The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 4)
Een benauwde 1-2 overwinning dankzij 2 penalties. Morgen mag ik het opnemen tegen de nr.3 die 3pnt achter me staat. Deze wedstrijd moet ik winnen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
sta 1e op 4 punten voorsprong... Jaja kampioenen!! =D>
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaa! 4-0 gewonnen en doordat Forever nu weer es verliest staat Dre weer 2e en sta ik 7 en 9 punten voor. Het lijkt er toch zo langzamerhand op dat ik voor de tweede keer op rij kampioen ga worden, maar laat ik de huid nog niet verkopen voordat de beer geschoten is... :waf:

Edit: vannacht tegen de al uitgeschakelde nummer 4 die een drama-week doormaakt, dus hopelijk kunnen we daar nog een slagje toebrengen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
1-2 gewonnen van 2e plaats. sta nu 12e. verschil tussen de nummers 2 en 10 is 5 punten, EB maakt dus nog steeds kans op promotie.
een enorme pruts spits verkocht voor 10.5M, dus heb nu eindelijk wat geld om fatsoenlijke spelers te gaan kopen.. moeten die alleen wel op de transferlijst staan Sad
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Jaaaaaaaaaaaaaa! 4-0 gewonnen en doordat Forever nu weer es verliest staat Dre weer 2e en sta ik 7 en 9 punten voor. Het lijkt er toch zo langzamerhand op dat ik voor de tweede keer op rij kampioen ga worden, maar laat ik de huid nog niet verkopen voordat de beer geschoten is... :waf:

Been there done that Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Jaaaaaaaaaaaaaa! 4-0 gewonnen en doordat Forever nu weer es verliest staat Dre weer 2e en sta ik 7 en 9 punten voor. Het lijkt er toch zo langzamerhand op dat ik voor de tweede keer op rij kampioen ga worden, maar laat ik de huid nog niet verkopen voordat de beer geschoten is... :waf:

Been there done that Wink

[EB-mode] Hee, wil jij wel even als de sodemieter oprotten uit dit topic? Je doet niet mee aan dit spel, dus je hebt hier niks te zoeken! En je moet je bek houden! :wink: [/EB-mode]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Pfft doet me denken dat mijn team nummer 6 stond van heel IAG land Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gister met 2-0 en vandaag met 3-0 gewonnen. Vannacht speel ik tegen de nr.1, eens kijken of ik de nr.2 nog kan helpen :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik sta 1e met 4 punten voorsprong. Op speeldag 38 ontmoet ik de nummer 2 nog.
Reply
3-0 gewonnen van de nr.3 en die op een achterstand van 6pnt gezet. Sta nog wel 1pnt achter de nr.1.
De komende wedstrijden speel ik tegen nr. 20, 4, 7, 10. Nr 1 speelt tegen 5, 6, 19, 9. Een gelijkwaardige schema. Het gaat echt spannend worden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
pffff na een zeer slechte reeks, uit gelijk tegen Matador.
Dat resultaat ben ik tevreden mee, maar 4 punten achterstand op nummer 1 wordt moeilijk om in te halen.
The great old Ludwig von...
Reply
Drama, 1-1 tegen gitter. Het wordt nu heel lastig om nog te promoveren, maar we zullen zien.
Reply
Iemand komend weekend een friendly spelen?
Reply
T00L Wrote:Iemand komend weekend een friendly spelen?

Doe es gek! Wordt wederom tegen mijn B/C-team, maar dat boeit niemand iets, toch?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
mij niet, ik doe het zelf ook.

stuur maar een uitnodiging, mag jij deze keer thuis spelen
Reply
T00L Wrote:mij niet, ik doe het zelf ook.

stuur maar een uitnodiging, mag jij deze keer thuis spelen

"Frankly my dear, I don't give a damn...."

Komt eraan... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
zo te zien ligt de zaak weer es plat, maar uit m'n email report blijkt dat ik 2-0 gewonnen heb. met nog 3 wedstrijden te gaan 10 punten voor op de nummer 17, dus volgend jaar weer in div 2 Smile

[edit]of de boel ligt niet plat en m'n i-net verbinding doet selectief vaag[/edit]
Reply
De zaak is gewoon open. WEER puntverlies deze week. 1-1 tegen de nummer 4 (die nu 5e staat) waardoor de verschillen met Dre en Forever 5 en 7 punten zijn.
De laatste 3 potjes zijn dus retespannend en zeker niet makkelijk tegen Forever, de nummer 7 en de nummer 10.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
MOTW \Big Grin/
Reply
Benauwde 2-1 zege. Nog 2 punten achterstand op nummer 1.
Wordt een spannende eindstrijd. Ik dnek toch dat Matador de beste papieren heeft voor die derde plek. Nummer 2 en 3 moeten eerst tegen elkaar en daarna moet ik tegen huidige nummer 3. Matador heeft volgens mij van nummer 3,4 en 5 het gunstigste programma...
Come on Matador!!!
The great old Ludwig von...
Reply
Hier ook een benauwde 2-1 zege op de nr laatst, maar wel met mijn c-team. Achterstand nog steeds 1pnt en voorsprong op 3 nog steeds 6pnt. Tegen nr. speel ik nog tegen. Speel ik gelijk dan is promotie zeker.

Verder ben ik MotW geworden en heb ik een CM, LB en RB binnen gehaald.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
gittermaster Wrote:Benauwde 2-1 zege. Nog 2 punten achterstand op nummer 1.
Wordt een spannende eindstrijd. Ik dnek toch dat Matador de beste papieren heeft voor die derde plek. Nummer 2 en 3 moeten eerst tegen elkaar en daarna moet ik tegen huidige nummer 3. Matador heeft volgens mij van nummer 3,4 en 5 het gunstigste programma...
Come on Matador!!!

Tja, het zou toch moeten lukken. Maar dit seizoen weet je het nooit. Het zou leuk zijn volgend seizoen weer bij je in te komen gitter!

De nummers 3 en 4 mogen wel gelijk spelen, want van ons 3en heb ik het beste doelsaldo. Beide hebben vervolgens nog een moeilijke uitwedstrijd, jij speelt nog tegen de nummer 3 en de koploper speelt de laatste thuiswedstrijd tegen de nummer 4. Maar uiteraard moet ik ook gewoon 9 punten pakken om te promoveren!
Reply
1-0 gewonnen van de nr.3 eeuwige concurrent en daardoor ben ik zeker van plek 2 en promotie. Sta nog 1pnt achter op nr.1.
Reply
3-0 gewonnen en komende nacht de (alles)beslissende uitwedstrijd tegen Forever. Als ik daar minimaal een punt pak ben ik morgen kampioen. Zoniet, dan moet ik in de allerlaatste wedstrijd minimaal een punt pakken om alsnog kampioen te worden. Alleen als ik beide wedstrijden verlies en Dre wint beide wedstrijden, dan is hij kampioen. Forever is slechts de huilende derde (die nog wel tweede kan worden). Snapt u het nog? :Big Grin

Quote:1 Cc Zonderbanden 36 29 4 3 83 16 67 91 WLWDW
2 Dredevils 36 26 8 2 80 32 48 86 DWWWW
3 Haastige Spoed 36 26 6 4 89 31 58 84 WWLWW
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
3-1 winst en doordat de nummers 3 en 4 gelijkspeelden (waar ik op hoopte) sta ik nu gedeeld 3e. Van ons 3'en heb ik het makkelijkste programma en goede hoop om samen met gitter te promoveren naar div.20!
Reply
0-2 met volledig B-team tegen nummer laatst. Kan nu een redelijk sterke opstelling planten voor de laatste 2 wedstrijden. 1 van de 2 winnen en promotie is een feit.
Beide winnen en misschien een kampioenschap...Zal mijn best doen om morgen nummer 3 te verslaan matador Smile
The great old Ludwig von...
Reply
0-2 verloren, nog steeds 12e.
Reply
1-0 verloren

Ik heb nu nog maar 1 punt voorsprong op de nummer 2.
Woensdag is dus de beslissing. Dan mag ik op bezoek bij de nummer 2.
Mijn "A-team" heeft morgen dus rust.
Reply
heb nog wat ruimte voor vriendschappelijke wedstrijden:
*knip-plak*:
26th @ 19.00
27th @ 10.00
27th @ 19.00
29th @ 10.00
29th @ 17.00

wie biedt?
Reply
Heeft t spelen van friendlies invloed op je spelers, bijvoorbeeld qua trainingen?
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: