The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Economie
#1
Speciaal voor Mukkus en eventuele andere cijferneukers (like me):
Helaas een crappy layout, maar ik heb geen zin om die zelf te gaan aanpassen..

Vorige maand (maand 3):

Quote:Available Funds €415348
Quote:Club Economy
Item this month this year

Income €0 €56667
Expenses €10000 €153329

Gain/Loss €-10000 €-96662

Quote:Club Incomes
Item this month this year

Gate Receipts €0 €30000
Sponsors €0 €26667
Player Deals €0 €0
Others €0 €0

Total €0 €56667
Quote:Club Expenses
Item this month this year

Wages and Bonus €0 €33319
Stadium Maintenance €0 €0
Player Deals €0 €110010
Others €10000 €10000

Total €10000 €153329
Reply
#2
Niet echt een representatieve maand met al die contractvernieuwingen.

Income:Gate receipt + Sponsors = 56.667
Expenses:Wages and Bonus + Others = 43.319

Dat betekent dus een winst van dik 13.000 met een uitverkochte thuiswedstrijd.

Bij een uitwedstrijd hebben we 30.000 minder inkomsten -> 26.667.
dan verliezen we ongeveer 16.500 euro.

Twee wekelijks dus een verlies van 3.500 euro. Stijgen de sponsorinkomsten gedurende het seizoen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Nope, want de thuiswedstrijd is in maand 4 Wink

Inkomsten:
30k toeschouwers
26.7k sponsors

Uitgaven:
33k salaris

Salariskosten gaan 16x2000+1x1300=33.400 worden voorlopig, dus over 2 weken gezien een kleine min.
[edit]of toch niet, aangezien we die sponsorgelden natuurlijk wel gewoon krijgen :oops: [/edit]
Reply
#4
Wat is die 10k Others dan? Ik ga uit van wekelijkse vaste lasten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Dat was denk ik de winstpremie, want die stond voor deze wedstrijd nog. vergeten om op 0 te zetten. Zou ook kunnen dat die in de salariskosten zit, en dat er dus wel 10k vaste lasten zijn ja...
Reply
#6
Quote: General Information
Current Month 5
Selected Month 4
Available Funds €374365
Quote:Club Economy
Item this month this year

Income €71667 €99584
Expenses €193329 €237229

Gain/Loss €-121662 €-137645
Quote:Club Incomes
Item this month this year

Gate Receipts €45000 €45000
Sponsors €26667 €54584
Player Deals €0 €0
Others €0 €0

Total €71667 €99584
Quote:Club Expenses
Item this month this year

Wages and Bonus €33319 €67219
Stadium Maintenance €0 €0
Player Deals €160010 €160010
Others €0 €10000

Total €193329 €237229

Contracten zijn allemaal afgerond, dus ik verwacht voorlopig geen wijziging van de uitgaven meer (anders dan misschien mijn salaris, wat automatisch aangepast lijkt te worden. vorige week was het nog 1300, nu 2800. hopelijk is dat puur afhankelijk van de salarissen van de overige teamleden).
Die 10k overigen van vorige week was trouwens voor het wijzigen van de naam van ons stadion.
Reply
#7
Hé T00L, kunnen die salarissen al omhoog? Zo heb ik m'n trainer natuurlijk met St. Juttemis nog niet geupgrade! :|

Als ik zie wat hier - Diablo (145) - aan salarissen aan een man of 9 gegeven wordt na 2 wedstrijden dan moet er bij ons toch nog wel wat in het vat zitten toch?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#8
voorlopig niet. je hebt vorige week al een bonus van 10k gehad en daarmee moet je het maar ff doen Wink
je begon met 10k, hebt 10k gehad en 2,5 tot 4k aan salaris ontvangen.. dan zou je nog 2 weken moeten wachten voor de upgrade van je PT.. dat moet toch te overzien zijn

de club wil ook graag nog wat in reserve houden en de mogelijkheid hebben om meteen het stadion uit te breiden, zodra dat geimplementeerd wordt.
Reply
#9
T00L Wrote:voorlopig niet. je hebt vorige week al een bonus van 10k gehad en daarmee moet je het maar ff doen Wink
je begon met 10k, hebt 10k gehad en 2,5 tot 4k aan salaris ontvangen.. dan zou je nog 2 weken moeten wachten voor de upgrade van je PT.. dat moet toch te overzien zijn

de club wil ook graag nog wat in reserve houden en de mogelijkheid hebben om meteen het stadion uit te breiden, zodra dat geimplementeerd wordt.

Krent! :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#10
daarnaast zegt dit denk ik wel genoeg bij dat team:
Quote: Financial Situation Insecure
Wage Average €13838

Dat team gaat geheid failliet.
Reply
#11
T00L Wrote:daarnaast zegt dit denk ik wel genoeg bij dat team:
Quote: Financial Situation Insecure
Wage Average €13838

Dat team gaat geheid failliet.

Geintje :razz:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#12
Tool, zit er misschien een bonusje in als we zaterdag gaan winnen?
Ik denk dat veel mensen wat centjes kunnen gebruiken om een level 2 personal coach aan te schaffen.
Overigens heb ik nog helemaal niets van attributen. Geen mobiel oid. Is dit slecht? ik wil alles in trainer stoppen in het begin.
The great old Ludwig von...
Reply
#13
gittermaster Wrote:Tool, zit er misschien een bonusje in als we zaterdag gaan winnen?
Ik denk dat veel mensen wat centjes kunnen gebruiken om een level 2 personal coach aan te schaffen.
Overigens heb ik nog helemaal niets van attributen. Geen mobiel oid. Is dit slecht? ik wil alles in trainer stoppen in het begin.

Wat is je footstar-naam? Berry van Aerle?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Smile die kreeg zijn telefoon van de club. Mocht ie alleen niets tegen de anderen zeggen...
The great old Ludwig von...
Reply
#15
gittermaster Wrote:Tool, zit er misschien een bonusje in als we zaterdag gaan winnen?
Ik denk dat veel mensen wat centjes kunnen gebruiken om een level 2 personal coach aan te schaffen.
Overigens heb ik nog helemaal niets van attributen. Geen mobiel oid. Is dit slecht? ik wil alles in trainer stoppen in het begin.

we hebben 375k in kas
5k per speler is genoeg om naar level2 te upgraden * 17 spelers = 85k

moet dus wel mogelijk zijn lijkt me, geen idee wanneer de stadionuitbreiding wordt toegevoegd...dat is natuurlijk ook wel een interessante investering
Reply
#16
Misschien dat Tool hier toch even goed over na kan denken. Goed hoor, als je zuinig bent en kijkt hoe alles loopt, maar dit lijkt mij op zich geen fout plan.
The great old Ludwig von...
Reply
#17
winstbonus zit er sowieso niet in, aangezien niet iedereen kan spelen.
het is niet dat ik die bonus niet uit wil keren, hett 'probleem' is dat ik inderdaad zsm ons stadion wil uppen, zodra de kans daar is. geen idee hoeveel dat gaat kosten, dus ook geen idee hoeveel ik ervoor moet reserveren. nu wil iedereen graag PT2 (waarvan we/ik niet eens weten hoeveel effect die upgrade heeft), over een weekje geldt dat weer voor PT3, etcetera. ik ben er dus nog niet over uit...
Reply
#18
Mijn mening is niet doen, laat de club maar rijk zijn.( dat doen scholen ook :wink: )

Zonder gekheid, gewoon rustig je speler opbouwen en het geld in de club laten.
Als je snel wilt, moet je een club zoeken die veel dokt. Het lijkt wel echt voetbal!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#19
Zeg coach, ik kom nu een kleine K tekort voor een level 2 PT. Als het effe kan zou ik vast een voorschot op m'n salaris van volgende week ontvangen zodat ik niet nóg een week hoef te wachten.

Dit is serieus.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#20
Bijna het gehele team zit in hetzelfde schuitje Vietjes.
Reply
#21
Fred Naaigaren Wrote:Bijna het gehele team zit in hetzelfde schuitje Vietjes.

Kijk, reden te meer dat onze T00L de kerstgratificatie alvast eens uit gaat reiken.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#22
Vietjes Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Bijna het gehele team zit in hetzelfde schuitje Vietjes.

Kijk, reden te meer dat onze T00L de kerstgratificatie alvast eens uit gaat reiken.

Ik hoop niet dat je op het werk ook zo bent! :eeeek:
"Baas, mag ik alvast een voorschot op het loon van komend jaar?! Ik wil graag enkele nieuwe slangeleren laarzen kopen"
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#23
Marshall Wrote:
Vietjes Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Bijna het gehele team zit in hetzelfde schuitje Vietjes.

Kijk, reden te meer dat onze T00L de kerstgratificatie alvast eens uit gaat reiken.

Ik hoop niet dat je op het werk ook zo bent! :eeeek:
"Baas, mag ik alvast een voorschot op het loon van komend jaar?! Ik wil graag enkele nieuwe slangeleren laarzen kopen"

Beste Marsh, ik heb je hoog zitten maar hier kraam je toch wel een bietje onzin uit. De spreekwoordelijk tang op het varken zal ik maar zeggen...

Als de clubkas het kan leien dan opteer ik toch voor het voorschot.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#24
Marsh heeft gewoon 100% gelijk Vietjes... Er is reeds diverse malen aangegeven dat ik niet elke keer de salarissen ga verhogen of bonussen ga geven. Elke week zal er wel iemand net tekort komen voor een PT2, mobiele telefoon, auto of weet ik veel wat. Jammer dan. Weekje sparen en je bent er alsnog.

De eerstvolgende bonus die je tegemoet kan zien is die voor een eventueel kampioenschap; begin komend seizoen zullen ook de salarissen geevalueerd en eventueel aangepast worden.
Reply
#25
T00L Wrote:Marsh heeft gewoon 100% gelijk Vietjes... Er is reeds diverse malen aangegeven dat ik niet elke keer de salarissen ga verhogen of bonussen ga geven. Elke week zal er wel iemand net tekort komen voor een PT2, mobiele telefoon, auto of weet ik veel wat. Jammer dan. Weekje sparen en je bent er alsnog.

De eerstvolgende bonus die je tegemoet kan zien is die voor een eventueel kampioenschap; begin komend seizoen zullen ook de salarissen geevalueerd en eventueel aangepast worden.

Wat een kul T00L!! Een mobie, een autootje of een vliegtuig is wel effe wat anders dan een Level 2 PT lijkt me.

Volgens mij zouden we dit spelletje samen runnen. Als de meerderheid er zo net zo over denkt als jij dan leg ik me direct bij die meerderheid neer. Ik ben niet zo van de stemmingkjes maar hierover mag best gepolled worden. Het is per slot van rekening in belang van het team dat iedereen zsm een level 2 PT heeft of zie ik dat nu helemaal verkeerd??

Daarom nogmaals, als de kas het kan leien dan moeten we het imo doen
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#26
Ik weet het niet. Op zich zou ik ook blij zijn met 2K om mijn PT te upgraden, maar waar trek je dan de grens? Iemand anders heeft misschien 3K nodig en die pist dan net naast de pot.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#27
ik heb nog maar 22K nodig voor een PT3 dus of die ook zo snel mogelijk overgemaakt kan worden Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#28
Lamme Lennie Wrote:Ik weet het niet. Op zich zou ik ook blij zijn met 2K om mijn PT te upgraden, maar waar trek je dan de grens? Iemand anders heeft misschien 3K nodig en die pist dan net naast de pot.

Das waar. Maar het lijkt erop dat veel spelers maar een heel klein bedrag <K nodig hebben voor de upgrade. Tenminste zo doet men het overkomen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#29
O ja, en trouwens, alle luitjes die tegen die 17500 aanzitten zijn de spelers die zo verstandig zijn geweest hun kostbare centjes niet in flauwekul als Armani pakjes en flitsende mobies te steken. Dat is ook wel een beloning waard.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#30
Voor bescheidenheid verdien je geen beloning, dunkt mij.. ik kom ook een schijntje tekort voor de upgrade.. maar die komt volgende week wel hoor..
Reply


Forum Jump: