The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 4)
4-2 gewonnen, vannacht speel ik uit tegen de nr.1, denk dat ik maar eens een 5-3-2 opstelling ga proberen, bij een nederlaag kan ik de titel wel vergeten..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Antidote Wrote:Verder lukt het maar niet om mijn spelers te verkopen. Heb nu 6x een bod op mijn keeper geaccepteerd en nog steeds speelt hij bij me. Zelfde geldt voor een CM. De ploegen die erop bieden hebben voldoende geld in hun kas. Hoe kan dit?

Ze bieden niet genoeg salaris en/of extra's. Als je speler veel verdient en zij bieden (veel) minder, dan wil hij niet weg.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
als ze een contract van een jaar bieden wil de speler ook nogal eens weigeren
Reply
Gisteravond meldde ik dit:

Quote:Vannacht ga ik het in mijn uitwedstrijd tegen de nummer 2 proberen met een 3-4-3 attacking formatie. Ik heb toch niks meer te verliezen op het moment en het is nu alles of niets geworden. Bovendien heb ik deze tactiek nog niet geprobeerd tegen een (ongeveer) even sterke tegenstander. Ik wou het nu alvast zeggen, zodat het morgen niet als een slap excuus voor een eventuele nederlaag geldt...

alleen meldde ik dit in het verkeerde topic...

Het is 2-2 geworden, 2x stond ik op voorsprong. Ben tevreden, ook al omdat hij ook in zijn sterkste opstelling aantrad.

Sta nu alleen wel 6 punten van een promotieplek af! :letitallout:
Reply
om maar even op de goede plaats verder te gaan, uit het managerzone topic:

Gerben Zonderland Wrote:
T00L Wrote:Nou moet ik EB toch gelijk geven GZ

in de hoogste divisies zijn er over het algemeen toch meer "serieuze" managers en daaruitvolgend meer sterke teams.

enneh, SD-cup?? hoe wat waar??

maar goed, dit hoort in een ander topic...

Ehm, in mijn divisie 55 worden op 2 of 3 na alle teams redelijk serieus gemanaged. Dat er zo nu en dan es een paar zwakkere broeders tussen zitten zal ik niet ontkennen, maar hij maakt mij niet wijs dat hij, omdat hij in divisie 2 speelt een betere manager is dan ik. Ik vind de totale manager-ranglijst een stuk representatiever, omdat inactieve managers daar heel snel tussenuit vallen en je actieve managers die in een flutpoule zitten er ook zo uitpikt.
Het enige wat je kunt zeggen is dat de managers in de hoge divisies regelmatig op het IAG-forum kwamen terwijl het spel nog plat lag en dus snel een team konden bemachtigen in een hoge divisie, maar dat zegt natuurlijk geen donder over je manager-kwaliteiten.

ik zeg ook niet dat EB een goede/betere manager is, alleen dat de IFA rating totaal niks voorstelt doordat de tegenstand in de lagere divisies over het algemeen heel wat minder is dan in de 10 hoogste divisies
Reply
Antidote Wrote:0-4 overwinning behaald en dankzij verlies van nr.1 ben ik geklommen naar de eerste plek. Sta wel gelijk kwa pnt met de nr.2 waar ik vrijdag tegen speel.

Verder lukt het maar niet om mijn spelers te verkopen. Heb nu 6x een bod op mijn keeper geaccepteerd en nog steeds speelt hij bij me. Zelfde geldt voor een CM. De ploegen die erop bieden hebben voldoende geld in hun kas. Hoe kan dit?

kijk eens bij board information....
Misschien heb je al het max aantal spelers verkocht... Ik had nl hetzelfde.
Haalde een jonge spits voor bijna niets en heeft nu een waarde van 8,1 M. 2 x een bod op gehad, 2 x niet doorgegaan, tot ik zag dat ik bij max aantal verkopen zat....
Aankopen overigens hetzelfde... zucht
The great old Ludwig von...
Reply
Wss bieden ze hem niet een goed genoeg contract aan. Heb het zelf ook meerdere malen gehad.
Reply
Matador! Wrote:Wss bieden ze hem niet een goed genoeg contract aan. Heb het zelf ook meerdere malen gehad.

Hij krijgt nu een salaris van 900 en een auto bovenop.
Verder heb ik tot nu toe 3 spelers verkocht. Dat het af en toe niet door gaat kan gebeuren, maar 7x vind ik wel een beetje teveel van het goede. Hopelijk bied iemand iets acceptabels. We zullen het wel zien.

Thanks voor de reacties!
Reply
Vandaag jammer genoeg voor de 2de keer deze week gelijkgespeeld. 2-2. Moet me toch tegen de wat mindere broeders wat meer op de tactiek gaan concentreren. Hierdoor heeft Dre me ook weer ingehaald.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Vandaag jammer genoeg voor de 2de keer deze week gelijkgespeeld. 2-2. Moet me toch tegen de wat mindere broeders wat meer op de tactiek gaan concentreren. Hierdoor heeft Dre me ook weer ingehaald.

2-1 gewonnen tegen een lage middenmoter en de verschillen zijn nu weer 8 en 9 punten met Dre op twee (en dat rijmt) en Forever op drie. Maar doordat de nummer 4 verliest zijn we alledrie al bijna niet meer in te halen qua promotieplaatsen, want Forever staat 10 punten voor op deze nummer 4.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Een 5-2 overwinning en nog steeds aan kop op doelsaldo. Nr.3 mijn eeuwige concurrent haakt af en staat nu 4pnt achter.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
1-0 verloren van de nr.1, mijn aggressieve speelwijze pakte dus verkeerd uit (5x geel, 1x rood..).

Ik sta nu 10 punten achter op de nr.2 en 11 op de nr.1, er rest mij dit seizoen dus niets anders meer dan de 3de plaats te behouden...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
1-1 gespeeld, had eigenlijk op een overwinning gerekend. Helaas. Nog steeds 5 punten los..
The great old Ludwig von...
Reply
2-0 winst tegen een team waar ik al vanaf het begin van het spel tegen strijdt en nog nooit van gewonnen had. Deze keer speelde ik 4-3-3, tegen een 8-sterrenteam. Het lijkt er dus wel degelijk op dat je met aanvallend voetbal tegen sterke tegenstanders kan winnen.
Reply
Gaat er in het nieuwe seizoen (of tussen de seizoenen in) nog een SD cup (of competitie) plaatsvinden?

[edit] en hopelijk speel ik vanaf morgen in divisie 2, heb gesolliciteerd voor de functie bij Mean Machines[/edit]
Reply
T00L Wrote:Gaat er in het nieuwe seizoen (of tussen de seizoenen in) nog een SD cup (of competitie) plaatsvinden?

[edit] en hopelijk speel ik vanaf morgen in divisie 2, heb gesolliciteerd voor de functie bij Mean Machines[/edit]

Als het zover is, laat je het dan even weten? Dan verander ik het even in de eerste post...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
uiteraard...
Reply
gelukt, speel dus vanaf nu in div 2 als Mean Machine..
maak je borst maar nat EB, je gaat nog meer verliezen! :p
aankomende dinsdag om te beginnen
Reply
Netjes Tool! Ik overweeg ook zoiets te doen, blijf anders ook maar rond div. 20 hangen...

Vannacht 0-1 gewonnen en nog steeds op plaats 5. Gitter blijft ook winnen (1-0) en staat inmiddels 6 punten voor op de nummer 2.
Reply
ik bleef op zich niet hangen in de divisies waar ik speelde met Toolkit, alleen was er daar geen bal meer aan.
Alle bekenden had ik inmiddels achtergelaten, promotie was standaard, en aan m'n team was ook niet veel meer te doen.
Het was zelfs zo ver dat ik er bijna helemaal mee gekapt was uit verveling.

Nou mag ik eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen. de zin in het spel is meteen weer terug Smile
doel 1 is me handhaven in deze divisie, moet op zich makkelijk gaan.
sta 16e met 6 punten voor op de 18e plaats en moet nog tegen de 17e, 19e en 20e plaats en tegen EB ;-)
Reply
4-0 gewonnen en morgen staat de topper tegen GZ op het programma.
Reply
T00L Wrote:ik bleef op zich niet hangen in de divisies waar ik speelde met Toolkit, alleen was er daar geen bal meer aan.
Alle bekenden had ik inmiddels achtergelaten, promotie was standaard, en aan m'n team was ook niet veel meer te doen.
Het was zelfs zo ver dat ik er bijna helemaal mee gekapt was uit verveling.

Ja, dan kan ik me voorstellen dat het saai wordt. Ik heb elk seizoen bij minimaal 1 SD-er in de poule gezeten en ook dit seizoen verhuizen Dre en Forever mee naar boven, dus dan blijft het leuk.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Een onverwachtse nederlaag 2-1 tegen een laagvlieger. Hierdoor de koppositie kwijt geraakt. Kan hem morgen weer terug winnen wanneer ik tegen hem speel.
Reply
Dre Wrote:4-0 gewonnen en morgen staat de topper tegen GZ op het programma.

Hier ook gewonnen en morgen inderdaad de klappppppppertttttttt tegen Dre. Met winst komt het kampioenschap een hele stap dichterbij.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
wil dr iemand komend weekend een friendly spelen? ik speel er bij voorkeur 1 op zaterdag en 1 op zondag.
interesse? stuur maar een invite
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
T00L Wrote:ik bleef op zich niet hangen in de divisies waar ik speelde met Toolkit, alleen was er daar geen bal meer aan.
Alle bekenden had ik inmiddels achtergelaten, promotie was standaard, en aan m'n team was ook niet veel meer te doen.
Het was zelfs zo ver dat ik er bijna helemaal mee gekapt was uit verveling.

Ja, dan kan ik me voorstellen dat het saai wordt. Ik heb elk seizoen bij minimaal 1 SD-er in de poule gezeten en ook dit seizoen verhuizen Dre en Forever mee naar boven, dus dan blijft het leuk.

Ik blijf ook niet hangen, maar ben nu van 24 naar 21 gepromoveerd de eerste 3 seizoenen. Tegen de tijd dat ik stop, zal ik ook niet in div.1 zitten, want de eerste mogelijkheid dat ik dat met dit team haal is ongeveer 2009 ofzo (en dan moet ik elk seizoen promoveren)..
Reply
3-0 gewonnen van de nr. 19, de nr.1 verloor plotseling en daalt naar de 2de plek, het gat is 'nog maar' 8 punten..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
2-0 gewonnen van Dre en doordat Forever ook verliest is het verschil nu 11 en 12 punten en met de nummer 4 zelfs 22 punten, dus promotie is al officieel zeker, met nog 8 wedstrijden te gaan. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
8x3=24 dus nog niks officieel :p

zelf met 1-0 gewonnen van de nummer 1
Reply
T00L Wrote:8x3=24 dus nog niks officieel :p

Hee, verrek, maar hij moet ook nog tegen mij, tegen Forever (die 3e staat) en tegen een medepromovendus van vorig jaar, dus dat streept de kansjes die hij nog heeft wel heel erg weg. Maar statistisch gezien heb je (een beetje) gelijk. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: