The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 4)
Mean Machine had 0 aan- en verkopen op het moment dat ik er manager van werd, had nu nog 2 verkopen en 3 aankopen over.

transfers gaan idd aankomende maandag pas door, maar ik had wel vast een bod kunnen doen (en dan hopelijk als 1e, zodat ze ook naar mij zouden komen).

maar dat gaat allemaal dus niet door Sad
Reply
T00L Wrote:Mean Machine had 0 aan- en verkopen op het moment dat ik er manager van werd, had nu nog 2 verkopen en 3 aankopen over.

transfers gaan idd aankomende maandag pas door, maar ik had wel vast een bod kunnen doen (en dan hopelijk als 1e, zodat ze ook naar mij zouden komen).

maar dat gaat allemaal dus niet door Sad

Is het niet altijd zo dat de transfermarkt geblokkeerd is tussen de seizoenen in?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
T00L Wrote:Mean Machine had 0 aan- en verkopen op het moment dat ik er manager van werd, had nu nog 2 verkopen en 3 aankopen over.

transfers gaan idd aankomende maandag pas door, maar ik had wel vast een bod kunnen doen (en dan hopelijk als 1e, zodat ze ook naar mij zouden komen).

maar dat gaat allemaal dus niet door Sad

Is het niet altijd zo dat de transfermarkt geblokkeerd is tussen de seizoenen in?

Volgens mij wel
Reply
Het seizoen afgesloten met een 5-0 overwinning en een 3de plaats.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Door een eigen overwinning en een nederlaag van gitter ben ik op 1 punt van hem 4e geworden... :letitallout:

Geen promotie dus dit seizoen...
Reply
in welke zin geblokkeerd? Dat je geen bod kan doen ookal heb je transfers "over"?

heb ik nl nog nooit gehad, meestal zijn m'n transfers na 10 wedstrijden op Wink

overigens, 0-2 gewonnen en als 11e geëindigd. uit 9 wedstrijden 19 punten gehaald, als ik dit volgend seizoen vol kan houden promoveer ik met gemak... maar dat zal vast niet Smile
Reply
T00L Wrote:in welke zin geblokkeerd? Dat je geen bod kan doen ookal heb je transfers "over"?

heb ik nl nog nooit gehad, meestal zijn m'n transfers na 10 wedstrijden op Wink

overigens, 0-2 gewonnen en als 11e geëindigd. uit 9 wedstrijden 19 punten gehaald, als ik dit volgend seizoen vol kan houden promoveer ik met gemak... maar dat zal vast niet Smile

Ja, volgens mij is in de periode tussen de seizoenen alles geblokkeerd. Als je al een bod hebt gedaan blijft dat hangen, maar je kunt geen nieuwe boden doen. Pas als het nieuwe seizoen daadwerkelijk vaststaat (zondagmiddag/avond) kan je weer bieden op spelers.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
oooh dan.. ik verbaasde me al over de "we feel you need to play more matches.....blablabla" die ik krijg als ik een bod wil doen.
ik had aan alle eisen voldaan, board+fan rating 60+, regelmatig ingelogd, etc

wel beetje jammer, ik had speciaal voor die free transfers een paar transfers over gehouden
Reply
hmm nou kan ik ineens weer wel bieden, vaag
Reply
T00L Wrote:hmm nou kan ik ineens weer wel bieden, vaag

:eeeek: Aha...ik was ook allang door mijn aankopen heen, maar ik meende mij van een vorig seizoen te herinneren dat dat tussentijds niet kon. Maar ik ben wel benieuwd of die transfers dan daadwerkelijk ook afgerond worden of dat ze over de tussenperiode heen gedragen worden. Free Transfers zijn in principe de volgende dag afgerond.
Laat je dat nog weten?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
de transfers worden niet afgerond, dat weet ik wel zeker.

maar het is dus vaag dat ik in het geheel niet kon bieden en nu ineens weer wel
Reply
na een dramatische eindreeks, gelukkig 1 punt voosprong behouden op Matador.. Smile
veel succes volgend seizoen Mat!
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:na een dramatische eindreeks, gelukkig 1 punt voosprong behouden op Matador.. Smile
veel succes volgend seizoen Mat!

:letitallout:

:wink:
Reply
De spelers waar je nu op bied op de vrije transfers na dan, gaan pas maandag door als ze geaccepteerd worden en gelden dan ook meteen voor het nieuwe seizoen. Dat had ik 2 seizoenen geleden mee gemaakt.


Voor de laatste ronde stond ik 1pnt achter op de nr.1. Hij speelde gelijk tegen de nr.18 en ik deed mijn plicht door te winnen met 2-0. Hierdoor ben ik KAMPIOEN geworden!!! Spannender kon het gewoon niet. 2x kampioen, 4x promotie.

@ GZ en kezmania.....feli met jullie kampioenschap. Zijn er nog andere kampioen geworden?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Voor de laatste ronde stond ik 1pnt achter op de nr.1. Hij speelde gelijk tegen de nr.18 en ik deed mijn plicht door te winnen met 2-0. Hierdoor ben ik KAMPIOEN geworden!!! Spannender kon het gewoon niet. 2x kampioen, 4x promotie.

@ GZ en kezmania.....feli met jullie kampioenschap. Zijn er nog andere kampioen geworden?

Dankjewel en jij ook van harte. Ik ben ook 4 keer gepromoveerd en de laatste twee keer kampioen geworden. \Big Grin/
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
.............
Reply


Forum Jump: