote:Tackling 3
Short Passes 1
Positioning 1
Game Vision 1
Speed 1
Strength 1
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Netjes!!! CT'ers zijn op basisstats lekker snel aan het stijgen.
Doe je ook rap trouwens 12! 8 stijgingen dus al nu! Ik zit pas op 6, binnenkort 7...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hier ook op 7! (maar die zijn wel allemaal net gestegen)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Marshall Wrote:Ga dan meteen wat Strength trainen als je toch in de sportschool zit Wink

Kan jij mijn trainingsschema inzien?? :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: